Nog meer dames die er in juli voor willen gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tamjedebamje, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Wat spannend allemaal! Is t goed als ik hier mee klets? Ik ben 25 en mijn vriend 29 en wij willen er over ongeveer 6 weekjes voor gaan als we in ons nieuwe huis wonen. Ben in april gestopt met de pil. Kan eigenlijk al bijna niet meer wachten om te beginnen maar ik wacht (on)geduldig af tot het zover is :)

2. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Welkom Ti87!
    Wat knap van je dat je al zo lang kunt wachten!

3. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Dank je wel bloemetje! Nou moet eerlijk bekennen dat t vooral mijn vriend is die ons aan " de afspraak" houdt haha. Soms doen we het wel zonder maar meestal duurt t toch ook wel even voordat t raak is...

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ti87: welkom hier! Idd kanp van je hoor, dat je zo geduldig bent hihi.

En over dat het lang duurt om zwanger te worden kan ik niet over meepraten. Bij noa was het in de 3de ronde raak, maar bij veel mensen duurt het toch wel langer. Ik ga er ook niet vanuit dat het nu ook zo snel zal gaan. Bij ons heeft het alleen heel lang geduurd voordat mijn vriend toe was aan een kindje hihi, ik was er al 2 jaar eerder dan hem klaar voor, maar hij dus niet en het is toch iets wat je samen moet beslissen. Ik werd dan ook altijd zo jaloers op mensen die dan vertelden dat ze zwanger waren. Toen toen een goede vriend van mijn vriend vertelde dat hij vader zou worden en mijn vriend het aan mij vertelde, reageerde ik ook echt niet leuk haha, ik zei tegen mijn vriend: moet ik nu blij zijn voor hun terwijl ik al zoooo lang naar een kindje verlang haha, 2 weken later stopte ik met de pil, had hem toen toch laten inzien denk dat ik echt graag wilde haha. Toen ik uiteindelijk zijn vriend zag heb ik wel leuk gereageerrd natuurlijk, met in mijn achterhoofd dat wij toen ook bezig waren haha.

Heel verhaal haha.

5. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Dan heb jij dan toch ook wel lang moeten wachten eigenlijk. Ik denk al jaren aan kinderen maar toen was t gewoon niet de juiste tijd en niet met de juiste persoon. Mijn vriend heeft al een kindje waar hij helaas geen contact meer mee heeft :( toch zal het voor hem weer anders zijn aangezien we er nu samen bewust voor kiezen en dat toen met zijn ex niet t geval was. Maar sinds ik gestopt ben met de pil vind ik t steeds moeilijker wachten en kijk ik steeds naar baby's en al die leuke spulletjes haha

6. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Welkom Ti87!
    Zo er is weer heel wat bij gebabbeld gezellig!
    Nog leuke plannen voor het weekeind meiden?

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @ti87: ja ik vond dat wachten echt vreselijk toen! ik ben nu ook ongeduldig hoor haha, ik moet nu wachten op mijn eerste ongi, neem aan dat het deze maand niks is, moet denk over 1,5 week ongi worden, maar wat gaat de tijd langzaam! ik vind het knap dat sommige zo cool eronder kunnen zijn hihi, maar ja dat is nou eenmaal een karaktertrek van mij, ongeduldig zijn hihi

@moederworden: iedereen is druk aan het klussen denk haha
    ik heb vandaag een verjaardag en morgen gaat noa een dagje naar mijn schoonzusje, ze gaat dara elke zondag heen, maar meestal wordt dat dan een poetsdag voor mij, omdat ik dan ECHT kan poetsen haha, met noa erbij is het toch wat meer het zichtbare haha

8. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    @ jesje dat snap ik, anders kom je er niet aan toe, en hoe heerlijk is het als je klaar bent en je huisje ziet er weer knap uit!!

Wij gaan vanavond platen bij familie en verder denk ik dat de plannen zijn gewijzigd ivm het weer, valt hier met bakken uit de lucht! :(
    Ik ga nu eerst mijn vent wakker maken.

Fijn weekeind allemaal!

9. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Welkom ti87! Spannend allemaal he als je weet dat je er binnenkort echt mee bezig zal gaan. En dan kan de tijd niet snel genoeg gaan!

@Jesje1982 Ik was er ook eerder aan toe dan mijn man maar daar heeft hij nu toch wel een beetje spijt van. Maar goed het is nu eenmaal zo gegaan en het is nu goed zo.

Denk dat ik mn eisprong nu ongeveer wel voorbij ben dus nu maar wachten tot de NOD!
    Wij gaan niet echt iets bijzonders doen dit weekend. Morgen even naar mijn ouders.

10. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Bedankt voor t welkom! Ik probeer er rustig onder te blijven maar soms lukt t niet haha. En sinds de beslissing dat we er voor gaan lijkt t nog wel langzamer te gaan. Zal straks wel elke maand in spanning zitten als we echt eraan begonnen zijn ;)

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou mijn schoonzusje belde vandaag af, dus dat wordt niet grondig poetsen morgen, ach ja dan doe ik het wel als noa op bed ligt, maar ja dat is niet zo lang dus niet veel tijd dan hihi

hier weinig te vertellen verder, af en toe pijnlijke borsten, maar denk dat dat nog van het verwijderen van de spiraal is. ben blij als het het einde van de maand is haha

weten jullie al hoe jullie het straks gaan vertellen dat je zwanger bent? ik had op een site een shirtje gezien voor noa met de tekst: pssst mijn mama heeft een baby in haar buik! die vond ik wel heel leuk! vind die shirtjes met grote broer of zus beetje afgezaagd om eerlijk te zijn, deze kende ik nog niet haha. bij noa had ik voor mijn schoonvader een tutje gekocht en aan mijn ooms een test van cb laten zien. mijn ouders en schoonmoeder leven namelijk niet meer en mijn ooms(homokoppel) zijn nu een soort van opa en oma voor noa hihi, zijn echt de liefste mensen van de wereld! toen ik toen de test liet zien zagen ze het niet staan haha, ze zeiden wat is dat voor ding? haha, hopelijk snappen ze het shirtje dan wel haha
    wachten jullie ook tot 12 weken met vertellen? ik denk niet dat mij dat lukt, heb het bij noa met 5-6 weken aan iedereen verteld, nu wil ik proberen te wachten tot 8 weken.

sorry toch nog een hele tekst geworden hihi

12. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Zo'n shirtje is wel een leuk idee. Voor mijn ouders wil ik denk ik iets van cupcakes of gebakje in roze en blauw doen en dan zeggen dat we iets te vieren hebben maar nog niet weten welke kleur t moet zijn :) vind ook fotolijsten met gedichtje erin leuk of iets met opa of oma erop

13. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    nou ik ook hoor! ook al ben ik er nu rustig onder, het is gewoon heel spannend allemaal! :)

14. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Jesje: dat is inderdaad een leuke tekst. Het lijkt mij ook leuk om het op zo'n manier te vertellen aan iedereen. Ik word grote zus is een beetje afgezaagd, maar deze is echt leuk! Misschien leen ik hem wel van je :)
    Met Noa hebben wij bij de directe familie ook niet lang gewacht. Ik had al een miskraam gehad en vond het heel fijn dat iedereen toen mee kon leven. Nou ja, iedereen: ouders, broers en zussen en een paar goede vriendinnen.
    Voor deze keer had ik bedacht om langer te wachten, maar ik weet niet of ik dat volhou..

Wij zijn gisteren bij ons nieuwbakken neefje gaan kijken. Wat een lief klein prulletje! En een mooi bosje met haar, Noa had niet veel toen ze net geboren was. Ze kan nu eindelijk haar haar in een staartje (met een heleboel speldjes erom heen). Heb zelf een soort trauma omdat mijn moeder mijn haar altijd heel kort heeft gehouden, dus Noa krijgt als meisje lang haar! Tenzij ze zelf niet wil natuurlijk.

Als we kans willen maken moeten we zo ongeveer nu aan de slag gaan :) Manlief vroeg nog even voor de zekerheid of ik nu echt een tweede wilde. Ben benieuwd... En anders wachten we nog een maandje.

Nou, de zon schijnt af en toe, dus ik ga eens kijken of ik nog lekker buiten kan zitten.

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden hoe is het hier? ik had vanmorgen met afvegen wat roze slijm op het papiertje zitten, zou dit innestelingsbloed kunnen zijn? ik ging uit van een cyclus van 29 dagen aan de hand van mijn ei, dan zou ik vandaag ook de innesteling hebben, maar het vreemde is, is dat wij niet goed geklust hebben rond mijn eisprong, of hij moet toch eerder zijn geweest. snap er niks van, zo vervelend dat ik nog helemaal niet weet hoe mijn cyclus in elkaar zit:( misschien is het wel gewoon nog van mijn spiraal eruit halen, ik ga daar voorlopig maar vanuit, anders loop ik mezelf helemaal gek te maken hihi

16. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi Jesje,

Wie weet... maar denk idd dat als je er op rekent dat het misschien nog van de spiraal verwijderen is dat het alleen maar mee kan vallen.
    Ik heb geen idee hoe dat werkt met een spiraal, kan je hier vast wel opzoeken bij anticonceptie!;)
    Zo handig deze site als je iets wilt weten..
    Hier gaat het goed rustige zondag eigenlijk, beentje achter de laptop op de bank, heerlijk!

17. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Goedemiddag allemaal, Hier weer een dame die gestopt is met de pil. Afgelopen dinsdag ben ik gestopt, omdat ik mijn menstruatie wilde vervroegen omdat wij volgende week op vakantie gaan. Vanmorgen braaf ongesteld geworden, zoals verwacht met de pil. Hierna gaan we zien wat de natuur gaat doen met mijn lichaam. :( Ben benieuwd. Ik ga nog niet met allerlei testen aan de slag. Wil eerst een poosje aankijken hoe en wat met mijn cyclus, ben 14 jaar aan de pil geweest. In onze omgeving hoor ik nu allemaal mensen die met 1 of 2 keer al zwanger waren, dus misschien lukt dat bij ons ook wel.
    We hebben er al wel over nagedacht hoe we het gaan brengen. Wil eigenlijk voor mijn moeder een foto van een echo inlijsten, ze heeft namelijk nog een foto van ons staan van 10 jaar geleden. Dan kan ze die vervangen voor haar toekomstige kleinkind. En op de markt zagen we van de week allemaal leuke shirtjes en slabjes met teksten zoals "mijn opa is mijn grootste sponsor". Dus dan willen we waarschijnlijk zoiets kado doen met het vertellen :D Maar voorlopig moeten we nog even afwachten. Ik ga voor jullie allemaal duimen dat het snel gaat lukken. Wij gaan vanaf van de week gelijk voor het echie en niet wachten tot mijn cyclus afgelopen is

18. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi Maria!
    Welkom, leuk dat jullie er nu ook echt voor gaan!
    Spannend hè .
    Mijn tweede naam is Maria, vernoemd naar mijn oma.
    Ik hoop ht ook dat we allemaal snel positieve testen in handen mogen houden! :) :)
    Tot die tijd spreken we elkaar hier toch leuk dat je het kan delen.
    Leuk idee voor het vertellen trouwens!

19. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Maria, welkom! Spannend ook voor jullie, ben benieuwd of het in een keer lukt.

Bij de 1e hebben we het na de 1e echo verteld aan onze ouders bij 8 weken. De rest pas na 12 weken.
    Ik denk dat we het nu weer zo gaan doen.
    Ik heb ook al zitten denken over de manier waarop, wel leuk die tekst van jesje idd. Nou ja het moet ook eerst maar eens zover zijn!

Ons meissie stapt ineens supergoed de wereld rond! Vind het zo gaaf! Ze was niet zo snel maar nu gaat ze ineens super!

20. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Hoe te vertellen:
    Ik heb een paar opties in mijn hoofd:
    1) een badeendje kopen: Er komt er nog eendje bij
    2) shirtjes laten bedrukken voor de oudste een 1 erop, de jongste een 2 erop, en voor mij een grote 3 op mijn buik
    3) voor schoonvader: je krijgt een reserve speler (11kleinkinderen op dit moment)
    4) fotolijstjes met een kopie van een echo: mag ik er ook nog bij?

Deel Deze Pagina