Nog meer dames die er in juli voor willen gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tamjedebamje, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    die shirtjes met 1 2 e 3 erop is ook leuk, maar denk dat ook meer iets is als je al meerdere kinderen hebt. wel heel leuk!

ik heb ovutesten gebruikt omdat ik niet wist wanneer mijn nod zou zijn, weet het nu ook niet precies, maar wel ongeveer hihi. ik heb verder geen roze slijm meer gehad, ach ja, ga me er niet druk om maken wat het geweest kan zijn hoor! en ik had al in een ander topic gelezen over hoe en wat na de spiraal, veel mensen raakten daar in de eerste ronde zwanger, maar ik ga daar echt niet vanuit hoor, maak ik mezelf alleen maar gek haha

2. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Als ik mocht kiezen vind ik optie 3 het leukste! ;)

Als het zover is gaan wij op de koffie en zeggen we dat we wat lekkers mee hebben een taart doos met beschuit met muisjes erop! :)

3. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Optie 3 is dan ook echt alleen voor mijn schoonouders.
    1, 2 en 3 vind mijn man erg leuk.
    En ik ga toch eerder voor het eendje of het fotolijstje.

Maar goed, eerst moet hij maar eens raak schieten voor ik me daar verder druk om maak.

Wat je ook vaak ziet zijn shirtjes met : ik ben stoer, ik word broer! Of; Dikke kus, ik word zus!

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    meiden ik heb net bloed verloren, heb ook lage rugpijn, dus erge korte cyclus de eerste ronde 21 dagen;) zal wel komen omdat mijn lichaam nog op orde moet komen.
    zou ik nu voor volgende maand ook 21 dagen aan moeten houden?

5. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Weet je misschien nog hoe dat vorige x een beetje was?

6. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Goeiemorgen trouwens ;)!

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    goedemorgen moederworden;) nou bij de vorige x had ik een cyclus van 39 en 26 dagen en toen was ik zwanger, daar heb ik dus helemaal niks aan haha. met de spiraal ben ik altijd ongi geworden, daar had ik ook wel cyclussen van rond de 3 of 3,5 week, maar lijkt me dat ik daar niet vanuit moet gaan toch?
    heb mn banner maar wel even op 21 dagen gezet, nu even kijken wanneer ik met ovutesten moet beginnen.
    mijn nod is nu trouwens 6 augustus, kan iemand dat even veranderen voor mij?

8. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    NOD- lijst

Jaydee: 1e kindje, 1e ronde, nod = +/- 20 juli

Aggy: 2e kindje, 1e ronde, nod= 28 juli

Bloemetje83: 2e kindje, 1e ronde, nod = 30 juli

Moederworden: 1e kindje, 1e ronde, nod= 5 augustus

Jesje1982:
    2e kindje, 2e ronde, nod= 6 augustus

Fleurop: 2e kindje, 1e ronde, nod= 8 augustus

Leona: 3e kindje, 2e ronde, nod= 10 augustus

9. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Even de lijst aangepast. Jesje: ik heb jou maar op 6 augustus gezet.. ook al klopt het misschien niet. Maar ik ga maar uit van je vorige cyclus ;)
    Nieuwe dames: Het makkelijkste om jezelf aan bovenstaande lijst toe te voegen is op quote te drukken bij mijn post waar de lijst in staat. En dan jezelf toe te voegen (en de /quote) te verwijderen.

10. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen iedereen :D

Wat is er weer veel gekletst. Ik moest het weekend werken dus kwam niet zo goed uit om hier te loeren :p

Grappige ideeen zijn er al genoemd om het te vertellen.
    Wij hebben het bij mijn vorige zwangerschap door middel van een boekje gedaan. Voor mijn schoonvader met de titel 'de leukste opa' en voor mijn ouders een soort opa- en oma boekje. En dan maar reactie afwachten he ;)
    Voor nu weet ik het nog niet. Mocht ik zwanger zijn de eerste ronde, dan wil ik met ons trouwen op 23 augustus iets speciaals doen voor onze ouders. We trouwen heel klein, en in eerste instantie zijn alleen onze ouders bij het trouwen (gratis in stadhuis). Pas later op de dag komt de rest. Dus we zijn even alleen met onze ouders. Misschien maak ik wel een taartje waarin een verrassing zit (iets wat gelinkt kan worden naar een zwangerschap/baby).

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    dank je fleurop, de volgende keer zal ik het zelf proberen;)

het bloeden is alweer gestopt, zou dit wel ongi zijn geweest dan? ik heb wel af en toe een steek onderin bij mijn llies, maar geen ongikrampen zoals ik ze normaal heb. ben blij als mijn lichaam weer de oude is haha

fleurop wat leuk dat jullie gaan trouwen!:D zou wel speciaal zijn als je dan zwanger zou zijn en het dan kunt vertellen!

12. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Wat lastig, zo'n onregelmatige cyclus.. Nou ja, je lichaam zal ws wel even op orde moeten komen. En anders zijn die ovutesten echt superhandig!

Fleurop: Gefeliciteerd! Wat leuk dat je gaat trouwen!

Toen ik de eerste keer zwanger was had ik een Jip & Janneke rompertje ingepakt met daar een gedichtje bij. Ik weet hem niet helemaal meer, maar het was de laatste twee zinnen waren iets van 'als ik in december ben geboren, mag ik dan eens komen logeren'.
    Mijn vader had het briefje gepakt, mijn moeder het rompertje. Mijn vader feliciteerde ons en mijn moeder keek heel wazig: wat moet ik daar nou mee?

13. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Fleurop: Wat leuk trouwen! Zou idd leuk zijn als je dan nog ander groot nieuws hebt!

Bij de eerste hebben we alleen de echo laten zien! Vond ik al speciaal genoeg na mijn miskraam!

Jesje: kan me voorstellen dat je je oude lichaam even terug wilt!

14. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Jesje: kan ook gewoon een doorbraakbloeding geweest zijn natuurlijk. Misschien loopt je cyclus toch gewoon nog even door. Nouja, afwachten. Anticonceptie doet gewoon veel met een lichaam!

Zou idd speciaal zijn als ik zwanger zou zijn als we trouwen.. maar ik ga daar maar even niet vanuit. Zal wel erg snel zijn :)

15. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Gefeliciteerd Fleurop!

Ik voeg mezelf nog niet toe aan het NOD lijstje omdat wij eigenlijk nog niet "officieel" zijn begonnen ;) Lees al wel wat leuke ideetjes om het nieuws te vertellen. zijn jullie ook al zo bezig met allerlei babydingetjes? Ik lijk er haast door geobsedeerd haha

16. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    T87; niet zo bezig met babydingetjes. Wel zie ik nu overal zwangere vrouwen ;)

17. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    #137 Nummertje4, 18 jul 2012
    Laatst bewerkt: 18 jul 2012
    Ook ik wil me graag bij deze club aansluiten, 28 juni mijn spiraaltje verwijdert. 14 of 15 juli mijn ei gehad en nu dus wachten! Vorige keer na verwijderen spiraaltje 1 maal ongi geworden en daarna raak, ga er niet vanuit dat het nu weer zo snel gaat maar ja je weet maar nooit. De andere 2 waren na pil gebruik en toen duurde de eerste 4 maanden en de 2e 9maanden, heb toen ook nooit om mijn eisprong gelet! Maar ik weet nu wel beter haha iedereen veel succes:)

18. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of ik het nu goed doe, ik heb wel een reactie geplaatst maar of ik nu bij de club zit weet ik niet , en hoe kan je je zelf plaatsen op de nod lijst ? Zoals jullie zien ben ik echt nieuw hier ondanks dat ik al 3 kids heb !

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    op pagina 13 staat de laatste nod-lijst. daar klik je op quote en dan kan je jezelf erbij zetten. daarna wel even 'quote' weghalen.

en welkom hier natuurlijk:D ik heb 5 juli mijn spiraal laten verwijderen, maar lijf doet allemaal gek, dan heb ik met afvegen weer een heel klein beetje bloed, dan weer niet meer, ik snap er ff helemaal niks meer van hihi

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    en ja ik zit ook al over babydingen na te denken hoor hihi, namen bedenken, waar moet ik noa laten als ik ga bevallen haha, ik loop wel heel hard van stapel! ik moet eerst maar eens zwanger worden!

Deel Deze Pagina