Nog meer dames die er in juli voor willen gaan??

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by tamjedebamje, May 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moederworden

Moederworden Bekend lid

Apr 16, 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    @ nummertje 4 welkom!
    @ Jessie, ik ken het haha nog lang niet van toepassing, maar je denkt er nu al over na! Ach ja vrouwen zouden mannen zeggen! :)

2. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

Jul 18, 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL

3. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Nummertje: zeg maar even wanneer je nod is (dus de datum dat je kan testen). Dan zal ik het wel even goed erin zetten :D
    En als jij zegt dat je mee wilt praten hier dan ben je welkom!!! Er is hier niet zoiets als aanmelden ofzo hoor :)

4. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

Jul 18, 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL

5. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Overijssel
    #145 Fleurop, Jul 18, 2012
    Last edited: Jul 18, 2012
    NOD- lijst

Jaydee: 1e kindje, 1e ronde, nod = +/- 20 juli

AnnaC78, 1e kindje, 1e ronde, nod = 27 juli

Aggy: 2e kindje, 1e ronde, nod= 28 juli

Nummertje4: 4e kindje,1e ronde, nod=29 juli

Bloemetje83: 2e kindje, 1e ronde, nod = 30 juli

Moederworden: 1e kindje, 1e ronde, nod= 5 augustus

Jesje1982: 2e kindje, 2e ronde, nod= 6 augustus

Fleurop: 2e kindje, 1e ronde, nod= 8 augustus

Leona: 3e kindje, 2e ronde, nod= 10 augustus

6. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Overijssel
    Nummertje: je 4e alweer. Wat heeft je (jullie) doen besluiten om voor een 4e te gaan. Nu zijn kinderen natuurlijk geweldig.. dus ergens snap ik het wel, haha. Maar dan heb je het lekker druk ;)

7. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

Jul 12, 2012
    192
    0
    16
    Female
    Overijssel
    Hoi allemaal, ik kom me hier ook even voorstellen. In april gestopt met de pil en begin juli begonnen met proberen :). Leuk om te lezen dat hier een club voor is. Ik vind het zooooooo spannend allemaal. Voor mij is het de eerste keer in mn leven dat ik probeer zwanger te worden. Een heel nieuwe ervaring :) Mijn vriend heeft al 2 kinderen (9+12), die zijn om het weekend bij ons en ze zijn echte schatten :) Mijn NOD is 27 juli, maar ik verwacht niet dat het deze maand al raak is. Donderdag naar de huisarts om de combinatie Foliumzuur en medicatie te bespreken. Zijn jullie allemaal aan de Foliumzuur?

8. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Overijssel
    Anna: welkom!!! Spannend he. Een eerste is spannend maar een tweede net zo hoor. Grote verschil is dat bij een eerste alles nieuw is:) Ik ben al 2 weken aan foliumzuur. Geen risico's!!!!

Ik zal je toevoegen aan de NOD lijst hierboven .

9. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

Jul 18, 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zullen wel meer mensen zich afvragen waarom 4 ??
    gewoon omdat wij het helemaal geweldig vinden, we hebben lang getwijfeld mijn man is ondertussen ernstig ziek geweest maar dat is nu allemaal weer helemaal goed ! en dan denk je waarom niet we genieten nu volop van 3 dus waarom nog niet eentje erbij ?? ( echt de laatste hoor)
    omdat er eigenlijk alleen maar praktische bezwaren zijn en die kan je oplossen!

10. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

Jul 12, 2012
    192
    0
    16
    Female
    Overijssel
    Bedankt, van de ene kant hoop ik ook dat ik nu nog niet zwanger ben. Ik heb een lage B12 en las dat je dan geen Foliumzuur mag gebruiken. Donderdag ga ik naar de huisarts om te vragen hoe en wat. Ik geloof zeker dat elke zwangerschap heel spannend is. Het is toch elke keer een wonder en elk kind is anders. Ik heb alleen nu wel dat ik bij elk duizeltje, buikkramp of misselijk gevoel denk, zou het... zou het... hahaha. Het spannendst is toch wel dat je niet weet of je uberhaupt zwanger kan worden, want ik ben het nog nooit geweest.

@ nummertje4 leuk zo'n groot gezin

11. Moederworden

Moederworden Bekend lid

Apr 16, 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    anna welkom, word steeds gezelliger hier !

12. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Wat een drukte ineens! Gezellig hoor.

Welkom Anna & Nummertje 4. Wauw, wij hebben al zitten twijfelen over een tweede, laat staan de vierde... Het is ontzettend leuk dat ben ik helemaal met je eens, maar ook best vermoeiend en zwaar (dat opvoeden vooral). Moet je ineens super consequent zijn, nou dat heb ik echt moeten leren hoor. Soms had ik zoiets van, ach ja, maakt niet uit, doe maar. Maar als je de keer erna dan nee zegt pikt ze dat dus niet... We hebben nu onze draai gevonden (een beetje dan, tot het volgende 'sprongetje' :)), dus een tweede durven we wel aan.

Bij ons is inmiddels ook foliumzuur aanwezig :)
    maar ben bang dat de klus deze maand net iets te laat was. Kunnen we nog een maandje extra wennen.

Anna: dat had ik de eerste keer ook: vooral die spanning of je uberhaupt wel zwanger kunt worden. Je hoort het zo veel dat stellen al jaren bezig zijn...
    Ik heb ooit wel eens iets gelezen ja over een lage B12. Ben benieuwd wat de huisarts zegt.

13. Ti87

Ti87 Bekend lid

Apr 12, 2012
    613
    0
    0
    Haha dan ligt het niet alleen aan mij dat ik overal zwangere vrouwen en baby's zie ;)

Sinds ik gestopt ben met de pil slik ik al foliumzuur.

@ anna: bij een lage B12 is het geloof ik eerst beter om je B12 aan te vullen voordat je met foliumzuur begint want als je een te lage B12 hebt is foliumzuur niet werkzaam en kan her neurologische klachten geven. Maar weet het niet zeker dus hoop dat je wat wijzer wordt bij de huisarts

14. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Overijssel
    Ik denk dat ik het lekker bij 2 kinderen hou (als dat al mag lukken) ;)

Goedemorgen iedereen!! Nog mensen zwanger geworden? :p

15. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

Jul 12, 2012
    192
    0
    16
    Female
    Overijssel
    Goedemiddag allemaal,

Nou dit geloof je niet, kom ik bij de huisarts vanochtend, (na eerst een half uur in de wachtkamer gezeten te hebben), ben ik aan de beurt, maar zijn ze mijn B12 uitslag kwijt, zucht. Vanmiddag mag ik terug bellen, lekker lastig met 2 collega's die in nog niets verteld heb. Ik weet wel dat ie laag is, maar niet te laag, maarja de dokter kon me nu niet verder helpen en kon niet zeggen of ik al foliumzuur mag gebruiken, kon ze geen uitsluitsel over geven. Hoop dus eigenlijk dat ik nog niet zwanger ben. Zal wel niet de eerste maand..

16. Moederworden

Moederworden Bekend lid

Apr 16, 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi Anna
    Wat vervelend, voor je zeg, zal je altijd zien hè, wanneer je er haast bij hebt kan het vaak nooit direct goed gaan.

Ik ook ik kan bij een goeie giroprakter terecht, maar zij wilt eerst mijn ouwe mri-scan aanvragen,en graag een nieuwe, dat kan heel snel ergens in Amsterdam, nu moet mijn HA daar aan mee werken, bel ik vandaag wilt mijn HA eerst overleggen met de giroprakter, gaat steeds zo veel tijd overheen, en zit nu nog steeds aan de medicijnen wat dus ook niet goed is als je zwanger word!

Ik denk maar zo, als iemand het niet weet dat ie zwanger is de eerste weken, heeft die gene ook geen folliumtabletten geslikt, of zat die gene ook misschien nog wel aan de medicijnen, hopelijk komt het goed voor je en voor moi :)

17. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

Jul 12, 2012
    192
    0
    16
    Female
    Overijssel
    @ moederworden, helemaal waar, die gedachte ga ik vasthouden en dat is ook zo, kan me voorstellen dat jij er ook van baalt. Tja je wilt alles graag goed doen en dan wordt je zo tegengewerkt.

18. Moederworden

Moederworden Bekend lid

Apr 16, 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ja ik ga me dan afvragen van had ik beter even kunnen wachten?
    Maar ik wacht al zo lang op het ja woord van vriend lief en heb al 10 jaar pijn wanneer dan? Zo blijf je wachten.

19. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

Jul 12, 2012
    192
    0
    16
    Female
    Overijssel
    Ik kan me voorstellen dat je niet langer wilt wachten, als je vriend eindelijk ja zegt :) lastige keuze. Ik ben vanmiddag terug gebeld door de huisarts, mijn B12 is 200, dat is laag maar niet te laag volgens de huisarts. Ik kreeg het advies om er B12 pillen bij te slikken. Dus nu heb nu vsm puur mama, daar zit alles in. Spannend nu lijkt het echt te beginnen, hahaha mn eerste potje puur mama...

20. Moederworden

Moederworden Bekend lid

Apr 16, 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    haha super !! viel toch wel mee dus..
    :) ben blij voor je, laat de leuke tijd nu maar beginnen, heeft je HA die vitamine aangeraden?

Share This Page