als je ovu testen pos worden springt je ei volgens mij best snel hoor, binnen 12 uur na de top en volgens mij binnen 32-48 uur na het begin. dus je zat er volgens mij niet naast hoor
Hier gaan er ook een hoop ovu testjes doorheen hoor joyce. En het is inderdaad zo dat als je een positieve ovulatie test hebt, je ei nog moet springen. Dus vanaf die dag een paar dagen klussen, dan heb je een goede kans. Ik ga zo voor een beurs naar groningen en blijf daar ook overnachten, dus ben woensdag pas weer op het forum. Ik hoop op meer zwangerschapssymptomen dan!! x catharina
Bij mij is de test streep nog niet zo donker als de controle streep, ik zit nog te wachten op een posi test maar het is wel weer sinds tijden dat ze steeds donkerder beginnen te worden.
ik ben er ook weer, na een paar dagen. Ik heb heeel veel gelezen, maar weinig onthouden. Jarige: Alsnog gefeliciteerd Lisa: Wat leuk een jongen en wat een mooie echo foto's. En echt gaaf je buik. Oud en nieuw hebben we niet laat gemaakt, maar het was wel erg gezellig. Gisteren met de buren nieuwjaarsuitje gehad en daarna karaoke gedaan en daarna nog even geklust. ff een rare vraag, maar hoe liggen jullie nadat je geklust hebt om alles zeg maar de tijd te geven dat het binnenkomt. Een vriendin vertelde dat zij een kussen onder haar billen legde en haar benen omhoog legt. Nou dat gisteren uitgeprobeerd, maar lag wel dubbel van eht lachen, tis toch ook geen gezicht haha.
Ik ga straks ook weer mijn kont omhoog houden, heb zelfs wel eens mijn benen in de lucht gedaan tot grote hilariteit van mijn lief
Ook ik doe na het klussen mijn benen omhoog haha. Hoe was je eerste werkdag meis? Ik ben ook naar mijn nieuwe werk geweest. Voor een kennismakings gesprek. Was erg leuk!!
@Labrador, Ik heb een kussen onder mijn kont liggen en ga daarna minimaal 20 minuten met de benen de lucht in. mijn lief lag de eerste keer ook dubbel van het lachen, maar heeft tot nu toe wel 2x effect gehad. @Meid, fijn dat je het leuk vond op je nieuwe werk. Wanneer ga je daar beginnen. @Sallie hoe gaat het nu met de foliumzuur of andere vitaminentabl.???? Ik kan nog steeds niet mee praten over de ovu testen heb ze tot nu toe nog niet nodig gehad. Sinds kort ontzettend veel pijn in mijn arm, Plafonpijn, kan er bijna een gat in gaan maken zit er de hele dag doorheen. maar we blijven volhouden. vandaag gezellig bij een vriendin geweest even Oud en Nieuw doorgesproken, was een vriendin stront chagi, omdat ze niet kan drinken, moest de volgende dag werken en had die dag ook gewerkt. Ik en een andere vriendin hadden zo iets van niet zeiken. Ik moest de hele dag werken van 8-17 en mijn vriendin van 16-22. wij waren ook niet chagi, alleen heel erg moe. We moesten even onze frustratie's kwijt. Morgen een heerlijk dagje vrij. Was volledig bij gekomen vorige 2 wkn geleden, nu alweer zo moe dat ik alweer aan een week vakantie toe ben. Maar ja dat duurt nog wel even. Spreek jullie vanavond nog wel even. Nu eten koken manlief komt zo thuis. Eten heerlijk Boerenkool is het koud genoeg voor. Liefs Esther
Heej meiden, Hier waren mijn banner en ik ook weer eens . Tnx voor de complimenten over mijn banner! Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen! Joyce, spannend hou je het! Knap als je het volhoudt om niet te testen. Karin, voor jou dus nog even afwachten, zou ook een test meenemen! Ikke, trek je het nog meid. alles nog onzeker had ik door... . Hielkje, lekker die vrije (halve) dagen! En ik snap wel dat je even moest kletsen met je vriendin, heb er ook zo een . Ik ben nog steeds even gestopt met foliumzuur. Als mijn "aanval" er wel door komt wil ik dit niet aan de hand hebben op mijn werk. Morgen even de dokter bellen, wil eerst ijzer prikken, dan weet ik het maar zeker. Ik heb wel vitamine pillen,vriendin had nog een bijna volle pot over. Hebben jullie nog leuke nieuwtjes? Wanneer is de eerste tester?! Verder heb ik nu volgens mij de ongi met de meeste rugpijn, zal je altijd zien haha.
Hee Sallie Heel onzeker Had er vandaag een behoorlijke dip door maar heb het hier en daar van mij af geschreven en heb net een bak ben&Jerrys op dus ik kan er weer even tegen aan
spannend meid, gaat snel ineens he. sallie balen dat je zo'n rugpijn hebt maar ja helaas hoort het er soms bij vandaag is me nieuwe "bijbaantje" ingegaan. Ben vanaf vandaag begonnen met oppassen bij me vriendin, wat een heerlijke dag was het lekker genoten van het mannetje. Moet zeggen dat hij het me ook wel erg makkelijk maakte.
wat veel met nieuwe banen vandaag ! jeetje ! geloof dat inge gesloopt is na haar 1e dag ... ben benieuwd of ze nog even komt kletsen Sallie ik ben de eerste maar spannend ? nee joh ik heb helemaal echt niks geen gevoel van het zwanger zijn ofzo dus ga er ook echt niet vanuit deze maand hoor haha heb alleen last van die K blaasontstekingen vandaag weer 1 heb net lekker een warm bad genomen kon mijn rug wel waarderen . De Sex en het erna ....jeetje meiden doen jullie dat serieus ? nou ik niet echt ik blijf even liggen hooguit 5 minuten en plas dan echt uit , anders loop ik altijd met een blaasontsteking martijn ziet me aankomen en voel er zelf ook niet veel voor om een kussen onder me kont te doen en de benen omhoog met mijn protheses ben ik niet eens zo lenig! Als ik al wel een kussen zou doen zou ik die van martijn pakken haha nou ik ga morgen even een amoxiciline kuur halen ben het nu wel echt zat die klote blaas ..
heey meiden! Wat is er veel gekletst zeg!! Inge: ik ben benieuwd hoe jou eerste dag is gegaan! Tweety: wat leuk zo'n bijbaantje Joyce: wanneer mag jij testen? ik ben benieuwd je hoeft niet altijd wat te voelen he Ik heb ook nooit met mijn benen in de lucht gelegen hoor, ik ga altijd meteen plassen..en toch is het gelukt Pff ik heb sinds een paar dagen echt super last van mijn borsten..jakkes
@Lisa: Ik trek de hele trucken doos open als wij er weer voor kunnen gaan . Balen dat je zo'n last hebt van je boobs, ben bang dat dat nog wel even blijft
Tweety: Dat is leuk zo'n bijbaan! Hoe oud is het ventje? Joyce: Hopen dat deze kuur wel aan slaat. Sallie: Balen zeg die rugpijn, maar het hoort er helaas bij. Misschien helpt een warme douche/bad of een warme kruik? Haha, ik ben dus niet de enige die met de benen omhoog lig en een kussen onder de billen. Alle kleine beetjes helpen, maar het zal ook wel tussen de oren zitten denk ik. Kga ff boer zoekt vrouw de herhaling kijken.
@labrador, hij is 1.5jaar. echt een scheetje. Ga vanaf nu 1 dag in de week oppassen, als wij dan ook ooit een kindje mogen krijgen dan gaat mijn vriendin ook 1 dag op ons kindje passen. Vonden het een goede oplossing zo. Nou ik lig dus echt niet met mijn benen in de lucht hoor, ruben zou zich kapot lachen en ik zou ook in een deuk liggen hoor