Lisa krijgt een jongen ..bij meid is het helaas niet goed gegaan , inge heeft een nieuwe baan , angela ook en verder uhm wat nieuwe k dat je je zo k voelt meis hopenlijk is het snel over en kan je nog genieten van de rest van je zwangerschap
@joyce, ik kan me wel aardig in Martijn verplaatsen bent tot een jaar geleden ook zwaar verslaafd geweest aan de wiet, stond er mee op en ging er mee naar bed. rookte als ik vrij was er bijna wel 3 en 's nachts was het het ergst, was mijn slaapmedicatie. Ging er zelfs uit omdat ik wakker in bed lag. Ik kan ook niet verklaren wat het is. Maar wat voor mij het belangrijkste was het schakeld je gevoel uit, als je het heel erg moeilijk hebt met dingen die om je heen gebeuren. Dit zou mogelijk een onderliggende reden kunnen zijn. Ik hoop dat er een ingang is om het hierover te praten. Ik stuur je ook even een PB-tje
Welkom nieuwe meid, sorry ben je naam even kwijt.. Idd een groot leeftijdsverschil tussen jullie! Pff voel me nog steeds niet helemaal top (lichamelijk, nog wat steekjes in mijn buik, bloed is gelukkig wel al een paar dagen over) nou ja geestelijk nog een wrak!! Maar goed, dat is ook niet zo gek natuurlijk.. Ik hoop dat het met jullie goed gaat! Knuffel voor iedereen
Heej meiden, Hie was ik ook weer even. Vergeet de helft alweer, erg is dat, maar lees echt alles hoor! Desini, wat balen meid van je bedrust zeg! Zoveel overgeven lijkt me echt verschrikkelijk! Mijn banner voelt echt leuk , lief dat je er aan denkt! Ik vind het zo snel gaan dat vruchtbare dagen eraan komen, dan wordt het voor zover mogelijk nog echter! Dani, hoe is het met jou?!
Heey meiden Daar ben ik ook weer!! Desini welkom terug meid, balen van je bedrust hopelijk gaat het snel beter met je! Meid: Hopelijk voel jij je ook weer snel beter! Sallie: Je banner ziet er schitterend uit Bij mij beginnen de kwaaltjes nu ook echt te komen beetje rugpijn, jeukend tandvlees en pijnlijke borsten.. Maargoed ik weet waar ik het voor doe
hallo allemaal, even bijgelezen, maar niet veel blijven hangen... sorry Desini, wat naar dat je er zo ziek van bent. Kunnen ze daar niets aan doen? Wel leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad. Ik vroeg me laatst af of ik zou mogen skieen als ik zwanger zou zijn, maar nu heb ik het antwoord. Bedankt! Waar ben je eigenlijk geweest als ik vragen mag? Hielkje, voor jou vind ik het erg dat je zoveel pijn hebt ... sterkte meid, ik hoop dat het snel minder wordt! Welkom nieuwe meid! Dat is best wel een groot leeftijdsverschil, maar dat hoeft natuurlijk niets uit te maken. Er was hier laatst nog iemand die zelf ook veel scheelde met haar vriend/man, zij vroeg of er hier nog meer meiden waren. hier ben ik aan het wachten, wachten, wachten tot mijn nod... pff wat duurt dat lang...
Yep, dat was de afspraak dus daar houd ik me aan. Mijn vriend moet sowieso nog erg wennen aan het idee van kinderen dus wil hem ook niet gaan pushen. En hij heeft zich helemaal ingesteld op mijn laatste pil op de 24e en dat vind hij helemaal prima. En daarbij ... nu kan ik nog zonder 'schuldgevoelens' gewoon wat wijntjes drinken op mijn verjaardagsfeestje volgende week zaterdag.
Goede avond @Mendy: Vage ongi deze maand zeg, hopelijk doet je lijf snel weer normaal. @Desini: Klote dat je je nog steeds zo ziek voelt maar beter dat je nog een paar dagen hebt kunnen genieten. @Joyce: Klote van je ongi maar beter dat je nu een mooie ronde had. @Meid: Hopelijk heb je snel weer wat rust in je koppie *Knuffel* Ff ego *Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk
Hey meiden. Ik ben weer KAPOT! Ik kan niet meer, ben zoooo moe. Vandaag uit werk meteen na het eten door naar mn schoonzus (is kapster en ging ons knippen) @Joyce: balen zeg van die familieperikelen! Hoop dat het snel raak is voor je. GFH: Eindelijk, laatste strip! Leyo....nog wat (sorry): Welkom! Boffen dat die operatie zo goed is gegaan!!! @Mendy: Vervelend zeg van die ongi. Gebruik je iets van agnus castus of tarwekiemolie? @Desini: Oh, wat naar dat je zo ziek bent! Gelukkig heb je al wat binnen gehouden. @Meid: fijn dat het bloeden nu gestopt is. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Aanbod van het boek blijft hoor! Ik heb alles gelezen, maar niet alles is blijven hangen. Sorry. Vandaag was mn ovu test echt posi. Teststreep net zo dik als de controle streep. Ei is dus echt onderweg. Ik hoop echt dat ik nu vanacht eindelijk eens slaap. Slaap al meer dan een week niet meer dan 3 a 4 uur. Als ik eenmaal slaap, slaap ik wel door. Maar ik kom niet in slaap!!!!
he bah inge, slapen is erg belangrijk hoor! misschien wat melatonine nemen, helpt mij altijd wel goed. kun je zonder problemen nemen, helpt je in slaap en je wordt er niet suf van ofzo.
Goedenavond dames! @GFH; spannend dat je een "begindatum" hebt! Leuk om er op die manier samen naartoe te leven. Veel voorpretplezier gewenst! @ Lunacy; welkom! Gezellig, nog een stel met leeftijdsverschil! Mijn lief en ik schelen 15 jaar, en volgens mij zijn we daarmee in de minderheid op dit forum. Mijn menstruatie is echt heel raar. Ik ben de 1e ongesteld geworden, en het lijkt nu alweer voorbij. Met de pil ben ik ook altijd zo kort ongesteld, maar ik had eigenlijk niet verwacht dat het nu ook zo kort zou zijn. Deze maand mijn cyclus maar goed bijhouden, misschien is ie toch korter dan de 28 dagen die ik dacht. Oh, en ik ben vorige week met zwangerschapsvitamientjes begonnen! Het wordt best wel "echt" nu allemaal ineens, whoei!
ongi kan best verschillen nu je van de pil af bent hoor. moet soms ook even op gang komen. als je ongi steeds maar 1 dag blijft zou ik even contact opnemen met je ha. zelf heb ik telkens ongi van 2 dagen en pos ovu testen, dat was volgens ha prima.
jippie eindelijk de laatste strip dat deze maand idd maar snel voorbij is en dat het "echte" werk kan beginnen
lieverd zo zouden we het nieuwe jaar neit beginnen werd een super jaar dat de pijntjes maar snel weg mogen zijn meis en je je weer beter voelt
desini beterschap meis waarschijnlijk heb ik nog over vanalles heen gelezen sorry hier gaat het wel goed behoorlijk moe de laatste tijd erg druk op het werk pfff maar ja hoort erbij zeggen ze dan
ik ben een vrouw van 30 jaar die al 4 jaar in het ziekenhuis loopt i.v.m kinderwens, ook voor het eerste kindje dus. nu zijn we zo ver dat we met icsi moeten beginnen. maar voor het zover is moet ik progynova slikken om mijn bms dikker te laten worden. ik heb 14 dagen 4mg geslikt en het resultaat was een slijmvlies van 2,8 nu moet ik nog eens 14 dagen 6mg slikken en 18 jan. weer terug komen. als dit niet helpt zeggen ze dat het geen zin heeft om icsi te doen. ik ben ten einde raad, omdat ik geen goed gevoel heb bij die medicijnen en bang ben dat dit wel eens het einde van mijn droom kan betekenen. heb ook wel eens menopur gespoten en toen had ik een bms van 4,3 heb ook gevraagt of die dosis hoger kan, maar dan krijg ik teveel eitjes. ik spoot dan de helft van de normale dosis en had dan al 3 eitjes, maar dan wel een bms van 4,3. weet nu ook niet hoe we verder gaan. zit dus op het wachtbankje.
jeetje meis wat een k*t situatie ik kan niet zeggen dat ik weet hoe je je voelt want heb hier geen verstand van. wat als het nu niet aanslaat zijn er dan nog andere behandel methodes die jullie kunnen ondergaan of vraag ik nu iets stoms