nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Ik ben drie dagen Heel Erg Ongesteld geweest, dus niet zorgwekkend kort of zo. Ovutests wil ik niet doen, ben bang dat ik mezelf dan veel te veel ga opfokken en dat sex heel beladen wordt dan, daar heb ik geen zin in. Wil alles gewoon ontspannen aanpakken, het leven is al stressvol genoeg. :D

Maar wel m'n cyclus goed bijhouden en flink klussen, dan zal het allemaal vanzelf wel goedkomen.

@Noah01; wat een heftige situatie! Heel veel sterkte, hopelijk komen je dokters toch nog met andere mogelijkheden voor je om een kindje te kunnen krijgen.

2. @Hielkje en Dani jullie zijn lief ! hebben beide een pb terug;)

Noah jemig meis wat een ellende , het is zo oneerlijk allemaal nietwaar , die jonge pubers van 16 doen het 1 keer en worden gelijk moeder en waardderen het vaak niet eens .
    hoop echt dat je medicatie aanslaat en dat je gewoon heel snel mag starten en daarna gegwoon twee dikke roze strepen hebt !!

Inge meis je hebt net een nieuwe baan , doe lekker rustig aan ! het forum kan altijd en al kom je gewoon even vertellen hoe je dag was who cares zolang we maar weten dat alles goed met je gaat !

Meid hopenlijk voel je je gauw weer beterder ! en mendy jij ook !

Azrael soms moeten we ons erbij neerleggen dat niet alleen ons lichaam raar is maar dat er bij ons ook best wel wat steekjes los zitten hihi

Zo vandaag dacht ik heel stoer ik heb een bosrit met sparky nodig ! doe ik altijd als ik zoveel aan mijn hoofd heb en ik heb opgezadeld eerst even de bak ingecrosd want ik had al 4 dagen niet met hem gereden omdat ik te druk was , en daarna jasje aan het bos in , nou we gleden zowaar van het erg af ! ik dacht ok spark rustig aan dus ...nou het ruiterpad was onbegaanbaar dus gingen we ernaast lopen , maar soms moesten we stukken omzeilen en over plassen bedekt met ijs dat vond spark weer helemaal geweldig want dan kon die het ijs stukmaken , raar paard.
    Toen kwamen we op de kruising maar ik zag het al spek en spek glad de rest zowel links rechts rechtdoor , dus omdraaien , spark dacht mooi gaan we vast in galop terug , nou dacht het echt niet hoe hard ik het ook nodig heb en hoe graag ik het wou , was mij te link , ben het laatste stukje ook maar naast hem gaan lopen en gleed zelf bijna onderuit...hoop zo op snelle dooi !

ow heb pendel nummero 4 binnen van Curali hihi Wederom in februari en wederom een meissie ...nou ben benieuwd , martijn gelooft er niet in , zal je toch raar staan te kijken als het wel zo is ....

ik ga voor de nieuwe dames even de NOD lijst pakken + voorstel lijstje

3. #2043 joyce1982, 4 jan 2011
    Laatst bewerkt: 4 jan 2011
    ZWANGER:
    Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011
    Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011
    Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011

Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011
    Wonderful -23 jaar - 3e ronde - 28 juli 2011

NOD:
    Joyce1982- NOD 3 februari -3e ronde- 28 jaar
    Tweety25 - NOD 9 januari-5e ronde- 25 jaar
    Muis27 - NOD 12 januari - 5e ronde - 27 jaar
    Dani26- NOD 14 januari - ronde 10 - 26 jaar
    Hielkje -NOD 16 januari - ronde 7 - 34 jaar
    IngeG - NOD 17 januari - 5e ronde (3e na vmk)- 28 jaar
    Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar
    Meid1987 - NOD 21 Januari - 8e ronde - 23 jaar 1e ronde na mk
    Mendy -NOD 28 Januari- 7e ronde - 23 jaar
    Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar
    Catharina - NOD 30 januari- 6e ronde- 25 jaar
    Karinikke87 - NOD ??? - 4e ronde - 23 jaar
    Meid1987 -NOD 21 December - 7e ronde - 23 jaar
    Doosje31 -NOD 28 December - 5e ronde - 31 jaar

4. joyce1982:
    Om mijn voorstel compleet te maken :
    martijn(27) en ik 28 en we zijn bijna 7 jaar samen
    hebben twee jack russells
    2 katten een pers en een huistuinkeuken malloot
    vissen en zelf 2 paarden en rij hele dagen paard en ben ook de hele dag in de stal te vinden

dani26:
    ik ben 26 en mijn vriend 28
    we zijn 3 jaar samen en wonen ook al ongeveer 3 jaar samen
    we hebben 2 katten en een hondje
    ik werk als assistent bij een Drogisterij.

Wonderful:
    Ik ben 23 en mijn vriend 27.
    We hebben 6 jaar verkering en wonen 5 jaar samen.
    Mijn vriend werkt voor zijn eigen als timmerman en ik werk in een supermarkt op de slagerij.
    We hebben een hondje een hele lieve Shelty.
    We zijn nu bezig voor ons eerste wondertje.

Ikke81:
    Ik ben 29 en mijn vriend 32
    Wij zijn bijna 5 jaar samen en wonen 3 jaar samen
    We hebben 2 katten en ook wij zijn dus bezig voor onze eerste wondertje.

Tweety25:
    Ik ben 25 en man 26.
    Zijn 9jaar samen en 1.5jaar getrouwd.
    Zijn sinds eind augustus bezig voor ons eerste kindje

Misslisa:
    Mijn vriend en ik zijn allebei 23, en we zijn nu 7 jaar samen.
    We zijn in de 1ste ronde zwanger geraakt van ons 1ste kindje.
    Verder hebben wij een schat van een kat, en ik heb 2 paarden.

Hielkje

Hoi ik ben 34 en mijn man 38
    We zijn 5 jaar samen en 2 jaar getrouwd en sinds juni bezig voor ons eerste Kindje.
    Ik ben doktersassistente. we zijn nu bezig in de 2e rond na een miskraam in augustus.

IngeG:
    Ik ben 28 en mijn vriend wordt 13/11 30
    Wij hebben sinds april 2008 een relatie, maar kennen elkaar al zo'n 5 à 6 jaar. Sinds maart 2009 wonen we samen en sinds november vorig jaar hebben we een nieuwbouw huis.
    We hebben 3 huistuinkeuken katten.
    Ik ben 11 augustus gestopt met de pil, was in ronde 2 zwanger. Maar helaas met 5 wkn een miskraam. We gaan nu niet actief proberen om zwanger te worden. Maar als het gebeurd, gebeurd het. Maar van mij mag het wel even wachten.

Justme:
    ik ben 35 jaar en mijn vriend 39 jaar. we hebben nu ruim 3 jaar een relatie en wonen bijna samen (hij is bijna elke dag/nacht hier maar af en toe slaapt hij nog in zijn eigen huis).
    Ik heb een heel lief konijn, bijna bejaard, waarvan ik hoop dat ie nog lang bij ons blijft.
    ik ben eind juni gestopt met de pil en zit nu in ronde 5. we zijn er wel aardig actief mee bezig, gezien vooral mijn leeftijd willen we eigenlijk geen ronde zomaar voorbij laten gaan!

Karin:

ik ben 23 mijn vriend is 28
    we zijn 4,5 jaar samen en wonen ruim 3 jaar samen
    we zijn in Juni gestopt met de pil en gaan voor ons eerste kindje

Muis27:

Ik ben 27 en mijn vriend is 30. In augustus ben ik met de pil gestopt en inmiddels zit ik in de 3e ronde.
    Verder hebben we ook een kat.

Catharina:

Ik ben 25 en mijn vriend is 31. We zijn bijna 7 jaar samen, wonen 4 jaar samen en zijn nu ruim 2 maanden getrouwd.
    We zijn nu 4 maanden bezig voor ons eerste kindje en hebben 2 hele lieve hondjes! Mijn beroep is interieurarchitect.

Desini

Ik ben 22, mijn vriend 33. We wonen 2 jaar samen en zijn in juni voor ons eerste kindje gegaan en inmiddels in bleide verwachting.
    Samen runnen wij een handel/trainingsstal voor paarden en ik zit dus eigenlijk de hele dag op de knollen en geef nog een hoop lessen. Daarnaast hebben we 4 schatten van Jack Russels (Na gezinsuitbreiding van de eerste 2 zijn er nog 2 blijven hangen haha, ik kon geen afscheid nemen)

Meid1987

Ik ben 23, en mijn vriend is 29. We zijn 2 jaar bij elkaar, en wonen daarvan 1,5 jaar samen.
    We hebben onze huur van ons app. opgezegd, en hebben nu een huis gekocht, waarvan we de sleutel op 1 dec. krijgen.
    Ik ben ambtenaar en werk bij het min. van justitie. Mijn vriend is vertegenwoordiger.
    In maart ben ik gestopt met de pil, maar we waren tot deze maand niet zo heel serieus bezig met klussen op de juiste dagen.
    Nu willen we er toch wel echt voor gaan! We gaan voor ons 1e wondertje! Verder hebben we 2 konijntjes en bij mijn ouders heb ik een onwijs lief paardje!

Sallie:

Mijn vriend en ik zijn 7,5 jaar samen. Hij is 24 en ik 23. We stoppen in januari met de pil. Ik sta voor de klas en hij vaart. We hebben samen een koophuis en twee katten. Verder weet ik nog even niks te melden, maar sta in ieder geval op het lijstje nu

Lovekees

ik ben 22 jaar mijn man 24 jaar zijn nu 5 en half jaar samen
    1 en half jaar man en vrouw.sinds julli gestopt met pil gaan nu voor onze eerste wondertje.ik ben kapster hebben 2 katten

Mendy

Ik ben 23 jaar, vriendlief is 28.. Wonen nu ruim drie en half jaar samen en 2 jaar geleden hebben we onze woonark gekocht..
    Bij ons in huis wonen 2 lieve poezels en hopelijk snel een beebje... We zitten nu in ronde 5...

Labrador
    Ik ben 24 en mijn man 26. Wij zijn 7,5 jaar samen en afgelopen september zijn we getrouwd.
    We wonen 4 jaar samen en hebben een labrador hond van 3,5 jaar.
    December 2010 ben ik gestopt met de pil en willen we voor ons 1e wondertje gaan.

Azrael
    Ik ben 25, mijn lief is 40. We zijn 5 jaar samen. Samen hebben we een restaurant, twee honden en vier katten. Begin december 2010 ben ik gestopt met de pil en hoop snel zwanger te mogen zijn!

Doosje31
    Ik 31 vriend 33
    3 jaar relatie en ben in aug gestopt met pil, ronde 5 nu
    2 katten, eigen huisje, heb eigen bedrijf

GFH
    Ik ben Wendy. In januari wordt ik 30. Mijn vriend is 27. We zijn ruim 6 jaar samen. We hebben een hond. En 24 januari slik ik mijn laatste pil en dan mag de natuur zijn werk gaan doen.

5. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    joyce je hebt pb terug

6. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey lieverds ik ga lekker slapen tot morgen
    liefs dani

7. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Weer bij

@Noah: Jezus wat een heftig verhaal. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken, ik zal keihard voor je duimen meis.

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

ik heb alles weer gelezen, maar weer veel vergeten.

Ben blij dat Ikke blij is :).

Dani, fijn dat het goed met je gaat.

Inge, heb je lekker geslapen?!

Hielkje, genoten van je vrije dag?

GFH: ik snap het hoor, dat je tot de datum wil wachten. Had ik zelf ook :).

Joyce; wat rot joh zo rijden :S. Gevaarlijk ook wel. Spark lijkt me maar een raar beest :p. Vind het echt jammer dat je zo ver woont, anders kwam ik zeker een keer bij je kijken!

Nou meiden ik ga werken. Lekker half dagje omdat het woensdag is. Klets vanaaf weer lekker mee! Mijn ongi is al aardig aan het afnemen, lekker. Vanaf welke dag klussen jullie bewust zegmaar?!

9. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    ZWANGER:

NOD:
    Tweety25 - NOD 30januari-6e ronde- 26 jaar
    Karinikke87 - NOD? - 4e ronde - 23 jaar

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    joyce1982:
    Om mijn voorstel compleet te maken :
    martijn(27) en ik 28 en we zijn bijna 7 jaar samen
    hebben twee jack russells
    2 katten een pers en een huistuinkeuken malloot
    vissen en zelf 2 paarden en rij hele dagen paard en ben ook de hele dag in de stal te vinden

dani26:
    ik ben 26 en mijn vriend 28
    we zijn 3 jaar samen en wonen ook al ongeveer 3 jaar samen
    we hebben 2 katten en een hondje
    ik werk als assistent bij een Drogisterij.

Wonderful:
    Ik ben 23 en mijn vriend 27.
    We hebben 6 jaar verkering en wonen 5 jaar samen.
    Mijn vriend werkt voor zijn eigen als timmerman en ik werk in een supermarkt op de slagerij.
    We hebben een hondje een hele lieve Shelty.
    We zijn nu bezig voor ons eerste wondertje.

Ikke81:
    Ik ben 29 en mijn vriend 32
    Wij zijn bijna 5 jaar samen en wonen 3 jaar samen
    We hebben 2 katten en ook wij zijn dus bezig voor onze eerste wondertje.

Tweety25:
    Ik ben 26 en man 26.
    Zijn 9jaar samen en 1.5jaar getrouwd.
    Zijn sinds eind augustus bezig voor ons eerste kindje

Misslisa:
    Mijn vriend en ik zijn allebei 23, en we zijn nu 7 jaar samen.
    We zijn in de 1ste ronde zwanger geraakt van ons 1ste kindje.
    Verder hebben wij een schat van een kat, en ik heb 2 paarden.

Hielkje

Hoi ik ben 34 en mijn man 38
    We zijn 5 jaar samen en 2 jaar getrouwd en sinds juni bezig voor ons eerste Kindje.
    Ik ben doktersassistente. we zijn nu bezig in de 2e rond na een miskraam in augustus.

IngeG:
    Ik ben 28 en mijn vriend wordt 13/11 30
    Wij hebben sinds april 2008 een relatie, maar kennen elkaar al zo'n 5 à 6 jaar. Sinds maart 2009 wonen we samen en sinds november vorig jaar hebben we een nieuwbouw huis.
    We hebben 3 huistuinkeuken katten.
    Ik ben 11 augustus gestopt met de pil, was in ronde 2 zwanger. Maar helaas met 5 wkn een miskraam. We gaan nu niet actief proberen om zwanger te worden. Maar als het gebeurd, gebeurd het. Maar van mij mag het wel even wachten.

Justme:
    ik ben 35 jaar en mijn vriend 39 jaar. we hebben nu ruim 3 jaar een relatie en wonen bijna samen (hij is bijna elke dag/nacht hier maar af en toe slaapt hij nog in zijn eigen huis).
    Ik heb een heel lief konijn, bijna bejaard, waarvan ik hoop dat ie nog lang bij ons blijft.
    ik ben eind juni gestopt met de pil en zit nu in ronde 5. we zijn er wel aardig actief mee bezig, gezien vooral mijn leeftijd willen we eigenlijk geen ronde zomaar voorbij laten gaan!

Karin:

ik ben 23 mijn vriend is 28
    we zijn 4,5 jaar samen en wonen ruim 3 jaar samen
    we zijn in Juni gestopt met de pil en gaan voor ons eerste kindje

Muis27:

Ik ben 27 en mijn vriend is 30. In augustus ben ik met de pil gestopt en inmiddels zit ik in de 3e ronde.
    Verder hebben we ook een kat.

Catharina:

Ik ben 25 en mijn vriend is 31. We zijn bijna 7 jaar samen, wonen 4 jaar samen en zijn nu ruim 2 maanden getrouwd.
    We zijn nu 4 maanden bezig voor ons eerste kindje en hebben 2 hele lieve hondjes! Mijn beroep is interieurarchitect.

Desini

Ik ben 22, mijn vriend 33. We wonen 2 jaar samen en zijn in juni voor ons eerste kindje gegaan en inmiddels in bleide verwachting.
    Samen runnen wij een handel/trainingsstal voor paarden en ik zit dus eigenlijk de hele dag op de knollen en geef nog een hoop lessen. Daarnaast hebben we 4 schatten van Jack Russels (Na gezinsuitbreiding van de eerste 2 zijn er nog 2 blijven hangen haha, ik kon geen afscheid nemen)

Meid1987

Ik ben 23, en mijn vriend is 29. We zijn 2 jaar bij elkaar, en wonen daarvan 1,5 jaar samen.
    We hebben onze huur van ons app. opgezegd, en hebben nu een huis gekocht, waarvan we de sleutel op 1 dec. krijgen.
    Ik ben ambtenaar en werk bij het min. van justitie. Mijn vriend is vertegenwoordiger.
    In maart ben ik gestopt met de pil, maar we waren tot deze maand niet zo heel serieus bezig met klussen op de juiste dagen.
    Nu willen we er toch wel echt voor gaan! We gaan voor ons 1e wondertje! Verder hebben we 2 konijntjes en bij mijn ouders heb ik een onwijs lief paardje!

Sallie:

Mijn vriend en ik zijn 7,5 jaar samen. Hij is 24 en ik 23. We stoppen in januari met de pil. Ik sta voor de klas en hij vaart. We hebben samen een koophuis en twee katten. Verder weet ik nog even niks te melden, maar sta in ieder geval op het lijstje nu

Lovekees

ik ben 22 jaar mijn man 24 jaar zijn nu 5 en half jaar samen
    1 en half jaar man en vrouw.sinds julli gestopt met pil gaan nu voor onze eerste wondertje.ik ben kapster hebben 2 katten

Mendy

Ik ben 23 jaar, vriendlief is 28.. Wonen nu ruim drie en half jaar samen en 2 jaar geleden hebben we onze woonark gekocht..
    Bij ons in huis wonen 2 lieve poezels en hopelijk snel een beebje... We zitten nu in ronde 5...

Labrador
    Ik ben 24 en mijn man 26. Wij zijn 7,5 jaar samen en afgelopen september zijn we getrouwd.
    We wonen 4 jaar samen en hebben een labrador hond van 3,5 jaar.
    December 2010 ben ik gestopt met de pil en willen we voor ons 1e wondertje gaan.

Azrael
    Ik ben 25, mijn lief is 40. We zijn 5 jaar samen. Samen hebben we een restaurant, twee honden en vier katten. Begin december 2010 ben ik gestopt met de pil en hoop snel zwanger te mogen zijn!

Doosje31
    Ik 31 vriend 33
    3 jaar relatie en ben in aug gestopt met pil, ronde 5 nu
    2 katten, eigen huisje, heb eigen bedrijf

GFH
    Ik ben Wendy. In januari wordt ik 30. Mijn vriend is 27. We zijn ruim 6 jaar samen. We hebben een hond. En 24 januari slik ik mijn laatste pil en dan mag de natuur zijn werk gaan doen.[/QUOTE]

11. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    goede morgen dames

inge fijn dat je eerste dag goed verliep wel vervelend dat 2011 niet zo goed begint hopen dat het snel beter gaat

Desini wat vervelend dat je zo ziek bent hopelijk gaat het snel weer beter

Ik denk dat ik vandaag ongi ga worden :( maar als dat zo is is mijn cyclus nu nog maar 34 dagen dus dat word wel steeds minder.

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ZWANGER:

NOD:
    Tweety25 - NOD 9 januari-5e ronde- 25 jaar
    Labrador - NOD 17 januari - 1e ronde - 24 jaar
    Karinikke87 - NOD ??? - 4e ronde - 23 jaar

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@inge, fijn dat je het leuk hebt, je energie komt vanzelf wel weer.

@Noah, welkom en echt een rot verhaal om te lezen. Hoop dat de medicatie snel aanslaat en dan op naar de 2 roze strepen.

@Sallie, heerlijk dat je menstruatie aan het afnemen is. Het beste is om te klussen vanaf dag 10 t/m dag 18 gerekend vanaf de eerste dag van je menstruatie maar dat ligt ook aan je cyclus, dus proberen gewoon.

@Desini, balen dat je nog steeds zo ziek bent. Hoop dat dit snel verminderd en je toch nog kan genieten van je zwangerschap.

@Joyce, ik heb een PB terug gestuurd.

@Karinikke, weet je het zeker of zou het nog iets anders kunnen zijn. Indien het zo is wordt je cyclus wel weer een heel stuk korter ook wel heel erg fijn.

@Meid, je gaat je vanzelf wat beter voelen geestelijk, maar gun je zelf hier aub wel de tijd voor. En ga er pas weer voor als je je er weer totaal klaar voor voelt.

Verder heel erg veel gelezen maar niet echt alles onthouden. Is ook best lastig om dit te onthouden en patiënten te woord te staan.

Ben vandaag weer aan het werk. Heb wel een heerlijk dagje vrij gehad gisteren. Snert was ook erg goed gelukt. Ga weer heel even door. Spreek jullie vandaag nog wel. Laat hem gewoon openstaan kan ik gezellig meekletsen als het rustig is.

Liefs Esther

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden

Wat is er weer veel gekletst zeg..

Noah: Welkom hier! Wat naar zeg dat jullie al zolang bezig zijn! Hopelijk gaat het nu wel lukken!!!

Ik wil dat er weer zwangere bij komen hoor!!!!!!!!

15. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Muis: Ja skiën mag gewoon hoor, mijn huisarts was er heel nuchter in en zei: zwanger zijn is geen ziekte! Lekker doen en gewoon naar je lichaam luisteren, die verteld je wel wanneer je teveel doet en de baby zit goed ingepakt dus kan ook best wel een stootje hebben. De verloskundige was iets sceptischer net als over paardrijden, maar dat is toch mijn broodwinning en ik zal toch geld moeten verdienen voor de kleine lijkt me he. Die zei: als je een miskraam krijgt moet je naar jezelf kunnen verantwoorden dat het niet van het rijden of skiën is, zolang je dat kunt kun je het doen. Lekker vaag dus.
    Maar ik was bang dat ik nu erg voorzichtig en angstig zou zijn, nou helemaal niet dus, ik heb er van genoten en ben gewoon recht op de latten blijven staan. En ondanks dat ik op veel punten hoger zat dan je "mag" had ik geen last van de ijle lucht en tekort aan zuurstof. Wel was ik na het skiën elke keer helemaal kapot en ben ik even gaan slapen. Ik zat in Gerlos trouwens, daar gaan we al jaren met de kerst naar toe en ik kan niet wachten om daar met onze kleine te zitten straks.
    Wat betreft het ziek zijn kunnen ze er niks aan doen bij mij. Die pillen heb ik al 10 dagen geslikt en langer mocht niet, omdat het nu zo heftig was eergisteren heb ik ze nog 2 dagen moeten slikken maar dat kan niet door blijven gaan. Gelukkig hoef ik de meeste dagen alleen nog 's nachts en/of 's ochtends over te geven en in de loop van de dag kom ik dus wel aan alle nodige stoffen en zolang dat nog goed is is er voor mijn kindje en mij weinig gevaar, het is alleen heel vervelend.

Noah: wat vreselijk voor jullie! Ik kan me niet voorstellen hoe het voor je moet voelen natuurlijk maar ik leef wel enorm met je mee.
    Misschien een hele kleine zachte troost: Mijn ouders zijn 5 jaar bezig geweest om een kindje te krijgen op alle manieren, uiteindelijk moesten ze het ook opgeven en toen hebben ze zich ingeschreven voor adoptie. Wonder boven wonder is mijn moeder toen na een tijdje geheel onverwachts in verwachting geraakt. De artsen zeiden ook dat dat goed kon doordat de druk van de ketel was en hun lichamen eindelijk weer de kans kregen een beetje normaal in te stellen. Een 2e kindje is niet gelukt, toen gingen ze weer de medische molen in, maar ze waren zo gelukkig dat ze mij toch hadden gekregen dat ze zich daar bij neer konden leggen.
    Laten we toch duimen dat de medicijnen nu aanslaan bij je en dat jullie binnenkort in blijde verwachting zijn! Blijf positief denken!

Meid: sterkte nog, ik hoop dat het snel een plaatsje krijgt voor je.

Inge: Hopelijk voel je je snel beter zodat je nog meer kunt gaan genieten!

Pfff mijn hoofd is echt een gatenkaas, ik had nog een aantal dingen willen antwoorden maar ik ben het gewoon kwijt, kom ik nog op terug!

16. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    nou de ongi is wel heel snel helemaal doorgekomen :( maar ik ben blij dat mijn cyclus weer korter is

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Karinneke: Is wel heel fijn dat je cyclus steeds iets korter wordt.

Inge: Beterschap!

Noah: Wat vreselijk voor jullie zeg! Hopen dat je medicijnen toch aanslaan!

Verder ben ik vandaag weer aan de poets (het lijkt wel of ik de voorjaarsschoonmaak in de bol hebt). Ff met oma boodschappen gedaan en zo met mijn broer paardrijden.

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

@Desini: Hier ook een vriendin die gewoon is gaan wintersporten, zolang je niet gek gaat doen kan het allemaal best.

@Karin: Klote van je ongi meis maar wel lekker dat je cyclussen steeds korter worden.

19. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Labrador: dat klinkt gezellig met je broer paardrijden :)

Ik moet nu snel eten, en dan met mijn lieve kat naar de dierenarts, het gaat helemaal niet goed met haar :(

20. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Lisa: wat is er mis met je kat? Vervelend is dat he als je dier niet goed is...

Verder wel alles gelezen maar te ziek om het te onthouden (lees 40 graden koorts overal spierpijn hoest me de longen uit het lijf, verder te futloos om maar iets te ondernemen... Lig al de hele dag op bed, slapen slapen slapen...

Bloeden is overigens nog steeds niet gestopt, verlies nu hele stolsels, morgen voor de zekerheid maar even langs de dokter...

Deel Deze Pagina