nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ZWANGER:
    Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011
    Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011

Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011
    Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011
    Wonderful -23 jaar - 3e ronde - 28 juli 2011

NOD:
    Muis27 - NOD 12 januari - 5e ronde - 27 jaar
    Dani26- NOD 14 januari - ronde 10 - 26 jaar
    Hielkje -NOD 16 januari - ronde 7 - 34 jaar
    IngeG - NOD 17 januari - 5e ronde (3e na vmk)- 28 jaar
    Labrador - NOD 17 januari - 1e ronde - 24 jaar
    Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar
    Meid1987 - NOD 21 Januari - 8e ronde - 23 jaar 1e ronde na mk
    Mendy -NOD 28 Januari- 7e ronde - 23 jaar
    Tweety25 - NOD 30 januari-6e ronde- 26 jaar
    Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar
    Catharina - NOD 30 januari- 6e ronde- 25 jaar
    Joyce1982- NOD 3 februari -3e ronde- 28 jaar
    Karinikke87 -
    NOD ??? - 5e ronde - 23 jaar

Meid1987 -NOD 21 December - 7e ronde - 23 jaar
    Doosje31 -NOD 28 December - 5e ronde - 31 jaar

2. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    goede morgen dames
    ik ben best blij dat mijn cyclus steeds korter word nu kan ik op vakantie ook lekker wat drinken. als we gaan teminste mijn vriend heeft een apses (of hoe je het ook schrijft) aan zijn kont en doet behoorlijk pijn hij is gisternacht wel opengeknapt dus ben heel benieuwd of hij zich goed genoeg voelt om op vakantie te gaan. verder baal ik er van dat we pas in ronde 5 zitten terwijl we al 8 maanden bezig zijn

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    gadsie karin wat balen voor je vriend, hoop dat het snel over is en dat jullie wel op vakantie kunnen.

Fijn dat je cyclus steeds korter wordt dat is toch wel een fijn teken.
    Kan me voorstellen dat je er van baalt maar je cyclus word steeds beter zoals het er nu uitziet. Hoop dat het snel raak is voor jullie gun het jullie ook heel erg.

Iedereen gun ik het hoor:p

4. ZWANGER:
    Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011
    Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011

Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011
    Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011
    Wonderful -23 jaar - 3e ronde - 28 juli 2011

NOD:
    Muis27 - NOD 12 januari - 5e ronde - 27 jaar
    Dani26- NOD 14 januari - ronde 10 - 26 jaar
    Hielkje -NOD 16 januari - ronde 7 - 34 jaar
    IngeG - NOD 17 januari - 5e ronde (3e na vmk)- 28 jaar
    Labrador - NOD 17 januari - 1e ronde - 24 jaar
    Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar
    Meid1987 - NOD 21 Januari - 8e ronde - 23 jaar 1e ronde na mk
    Mendy -NOD 28 Januari- 7e ronde - 23 jaar
    Tweety25 - NOD 30 januari-6e ronde- 26 jaar
    Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar
    Catharina - NOD 30 januari- 6e ronde- 25 jaar
    Joyce1982- NOD 31 januari -3e ronde- 28 jaar
    Karinikke87 -
    NOD ??? - 5e ronde - 23 jaar

Meid1987 -NOD 21 December - 7e ronde - 23 jaar
    Doosje31 -NOD 28 December - 5e ronde - 31 jaar

5. even aangepast ik had verkeerd gerekend hihi als ik nu tenminste op 28 dagen blijf kom ik uit op 31 januari eigenlijk best oneerlijk! want dan ben je 2x in dezelfde maand ong haha

Hielkje wat voor nieuwe foon heb je ?

Ikke lekker film avond gehad ! leuk !

karin oei een abces is zeker niet leuk ik heb ze vaak onder mijn oksels van het scheren heel vervelend en pijnlijk ! martijn heeft veel last van steenpuisten dat is ook geen pretje .

Nope doosje niet meer gezien ....

Zo vanmorgen is de ketelmonteur geweest 1 van onze hondjes was alleen enorm beschermend ! lip optrekken en brommen , raar beest ging helemaal over me heen staan , scheelt dat die dat vaker doet maar hij was vandaag wel heel erg !
    ach ik voelde me in ieder geval veilig ;)

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    het lijkt me idd erg pijnlijk zo'n abces, ik heb het zelf nog nooit gehad.

Wat een raar beest zeg haha. Jou zou in in ieder geval niets overkomen met je hond in de buurt.
    Onze hond die loopt alleen maar kwispelend naar iedereen toe. Van de week is hij nog in zijn nek gebeten door een herdershond, gelukkig heeft hij niet doorgebeten, en denk maar niet dat hij dan van zich af bijt.

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Even een ego berichtje.

Heb nu zoveel pijn dat mijn volledige hand dienst weigert, kan nu echt helemaal niks meer. k*t. en mag gewoon doorwerken vandaag.........

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, ik heb een sony ericson xperia X8 gekocht..

9. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Hielkje: heeeeel veel sterkte ermee, je voelt je altijd zo zwaar ellendig met pijn en je kunt de pijnprikkel ook zomaar niet uitschakelen in je hoofd! Ik hoop dat het snel verbeterd!

Karin: Ik hoop ook voor jou dat je cyclus steeds korter wordt en dat je maar snel een posi test hebt! Beterschap ook met je vriend!

Inge: In ieder geval goed geklust en we gaan er gewoon vanuit dat ze het overleven!!! Met de nieuwe berekening van hoe lang ik zwanger ben zou mijn eisprong zo'n 4 dagen later zijn geweest dan we geklust hadden, we konden namelijk even niet meer klussen daarna omdat ik te ziek was en ik had toch ook sterk het idee dat ik mijn eisprong gevoeld had de dag erna, maar blijkbaar hebben de zwemmers toch langer geduld moeten hebben haha.

Labrador en muis: Dat zijn toch wel hoopgevende gevoelens in de onderbuik bij jullie als ik terugkijk naar wat ik voelde. Duimen!!!

Mendy: Heel veel beterschap!

Joyce: Altijd fijn om je nod verkeerd berekend te hebben en dan zo dat hij eerder komt! En ach, 2 keer in 1 maand ongi? We gaan er toch zeker vanuit dat je de 31e Niet ongi wordt!!!

Weten jullie nog dat ik vertelde over mijn vriendin die voor de 12 weken echo weg ging en toen bleek ze pas ruim 9 te zijn terwijl ze een aantal weken daarvoor dus een echo had waarop ze 8 weken was maar achteraf zou ze dan dus maar 5 geweest zijn en dat vond ik erg raar. Mijn gevoel is helaas bevestigd want vorige week hebben ze het kindje weg moeten halen, het leefde niet meer en de dag erna heeft ze een hele dag in een kliniek gelegen om het weg te halen. Waarschijnlijk is er dus al die tijd toch iets niet goed geweest met de ontwikkeling van het kindje waardoor het gestorven is en is ze dus wel gewoon zwanger geweest vanaf de oude berekeningen. Erg sneu hoor, ze had het ook net tegen iedereen verteld.

Nog even een vraagje, misschien heel raar. Ik voel me sinds ik die 17 uur gal overgegeven heb nog steeds niet goed, mijn maag voelt keihard en heel erg pijnlijk, vooral bij bewegen. Maar het grootste probleem is dat ik geen "vast" voedsel durf aan te raken, zodra ik het in mijn buurt krijg draai ik letterlijk mijn hoofd walgend om. Dit is nu al dag 4 en mijn lichaam heeft normaal echt veel nodig maar in 4 dagen tijd heb ik niet meer dan 2 bananen, 2 appels en 3 happen bambix weg kunnen krijgen. Die 3 happen waren vanmorgen en dan zit ik geestelijk echt overvol, maar ik voel dat mijn lichaam echt veel meer nodig heeft. Ook had ik een vers broodje gebakken, vind ik echt heerlijk normaal maar hij ligt nog steeds naast me, ik kán het gewoon echt niet en snap niet waarom. Het lijkt ineens of ik een soort anorexia gedachten naar eten toe krijg. Alleen fruit durf ik...
    Iemand dit wel eens meegemaakt en een tip hoe ik weer normaal kan gaan eten?

10. Hielkje hou vol lieverd het is voor het goede doel ik stuur je nog een pb ;)

Desini jeetje meis nee ik heb geen idee, kan je niet eens met je HA of vk gaan praten want het lijkt met niet gezond je moet jezelf en je kindje toch voeden lijkt me ...

Zeker klote voor je vriendin , pff lijkt me echt zwaar ik hoop zo dat ik nooit met een miskraam te maken krijg geloof dat ik dan echt volledig instort ....

11. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Ja ik bel vanmiddag even met de verloskundige, maar die zijn alleen tussen 1 en 2 telefonisch bereikbaar en er dan doorheen komen is nog een hele klus, maar ik hoopte dat ik misschien nu al iets op internet kon vinden erover of dat hier iemand het herkende, want ik voel me net een zombie in m'n bed op het moment!

Nee ik hoop ook echt nooit een miskraam mee te maken en leef echt mee met de meiden hier die die ervaring helaas wel hebben. Een vrouwtje die ik al jaren op vakantie tref in het hotel was nu ook eigenlijk net zo ver zwanger als ik, maar zij had een week voor de vakantie een miskraam gehad, en voordat ze haar 2 prachtige zoons (van nu bijna 5 en 2,5) kreeg had ze 2 late miskramen gehad van een jongetje en een meisje die ze beiden bijna helemaal voldragen had. Ik leefde vreselijk met haar mee, al die jaren had ik dat nooit geweten dat dat dus al gebeurt was voordat ze met haar eerste babytje op vakantie verscheen. En dat we nu bijna net zo ver zouden zijn vond ik ook zo l*llig, ik zat daar nog wel met een wondertje in mijn buik en kon wel heel trots zijn en zij had voor de 3e keer veel verdriet...
    Echt meiden, ik heb veel bewondering voor hoe jullie er mee omgaan!

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Desini, wat een verhaal. Ik hoop dat ik dat nooit hoef mee te maken, dan liever een MK in het hele begin. is ook wel K*T, alleen ben je je er nog niet heel erg bewust van.
    Ik hoop dat je VK je iets meer duidelijkheid kan geven. Succes

13. noah01

noah01 Lid

4 jan 2011
    13
    0
    0
    nee hoor helemaal geen stomme vraag, ik weet het ook niet meer..
    eerst zeiden ze toen in 4mg slikte dat dit de laatse kans was en nu kreeg ik toch een hoger dosering.
    heb wel gevraagt of hij nog een x verhoogt kaan worden maar dat doen ze niet. dan moeten ze eerst weer overleggen.
    dus ik zit volledig in onzekerheid en wordt er helemaal gek van.
    moet afwachten tot 18 jan.

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @desini, jeetje wat ontzettend rottig voor die vriendin, lijkt me vreselijk. Verder kan ik je niet echt adviseren. Misschien is je maag gewoon te erg van slag. Ik zou gewoon rustig beginnen met wat bouillon/crackers. dan krijg je in ieder geval zout/vast voedsel binnen en dan langzaam opbouwen. Succes

@joyce, 2 keer in 1 maand is beter dan lange cyclus toch! En natuurlijk gaan we ervan uit dat je die 2e keer gewoon niet ongi wordt!

@hielkje, wat ontzetten kl*te voor je! Succes met doorwerken en ik hoop echt dat de pijn minder wordt.

Hier is de ongi weer over. Ik ga deze maand morgen al beginnen met de ovu testen zodat ik het ei niet kan missen. Ik heb voor morgen een afspraak met mn huisarts gemaakt om eens over mn cyclus te praten. Want ik vind een cyclus tussen 27 en 39 dagen wel een erg groot verschil.

15. noah01

noah01 Lid

4 jan 2011
    13
    0
    0
    dankje voor je lieve reactie
    ik moet nog even wennen op dit forum, kan nog niet alles goed terug vinden.

16. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

@Tweety: Waarom maak je niet een account aan bij Fertilityfriend. Het is gratis. Als ik je uitnodig dan krijg ik weer bonus vip dagen maar dat hoeft niet hoor ;)

@Karin: Abces en niet fijn zeg, hopelijk is hij er snel vanaf. Snap dat je baalt, hopelijk heb je nu steeds van deze mooie ronde of nog veeeel beter, een ronde van 9 maanden ;)

@Hielkje: Jezus meis wat klote voor je zeg. Hopelijk zakt de pijn snel af. Sterkte ermee

@Desini: Wat klote voor je vriendin zeg, vind het echt slecht van die echoscopiste maar ja wat doe je er aan. Jammer genoeg kan ik je niet helpen maar het klinkt alsof je ineens een voedsel fobie hebt, misschien toch maar weer ff naar de dokter.

@Catharina: Hopelijk vind je snel je eitje en hou je nu deze mooie korte cyclussen of dus ook een van 9 maanden

@Noah: Maakt niet uit, moest ook ff wennen aan dit forum, is wat groter allemaal ;)

Hier nog steeds geen ei en nagenoeg geen tekenen dat die er aan zit te komen *zucht* Ik wil verder.... Maar ja we ''''''''''''*vies woord*'''''''''' maar weer af ;)

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Noah: Zit mij net te bedenken dat als je moeite heb om de topic's weer terug te vinden dat je je ook kan abonneren zodat je bij de gebruikers instellingen deze weer terug kan vinden.
    Boven in de 2e grijze balk staan de topic tools en dan kan je daar kiezen voor abonneren.

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@catherina, hopelijk vindtje je snel je ei, en gaan we dan snel voor 9 maanden geen ongi.

@Ikke. Succes met *****vies woord*****, ik hoop dat het je toch wel bevalt.

@Noah, het is zeker heel even wennen, maar het went echt heel erg snel. Mijn duimpjes draaien, voor zover dat mogelijk is overuren.

Mijn arm wil weer dienst doen, maar de pijn zal pas echt overgaan wanneer ik weer kan starten met mijn medicatie en dat is helaas pas na de bevalling. Dus hopen dat Jan-Jaap deze keer raak heeft geschoten. Hij heeft wel betere lijm meegeleverd. Dus we wachten nog maar even heel erg rustig af.

@Joyce, nu hopen dat het bij 1x in de maand ongi blijft en nu gewoon 9 maanden niet.

Liefs Esther

19. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @Ikke, nou daar heb ik ook gekeken maar mijn engels is echt bar slecht:) dus snap er geen bal van. Heb nu in word een tabel gemaakt met dagen en temperaturen en dan hou ik het zelf wel bij.

@Hielkje, wat ontzettend k*t dat de pijn nu zo erg is geworden, maar zoals iemand al zei het is voor het goede doel. Kan me wel voorstellen dat je zo langzaam maar zeker tegen het plafond springt van de pijn.

@Desini, wat vreselijk voor je vriendin, wel raar dat ze het niet eerder hebben gezien(of is het kindje na de eerste echo overleden?)
    Erg heftig ook voor diegene die je kent van de vakantie, lijkt me erg om een vroege miskraam mee te maken maar dit lijkt me helemaal verschrikkelijk.

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @joyce, als mijn cyclus ook weer hetzelfde is als de laatste 2 ben ik ook deze maand 2keer ongi:( maar we gaan ervoor dat we niet meer ongi worden

Deel Deze Pagina