nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Willen jullie ff naar mijn tempkaartje kijken? FF zegt dat mn ei op CD16 was, ik denk zelf 1 dag later. Want het 'zelfonderzoek' positie baarmoedermond/textuur baarmoedermond/opening baarmoedermond doe ik altijd laat op de avond. Dus ik denk dat mn ei overdag op cd17 was. Mn ovutest was op cd 16 positiever dan op cd 17. CD16 was baarmoedermond hoog, zacht en open en op cd17 medium medium dicht. Maar dat was dus 'savonds laat...

Ik hoor graag jullie mening.

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Inge, gelukkig dat het geen griep is. Hopen dat het zo blijft met beter voelen. Dan kan je maandag weer lekker aan het werk.

Hier begint de vermoeidheid toe te slaan. Had een zagende man naast me liggen. Zwaar balen. heeft me echt meer dan de helft van de nacht wakker gehouden.
    Maar ja morgen weer heerlijk uitslapen

3. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Ik ben weer thuis, het blijkt een acute maagontsteking te zijn. Waarschijnlijk veroorzaakt omdat mijn maag natuurlijk al erg zwak was van al het overgeven en maagzuur en dan maandag als klap op de vuurpijl 17 uur gal overgeven. Dat was de druppel.
    Het vervelende is dat ik geen antibiotica mag dus ik moet nu antagel gaan halen en toch weer de emesafene erbij en een dieet.
    Ik kom vanavond even wat uitgebreider kletsen.

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik heb er naar gekeken Inge, maar ik zit er totaal niet in hoe dat tempen werkt, dus kan je er ook niet meehelpen, zou het wel heel erg graag willen.
    Ik hoop dat de andere meiden je een beter antwoord kunnen geven

Liefs Esther

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Sterkte Desini, ik hoop dat je heel erg snel opknapt. Maar beter dit ondanks dat het heel erg vervelend is dan Eiwitten in je urine, want dan had je opgenomen moeten worden. Ivm een verhoogd risico voor de kleine.

Sterkte denk aan je.

6. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

@Inge: ik denk dat als je die positie van je BM veranderd hij misschien de kruis wel verplaatst. Goed te horen dat het allemaal wat beter gaat. Nu nog hopen dat dat rare plekje niks is en dan weer vrolijk verder

@Desini: Klote voor je en een maag ontsteking klinkt behoorlijk pijnlijk, geen wonder dat je niet wil eten. Wel beter dat ze het beestje nu een naam heeft gekregen. Hopelijk word je nu snel weer wat beter.

Hier nog steeds geen ei helaas

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Ikke: Jij denkt dus ook dat mn ei op CD17 was? Dan pas ik hem gewoon handmatig aan. Balen dat jij nog steeds geen ei hebt gevonden. Wat heb je veel discarded data deze ronde!
    Thnx voor het kijken naar mn kaartje trouwens.

@Desini: balen zeg! Antagel werkt wel heel goed, het is alleen heel vies :( Ik hoop dat je je snel beter voelt!

8. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    In het begin wilde het allemaal ff niet lukken om verschillende redenen, daarna nachtdienst, slapeloze nachten en brakke dagen vandaar die hoge bollen. Ben blij dat alles weer stabiel is.

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ja, logisch dat je dan rare data krijgt!

@Hielkje: heerlijk he, zo'n houthakker naast je? Ik heb er ook 2 wkn lang last van gehad!!!

10. Desini jeetje , hoop dat het snel weer bijtrekt met de medicatie die je krijgt en dat je dan alsnog mag gaan genieten zeg !
    kop op !

Hielkje ff pijnvrij , wie weet helaas voor hoelang niemand , hoop dat het gewoon goed blijft gaan en de pijn dragelijk blijft
    dikke kus !

Ikke ah jij hebt ook zo een kaartje daar begin ik niet aan haha mij te ingewikkeld , als ik al van inge lees baarmoedermond blablabla dan is ze me al kwijt bij de eerste zin !
    Hopenlijk vind je je ei snel , of is ie stiekem verstoppertje aan het spelen?
    dan is het wel een leuk ei want krijg je een enorm ondeugend kind hahah

Inge zoals bij ikke al gezegd ik heb daar echt geen kaas van gegeten haha , je was me dus bij de 1e zin kwijt :p
    wij blijven het maar proberen met ovu testen (nu ik dus ook weet hoe die werken haha ) en dan moet de natuur verder zelf zijn gang maar gaan .

Martijn had vannacht ook gesnurkt maar ik trap hem dan eerst 1 keer lief , en als die dan niet luistert trap ik een paar keer minder lief haha .
    Hij was alweer lekker op tijd thuis 11.20 mazzelaar kan die me mooi zo nog ff naar stal schoppen :p
    Gister wel spontaan geklust ong was nog niet eens helemaal over , maar tijn had zin haha rare man

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Joyce: Als mij eitje dan toch zo nodig verstoppertje moet spelen dan blijf hij maar verstopt totdat lief thuis is ;)
    Die arme man van jou word wat geschopt trouwens. Eerst in zijn slaap vanwege het snurken en later ook nog als hij thuis komt van werk :p

12. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @desini, mooi dat ze ontdekt hebben wat het is. Ik hoop dat het nu snel beter wordt

@inge, ik kan je niet helpen, heb totaal geen verstand van tempen, ben blij dat je je beter voelt!

@joyce, ik houd het voolopig ook bij de ovu testen, ik ben vandaag weer begonnen.

@meid, ik snap dat het emotioneel kan zijn, ik hoop dat het snel weer raak is!

Ik heb vanmiddag de afspraak bij de huisarts om het over mn cyclus te hebben, ben benieuwd wat ze ervan zegt

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Desini: Gelukkig weet je nu wat er aan de hand is en nu maar hopen dat het snel over is.

Inge: gelukkig geen griep voor jou!

Joyce: Spontaan klussen is ook wel eens leuk! We moeten al zo vaak bewust op bepaalde dagen klussen haha.

Gisterenavond dus op de Wii gespeeld. Het viel ons wat tegen, want we wilden graag een avonturenspel met z'n 2en spelen, maar die waren er niet. Dus toen maar getennist enz. Er zit ook een Sims tussen en daar kan ik zo verslaafd aan raken haha.

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heej meiden!

Hier ik ook weer even :).

Desini: wat balen meid! Maar wel heel fijn dat je wat Hielkje zegt niet opgenomen hoeft te worden en dat het iets is waar ze iets aan kunnen doen!

Lisa: Wat zielig voor je kat, zeker omdat hij zo jong is. Is het een ras?

Ikke: Nog ff meid, dan is het weer voor het eggie!

Verder veel gelezen maar niet zo onthouden, sorry, zal vanaf nu wat beter opletten ;). Mijn nichtje van 1,5 is net opgehaal, had even de oppas. Ze begint net lekker te kletsen, super schattig. Ik woon op 10 minuutjes lopen van het stadscentrum, dus we gingen even met de wagen daarheen, ik moest nog een canvasdoek ophalen. Onderweg bedacht ik me dat ik ook wel sokken kon meenemen, dus dat had ik tegen haar verteld. Zegt ze in de expo: sokken kopuh! Tegen die kassiere. Haha, heerlijk kind.

Verder ben ik bang dat mijn lieve vriendje me heeft aangestoken :(. Hij was de hele week ziek en met mij leek het goed te blijven gaan, maar ik voel nu echt dat me holtes zich vullen zegmaar haha. Heb morgen een bruiloft, dus het kan echt niet! Zo maar even met een aspirientje mijn bed in! Ben normaal nooit ziek, nu laatst al buikgriep gehad en nu dit weer. Hopen dat het alleen verkouden is!

En oja, ongi is over. Vriendje is vnadaag/vannacht aan het werk maar vanf morgen mag het dus eindelijk weer ;). Misschien zien anderen het anders, maar sexen tijdens ongi is niet echt mijn ding...

15. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Catharina: Ben ook benieuwd wat die gaat zeggen

@Sallie: Ik hoop ook niet voor je dat je ziek gaat worden, feestjes gaan voor ;)

16. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hallo dames,

Hoe is het hier?

Desini: jeetje wat klote, hoop dat het snel over is...

Hielkje: Ik hoop dat het nu superlijm is en dat jullie een kindje snel gegund is, zodat jij straks weer met medicijnen pijnloos door het leven kan...

Inge: ik heb er net zoals joyce geen verstand van..
    Ik ben nu wel braaf me temp aan het bij houden maar dat word een drama kaart deze maand omdat ik maar zo'n koorts heb.. Word dus ook deze maand weer helemaal niets... Snap trouwens nog niet heel veel van dat FF maar daar moet ik nog even inkomen denk..

Ik lig in het Ziekenhuis.. Heb zware longontsteking, door het vele bloedverlies een super laag HB en ik was uitgedroogd...
    Hoop stiekem dat ik vandaag naar huis mag, maar zo ziet het er niet naar uit... :(

Ik heb een zaal vol snurkende mensen liggen, die hebben nu al zoveel omgezaagd dat we geen bos meer over hebben.. Hierdoor slaap ik niet en de slaapmedicatie werkt ook niet..
    Deze maand dus weer geen positieve test voor mij jammer...

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Mendy: Jezus, klote voor je meis, hopelijk ben snel weer beter. Longontsteking heerst dus echt. Beterschap
    Bekijk bijlage 119456

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ow Mendy! Wat sneu voor je!! Heb je een bloedtransfusie nodig gehad of was het niet zo erg met je hB? Doe rustig aan lieverd, eerst beter worden! Als jij ziek bent, kan een kindje niet goed in je groeien.

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Mendy, heel erg veel beterschap en hopen dat je snel opknapt. Maar doe je wel rustig aan. Longontsteking zijn erg vervelend en je doet dan ook een goede jas uit. En dat heeft tijd nodig om die echt weer aan te trekken.

20. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Jeetje mendy! In het ziekenhuis, wat heftig meteen! Heel veel beterschap, ik hoop dat je snel naar huis mag, want zo'n ziekenhuis is echt helemaal niks.

@labrador, ik ben ook een tijdje echt zwaar verslaafd geweest aan de sims op de computer haha

@sallie, snap wel dat dat niet echt je ding is hoor haha, niet ziek worden hoor!

Deel Deze Pagina