Mendy, jeetje wat heftig! Rustig aan en laat je goed verzorgen, dat heb je nu even nodig! Catharina haha, ja inderdaad! Nouja sommigen laten zich door niks tegenhouden, zegmaar . Succes bij de hiusarts, hoelaat moet je?! Ben benieuwd wat hij zegt want zo schiet het niet echt op!
Dank jullie wel lieve meiden... Ik slaap overdag korte hazenslaapjes omdat het 's nachts niet echt wil lukken en verder ben ik heel blij met m'n laptop en de bezoekuren... Straks komt me moeder met me zussie en vanavond komt vriendlief weer. Lig gezellig tussen de oude taarten dus niet heel gezellig.. Verder een hoop onderzoeken omdat het een raadsel voor ze is waar het hevige vloeien vandaan komt.. Ja ik ga afsluiten het bezoek is onderweg...
Sterkte met de onderzoeken meid! Zullen vast niet de leukste dingen zijn. Hebben ze al een CT met contrast bij je gemaakt? Ik hoop dat het snel duidelijk is en dat je je snel beter voelt!
Net terug van de huisarts en ik heb een verwijzing gekregen voor de gyneacoloog! Ik had het wel een beetje verwacht, maar voelt toch wel raar, als een grote stap. Nou ja, maandag maar een afspraak maken dan!
jeetje, wat zitten er veel in de lappenmand!! heel veel sterkte en beterschap meiden! hier net heerlijk naar de kapper geweest en nieuwe bh's gekocht, de boobs vonden het leuk om een cupmaatje te groeien
@Catharina: 'fijn' dat je doorverwezen bent. Ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen. @Justme: Een cupmaar erbij, zo maar spontaan. Zouden veel meiden een moord voor doen denk ik
ach, mijn vriend vindt het ook helemaal niet erg! ik hoop maar dat het hier wel mee ophoudt, anders gaat het vervelend worden vrees ik.....dacht eerst dat ik me het verbeelde, maar de mevrouw van de bh's was het met me eens dat een cupmaat groter toch echt beter was....
mendy, beterschap hoop dat je snel opknapt. catharina, fijn dat je bent doorgestuurd, kijken wat ze daar kunnen doen voor je. sallie, hier ook geen geklus hoor als de rode vlag uithangt. Desini, fijn dat je nu weet wat het is, hopen dat je snel opknapt Deze ronde was ik weer maar 1 dag ongi, heel raar, maar mij hoor je niet klagen(korte cyclus en 1dag ongi)
@Justme: Grotere boobs zonder dikker worden, waar kan ik mij inschrijven @Catharina: Beter dat ze verder gaan onderzoeken, ik hoop dat je snel een afspraak kan maken bij de gyn
Catharina: wat fijn dat ze je nu al willen helpen, heb me er niet echt in verdiept maar als ik hier en daar op ZP wat lees is het toch vaak anders hoor! Ikke: nee ik hoop ook niet dat ik ziek word! Ik heb net 3 uur geslapen en voel me wel beter, alleen wel wat gloeiende wangetjes... :s. Justme: joehoe, wees blij . Ik zit hier maar met me 75Btje haha, zou ook wel eens wat meer willen hoor! Nouja wie weet als je zwanger bent. Mijn moeder is met haar zwangerschap eencupmaat gegroeid en dat is nooit meer weggeggaan!
ja best apart justme, zomaar een cupmaat erbij. Ik zou het niet willen hoor, ben helemaal tevreden met mn 70C. Wel heel kort angela, 1 dag ongi. Weet je wel zeker dat het ongi was?
Mendy meis beterschap hopenlijk mag je snel naar huis waar er nog wat bos is Justme pff ik wil echt niks meer erbij ik heb al 95E dus vind ze groot zat zitten me ook in de weg vaak daarom doen ze ook elke maand 2 weken lang pijn zodra ik ong moet worden erg pijnlijk Sallie is ook niet mijn ding hoor , maar het was zo goed als over en ik weet niet wat martijn bezielde haha, dus ach lekker boeiend Wij gaan zo wishkey of een goed congac halen hebben we allemei erg zin in tijdens tvoh Catherina nu al beginnen met ovu testen ? ik begin volgende week wel een keer labrador jammer dat de WII tegenviel ! Tweety ja had ik afgelopen 2 mnd ook echt maar 1 dag heerlijk deze keer was het alweer 2,5 dag haha
dit is van mij ook de 2mnd, cyclus is nu 2mnd gelijk achter elkaar en de duur ook ong. vorige maand was 1.5dag. Ik wacht het wel af voel verder niks byzonders
Ach Joyce, als het maar leuk was ! Gaan jullie zo ook the voice kijken?! Iemand nog tips behalve op tijd naar bed om ervoor te zorgen at ik me morgen goed voel? Heb Echinacea genomen (doe ik al iedere dag) veel fruit en groente gegeten, overdag geslapen vandaag en ga optijd naar bed na een hete douche. Dus wie weet er nog meer?!
Haha, nee he. Nouja waarschijnlijk moet ik accepteren dat je er sowieso weinig aan kan doen, maar dan heb ik, mocht het doorzetten, wel het idee dat ik in ieder geval mijn best heb gedaan!