nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Mendy, jeetje wat heftig! Rustig aan en laat je goed verzorgen, dat heb je nu even nodig!

Catharina haha, ja inderdaad! Nouja sommigen laten zich door niks tegenhouden, zegmaar ;). Succes bij de hiusarts, hoelaat moet je?! Ben benieuwd wat hij zegt want zo schiet het niet echt op!

2. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Dank jullie wel lieve meiden...

Ik slaap overdag korte hazenslaapjes omdat het 's nachts niet echt wil lukken en verder ben ik heel blij met m'n laptop en de bezoekuren... Straks komt me moeder met me zussie en vanavond komt vriendlief weer.
    Lig gezellig tussen de oude taarten dus niet heel gezellig..
    Verder een hoop onderzoeken omdat het een raadsel voor ze is waar het hevige vloeien vandaan komt..

Ja ik ga afsluiten het bezoek is onderweg...

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Sterkte met de onderzoeken meid! Zullen vast niet de leukste dingen zijn. Hebben ze al een CT met contrast bij je gemaakt? Ik hoop dat het snel duidelijk is en dat je je snel beter voelt!

4. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    mendy beterschap hoop dat je snel weer opknapt

5. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel beterschap Mendy! *knuffel*

6. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Net terug van de huisarts en ik heb een verwijzing gekregen voor de gyneacoloog!
    Ik had het wel een beetje verwacht, maar voelt toch wel raar, als een grote stap. Nou ja, maandag maar een afspraak maken dan!

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Catherina, spannend, ben wel benieuwd wat de gyn nu gaat zeggen en gaat doen.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    jeetje, wat zitten er veel in de lappenmand!! heel veel sterkte en beterschap meiden!

hier net heerlijk naar de kapper geweest en nieuwe bh's gekocht, de boobs vonden het leuk om een cupmaatje te groeien :$

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Catharina: 'fijn' dat je doorverwezen bent. Ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen.
    @Justme: Een cupmaar erbij, zo maar spontaan. Zouden veel meiden een moord voor doen denk ik ;)

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ach, mijn vriend vindt het ook helemaal niet erg! ik hoop maar dat het hier wel mee ophoudt, anders gaat het vervelend worden vrees ik.....dacht eerst dat ik me het verbeelde, maar de mevrouw van de bh's was het met me eens dat een cupmaat groter toch echt beter was....

11. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    ... dat zou ik nou ook wel willen ;)

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    mendy, beterschap hoop dat je snel opknapt.

catharina, fijn dat je bent doorgestuurd, kijken wat ze daar kunnen doen voor je.

sallie, hier ook geen geklus hoor als de rode vlag uithangt.

Desini, fijn dat je nu weet wat het is, hopen dat je snel opknapt

Deze ronde was ik weer maar 1 dag ongi, heel raar, maar mij hoor je niet klagen(korte cyclus en 1dag ongi)

13. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Justme: Grotere boobs zonder dikker worden, waar kan ik mij inschrijven ;)

@Catharina: Beter dat ze verder gaan onderzoeken, ik hoop dat je snel een afspraak kan maken bij de gyn

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Catharina: wat fijn dat ze je nu al willen helpen, heb me er niet echt in verdiept maar als ik hier en daar op ZP wat lees is het toch vaak anders hoor!

Ikke: nee ik hoop ook niet dat ik ziek word! Ik heb net 3 uur geslapen en voel me wel beter, alleen wel wat gloeiende wangetjes... :s.

Justme: joehoe, wees blij ;). Ik zit hier maar met me 75Btje haha, zou ook wel eens wat meer willen hoor! Nouja wie weet als je zwanger bent. Mijn moeder is met haar zwangerschap eencupmaat gegroeid en dat is nooit meer weggeggaan!

15. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    ja best apart justme, zomaar een cupmaat erbij. Ik zou het niet willen hoor, ben helemaal tevreden met mn 70C.

Wel heel kort angela, 1 dag ongi. Weet je wel zeker dat het ongi was?

16. Mendy meis beterschap hopenlijk mag je snel naar huis waar er nog wat bos is ;)

Justme pff ik wil echt niks meer erbij ik heb al 95E dus vind ze groot zat zitten me ook in de weg vaak daarom doen ze ook elke maand 2 weken lang pijn zodra ik ong moet worden erg pijnlijk

Sallie is ook niet mijn ding hoor , maar het was zo goed als over en ik weet niet wat martijn bezielde haha, dus ach lekker boeiend

Wij gaan zo wishkey of een goed congac halen hebben we allemei erg zin in tijdens tvoh

Catherina nu al beginnen met ovu testen ? ik begin volgende week wel een keer

labrador jammer dat de WII tegenviel !

Tweety ja had ik afgelopen 2 mnd ook echt maar 1 dag heerlijk deze keer was het alweer 2,5 dag haha

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    dit is van mij ook de 2mnd, cyclus is nu 2mnd gelijk achter elkaar en de duur ook ong. vorige maand was 1.5dag.

Ik wacht het wel af voel verder niks byzonders

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ach Joyce, als het maar leuk was ;) :)!

Gaan jullie zo ook the voice kijken?!

Iemand nog tips behalve op tijd naar bed om ervoor te zorgen at ik me morgen goed voel? Heb Echinacea genomen (doe ik al iedere dag) veel fruit en groente gegeten, overdag geslapen vandaag en ga optijd naar bed na een hete douche. Dus wie weet er nog meer?!

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Nou meis, volgens mij bestaan er niet nog meer middeltjes tegen ziek worden ;)
    Hopelijk helpt het

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Haha, nee he. Nouja waarschijnlijk moet ik accepteren dat je er sowieso weinig aan kan doen, maar dan heb ik, mocht het doorzetten, wel het idee dat ik in ieder geval mijn best heb gedaan!

Deel Deze Pagina