goedenavond zo weer bij mijn ouders geweest was gezellig Ikke ja ik ben ook in overleg en goede controle van de gyn en mijn internist we hebben de erge medicatie afgebouwt en gestopt andere omgeschakeld naar minder erge met betere resultaten moet lukken zo haha . uhm muis en catherina welkom thuis dames ennuh catherina TESTEN jij ! hahah muis das wel lekker een tante daar ik hou niet van reizen dus niks voor mij mendy heeft iets teveel gezopen ach na het weekend ga ik dat ook doen na mijn test hihi als die nega is tenminste ga ik nog wel ff vanuit ben wel godse misselijk vandaag trouwens .mja oooo ik zag allemaal leuke diertjes voorbij komen HEBBEN!!! hahah nee hoor word tijn gek ik heb er al 2 weg moeten doen 1 kat en 1 hond na mijn infarct werd het te druk in huis en heb natuurlijk ook de paarden dus tijn vond het wel goed zo wonderfull moe !! ik ook trouwens moet er steeds vroeg uit en heb drukke dagen bleghh ga zo ook lekker slapen heb zere ogen als ik ze ff sluit dus ben echt goed moe anders heb ik da niet lieve dames weltrusten voor iedereen een nachtzoentje klus plezier en tot morgen
haha mendy je hebt groot gelijk meid soms moet je het er ff lekker van nemen het gaat nu redelijk goed met mij heb het wel ff behoorlijk moeilijk gehad maar komt wel weer goed
Het is ook niet niets wat je meegemaakt hebt, dat heeft tijd nodig om te verwerken, hoop op een snelle plakbeeb voor jullie en niet zoveel ellende meer... Joyce, hoop dat je niet zo als mij gewoon kansloos aan de zuip moet en dus een positieve test hebt... Ik denk dat ik morgen een giga kater heb maar ach wat maakt het uit ben toch vrij...
ach meid lekker van genieten van je wijntje dan morgen maar een kater haha we zijn weer bezig met ovu testjes vage streepjes denk wel dat me eitje eraan komt hoop snel als ik uit ga van 28 dagen dan is die er over 2 dagen ongeveer ben benieuwd nu is mijn cyclus dan wel weer netjes na de miskraam ervoor schommelde die nogal eens dus ben benieuwd laat me verrassen haha he meiden ik ga lekker slapen mendy nog lekker ff genieten, neem je ook een borrel voor mij ik ben er morgenavond weer hoop je dan weer te spreken geldt ook voor alle andere meiden
Heb net nog een borrel voor ons in geschonken.. Slaap lekker... En hoop dat je eitje snel mag komen... Ga ook maar ovu testen inslaan dan heb ik ze alvast voor januari... Tot morgenavond! Ben echt een beetje drunk, want moet me berichtjes steeds nalezen op rare woordspelingen.. Haha ik beloof dat ik morgen weer nuchter ben...
Heb zojuist besloten dat ik op me bed blijf liggen en er pas uit kom als de kater voorbij is... Dat lijkt me de beste oplossing... Ga jullie verlaten anders gaan jullie me echt een alcoholist noemen...
Goedemorgen weer meiden! Heb alles weer bijgelezen hoor! Ik ga weer naar mijn werk, daarna eten bij een vriendin die deze week uitgerekend is dus ben benieuwd! Vanavond reageer ik weer even goed op jullie. Werkse of geniet van je vrij dag, en Mendy, sterkte!
goede morgen allemaal zo mendy beetje last van een kater?? mijn temperatuur is weer heel erg gedaald ik hoop nog een beetje op een innestelingsdip omdat het wel wat vroeg is om ongi te worden maar ik bene er bang voor
goede morgen meiden, En mendy hoe is het? heb je bezoek gehad vanochtend? (kater). Je hebt gelijk hoor dit is jouw weekend dan toch anderen doen het op zaterdag jij op woensdag. Dani hoop dat je cyclus weer mooi regelmatig is, dan weet je waar je aan toe bent.
Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 gwendatjuh - 22 jaar - 4e ronde - 30 juni 2011 Lovekees-22 jaar-3e ronde- 30 juni 2011 Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011 Wonderful -23 jaar - 3e ronde - 28 juli 2011 NOD: Meid1987 - NOD 21 november - 7e ronde - 23 jaar Sandratje- NOD 22 November - 4e ronde - 28 jaar Catharina-NOD 25 november-4e ronde-25 jaar Noamy- NOD 25 november - 3e ronde -30 jaar Joyce1982- NOD 4 december -2e ronde- 28 jaar Karinikke87 - NOD 5 december? - 3e ronde - 23 jaar Tweety25 - NOD 14 december -4e ronde- 25 jaar Ikke81 - OD 17 december - 7e ronde - 28 jaar IngeG - NOD 18 december - 4e ronde (2e na vmk)- 28 jaar Muis27 - NOD 20 december - 4e ronde - 27 jaar Hielkje - 22 december -ronde 6 34 jaar Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar dani26 - NOD? - 8e ronde - 26 jaar Mendy - OD 27 December - 6e ronde - 23 jaar Maandje rust ivm huwelijk, valse ronde dus...
Ik heb het lijstje even bijgewerkt. Ik heb mijn eigen NOD verplaatst omdat mijn ei nog niet geweest is en ik heb alles even in nod volgorde gezet. Justme, ik geloof dat ik je er per ongeluk afgehaald heb... was niet de bedoeling, ik wilde je even onderaan zetten omdat je nod nog op begin november stond. Sorry...
Heey kletskouzen Ik ben gisteravond hier niet meer geweest, ik was zo verdrietig en ik heb geen idee waarom Maar toen de kleine weer begon te trappelen en Erwin(mijn vriend) het ook kon voelen was het weer helemaal goed Welkom terug dames uit NYC grappig dat jullie daar tegelijk zaten..Misschien zelfs in het zelfde vliegtuig, zonder dat jullie het door hebben gehad haha Inge hoe gaat het met jou meis? Ik zie allemaal leuke diertjes voorbij komen Er mogen volgens mij een hoop meiden testen, hopelijk allemaal positief
Heey meiden. Wat grappig dat jullie allebij tegelijk in NYC waren. En Mendy hoe is het met jou vandaag.? Nog een leuke avond gehad.? Misslisa wat leuk dat Erwin Het nu ook gevoeld heeft. Catharina ik zou wel testen hoor als ik jou was. Ik ben gisteren al om 8 uur in slaap gevallen heerlijk tot half 10 uitgeslapen en daarna GTST terug gekeken op rtl lounge gelijk die van vanaag ook gekeken. Ga nu lekker douche.
Goede morgen dames @Mendy: Hoe is het met het hoofd?? @Karin: ik hoop ook op een verlate innesteling, ben druk aan het duimen voor je. @Muis: balen dat je ei nog niet is geweest, hopelijk komt deze snel.
Hoi Dames, @Mendy, hoe staat het met de kater, of valt het heel erg mee. Ik heb niet zo snel een foto van mijn diertjes dus ik dacht dan maar een foto vanmezelf. Dit is een trouwfoto van mij en mijn man van aug 2008.
Hoi Meiden @Misslisa, leuk dat je partner het nu ook heeft gevoeld. @Karin, ik hoop ook op een late innesteling mijn duimen draaien als ik het even niet druk heb op het werk. @Muis, ik duim voor je dat je ei snel komt, en een zaadje tegenkomt en dan samen blijven plakken. @Catherina, ik zou alleen testen als je gevoel nu zegt dat het goed is, indien nog niet zou ik gewoon even afwachten. Indien je wel test Heel erg veel succes hoop op 2 strepen voor je
Mooie foto hielkje!! Haha best leuk om te zien welk gezicht er bij de naam hoort Ikke: Dat mag ook gewoon hoor