nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hha ja justme ik was ok tevreden met mijn D totdat ik naar de E ging komt ook deels door de prednison hoor ben nu eenmaal wat voller geworden dus ach kan er mee leven

Mendy haha ja ik heb ook jarenlang ziekenhuis bed gereserveerd gehad hoor had ook veel dezelfde broeders helemaal geweldig ! ook met de zuster overigens gewoon lekker in de avond geinen en warme melk drinken want ik moest die heupprotheses en tja dan lig je nu eenmaal niet bij de jongeren ....maar de broeders waren erg grappig ! weet er nog 1 die heette rien geweldige kerel en ja wel homo maar daardoor niet minder hillarisch ! daar kwam ik vaak de nachten wel mee door hahah

Inge ach meis die zere boobs ik heb ze continu als ik ong moet worden als ik ong ben en gewoon haha vervelend mja ...

zo The voice nou ik vond Kim leonie pearl meike en ben en lenny akelig goed

Die muis mag eruit (jennifer) Anne (dom kind) Esther vind ik ook niet geweldig en bart sharyanne weet nei twat ik ervan vind haar karakter is wel mega stoer maar zingen uhm neuh

2. Sallie................Caruli: April 2011 Jongen
    Moi78: Mei 2011 Jongen
    Justme66: Juni meisje

Veelbelovende pendels meis !!

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ikke: Daarom ja inderdaad ;). En dan, als je eigenlijk wel wil ( heb geen zin in die bruiloft, maar het is familie) maarn iet lekker ben lijkt de stad het allerleukst ;).

Inge, tnx voor de tip, als het niet zo lekker gaat haal ik dat! Is dat soort van pijnstillend of tegen de griep?

Mendy: wat een verhaal zeg, zomaar in eens. Ik hoop maar voor je dat het niks ernstigs is. Maar omdat je zegt dat je er heel vaak kwam, heb je nog meer dingen?

Hihi, dankje Joyce! Ik ben erg benieuwd ne hoop stiekem ook op dan, want daarna is vriendje weer tijd weg! Ik weet eigenlijk niet, is de pendel de maand waarin je zwanger raakt?! Ja toch neem ik aan, niet dat je het ontdekt denk ik ;). Dat zou nog beter zijn haha. Heb je erg last van je ongi!?

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ennuh, over pendels gesproken, die van jou dan! Dat is al bijna :). Ennuh, ik heb zo eens rondgekeken, Caruli heeft het echt vaak goed! De maand iig, geslacht weet ik niet. (Maar maakt ook weinig uit ;))

5. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden
    heb alles gelezen maar niks blijven hangen op 1 ding na

mendy schattie wat ben je toch allemaal aan t doen dit hadden we niet afgesproken he we zouden het nieuwe jaar goed beginnen ;) nee meis das maar gezever, wordt maar heel snel weer beter en laat je daar maar eens lekker verwennen.
    heel veel beterschap meissie

even een update vanuit hier
    ben bang voor een ontsteking in mijn schouder heb de ha gebeld vandaag moet het weekend even afwachten als het niet beter wordt moet ik maandag langskomen.
    verder is de opa van mijn beste vriend vannacht overleden dus mooi balen

sorry voor mijn ego berichtje

lees wel mee hoor maar kan het op het moment niet allemaal mee bijhouden sorry

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dani, dan zeg je wat over Mendy, ook jij zou het anders doen dit jaar!

Gecondoleerd met de opa van je vriend meis, het is snel gegaan. Sterkte met je schouder, hopen dat het meevalt en dat je niet aan rare medicijnen moet ofzo!

7. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Zo nog even kijken wie er morgen voor de herkansing mogen en dan neem ik me sterkere slaappil in.. Heb gewoon de broeder lief aangekeken, hij kon niet weigeren.. ;)

@ Sallie: jij hebt idd goede pendels zeg hoop dat ze uitkomen...
    En ja wat is vaak, door de ziekte van lyme ben ik vatbaarder voor dingen...
    Zo heb ik bijvoorbeeld vorig jaar nog in het ZH gelegen met de mexicaanse griep.. Laten we het er maar ophouden dat ik vanaf de geboorte al een kneuzen kind ben.. Toen had ik al altijd wat en dat is nooit meer veranderd...

@ Dani: heel veel sterkte met je schouder.. Jij ben het jaar ook niet goed begonnen zie ik.. Hele dikke knuffel..
    Het komt wel goed, laten we januari maar snel vergeten..

8. Sallie ik heb geen idee die pendels ik ga er vanuit dat je in die maand dan zwanger raakt ofzo dat ze het zo berekenen haha we zullen het allemaal wel zien hoe het loopt :p

Mendy haha broeders omkopen he met lieve oogjes haha , ja ja ik had het lijstje goed van thee voice hoop dat morgen anne ,nigel,bart,en jennifer eruit vliegen :p

Sallie nog ff uh nee ik heb nooit last van mijn ongi hahah vooral de laatste maanden niet ;)

Dani. ja dat is klote meis gelukkig is het niet je eigen familie dit keer , maar ook voor beste vrienden ect blijft het een zuur begin van het nieuwe jaar
    hoop dat hij genoeg steun bij je kan vinden en ook komt halen

nou martijn ligt alweer op 1 oor die moet morgen nog ff klussen haha ik heb nieuwe rijlaarzen besteld , en ja die moeten betaald worden haha nee grapje , ik heb ze wel besteld hoor maar daar klust hij neit voor haha

9. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Goedemorgen dames,

Ik heb redelijk geslapen, de betere slaappil heeft in ieder geval z'n werking gedaan..
    Ik weet al wie der uit zijn bij the voice dat was vannacht al uitgelekt..
    Was eventjes wakker dus kon me nieuwsgierigheid niet verstoppen en heb ik de laptop maar weer aangeslingerd..

@ Joyce: arme martijn maar werken en jij maar uitgeven ;).. Leuk wat voor laarzen heb je besteld? Mijn mooie leren laarzen staan thuis te verstoffen, omdat ik momenteel niet meer rijd.. Het gaat gelijk weer kriebelen...

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden!

Mendy: Fijn dat je wat beter hebt geslapen! Hoe staat het ervoor met het vloeien?
    Sallie: Dat oscillococinum is homeopatisch en echt tegen de griep.
    Dani: Gecondoleerd meid. Januari moeten we maar weer snel vergeten met zn allen!

Mijn boobs staan echt op ploffen! Dit heb ik in heel lange tijd niet meegemaakt.
    Heb net weer even zelf gependeld. Volgens de pendel ben ik nu zwanger, maar op de vraag of het nu goed zou gaan kreeg ik geen antwoord en ook of ik de eerste maand een mk zou krijgen, kreeg ik geen antwoord. Beetje jammer weer :(

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    he bah dani, we hadden toch iets anders voor je gehoopt in het nieuwe jaar, sterkte meid!

mendy, hoop dat je snel weer naar huis mag, beterschap!

hier nu lekker vakantie! huisje ff doen, wasje draaien, tas inpakken voor een midweekje naar het zuiden! heerlijk er even tussenuit.

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Justme, heel erge fijne dagen in het Zuiden even lekker genieten. Tot daarna.

@Dani, gecondoleerd met het verlies van de opa van je vriend.

@Mendy, wel fijn dat je vannacht een leuke broeder hebt gehad, maakt zekker de nacht wat makkelijker.

Verder heel erg veel gelezen maar niet echt alles blijven hangen.

Hier gaat alles weer aardig, alleen mannetje is ziek aan het worden.

liefs Esther

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Veel plezier justme!!!

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @justme, veel plezier, klinkt heerlijk, een paar daagjes weg

@mendy, hoe gaat het vandaag? gaat het al beter?

@joyce, ja ik ben maar vroeg begonnen deze maand omdat mn vorige cyclus maar 27 dagen was, dus daar ben ik nu ook vanuit gegaan, dan kan ik mn ei in ieder geval niet missen

15. Justme veel plezier !!

Inge hmm ok apart meis ik hoop dat het allemaal goed mag gaan als het zo is ;)

Mendy wie is eruit dan ??? ik heb gewoon weer mountain horse rider besteld die heb ik nu ook , maar mijn ritsen gaan steeds naar de klote dus vond het wel tijd voor nieuwe en met deze versie mag je ook gewoon starten haha , petrie hadden ze nog wel in mijn maat , maar daar vind ik de voet veel te smal van

Catherina aha ok , ik test pas volgende week had nu weer een mooie cyclus van 28 dagen stiekem 27 maar ach ..

Hielkje beterschap voor je manneke!!

16. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Justme: hele fijne vakantie meid geniet er van..

@ Inge: spannende pendel dus, en jammer dat je daarna geen antwoorden meer kreeg op de belangrijkste vraag..

@ Hielkje: er zijn echt veel mensen ziek als ik het zo om me heen hoor...

@ Joyce: mountain horse heeft zeker fijne laarzen.. Ik vind daarin tegen petrie fijner juist door het smalle voetje..
    Maaike, Bart, Lenny en Nigel hebben het veld moeten ruimen.. Wist al dat ze dit niet lang geheim konden houden, 1400 man aanwezig die gaan echt niet allemaal hun mond houden, hoe naief kun je denken..

@ Hier: vloei nog steeds, gelukkig al iets minder als de dagen daarvoor, het is nu meer als een hevige ongesteldheid.. koorts is nog steeds aanwezig, hb gaat weer aardig de goede kant op.. Kon vanochtend eens lekker staand douchen ipv zitten, daarna wel gigantisch moe maar ja weer even lekker geslapen..
    Dus langzaam aan gaat het de goede kant op..

17. mendy jeetje meis , ze zijn hopenlijk wel aan het onderzoeken waar het vloeien vandaan komt?
    want het is wel een raar verschijnsel zeg .
    hoop echt dat het snel uitkomt wat het is dat er iets tegen te doen is en je gewoon ongestoord zwanger kunt worden ...
    ja ik had het ondertussen al gelezen , ik vind de hele show doorgestoken kaart hoor , die jennifer je hoort er niks positiefs over en ze blijft er nog in ook ik vind haar zo niet leuk ! net zoals die anne oh vreselijk kind vind ik dat bahbah.

Lenny eruit zo enorm zonde! hij bracht echt weer leven inde brouwerij en andere muziek die we allemaal leuk vonden , bij vlagen ...

ja ik heb door de prednison vocht in mijn voeten dus die smalle voetjes van petrie is het niet voor mij ;)

Net even gewinkeld voor vanavond dan komen er wat vrienden , hebben voor mij lekker rode wodka red bull en voor de rest maar whisky en cola gekocht haha komt goed

p.s maaike = meike haha dat weet ik doordat ikde naam erg leuk vind hah

18. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    mendy: Schiet niet op he met het vloeien en de koorts van jou. Hopen dat ze snel erachter komen wat het is. Knuffel

Vanmorgen ging mijn man het wiegje halen bij zijn zus waar hij en zijn zus ingelegen hebben als baby. (hun kinderen zijn eruit gegroeid) Wij wilde het wiegje wel graag hebben voor de eerste weken op de slaapkamer bij ons, als het net geboren is.
    Hij had het nog in de auto staan en de buurvrouw komt naar buiten of het raak was. Nou nee zei hij. Of wil het niet lukken vroeg ze.
    We zijn dan in september getrouwd en veel mensen vragen of ik al niet zwanger ben haha.

19. labrador ..jeetje wat een rare vraag zeg ! wij zijn niet getrouwd niemand van os trouwens haha is toch niet meteen als je trouwt moet je zwanger worden.
    blij dat ik niet zo een buurvrouw heb haha.
    Wel apart dat jullie dan zo het wiegje overgeven :)

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Mendy, ik hoop echt dat ze heel erg snel een antwoord hebben voor je, ik ga vanavond wel even kijken heb het gisterenavond niet gezien. Had een feestje in de kroeg, was wel erg gezellig maar om half 11 ging bij mij het lichtje uit.

@Labrador, wel een leuk idee om de wieg van je mannetje te kunnen gebruiken.

Hier is het rustig, mannetje voelt zich nog steeds grieperig maar wel iets beter. Ik zelf ben erg moe...., nog een paar nachtjes slapen en dan weten we meer, heb wel alle verschijnselen die ik bij mij vorige 2 zwangerschappen ook heb gehad, alleen iets minder, dus we wachten maar af. Hou jullie op de hoogte.

Liefs Esther

Deel Deze Pagina