Ik ga ook duimen Hielkje! Hoop dat je je snel ook weer helemaal fit voelt! en je mannetje ook! Mendy: Wat heftig zeg, ik hoop dat ze snel ontdekken hoe dit kan en dat je longontsteking opknapt! Probeer 2011 verder even beter af te maken dan hoe je het nu begint hoor, dit is niks zo! Beterschap en sterkte in het zkh! Verder is alles weg gezakt waar ik op wilde reageren! Met mij gaat het veel beter gelukkig, ik heb gisterenavond een soepje op en ben vanmorgen ook weer rustig begonnen met wat drinkontbijt en smiddags weer een soepje en zelfs mét boterham! De pijn wordt ook al steeds minder heftig in mijn maag zelf, nu wel flink in mijn darmen maar lijkt me niet raar nu de boel weer op gang komt! Ik voel me ook echt weer veel fitter, ben weer helemaal blij en kan weer genieten van de zwangerschap!
Wat goed om te horen Desini dat je je weer beter voelt! Ben zo blij voor je Ik heb echt 'ze-ploffen-uit-elkaar-boobs'. ik zou morgen de 1/4 marathon van Egmond lopen, maar omdat ik me niet helemaal 100% fit voel en ik nauwelijks heb getraind ga ik niet. Ben wel blij eigenlijk dat ik niet met zulke boobs hoef te rennen (doet zeer!!!) Als ik aan eten denk word ik heel snel een beetje misselijk en net ook wat dizzy. Hou me dus nog lekker rustig vanavond en morgen. Wil maandag echt weer aan het werk.
Heey meiden.. Zo daar ben ik ook weer, ik ben een beetje druk geweest afgelopen dagen..Ik heb het meeste wel gelezen. Mendy: Beterschap meis, hopelijk weten ze snel wat er precies aan de hand is! Dani: Sterkte, het jaar begint nog niet zo als jij had gewilt he Desini: Gelukkig gaat het met jou weer wat beter meis! Inge: Vervelend van je boobs meid, op het moment heb ik er ook gigantisch last van Verder gaat het hier nog goed
Heej meiden, Daar was ik ook weer even! Hielkje en Inge, spannend hoor! Inge, jammer dat je niet loopt, mijn vriend doet ook mee, kon ik je anoniem aanmoedigen . Desini: wat lekker meid dat je je weer beter voelt, krijgen we binnenkort ook een buikfotootje?! Mendy: ben blij dat je je weer wat beter voelt, hoop voor jou dat ze wel snel achterhalen waar het bloeden vandaan komt, want dat kan natuurlijk nooit goed zijn . Ennuh, lekker dan, wie er uit zijn bij the voice, het zijn mensen waarvan je het vanaf het begin al wist. Komop zeg, Meike was toch 10x beter dan bijv een Jennifer?! Justme:Fijne vakantie! Geniet ervan. Lisa: lekker dat het goed met je gaat . Joyceje: leuk nieuwe laarzen! Hier gister natuurlijk de bruiloft, was leuker dan verwacht en ik voelde me goed! Nu wel een dikke keel, maar zo dus naar de 1/2 marathon kijken. Gisterochtend voor het eerst na stoppen met de pil "geklust"(ben nog niet echt into dat woord, vind het een beetje truttig (A)). Maar vond het wel spannend hihi
vandaag lekker koffertje pakken, konijntje naar logeeradres brengen en even wandelen, het zonnetje schijnt hier! mijn lijf heeft weer wat nieuws verzonnen, had ik vandaag zomaar beetje bloed echt heel raar. hoop maar dat het hiermee ophoudt, tijdens een vakantie vindt ik dat toch altijd niet leuk.
Heej Justme, lekker joh dat je weggaat! Even lekker uitrusten! Maar wel heel raar van bloed, maar als ik naar je onderschrift kijk heb je nu ongi of niet?! Kan misschien nog een restje zijn?
@ inge, ik ging even kijken naar de link in jouw onderschrift, maar wat veel symptomen kan je aanvinken zeg! Daar heb ik er iedere maand wel 10 van ofzo . Maakt dat je niet alleen maar onzeker?!
@desini, gelukkig maar dat het beter gaat, werd ook wel echt tijd dat je eens kan gaan genieten. Ik hoop voor je dat het nu zo blijft! @hielkje en inge, klinkt spannend jullie symptomen! @sallie, hahaha, ik vind het ook best een raar woord! @lisa, mooi dat het goed gaat! Mijn vriend is nu ook die halve marathon aan het lopen. Ik ben lekker gewoon thuis hoor. Heb een klein beetje een kater van een feestje van gisteren, niet erg, maar beetje hoofdpijn enzo. Dus zit lekker in de bank met de laptop!
nee, geen krampen of zoiets. boobs doen nog wel zeer, maar dat komt omdat ze gegroeid zijn..... bloed was dus geheel onverwacht net..... we zullen zien wat de rest van de dag brengt. wel heel veel geslapen vannacht, laatste nachten eigenlijk ook. maar dat heeft vast andere oorzaak (best wel wat stress gehad en nu lekker vrij)
@Justme, wel vreemd om nu alsnog weer bloedverlies te hebben. afwachten dan maar. @Sallie klussen is inderdaad een vreemd woord, maar je kan het ander bijna niet omschrijven. @Inge, klinkt allemaal hoopvol, maar we wachten af. Hier gaat alles zijn gangetje. heb sinds vrijdag steeds steken in de onderbuik, erg vervelend, en erg zware borsten. maar nog steeds erg veel geduld, weet het niet echt zeker, Mannetje is weer helemaal opgeknapt. Hebben net samen het huishouden gedaan en konijnenhok schoongemaakt. kom vandaag nog wel eens langs, Liefs Esther
Hielkje, spannend hoor! Wanneer ook alweer testen? Justme: Op zich zouden je borsten natuurlijk ook niet zomaar groeien, dus, wie weeet....
ik heb meerdere dames gehoord die na stoppen met pil grotere borsten hadden, dacht ook eerst dat het alleen bij zwangerschap kon, maar komt vaker voor. ik zal zien hoe het verder gaat, cyclus is tot nu toe mooi regelmatig met (als ik ovu testen gebruik) mooie lh pieken. geen reden tot ongerustheid lijkt me. net ff google gedaan, het kan gebeuren maar bij regelmaat even laten onderzoeken.
@Sallie: Nee, waarom zou dat onzeker maken? Die symptomen betekenen niet DAT je zwanger bent. Ik vind het juist handig om het elke maand bij te houden. Als ik sommige symptomen elke maand tegenkom, dan weet ik dat dat gewoon bij mij hoort en dat het juist niet hoeft te betekenen dat het raak is @Just: Heb je voor de zekerheid een test gedaan? Kan natuurlijk zijn dat je een bloedinkje had terwijl je zwanger bent Ik weet dat je volgens mij wel getest hebt, maar dat was een tijd terug toch??
Inge, daar heb je ook wel weer een punt! Je kan natuurlijk ook zien als het ineens afwijkt. Misschien ga ik dat na mijn eerste ongi ook wel doen... @ Hielkje, over dat klussen, ik noem het gewoon sexen haha. Verder vandaag echt gejankt om niks. hoort dat ook bij met de pil stoppen!? Ben normaal echt zo'n down to earth iemand..
klopt, ik had al testje gedaan, weet ook ff niet meer precies wanneer..... paar dagen terug. die was omo wit..... ga dus maar niet uit van een zwangerschap, als dat wel zo is, dan ga ik dat vanzelf wel merken ik hoef mijn lifestyle niet aan te passen, eet/drink niet echt dingen die gevaarlijk zijn voor beebjes.