sallie, ja dat kan erbij horen. heb ik af en toe ook wel last van...... je zou me moeten zien bij een emo programma
Jup Sallie, welkom bij het ontpillen. Ik werd echt GEK van mezelf! Na een paar weken was het nog niet over. Een vitamine B complex en hooggedoseerde Vitamine E spectrum (400 IE/dag) kan daarbij helpen. Net zoals monnikspeper (Vitex of Agnus Castus complex zijn andere namen daarvoor). Ik ben op advies van een klassiek homeopaat Vit. E gaan gebruiken en Agnus Castus complex. Hielp bij mij heel goed. Ze waarschuwde alleen dat het beter is om een natuurlijke vitamine te slikken dan de syntehtische. De laatste worden namelijk slecht opgenomen en is vaak maar een heel beperkt deel van het spectrum.
justme, wat raar van het bloed. Hopen dat het nu gewoon weer weg is. hielkje, spannend weer, als het zo is hoop ik echt dat deze beeb blijft plakken. hier lekker rustig dagje, lekker uitgeslapen. Lukt hier eigenlijk nooit maar vandaag gewoon tot 11.00uur geslapen en toen nog lekker lui samen op bed gelegen. Manlief zit nu op de ps en ik lekker op de laptop. Straks lekker bij schoonouders eten en dan vanavond weer op de bank voor boer zoekt vrouw.
hey meiden hoe is het hier? justme hopelijk is het bloed weer weg hielkje spannend meis hier lekker rustig dagje ff kerstspullen opruimen nog geen tijd voor gehad hihi verder beetje wassen en opruimen, mannetje is schaatsen aan t kijken pffff verschrikkelijk
Het is zeker best spannend, wil alleen me nog nergens op verheugen. Omdat het al 2x is mis gegaan. Maar m'n gevoel zegt dat het wel zo is. Zodra ik een test heb gedaan zal ik het jullie laten weten. Esther
Justme, Labrador en Inge, dan ben ik in ieder geval niet de enige . Wist niet dat dat nu al begon, ben pas 10 dagen ofzo gestopt... Inge: Bedankt voor je hele overzichtje, jij weet er veel van zeg! Als ik merk dat ik er echt last van heb zal ik er eens naar gaan kijken. Misschien valt het nog mee! Hielkje, we wachten "rustig"met je af . Tweety: lekker dagje dus! eel goed dat je het over boer zoekt vrouw hebt, was het gewoon helemaal vergeten! Leuk . Verder heb ik net, was met vriendinnen lunchen, weer het begin gehad van het soort aanval dat ik in Brugge had. Het begon weer met hartkloppingen en dan duizelig, heel raar. Alleen kon ik het nu op een of andere manier ondervangen door even rustig te gaan staan, vreemd he?! Heb bedacht wat hetzelfde was op die dag en nu, het enige dat ik kan bedenken is dat ik toen ik het vorige keer had ik net kaaskroketten op had, en nu kaassoep, maar toch lijkt me dat sterk. Goede nieuws is dat het dus niet door foliumzuur komt, en ik daar vanavond dus maar gewoon weer mee ga beginnen. Heb nu twee kleine chocolaatjes op, voor het geval het toch mijn bloedsuiker is. Voel me nu weer iets beter....
@Sallie: Ik heb de 'vervelende' karaktertrek dat ik vaak als ik iets wil weten meteen alles wil weten... En omdat de verwachting was dat ik wel eens onvruchtbaar kon zijn, heb ik me meteen gestort op temperaturen, dus vandaar dat ik inmiddels wel iets ervan weet. Wat betreft die middeltjes: omdat ik zelf zo'n last had van ontpillen en ik pertinent niet meer aan de hormomen wilde, ben ik naar een kruidenwinkeltje hier in de buurt gegaan. Dat winkeltje heeft een homeopaat in dienst en die zij me weer van die monnikspeper en vit. E. Dat van dat B compex heb ik van de VK... Het schijnt trouwens dat Tarwekiemolie capsules ongeveer gelijk staan aan vitamine E slikken. Maar ik weet niet of dat dan breed spectrum enzo is
Inge, ik denk dat het helemaal geen vervelende karaktertrek is hoor, juist handig! Hooguit wat tijdrovend . Maar wel goed om te weten en er zijn inderdaad vaak homeopatische middeltjes die goed kunnen helpen. Ga je morgen weer werken trouwens?
Ja, ik ga morgen weer werken. Voel me op zich prima. Alleen erg moe (geen idee waarvan) en pijn in mn onderrug... Hoe voel jij je nu? Wel vervelend dat je weer bijna zo'n aanval had...Ben je bekend met hyperventilatie?
Bij jou kunnen het goede tekens zijn! Al zijn ze nu niet prettig, dat snap ik . wel lekker dat je weer kan werken, je wil toch een goede indruk maken in het begin. Ja die aanval is vervelend, ben helemaal niet bekend met hypervantilatie of paniek. Wel met bloedarmoede, maar dat is al jaren terug. Misschien moet ik eigenlijk ook even laten prikken, maar ik ben zo iemand die dat dan laat versloffen omdat ik moet werken e.d...
Ik heb vroeger heel veel last gehad van hyperventilatie. Niet in de vorm van iemand die je echt ziet hyperventileren. Maar ik herken wel wat dingen in je verhaal. Het bleek dat ik consequent een verkeerde ademhaling had. Heel erg hoog. Ik heb daarvoor wat ademhalingsoefeningen gekregen en een aparaatje (hyperfree) en nu heb ik er geen last meer van. Je zou eens kunnen kijken, als je zo'n aanval hebt, of dat apparaatje helpt. Je kan het bij de apotheek kopen. Het is een plat plastic dingetje. Met aan beide kanten een opening. Tussen die openingen zit een soort doolhof. Als je dan door het apparaatje heen ademt, wordt je gedwongen je ademhaling onder controle te krijgen. Daarna kan je de 2 kanten van elkaar halen en `m schoonmaken. De ademhalingsoefeningen die ik kreeg waren heel simpel: ik moest zo vaak mogelijk op een dag mn hand op mn navel leggen en dan door mn neus in en door mn mond uitademen. Maar dan via m`n buik! Dus ik moest bij inademen mn buik bol maken en mn hand 'wegduwen'en bij uitademen mn buik zo plat mogelijk maken. Een paar jaar later ben ik op yoga gegaan. Daar leerde ik nog veel meer ademhalingsoefeningen en sindsdien heb ik totaal geen last meer van hyperventilatie.
middag allen Sallie zo jij hebt je huiswerk weer binnen hahah Inge pff jemig wat doe jij enorm veel slikken smeren enz. ik ook wel maar dat is voor mijn ziekte . ik vind het wel grappig om gewoon zelf een beetje mijn lichaam te leren kennen en neem de verschijnslen voor lief , hoort erbij , ok ontpillen ect heb ik niet , maar ik ga ook nergens iets extra's voor slikken ,tempraturen doe ik niet , en die hele lange lijst die je daar hebt mijn hemel ! wat een symptonen haha , nee niks voor mij ik zou hoorndol worden . Gelukkig ieder zijn eigen ding denk als ik dat zou doen zou ik er echt alleen maar mee bezig zijn en dat wil ik juist niet . Hielkje gelukkig is hubbie weer beterder , spannend wijffie nog ff geduld dus , en als het zo is mag ik dan alsnog dat vruchtbaarheids mailtje van je haha en dt moet die wel blijven plakken he !! Catherina ook al die loop jeetje jullie wonen allemaal bij elkaar ofzo .. Lisa fijn wat van je te horen ! alles goed met de poes trouwens ?? Tweety lekker uitgeslapen ! hier ook mannetje op de ps en ik op de pc hihi Dani hier hangt ook nog de helft van het kerstspul maar het valt niet op haha indd schaatsten kijken snap dat niet hooor haha Zo gisteravond gezellig avondje gehad , eerst kwam nmijn ouders koffie doen, daarna kwamen oude bovenbuurtjes gezellig kaarten , en ging de rode wodka red bull er best goed in hihi , daarna kwamen er nog twee vriendinnen , uiteindelijk om half 2 nog naar de kroeg gegaan met zijn drieeen , gevolg rond kwart over 3 thuis martijn kosten en de kat ook , pff geen kater gelukkig alleen een beetje weeeig gevoel in me maag . Vandaag ook HEerlijk weer het bos ingeweest met en vriend en een vriendin van me heerlijk paarden waren goed gek , lag er bijna naast , spark schrok ergens van sprong over een modder plas maar die was groot dus hij sprong erin , daarna draaide die zich ineens 180 graden om , was wel even spannend haha mja daarna maar even zijn eitje kwijt laten raken op een mooi bospaadje hihi
Haha Joyce, ik slik/smeer niet alles hoor. Het enige wat ik slik zijn de prenatale vitamines, daar zit de foliumzuur in. En ik heb tijdens het ontpillen vitamine E gebruikt (nu al een tijd niet meer) en het enige wat ik nu nog gebruik in de eerste 2 wkn van mn cyclus is de monnikspeper. Meer niet. Daarentegen: ik drink niet Daarin compenseren we elkaar weer!
Lees dit nu pas! Is het goed gegaan? Denk dat wij inderdaad vrij dicht bij elkaar wonen, alleen ik noordelijker dan Catharina en Inge (denk ik). En inderdaad, misschien moeten wij een ander, beter, woord voor klussen bedenken!
Haha Joyce, jaja, jij drinkt sporadisch, maar 1 fles per weekend hahaha. Inge, ik zal het onthouden! Denk zelf niet dat dat het is, maar wie weet! In ieder geval goede tips geef je, daar hebben we wat aan!
Haha sporadisch? Sorry, die geloof ik niet . Ik 'ken' je nu al een tijdje hier op het forum hè Voor sporadisch heb ik iets te veel berichtjes van jou voorbij zien komen met drank erin vermeld Ik drink echt sporadisch. Ik denk dat ik gemiddeld nog niet 1 wijntje haal per maand. Toevallig met oud en nieuw 6 glaasjes champagne. Dat is voor mij echt veel haha
Mijn vader heeft wel de kwart gelopen in Egmond. Hij zei dat het zwaarder was dan in 2009. Strand af was echt mega slecht en er was (zoals gewoonlijk) weer zuid / zuidwesten wind. Maar dan wel meteen windkracht 5. Ook was het erg rustig, maar er waren dan ook heel veel afmeldingen door ziekte/griep. Ik woonde voorheen in Beverwijk, maar nu dus in Assendelft. Dus er is nog wel een heel stuk ten noorden van mij waar je zou kunnen wonen Sallie
ik Drink de weekenden tegewooridg wel inderdaad wat meer heb vorige week bij de meiden die fles wijn achterover gekelderd ja haha , en gister de wodka . Verder drink ik doordeweek niks en als ik in de weekenden niks doe ook niet ach ik de nk maar zo nu kan het nog dus wat let me haha oef zo een hele loop doen ga ik niet eens redden met mijn plastic pootjes ! hmm er gaat hier een hondenmandje door de kamer heen waar dat goed voor is ..... och ja me telefoon is overleden van de week deed die al raar , maar nu is die echt door ik kan alleen maar smsen en gesmst worden , vanmorgen ging die continu maar zodra ikdan opneem valt die uit , ik kan ook niet bellen , martijn zegt al ach jij als telefoon verslaafde hihi dus ben nu op internet een nieuwe aan het zoeken , en me broertje heb er misschien nog 1 ik weet 1 ding zeker vanavond heb ik een nieuwe haha