Soms zou ik ook gewoon wat meer willen laten zien maar dat gaat gewoon niet omdat ik het voor familie/vrienden nog stil wil houden dat we bezig zijn en voor werk al helemaal aangezien je dan gelijk ongeveer afgeschreven bent.
hallootjes. pff vanmorgen weer vroeg wakker en ik had me zoo voorgenomen om uit te slapen dat kostte me eerder echt geen enkel probleem en nu kan ik het niet , ben maar in bed blijven liggen met de beesten die lagen nog onder de dekens strak tegen me aan te snurken alleen de katten wouden knuffelen haha . gisteravond ging ik stuk van de borst pijn martijn moest er afblijvven en ikzelf ook , nu is het nog maar heel lichtjes . tempen doe ik niet aan geen idee waar ik op moet letten haha maar goed tis pas ronde 2 dus tempen kan ik altijd leren . officieel ronde 3 maar ik tel de 1e niet mee haha mendy heb je een katertje ?? Hielkje leuke foto!! Muis ok verlaat ei apart haha karin wie weet late innesteling .. ikke tja zo zit ik ook als ik ooit posi test dan wil ik het wel neerzetten maar ik kwam er onlangs achter dat hier iemand op het forum zit die mijn ouders kent enz . en als ik al zie dat zij erop zit dan weet ze het ook van mij ... dus ik denk mocht ik ooit posi testen stuur ik jullie allemaal een privebericht hahaha ik ga de hondjes uitlaten in de sneeuw en dan proberen op de scooter naar stal te komen alleen is hier niet gestrooid geloof ik en zo wel dan is het but zout want de wegen zijn gewoon wit
Oeh Joyce doe je wel voorzichtig!! Het is denk ik best glad en dan helemaal met een scooter!! Ik liet net even onze kat in de sneeuw, ze vond het leuk haha ze kreeg de dolle 5 min.
Wat leuk ja om te zien wie er achter de naam hoort. @ Dani, Onze hondjes lijken erg op elkaar alleen die van mij heeft een spitsere neus volgens mij is sascha ook iets kleiner op de foto te zien. @ Joyce, Jij had toch al een foto geplaats op je paard of zat jij daar niet op.? Oke ik zal me eigen ook "bekend" maken hihi. Deze is gemaakt afgelopen vakantie in de hotelkamer. Bekijk bijlage 112197
mooie foto wonderfull, en ja dat ben ik op sparky hihi maar diegene weet aan mijn naam al dat ik het ben .. misslisa ik ga kijken of iemand mij kan brengen want het strooi zout hier is uhm nou geen idee niet werkzaam iig haha onze dikke kat is buiten die met de 3 poten en de pers mag niet en wil niet ideaal hondjes vinden het geweldig ! pff heb buikpijn mensen net ff broodje kaas met tuinkers gegeten heerlijk ! maar ik heb echt niet het zwanger idee meer een gewoon grieperig idee hoe klote dat ook is mja .. zondag weten we meer
Oh gelukkig, want op de scooter lijkt me niks met dit weer! Onze kat is ook een binnenkat(maine coon) alleen ze zat zo naar de vlokjes te kijken dat ze even met me mee mocht haha! Ik ben benieuwd naar zondag hoor, hopelijk test je gewoon posi! ik duim alvast
@Joyce, doe je aub wel voorzichtig, niet dat we zo online op ziekenbezoek moeten komen. Ben nog steeds nieuwsgierig naar zondag, nog een paar nachtjes slapen. @Wonderful, leuke foto, weten we een beetje wie er achter de naam zit. Ik ga zo weer even verder aan het werk, mijn pauze is bijna om
Leuke foto's Hielkje en Wonderful! Het is inderdaad leuk om een gezicht bij de naam te hebben. Zelf blijf ik liever anoniem, omdat mijn omgeving nog niet weet dat we 'bezig zijn'.
Ja kijk uit he joyce met dit weer. Hier sneeuwt het de hele dag al onze hond vind het geweldig ga dalijk ff lekker naar buiten met hem. Daarna de bank op en een filmpje kijken met Dave ( mijn vriend) die is ook thuis want heeft alleen maar buitenwerk op dit moment en dat gaat niet echt lukken met dit weer hihi. Ik vond het niet zo erg is ie lekker bij mij.
ja ik doe voorzichtig zal zo is ff de buurman peilen veel zal ik op stal wel niet te doen hebben ... ja ik voel me gewoon een beetje down vandaag weet ook niet waarom, voel me niet zwanger , heb het idee ieder moment ong te kunnen worden, pff tja weet niet wat er is maar ja hier sneeuwt het ook al de hele dag hondjes net uitgelaten en die vonden het leuk gizmo is maar weer mee naar binne gegaan Toen wij de pers kochten werd ons verteld en hebben we ook gelezen dat het echt binnekatten zijn nou die van ons dus niet doet er alles aan om naar buiten te kunnen gekke muts . pff nou lekker wonderfull de mijne is gewoon aan het werk in de kou , ze kunnen alleen niet lijmen en van de week kwamen ze erachter dat van 1 woning de stut palen niet vast zaten tsjaa
@muis, wat grappig dat jij daar ook was! Lekker weer was het he? Misschien hebben we inderdaad wel in hetzelfde vliegtuig gezeten hihi @hielkje en wonderful, leuke foto's! ik plaats liever ook geen foto's omdat niemand weet dat we bezig zijn voor een kindje. Hier vanmorgen wat bloed gespot helaas. Wel heel raar gelopen deze maand en weer een hele lange cyclus pffff, ik snap er soms echt niks van
Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 gwendatjuh - 22 jaar - 4e ronde - 30 juni 2011 Lovekees-22 jaar-3e ronde- 30 juni 2011 Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011 Wonderful -23 jaar - 3e ronde - 28 juli 2011 NOD: Meid1987 - NOD 21 november - 7e ronde - 23 jaar Sandratje- NOD 22 November - 4e ronde - 28 jaar Noamy- NOD 25 november - 3e ronde -30 jaar Joyce1982- NOD 4 december -2e ronde- 28 jaar Karinikke87 - NOD 5 december? - 3e ronde - 23 jaar Tweety25 - NOD 14 december -4e ronde- 25 jaar Ikke81 - OD 17 december - 7e ronde - 28 jaar IngeG - NOD 18 december - 4e ronde (2e na vmk)- 28 jaar Muis27 - NOD 20 december - 4e ronde - 27 jaar Hielkje - 22 december -ronde 6 34 jaar Catharina- NOD 3 januari- 5e ronde- 25 jaar Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar dani26 - NOD? - 8e ronde - 26 jaar Mendy - OD 27 December - 6e ronde - 23 jaar Maandje rust ivm huwelijk, valse ronde dus... Even mn nieuwe nod in het lijstje gezet
hoi dames ik ben nog niet ongi dus ik hoop nog steeds dat het een innestelings dip was in mijn temperatuur Joyce niet echt weer om er met een scooter op uit te gaan vandaag groot gelijk dat je gaat kijken of iemand je kan brengen lisa wat super dat je je kindje weer gevoelt hebt en dat je vriend hem nu ook gevoelt heeft. Catherina echt balen dat je ongi bent geworden hopen dat het nieuwe jaar raak is
@Catherina, Echt balen dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronden. Hopen dat het dan wel raak is