Catharina Balen van je ongi hopelijk is de volgende ronde raak. Zo dames ik ben weer wakker zouden eigenlijk filmpje gaan kijken maar ik was weer zo moe dat ik ben gaan slapen word net wakker. Wel lekker als je zo moe bent om gewoon te gaan slapen op het werk ben ik ook altijd erg moe maarja dan kun je niet even een dutje gaan doen hihi.
Oh dat had ik ook zo erg Wonderful, als ik vrij was sliep ik echt tot 11 uur en dan 's middags kon ik nog wel een keer slapen...Gelukkig is het nu weer over
@catharina, wat balen van je ongi hopen dat de volgende ronde raak is voor jullie. @wonderful, wat lekker dat je dan nu gewoon kan gaan slapen he. @karin, hoop ook voor je dat het een innestelingsdip is. Wat een gladheid op de weg zeg, is echt niet meer normaal hoop dat het morgen beter is.
ja het is echt super glad en ik moet dalijk nog met de auto weg niet ver maar tog. Hoop ook dat het morgen beter is. Ga nu weer ff een frisse neus halen samen met me lieve hondje.
he bah, ongi berichten willen we liever niet horen hier, maar helaas is het soms niet anders he. ook ik blijf hier voorlopig lekker anoniem, mijn omgeving en vooral mijn werk vertellen we niets. als ik een mooie echo kan laten zien is het nog vroeg genoeg! verder alles kalm hier, nog een dikke week tot mijn nod, dus nog geen stress hier.
Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 gwendatjuh - 22 jaar - 4e ronde - 30 juni 2011 Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3e ronde- 11 juli 2011 Wonderful -23 jaar - 3e ronde - 28 juli 2011 NOD: Meid1987 - NOD 21 november - 7e ronde - 23 jaar Sandratje- NOD 22 November - 4e ronde - 28 jaar Noamy- NOD 25 november - 3e ronde -30 jaar Joyce1982- NOD 4 december -2e ronde- 28 jaar Karinikke87 - NOD 5 december? - 3e ronde - 23 jaar Tweety25 - NOD 14 december -4e ronde- 25 jaar Ikke81 - OD 17 december - 7e ronde - 28 jaar IngeG - NOD 18 december - 4e ronde (2e na vmk)- 28 jaar Muis27 - NOD 20 december - 4e ronde - 27 jaar Hielkje - 22 december -ronde 6 34 jaar Catharina- NOD 3 januari- 5e ronde- 25 jaar Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar dani26 - NOD? - 8e ronde - 26 jaar Mendy - OD 27 December - 6e ronde - 23 jaar Maandje rust ivm huwelijk, valse ronde dus...
hielkje en wondefull leuke foto heb vandaag een zwangerschapsbroek gekocht was maar 15 euro die kon ik niet laten hangen zit ook wel lekker. het is hier koud hebben zelf ijs in de wc waterbak wil nu al weer zomer !!!
Goede avond @Catharina: Balen van je ongi meis, had nog wel zo'n goede hoop. Hopelijk blijven die rode duivels nu eens weg. @Joyce: Jij houd het spannend, ben zo benieuwd naar jou test zondag. Hier 3 kwartier moeten rijden vandaag maar de grote weg is gelukkig nagenoeg sneeuw vrij want anders zou het drama geweest zijn. Hopelijk is iedereen heel deze dag doorgekomen.
hey meiden leuke fotos weten welk gezicht er bij de naam hoort wonderfull onze hondjes lijken veel op elkaar alleen is ponze sasha idd kleiner en mini shelty haha
Hallo dames, Hoe gaat het hier? Voor de dames die zich afvroegen of ik een kater had, nee gelukkig viel het reuze mee, wel ben ik al de hele dag maar moe.. Kan er dus echt niet meer tegen.. Zit nu veilig aan het water... Zag leuke foto's voor bij komen.. Ook ik ga me nog niet bekend maken... Dat doe ik wel inclusief dikke buik.. *Hopelijk is dat snel* Wat een kou he, vind er echt weinig aan, ook al die gladdigheid, succes voor de dames die nog de weg op moeten.. Rij voorzichtig...
òh gelukkig mendy dat je geen kater had ik wil voorlopig ook nog ff anoniem blijven... wij zijn weer veilig thuis gekomen viel wel iets mee hier gelukkig alleen sommige plaatsen was wel erg glad
Heej meiden, Nou hier was ik weer. Uiteindelijk niet bij mijn vriendin beland, ze had al vanaf vanmorgen heel onregelmatig weeen. Heb vanaf 1 uur niks meer gehoord verder, dus ik gok wel dat het door heeft gezet. Ben zo benieuwd!! Mendy, lekker dat je geen kater hebt, valt weer mee . Catharina: Balen joh! Ik hoop voor je dat het niet doorzet, maar het klinkt niet zo goed . Hielkje, leuke foto! Hoe voel je je ondertussen? Is het nog harder aangekomen of voel je je hetzelfde? En mooie trouwefoto! @ Wonderfull ook een leuke foto! Verder wel alles gelezen, maar niet meer onthouden. tjek mijn banner (A)..
Ja sallie, nog 29 dagen... JIHOE!!!!!!!! Hier vallen de wegen ook mee, alleen onze weg naar de boten toe worden niet gestrooid dus erg glad.. Ook is me tuintje helemaal wit, ga morgen eens foto's maken, vind het altijd wel mooi...
Hielkje: Wat erg zeg, je blijft er wel echt heel positief onder, heel knap! Ik hoop dat het snel weer raak is en blijft dit keer! Catherina: Jammer zeg! Sallie: Jij mag ook al bijna je pil in de prullenbak gooien!!! Joyce: Je houdt het inderdaad wel heel spannend zo zeg! Wij hadden vandaag de eerste echo!!! Het was echt onwijs mooi om te zien, zo apart! Ik vind het wel een beetje l*llig voor sommigen dat ik hier wel over een mooie echo kan praten, hoop dat ik er niemand mee voor haar hoofd stoot! Voor ons was het wel een heel speciaal moment en ik geniet de hele dag dus ook al met volle teugen. Zelfs in de auto terwijl we echt stapvoets moesten rijden door het weer kon ik alleen maar zeggen: "Ooh wat mooi he die sneeuw, wat ziet het er toch gezellig vakantie-achtig uit dat de wegen zo onder gesneeuwd zijn!" En iedereen maar mopperen op het weer haha! Over 2 weken hebben we weer een echo zodat ze nog een keer kunnen meten omdat ik in mijn moeders buik niet zo goed wilde groeien. Hoe moet ik foto's plaatsen hier? Dan plaats ik ook een foto van mezelf, dat kan nu wel want iedereen weet het toch al. Op www.vandurensporthorses.tk staan wel wat fotootjes op de paarden, maar dat is niet echt duidelijk te zien.
desini fijn dat de echo goed is, super, gefeliciteerd meiden ik ga lekker slapen ben kapot(en heb niet eens iets gedaan vandaag) haha morgen weer werken fijne avond en slaap lekker alvast