Fijn dat de echo goed was Desini! Echt super gaaf joh! Ik heb even op de site gespiekt, Seal! Kan je die even opsturen?! . Ben jij dat trouwens die erop zit? Tweety, truste! Mendy, tnx, gaat snel he! Wel koud nu hoor, op een boot zeg!
hoi ik ben er ook ff nog we hadden verjaardag mijn stalbaas werd 50 haha dus groot feest desini misschien ken je monique schurer wel rijd nu al intermediar en pr st george met knaapie ....of fam van zanten... aja was gezellig alleen martijn die is vandaag met werk uitgegleden en heeft een enorme knie morgen ochtend moet ik eerst rijden en ga dan wel ff met hem mee naar de huisarts . vandaag waren de paarden enorm fris , spark ging er zelfs vandoor met me eikel. vanavond durfde ik geen broodje file american te nemen gewoon uit voorzorg dan maar ik hou het niet spannend meiden we hebben weinig geklust afgelopen maand ik hou geen dagen cyclus temp ect bij , uhm verder was ik vandaag enorm down *zucht* puur om het feit dat ik me ziek voel en niet zwanger mja heb belooft mezelf niet gek te maken mocht ik voor zondag ong worden ga ik zondag aan de zuip en hoop net als mendy er zonder kater uit te komen haha Desini heerlijk meis mooie site ook ! uhm catherina balen meis vrees dat dat mij ook staat te wachten maar zolang jullie nog hoop voor me hebben hou ik daar ff aan vast ok ? hier ook lekker spekkie vandaag ..wat voor strooizout ze hier in dronten hebben ik weet het niet hoor maar het doet zijn werk iig niet hahah meiden ik ga martijn ff een koele doek brengen trusten
Goede avond Was ik weer even @Sallie: Pracht banner heb jij, nog 29 dagen en dan word het ook spannend voor jou, ik hoop toch zo dat het dan gelijk raak zal zijn. Was je trouwens al gestopt met de pil (indien van toepassing), ben ik ff vergeten sorry @Joyce: Jij hebt het de hele tijd over dat je je niet gek wil maken maar volgens mij doe je het stiekem toch (geef je groot gelijk hoor, is ook moeilijk) @Desini: Lijkt mij ook zo'n geweldig iets een echo, zie je ineens iets leven in je buik. Iets mooiers bestaat er volgens mij niet (op de geboorte na dan natuurlijk) Hier dus ook heel thuis gekomen, wegen waren weer helemaal vrij.
@ Desini, Leuk je eerste echo is natuurlijk ook geweldig om te zien ik zou ook superblij zijn.! @ Sallie, Heerlijk he je banner nu op dagen. @ Dani, Ja toen Elvis nog pup was zeiden ze ook dat het een mini was want hij was echt super klein maar hij is goed gegroeid en zeker geen mini Haha. Ik ben ook heel thuis gekomen kruip nu lekker me bedje in. Truste.!
@Desini, heel erg fijn dat je een mooie echo heb gehad. Ben benieuwd naar de echo van over 2 wkn. Spannend hoor. @Wonderful, wel lekker dat je zo makkelijk aan het slapen kan toegeven. Als ik dat deed sliep ik de nacht niet meer of kon moeilijk in slaap komen. Wanneer mag jij naar de verloskundig??? @Joyce, nog 2 nachtjes slapen en dan weet ik of ik mijn slof in de oven mag doen. Spannend hoor. @Sallie, nog 29 dgn spannend. Met mij gaat het goed, sta weer vrolijk in het leven. De echo was voor ons echt een bevestiging dat het helaas niet goed was gegaan. Baalde alleen nog een beetje van de verschijnselen. Hier is het ook spek glad, bleef gisteren het straatje naar de deur van de praktijk vegen. Gisteren gezellig bij mijn moeder geweest de finale van Expeditie Robinson gekeken. Gisteren belde ook de VK nog, weet alleen niet waarom was te laat met opnemen. Hopelijk belt ze vandaag nog. Verder nu even weinig te melden.
@ Ikke, nee ik stop gewoon ok echt 1 januari. Heb er veel over opgezocht, ontpillen e.d., maar het lijkt behalve om je cyclus te leren kennen niet echt uit te maken of je wel of niet eerst ontpilt. We beginnen ook met de instelling van we zien wel, dus vandaar... @ Wonderful, zeker lekker hoor, het wordt steeds echter! @ Hielkje, fijn dat je je goed voelt! Ik vond de finale van E.R maar een beetje flauw. Ik dacht we gaan nog een proef zien tusen Tatiane en Regina ofzo, dit is meer vriendjespolitiek! Mijn beste vriendin belde net, ze had nu weeen om de 4 minuten... Lastig hoor, als iemand zich even zo kl*te voelt en je kan niks doen! Kan me ook niet voorstellen hoe het moet voelen, dus sja, wat je moet zeggen.... Hopen dat ze vanavond een gezonde baby heeft! @
@Sallie, daar heb je helemaal gelijk in. Want van te voren kon je wel aanvoelen dat Regina zou gaan winnen. Tatiana lag al zo slecht in de groep dat het geen eerlijke strijd zou worden. Wel leuk om op 1 januari te stoppen. Dan heb je een goede start van het nieuwe jaar en een leuk vooruitzicht
goede morgen dames mijn temperatuur is nog verder gezakt dus ik zal vandaag of morgen wel ongi worden baal er best wel van ik dacht echt dat het raak was deze maand
@karinnike, balen, ik had zo voor je gehoopt dat het raak was. Afwachten dan nu maar, Hopen op de volgende keer. Veel liefs Esther
ja ik ook en het ergste vind ik dat ik nu op mijn ongi moet wachten hopen dat die snel komt dan kunnen we weer verder
Goede morgen @Karin: Balen meis, hopelijk zullen de rode duivels nu snel komen en kan jij weer verder. *knuf* @Hielkje: Wat fijn dat je weer positief in het leven staat, hopelijk is het weer snel raak voor jullie @Sallie: Snap ik wel dat jullie zo relax mogelijk willen beginnen dus ik zeg succes met ontpillen straks, mijn eerste cyclus was 41 dagen met op dag 29 een ei dus ik heb niks te klagen gehad maar als je die meiden ziet met een eerste cyclus van over de 100 dagen dan is dat wel lang hoor. Hoe lang heb je aan de pil gezeten?
ja dat is zeker lang dan wil je bezig en duurt het 100 dagen voordat je voor het eerst ongi word (dat had ik) en daarnaast heb ik ook nog een redelijk lange cyclus van 40 dagen (sorry heb vandaag een beetje een baal dag)
karin snap dat je er best van baalt vanmiddag werken pff ff een ego berichtje net een ovu test gedaan en mijn ei komt eraan dus flink aan de klus vanavond
Ik hoop ook dat het snel weer raak is, maar als je kijkt hoelang we nu bezig zijn en dat elke keer dat we bewust kluste het ook raak is geweest mag ik totaal niet klagen. @Karinikke, ik snap heel erg goed dat je een baaldag heb, mag ook. Ik zou mezelf lekker gaan verwennen. Chocolade of zo iets. @Ikke, dat is een lange cyclus, toen ik stopte met de pil had ik gelukkig meteen een normale cyclus, maar had al wel een periode voor is stopte met de pil een 3 maanden geen pil geslikt ivm verwijderen van spiraal en meteen toen starten met de pil wat niet helemaal goed was gegaan, dus slikte toen net 3 maanden de pil weer. @Sallie, hoop voor jou dat het ontpillen snel gaat en je snel een normale cyclus hebt. Wel gezellig zo met jullie te kletsen terwijl ik "hard" aan het werk ben. Volgens mij is iedereen de laatste sinterklaas cadeautjes aan het kopen Veel liefs Esther
dat geloof ik ook wij doen niks aan sinterklaas hoop alleen dat ik mijn mannetje een leuk kerstcadeautje kan geven pff die sneeuw ben er nu al klaar mee haha
Ik denk dat het van mij in het nieuwe jaar is. Mijn lichaam doet nog zo raar dat ik er even geen pijl op kan trekken. Dus we sla toch dat maandje maar over. @Dani, ik hoop voor jou wel dat het een mooi kerstcadeautje wordt, en als het zo is dat het dan blijft plakken.
meis dat snap ik heb ik ook gehad na mijn mk werd er gek van daarom hebben we toen bewust een ronde gewacht. meis voor jou gaan we voor een dikke posi test in jan heb ook het idee dat het bij ons geen kerst cadeautje word maar blijf natuurlijk wel hopen
denisi fijn dat je een mooie echo heb gehad toch wel speciaal om even binnen te kijken dan wordt het echt vond ik. is ook wel leuk over2 weken nog een echo. wij hebben over 3 weken nog 1 omdat ik toen met eerste echo nog kort zwanger was. hielkje dani heb respect voor jullie dat jullie zo postitief zijn!!! hoop dat iedereen een goed 2011 hebben mag veel zwanger!!! ben vandaag thuis gebleven was hier een beste pak sneeuw gevallen vind er niks aan om dan de weg op, wel lekker zon dagje thuis lekker even schoongemaakt hoeft dat morgen ook niet meer. had onze kat vanochtend de sneeuw laten voelen vond ie niet zo leuk die koude sneeuw hij wou snel weer naar binnen zal wel denken daar is het warm hihi wij houden morgen sinterklaas bij me ouders alleen voor de kinderen is altijd wel leuk ze willen het liefst alles direct uitpakken hihihi. zal zo een lekkere cake bakken en alvast wat lichtjes in de ramen staat wel weer gezellig.