Zonde zeg. Dus vanavond geen rolade. Of was hij nog te redden. Ik hier ook aant werk schiet niet op geen klant te bekenen. Maar goed dat ik internet op mijn telefoon heb kan ik het mooi allemaal bijhouden. Lol. Liefs mij
Heeeeej meiden, sjeemig hee wat hebben jullie veel gekletst! Kijken wat ik nog allemaal onthouden heb! Hielkje: Balen van je nek meid, hoop voor je dat er een gaatje komt.Maar gezien de hoeveelheid zieken heb je daar best wel kans voor! Misschien deze week nog wel even af en toe bellen? Zodat ze je niet vergeten als er iemand afbelt.. Labrador: Jammer van de rollade, maar moet stiekem toch ook wel lachen. Zie je al staan in een blauwgewalmd huis met een zwarte rollade . Twijfelgeval: Welkom! Jeetje miena, ben de rest alweer vergeten. Heb een drukke dag gehad. Tnx voor de "het kan dat je niks voelt"woorden . Labrador, jij werd daarna iig ongesteld, ik hoop dat ik iets word haha, zwanger of ongesteld. En iets liever zwanger natuurlijk (A). Ik ga straks lekker met een vriendin naar de sauna. We gan laat in de middag, krijgen een deel massage en maaltijdsalade, en natuurlijk toegang overal in de sauna's en baden. Heb er heerlijk zin in! Ik beloof plechtig vanaf nu meer betrokken te zijn !
Zo weer lekker terug van werken.. hele dag last van de buik gehad en hele dag lopen zenuwen... Morgen is de dag???? Spannend... @ Labrador: Jammer van je rollade... @ Salli: wat lekker ff ontspannen... en lekker je laten verwennen, en dat je niets voelt op je eiersprong is niet zo raar heb ik ook vaak gehad, Moet je niet zorgen maken anderds moet je een ovulatietest gebruiken?? Iedereen nog druk aan het werk.. heb mijn dag er weer op zitten en heb nu lekker lang weekend.. heerlijk!!.. Groetjes
Hielkje wat balen van je nek zeg, dat de fysio nu net vol moet zitten! Je nek is zooooo vervelend als je moet werken, als dat hoofd toch eens de helft minder kon wegen he.... Labrador wat zonde van de rollade! Sallie geniet lekker van de sauna, heeeerlijk! Ik ben net terug van de vk, alles was goed, baarmoeder zat 3 cm onder mijn navel en groeide dus goed en het hartje klonk GE-WEL-DIG! Ik had hem nog niet gehoord dus was een schitterende ervaring, wat een kracht zit daar al achter zeg! Bloedwaarden ook helemaal super en urine ook weer, daar was ik heel blij mee na alle ellende! Aanstaande maandag hebben we een pretecho en weten we als het goed is het geslacht al ( erg hoor, als je zo nieuwsgierig bent als wij ) en 21 februari hebben we de 20-weken echo alweer, wat vliegt de tijd! Oja, vanmorgen heb ik ook mezelf nog even verwend bij de kapper
Jacolien: Jij ook nog welkom he, en tnx! Meid dankje, jij lekker genieten van je avond straks! Desini: Wat gaaf om het hartje te horen! Fijn dat alles goed was! Meiden ik ben weg, off to the sauna x
@Denise... Wat super om het hartje te horen en wat mooi dat het goed gaat en goed groeit.. Nou is het alleen nog kwestie van afwachten tot het komen mag.. en er lekker van genieten... Groetjes
Oh wat goed desini!! Leuk is dat om het hartje te horen he Spannend dat jullie maandag de pretecho hebben..hebben jullie zelf een idee van het is?
Hey Desini, wat fijn dat alles goed is. Ik ben ook heel nieuwsgierig wat jullie krijgen. Ik ben altijd heel nieuwsgierig... Wat denken jullie zelf?
Hahaha, ik sta op om 5.15 uur. Dan eerst mezelf fatsoeneren, dan de beestjes eten geven. Brood en dronken inpakken voor op mijn werk, zelf even rustig ontbijten en rond 06.15 uur naar mijn werk!!!
geen ibuprofen hoor, maar dat weet hielkje ook wel denk ik. Ik heb er van de week twee genomen toen ik koorts had, kon ff geen paracetemol vinden, maar zei dit maandag tegen mijn vriendin(zij is verloskundige) en die vloog me zowat aan, dat dat echt helemaal niet goed is voor het vruchtje zeker in het eerste trimester
@Angela, dat klopt het enigste wat je nu kan en mag gebruiken is paracetamol, dit kan totaal geen kwaad. Werkt ook nog beter koortsverlagend, Je mag er 6 op een dag gebruiken. Alleen niet altijd @Sallie, geniet lekker meid @Desini, fijn dat je het hartje hebt gehoord. Wat een geweld is dat. Hoor het wel eens in de praktijk. Hebben hier ook een dopler apparaat vandaar. de 24st een pret-echo leuk. Ook leuk dat jullie dan weten wat het wordt ben erg nieuwsgierig. @Labrador, was je rollade ondanks alles toch lekker.. Ik ben vandaag nog gebeld door de fysio mag vrijdagochtend om 9uur tijdens mijn werk even snel heen en weer. Liefs Esther
@Lisa, Ibuprofen is een NSAID en dit geeft een verhoogde kans op bloedingen en kan ook de placenta passeren en hierdoor kunnen er ook na langere tijd nog afwijkingen bij het kindje ontstaan. Paracetamol passeert de placenta niet, vandaar dat dit wel mag..
Ah oke!! Handig om te weten!! Fijn dat je trouwens vrijdag al terrecht kan bij de fysio, hopelijk gaat het daarna een stuk beter!
Pff meiden kan het ff ietsje minder haha. Ik heb echt super veel bij moeten lezen en dat terwijl ik alleen maar even iets kwam zeggen. Ik ga op niemand reageren ben al helemaal kapot nu. Wil wel even de nieuwe meiden welkom heten!! Ik lig heel de week al ziek op bed heb de griep te pakken samen met me vriend. koorts, overgeven, niets kunnen eten, hoofdpijn, pijn in de rug van het zolang op bed liggen, slapeloze nachten. nouja niet erg fijn dus. Ik denk laat het jullie even weten ik kom weer gezellig meekletsen zodra ik me beter voel.
Maaike, niet iedereen weet dit, dus gaat er vanuit je kan het bij de drogist halen, dus zal wel zonder risico zijn. Ik weet dit soort dingen ook vanwege mijn werk. Ben doktersassistente dus geef nu op dit moment bijna de hele dag door dit soort adviezen ivm de GRIEP.....:x:x:x.