@wonderful, houdt je je zelf wel heel erg goed in de gaten, Vooral met het overgeven en de diarree, dat je niet teveel vocht verliest. anders iemand heel even ORS laten halen bij de apotheek. Veel vocht verliezen is niet goed. En de koorts moet echt zakken na 3 dgn max 5 anders echt de huisartsen bellen. Indien je verkouden bent en denkt het benauwd te krijgen ook huisarts/post bellen ivm de mexicaanse griep..... Beterschap Esther
Thnx, Ben idd erg verkouden maar niet benauwd. Ik zal zeker op je tips letten. Ik ga nu weer lekker slapen.
Wonderful: Beterschap meid! Sallie: Was het lekker in de sauna. EN ik hoop ook dat jij 'iets' wordt en het liefst zwanger! Nou de rollade smaakte ons goed! De rollade zelf was niet verbrand, ik denk dat het vet te heet was ofzo want dat was wel zwart.
@ Catharina1985: Ik las dat je je vanochtend niet lekker voelde. Nu wel weer? @ Hielkje: Hoe gaat het met je nek? Wel fijn dat je toch nog snel bij de fysio terecht kan! @ Sallie: Veel plezier in de sauna. @ Desini: Fijn te lezen dat alles goed was bij de VK. @ Wonderful: Beterschap! Met mij gaat overigens alles goed. De laatste pillen van de strip komen in zicht!!! Ik vind het toch wel erg spannend allemaal hoor! Ik heb graag controle over alles en dit wordt nu iets waar ik totaal geen controle over heb. Hoe gaan jullie het 'straks' trouwens doen met werken na de geboorte van jullie kindje (ik weet het, ik loop op de feiten vooruit maar goed)? Blijven jullie werken? Gaan jullie minder werken? Willen jullie de kleine naar de kinderdagverblijf, gastouder of zo brengen?
@Wendy, ik werk nu 3,5 dgn en ga dan 3 dgn werken. mogelijk manlief 4 dgn ipv 5, maar dat bekijken we nog even. De kleine gaat dan waarschijnlijk naar een kinderdagverblijf. plek is al geregeld. ik heb naast mijn werk een kinderdagverblijf en daar mag het heen.... liefs Esther
om eerlijk te zijn heb ik daar nog niet heel erg over nagedacht aangezien mijn mannetje momenteel helaas geen werk heeft is het lastig om beslissingen te maken. ik zou het liefst minder gaan werken, hij dan ook niet fulltime en de rest van de dagen, tja, daar moeten we dus nog over nadenken.
Goede avond Jeetje, wat moeten sommig van jullie vroeg op zeg, moet ik soms ook wel maar lang niet altijd gelukkig. @Catharina: Balen dat je ff zo pijn had, gelukkig trekt het al weer weg @Hiekje: Jij nog steeds last van je nek, hopelijk is het snel voorbij @Desini: Wat goed dat jullie weer in orde zijn bevonden Lijkt mij idd een magisch moment om het hartje te horen. Ben benieuwd wat het zal worden of blijft het een geheim??? @Sallie: Klinkt lekker allemaal, zeker een massage is wel errug welkom, geniet ervan maar dat komt vast goed @Wondeful: Jullie nu ook in de lappenmand, beterschap meis @GFH: Ben er nog niet over uit hoeveel uren ik ga werken als het zover is maar het kindje zal iig opgevangen worden door schoonouders en KDV! Hier verder weinig spannends op het moment. Had lichte ongi krampjes vanochtend, van mij mag het komen! Kunnen we eindelijk verder voor een NOD ronde
kippenhok hier hoor jeetje ! Desini gelukkig was alles goed en hartje luisteren in leuk he haha heb ik toen met me zus gehoord mocht ik mee naar de echo : P ik ddenk dat jullie een meisje krijgen ... Hielkje gelukkig kan je vrijdag nog terecht bij de fysio nu ook maar hopen dat het wat oplevert Sallie zit lekker met d'r gat in de sauna pff hot hot , (ben ik nog nooit geweest) gaat ook niet gebeuren hah . Labrador haha dus jij had vandaag lekkere brandweermannen kunnen zien yummie haha had dan ff meteen een fikkie erin gezet *zucht* haha Meikie foutje kan gebeuren ik mag zowieso geen ibuprofen vanwege de bloedverdunners kan ik een maagbloeding krijgen Desini paarden volk is K volk zeg ik altijd maar , er word altijd geluld en geroddels bij ons op stal net zo , word nu gek van 1 meid die is piloot maar flikt het wel om mij en twee vriendinnen met zijn drieen tegen elkaar op te zetten ik distansieer me er momenteel van doot lekker alleen het bos in te gaan , maar het is wel voor mij een reden om me inet lekker in me vel te voelen je voelt je er zo enorm rot onder bah GFH pff joh gek zo ver denk ik niet hoor ik deel me tijd zelf in en dat blijf ik gewoon doen haha Angela spannend wijffie wanneer kan jij testen ? Jacolien en twijfel leuk dat jullie jezelf hebben voorgesteld (en mij verwijderd hadden ) hahha Catherina voel je je al beter ? Wonderfull he rustig aan jij lekker inderdaad in je bedje uitzieken meis , liggen jullie lekker met zijn drieen hihi ggeloof dat ik zo het meeste wel heb gehd en dat zonder mijn terug lees hulp hihi Vandaag eerst even gewacht tot de hagel en regen oorbij was dus nog even bekers opgehaald nieuwe besteld voor komende wedstrijd naar de wwelkoop geweest slobber voor mijn bolletje gehaald en daarna toch nog lekker het bos ingeweest heerlijk koppie even leeg maken
Ik ben altijd vroeg op doordeweeks. Ik zou 3 kwartier langer kunnen slapen maar ik heb nogal een ochtendhumeur 's ochtends en sta daarom ruim voor mn vriend op zodat ik even helemaal rustig koffie kan drinken, met de hond kan knuffelen en mn mail kan checken en zo zonder dat er iemand al tegen me begint te praten, haha.
GFH: Ik ga na mijn bevalling 3 dagen werken, mijn vriend werkt nu ook al 4 dagen(4x 9 uur). Mijn moeder wilt 1 dag oppassen en mijn schoonmoeder ook 1 dag..En dan heeft mijn vriend 1 papa dag. We zijn alleen erg aan het twijfelen of ik niet 2 dagen moet gaan werken..financieel zou dat kunnen, en vinden we ook wat fijner voor de kleine..Maargoed dat zien we dan wel
Phoe he, wat een hoop geklets weer.... Ik doe m'n best om iedereen even een momentje van aandacht te geven.... @ Desini, Wat bijzonder is zo'n hartje he? Ik heb pas het hartje van mijn toekomstig neefje of nichtje gehoord. Echt heel gaaf!!! @ Hielkje, ik hoop dat de fysio je vrijdag kan helpen. Het is erg lastig om een zere nek te hebben, aangezien je die voor alles wel gebruikt....:x @ Sallie, ik ben jaloers.... Heerlijk naar de sauna en dan ook nog een massage!!!! Daar moet je wel van genieten!!! @ Labrador, als de rollade maar gesmaakt heeft toch? @ GFH, ik weet soieso nog niet wat ik ga doen als ik een kindje krijg. Als alles goed gaat ga ik komend jaar de opleiding in om kinderverpleegkundige te worden. Ik weet alleen niet hoe ik daarover denk als we straks een kindje krijgen. Omdat er toch best veel tijd in gaat zitten.... Dus nog veel te bedenken hier....8) @ Wonderfull, beterschap he. Hoe je rustig en zorg goed voor jezelf een je kleine ukkie!!! Volgens mij was dit het weer... Sorry als ik je vergeten ben!!!
@wonderful, beterschap en ga maar lekker rusten! @sallie, klinkt heerlijk zo'n dagje! @labrador, hahahaha, ik zie het al voor me, gelukkig was hij nog te eten! @desini, lijkt me ook super om te horen! En ik ben benieuwd wat het wordt voor jullie! @GFH, ik wil gewoon fulltime blijven werken, vind mijn baan veel te leuk! Maar misschien denk ik daar wel anders over als ik daadwerkelijk een kindje heb.
GFH: IK wil graag 21 of 24 uur willen werken als wij een kleine hebben. Mijn man blijft gewoon 5 dagen werken. Mijn moeder wil wel oppassen.
Ik voel me nu trouwens weer prima, was bang dat het een griepje was, dus had vanmorgen even 2 paracetamol genomen (mag gelukkig wel) en toen ging het een stuk beter
Bij deze wil ik iedereen even weltrusten wensen!!! Ik ben bekaf en duik lekker mijn bedje in.....zzzzz
Ja, wordt wel weer eens tijd. Zo'n OD afwachten is helemaal niks aan! Ik ben de iq test aan het doen haha, best makkelijk tot nu toe