meid jacolien spannend hoop voor jullie positiefe test!!! hier lekker dagje vrij nauja wel aan de poets haar effe geverfd was weer nodig!!
@Labrador, ik hoop zo dat het met deze schildpad wel goed gaat. Wij hadden er ook een een roodbuik, die liep in de avond gewoon los door ons huis. Alleen samen met de konijnen gaat dat niet. Nu is hij bij een ouder van kinderen die mijn zusje lesgeeft op school. Hij heeft het daar beter dan bij ons. Ik ben ook echt een buikslaper, maar als het ons gegunt is zien we wel hoe dat gaat lopen. @Meid, wanneer ga je eigenlijk testen?? Liefs Essie
@Lovekees, heerlijk een dagje vrij, alleen altijd zo jammer dat het huishouden gewoon doorgaat, had je daar ook maar eens een dagje vrij van
Ik zat eigenlijk aan maandag te denken, maar ik krabbel al een beetje terug, ik denk dat ik het weekend net ga halen met mijn nieuwsgierigheid haha. Maar jullie horen het natuurlijk gelijk!!!
Kwam nog even kijken of er iets te lezen was. Maar helaas ben helemaal bij. Spreek jullie morgen weer. Zo lekker naar huis, eten, konijnenhok schoonmaken en daarna naar mijn mama Wie is de Mol kijken. Tot morgen en fijne avond iedereen Liefs Esther
Goedemiddag allemaal!!! Wat een lees werk weer zeg, pffff!!! @ Jacolien, Ik ben ook erg nieuwsschierig!!! Heb je al getest??? @ Desini, al ik niet meer op mijn buik kan slapen dan hoefd het niet hoor....Hahahaha, grappie!!! Dan maar op mijn zij, moet ook wel lukken. @ Misslisa, wat heb je voor kussentje dan? Zo'n speciaal zijslapers kussen? @ Lovekees, mooi buikie!!! En dan nog even een ego stukje Vandaag flink door moeten werken, omdat het vrij druk was. Maar ik had gewoon een paar keer duizelingen ( heb ik nooit) En ik had ineens vanmiddag al heel vroeg honger (om 16.30 uur), dat is ook niet. Dus wat dat betreft vind ik het wel vreemd allemaal hoor..... Maar ik durf niet te veel te geloven hoor.....
Weer veel gekletst hier! Hoop dat het wat beter gaat met je rug Hielkje, als je bij de fysio bent geweest! Desini: spannend hoor, ik denk ook een meisje! Meid: Echt spannend! Was jij nou die zie nod op de 30e, of was dat meikie?! Raak steeds in de war . Hoop iig op een plakkerrttt! GFH: mooi weer een dagje minder, dat scheelt toch! Lovekees: Mooie buik meid! Die wil ik ook wel hihi. Jacolien: Joehoe! Catharina: Jij al aan de zenuwen. Hier weer dagje gewerkt. Meisje van vorige week zei vandaag weer, juf jij bent zwanger he. Dus ik zei maar niks meer, maar ze zat doodleuk te vertellen dat ze baby's leuk vond, maar dat haar moeder niet meer wil (heeft er 6 ) en dat het daarom wel leuk was dat ik er een kreeg... Vanmorgen wel last gehad, ik ging een wendsprong over de kast voordoen met de trampoline voor gym, en dat een aantal keer omdat er meerdere groepjes waren. Maar daarna begon mijn onderbuik flink te trekken, vreemd gevoel. Wie weet is ongi zich aan het voorbereiden, wie weet niet.......
Mooi buikje al, lovekees! Verder zie ik allerlei vreemde symptomen voorbij komen ! Ik hoop dat het iets goeds te betekenen heeft! Jacolien heb je al gestest? Meid, wanneer is je NOD?
Hielkje: ik hoop dat je morgen iets aan de fysio hebt, zo is het ook niks! Meikie: ik heb nu gewoon een kussentje van de bank gepakt Maar van het weekend wil ik zo'n voedingskussen halen..kijken of dat ook lukt Jacolien: spannend meis!!! Lovekees: ook jij hebt al een mooi buikje Sallie: Misschien voelen kindjes het wel aan net zoals dieren
Sorry, dan was ik in de war! Lees ook zo veel. Maar wel spannend! Wil je dan ook testen?! Lisa, haha wie weet . Muis: hopen wij ook! . Met jou alles goed? waar blijft Jacolien nou
Goede avond @GFH: Gefeliciteerd @Tweety: Snap dat 30 jan nog zo ver weg lijkt, hopelijk gaat het snel voorbij. Ik vind het wachten op mijn ongi ook lang duren @Jacolien: Je maakt het wel spannend zo zeg, ben benieuwd naar morgen ochtend en ik zou het met ochtend urine doen. @Desini: Ben benieuwd wat het gaat worden, wel apart van die dromen. @Meid: Ook voor jou dus spannende dagen, hoop het zo voor je! @Lovekees: Mooi buikje hoor en dito figuurtje Hier is inmiddels de temp aan het dalen maar is nog niet gekelderd. Van mij mag de ongi wel komen, kunnen we verder