Desini zoals ik een paar blz al schreef ik ga bij jou voor een meisje haha Lovekees geweldig buikkie ! ik ben door de medicatie al aardig gezet (dik) dus bij mij zal je het niet zo snel zien haha gunstig voor de schoonfamilie Labrador aa wat gaan ze met die andere schildpad doen dan? Meikie hoeveelste ronde zit jij ? Jacolien getsie meis wat laat je ons ins spanning ! Ikke pff ja dan duurt wachten lang bah ! Sallie jee lekker actief gym dingen voordoen haah geweldig ! Angela aha ok ik de 31 maar heb nu niet echt testdrang haha .. Lisa groeit de gup goed ? lekker als je het met een kussen toch op kan lossen GFH nog gefelicteerd meis ! en je was te enthousiast dat je te vroeg met de pil bent begonnen haha ach ja ben je er ook een daggie eerder vanaf Meid spannend hoor !! hoop zo dat je lichaam je nu dan niet voor de gek houd na vorige maand denk dat je dan even in een dal keldert...ga uit van het ergste valt het altijd mee ! Zo ben weer bij geloof ik ... Vanmorgen werd ik wakker door de pers ..die was aandacht aan het vragen mafkees , maar ik was zo achterlijk misselijk dat ik mooi ben blijven liggen mijn ochtendurine stinkt nog enorm (ik drink wel meer in de avond hielkje maar het mag niet baten ) maar toen ik er een paar uur later uitging ging het weer goed . Lekker bammetje gegeten en met de hondjes gewandeld en naar stal , opgezadeld en op 1 of andere manier heb ik zoveel meer genoten van de rit als normaal heb me rot gelachen met die gekke knol om niks haha maar ja was erg lekker was niemand anders in het bos dus heerlijk rustig , ben ook even stil gaan staan en gewoon even staan luisteren naar de vogels en de stilte echt heerlijk ! Daarna werd ik toch weer wat misselijk ...ja wat wil je sta met 60 mensen op een stal en er zijn er zoveel ziek , ik hoop de dans te ontspringen maar heb zo nu en dan toch wat griep verschijnselen pff . Net lekekr gedoucht en nu ga ik gtst kijken
@sallie, met mij is alles goed, dank je! Ik hoop trouwens dat dat meisje gelijk heeft. Ik geloof er trouwens best wel in. Ik geloof ergens ook wel in het pendelen, al vind ik het wel vreemd dat er zoveel antwoorden uitkomen. Het is in ieder geval wel leuk. Ik heb mezelf in een stomme bui ook een pendel gekocht. Maar het ding doet niets . Het komt alleen in beweging als de kramp in mijn arm schiet van het vasthouden @meid, ik hoop echt dat het raak is, duim voor je!!! @lovekees, ik ben best wel een beetje jaloers op je buikje én je figuurtje! Ik mag niet klagen, maar een droomfiguurtje heb ik helaas niet... @joyce, hier loopt ook zo'n idiote kat rond @desini, ik heb ergens gelezen dat als je droomt van een jongen, het waarschijnlijk een meisje wordt. Al zou dat voor lisa niet opgaan... Mijn ei is volgende week ergens in aantocht, i.t.t. wat ik eerder zei, ga ik denk ik wel weer ovulatietesten gebruiken. Is toch wel handig.
Angela aha ok ik de 31 maar heb nu niet echt testdrang haha .. Ik heb ook nog geen testdrang hoor, maar dat wachten duurd altijd gewoon erg lang denk dat Jacolien er voor gekozen heeft morgen te gaan testen verder iedereen een goede dag gehad?
truste meikie wel een lekker bezig dagje, moest vanochtend eerst naar de garage met de auto(bleken 2 remleidingen rot) Toen ff boodschapjes in de stad gedaan, lekker gesport daarna en daarna het haar van mijn schoonouders gedaan en heerlijk meegegeten daar. Maar ben echt misselijk geweest vandaag, heel apart. Nu nog steeds raar gevoel
Jeetje, maar goed dat ze erachter zijn gekomen. Je zou er toch niet aan moeten denken wat er gebeurd als er eentje lek slaat. Een volle dag dus, beter hoor. Op welke CD zit je nu ook al weer??
zit nu op cd 16, heb me ei gehad op cd 10 's avonds. Ja manlief keek de auto na op zijn werk,hij kwam erachter dus zijn gelijk terug gegaan en vandaag is het weer gemaakt. Moet er idd niet aan denken heb wel genoeg trammelant gehad met auto's
Angela jeetje dat is wel eng zo dan van de auto meis ! hmm ik weet niet vind het nooit zolang duren heb vaak zoiets de ongi meld zich hier vaak vroeg zat aan haha dus ach En misselijk was ik ook vandaag maar het heerst ook enorm he ! pff vind dat ik er ondanks mijn auto immuun ziekte verdacht goed vanaf blijf ! alleen had vandaag echt een beetje een ziek gevoel hoop dat het dan daarbij blijft en ik toch de dans mag ontspringen hihi Ikke wanneer moet jij officieel ongesteld worden ? Meikie oef 1e ronde meis maak jezelf niet te gek he , kan echt enorm veel komen van het ontpillen hou dat alstjeblieft in je achterhoofd lieverd anders komt de ong harden aan dan nodig . Muis haha lekker ding maar weet je wel hoe zo een pendel werkt? ik bedoel als ik er 1 zou kopen zou ik ook niet weten wat ik moet doen hahah
hoi allemaal ik ben weer terug van vakantie heb niet zo zin om alles terug te lezen want is nog al veer kan iemand me even bij praten
@Joyce, Ik ben verder niet ziek, voelde me vooral misselijk als ik iets gegeten had en nadat ik cappucino had gedronken. Tussendoor zakte het wel redelijk weg.Heb ook steeds wel krampjes/steekjes in me onderbuik en borsten Ach ja met de auto is het nu gelukkig weer goed, zolang je het niet weet valt het best mee hoor. Maar ben wel blij dat het verholpen is hoor
welkom terug karin. pfoe nou ehm komt ie. Dani is zwanger Inge kletst niet meer met ons mee zijn er een paar met hoopvolle symptonen, maar die moeten nog ff geduld hebben tot NOD Desini, heeft hartje gehoord Twijfelgeval en Jacolien zijn nieuw, Jacolien gaat als het goed is morgen testen En ik vergeet vast nog een heleboel, maar misschien kan een ander je dat vertellen. Hoe is jouw vakantie geweest?
Hoi Karin, hoe was je vakantie, waar ben je geweest? @joyce, ik had op internet opgezocht hoe een pendel werkt, maar volgens mij is er meer voor nodig ik geloof dat ik dat niet heb dan