goede middag allemaal mijn ongi laat nog even op zich wachten en daar baal ik heeeeel erg van want ondanks dat ik weet dat ik ongi word hou ik toch nog een heel klein beetje hoop heel vervelend. wij vieren gewoon 5 december sinterklaas heb er wel zin in is altijd heel gezellig
Hey dames, Hielje: wat ontzettend ^*@%$@%$@( voor je. Knap dat je er zo goed mee omgaat. Gaan jullie je laten onderzoeken? Dat mag namelijk he als je 2 mk hebt gehad. Dan gaan ze kijken of er chromosoom afwijkingen zijn die de mk-en kunnen verklaren. Desini: fijn dat je echo goed was. Karin: Bummer dat je ongi er wrs aan komt. Wel positief dat je cyclus weer redelijk kort was (de helft van wat ie eerst was!) En je hebt iig een EI gehad Verder heb ik veel gelezen, maar weinig onthouden. Maandag heb ik dus een aanrijding gehad door dat rotweer (en er was niet gestrooid) Dinsdag kregen we het procesverbaal van een zitting bij de kantonrechter, waar we de uitnodiging nooit van hebben ontvangen! Lekker dan, zaak uiteraard verloren...duh Woensdag zouden ze 2 tegels in de tuin vervangen. Want nadat onze tuin helemaal opnieuw was aangelegd ivm verzakken en gescheurde tegels (binnen 3 mndn!) hadden we nu weer 2 gescheurde tegels! Maar zij belde woensdag ochtend af... De uitvaart was echt heel erg mooi! Zo veel bloemen...5 sprekers, mijn vader, ik, een nichtje en een neefje en de oude buurman van opa. Muziek was ook echt goed uitgekozen (is toch altijd weer afwachten).. En...eindelijk....ik heb GOED NIEUWS!!!!! Per 1 januari heb ik een nieuwe baan, in Amsterdam
@Inge, waar in Amsterdam, is namelijk bij mij om de hoek. Ik ben nu werkzaam in Abcoude, dat ligt optisch gezien bijna in Amsterdam. Wie weet spreken we elkaar een keer telefonisch ivm het werk. We hebben gezamelijk besloten om nog heel even te wachten tot we mogelijk een 3e miskraam krijgen. Ik word namelijk wel erg makkelijk zwanger. Wanneer we klussen op het juiste moment is het tot nu toe steeds raak geweest. Sorry even ego. 1x net gestopt met de pil, 2x zwanger, 3x man geopereerd, 4x verkeerd gerekend, 5x zwanger. Dus ik mag niet klagen. We hebben nu ook 2 secondelijm gekocht misschien dat het nu beter blijft plakken, vorige keer huis-tuin en keukenlijm plakt toch niet zo goed. @karinikke, ik hoop zo dat je ongi snel komt, dan kan je weer een nieuwe start maken.
Haha, Hielkje, goed dat je je humor nog hebt Ik ga in het VUmc werken. Ik heb niet veel contact met huisartsen...eigenlijk alleen met artsen 'in huis'
Hee meiden!! Er is weer aardig wat gekletst zeg desini: wat fijn om te horen dat jullie een mooie echo hebben gehad!! Konden ze het nu niet goed meten? Dat hadden wij ook karin: balen zeg dat je ongi eraan komt Hopelijk de volgende ronde voor jou meid! Inge: klinkt niet echt als jullie geluksweek zeg.. balen..Maar wel GEFELICITEERD met je nieuwe Job!! Super
@Inge, ze hebben mij altijd gezegd en dat gezegde kent iedereen "een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" Fijn trouwens dat het afscheid van je opa heel erg mooi was. Ik hoop dat je afscheid hebt kunnen nemen op jou manier. GEFELICITEERD MET JE NIEUWE BAAN. gaat 2011 toch nog goed beginnen en wie weet blijft het ook zo wel doorgaan. Wordt 2011 jou jaar. Leuke banner heb je dus heb er ook daar 1 vandaan gehaald.
Ik ben net denk ik alle ticker sites afgegaan....en vind deze die ik nu heb de leukste... Zitten wel leuke sites bij hoor: www.mijnticker.nl www.coutdowntopregnancy.com www.lilypie.com www.women.evenhealth.com www.babytijd.com Succes
Pfff...we hebben gister surprises gemaakt....ik heb daar toch wel zo'n hekel aan he...haha Ik zag trouwens dat jullie allemaal leuke foto's hadden geplaatst...ik zal eens kijken wat ik in de aanbieding heb
Ik vind dit een hele leuke (simpele foto). Mijn icht (eigenlijk mijn surrogaat zus) heeft 3 kids. Ze wonen in Brabant. Op deze foto gingen we naar het strand...zij komen daar natuurlijk nooit, dus het was voor hun best spannend. Zo grappig Op deze foto sta ik met haar oudste dochter (de middelste van de 3, ze heeft nog een zoon, die is de oudste en nog een dochter, die is dus de jongste)
Super gefeliciteerd Inge! Hele fijne opsteker! Sallie: Stoer is Sealtje he Opsturen zal lastig worden haha! Ik zit er zelf op trouwens ja, op die foto had ik een hernia, maar hij was eigenlijk verkocht en ik wilde graag nog mooie foto's voor mijn stiefvader laten maken, dus ik ben er nog even 5 minuten tandenbijtend op gaan zitten en ik ben dus vol lof over de fotografe dat ze in 5 minuten hele mooie foto's kon schieten! Dani: heel veel succes met klussen! Ik ga even een uurtje slapen, vannacht erg onrustig, vanmorgen heel ziek en ik viel ook nog eens erg hard van de trap toen ik de wc probeerde te halen, gelukkig viel ik wel "goed" voor het kindje zeg maar maar ik ben wel bont en blauw en stijf...
Ik weet niet of het lukt maar ik denk dat ik ook uitgevonden heb hoe je foto's moet plaatsen, van de echo volgt nog, die moet ik nog inscannen! Ik ben de rechtse. Bekijk bijlage 112569
Leuke foto Desini, lijkt wel in Nijmegen tijdens de vierdaagsefeesten op het Koningsplein (ik werk daar elk jaar in de hulpverlening)....
Die lijkt wel op onze oude kat, Iwan, die had een grijze stip op zijn hoofd en volgens mij zie ik die hier ook!