oh, ik voel de spanning hier weer stijgen!! ik duim heel hard hoor! hier alles rustig, nog lang geen testtijd voor mij dus ook nog geen stress
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26- NOD 14 januari - 10e ronde - 26 jaar NOD: Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar Meid1987 - NOD 21 Januari - 8e ronde (1e na vmk) - 23 jaar Meikie - NOD 25 januari - 1e ronde - 28 jaar Catharina - NOD 27 januari- 6e ronde- 26 jaar Doosje31-NOD 27 januari - 6e ronde - 31 jaar Mendy -NOD 28 Januari - 7e ronde - 23 jaar Tweety25 - NOD 30 januari -6e ronde- 26 jaar Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar Joyce1982- NOD 31 januari -3e ronde- 28 jaar Muis27 - NOD 8 februari - 6e ronde - 27 jaar Hielkje -NOD 10 februari - 8e ronde - 34 jaar Labrador - NOD 17 februari- 2e ronde - 24 jaar Karinikke87 - NOD ??? - 5e ronde - 23 jaar
Muis haha ja ik zou ook niet weten hoe dat werkt hoor pff haha ach ja misschien kan iemand je helpen op het pendel gedeelte? karin welkom terug meis hoe was je vakantie ? Justme hier ook nog geen testtijd geen stress geen symptonen dus ach wippen lekkah door hihih Tweety ok nou vaag ja had ik ook wel vandaag , maar tis niet dat ik me ziek voelde maar misselijk is ook niet lekker dus tja ik gooi het op een griepje want die heerst gewoon en gaat gepaard met een misselijk gevoel haha , eten en drinken smaakt me prima zelfs me peukie nog : P Maar ik ga ff broodjes smeren voor tijn en nog ff peukie doen en naar bed ! Mega vroeg voor mij maar martijn heeft zin whaha hoe die daar nou weer aan komt ? rare jongen haha tot morgen meiden
hallo dames, laat ook maar weer wat van mij horen. Heb wel meegelezen met jullie maar geen tijd gehad om er op te reageren. Dus doe het nu maar even. Desini: Super van het kloppende hartje kan me voorstellen hoe gaaf dat voor de eerste keer klinkt. En ook super dat alles verder goed was. Altijd weer een geruststelling of niet GFH: Als het zover is. Dan is manlief maandag en zaterdag vrij. En ik dinsdag en woensdag vrij. Zoeken dus alleen een oppasplekje voor donderdag en vrijdag. Ik denk dan aan een KDV. Wil de kleine niet alleen bij mijn schoonmoeder hebben. (Apart gevoel bij). Maar zover zijn we dus nog niet hahah. En nog gefeliciteerd met je verjaardag Catharina: En... Wat was je IQ? ben benieuwd...lol Azrael: Lekker hoor zon snaaidag. beetje van bij gekomen vandaag? Sallie: Lekker ontspannen het begin van het weekend in heerlijk. Jacolien: Spannend hoor. Ben benieuwd. Meid: Ook testen dit weekend spannend hoor. Ben ook benieuwd Meike: Het lichaam doet rare dingen met je Lovekees: Super mooi buikje hoor. (Y) Joyce: Veel plezier En hier lekker de nageltjes gelakt. Alles weer schoongemaakt in huis. Nu op de bank. Alleen de kattebak nog ff doen. En dan nog ff zitten. Gewoon ontspannend bezig zijn dus. Ben ondertussen fotos aant bekijken van make up. Wil er woensdag een beetje leuk uitzien. Oja ringen ook net binnen gekregen. Zijn super mooi geworden. Iedereen een fijne avond en slaap lekker. liefs mij
Karin: leuke vakantie gehad, waar ben je geweest? Joyce: Hoe kijk jij terug naar andere blz's? Want ik kan daar geen knop voor vinden. Mijn geheugen is net een vergiet. De schildpad wordt eerst apart gezet en dan gaan ze hem oplappen. Als dit niet lukt moet hij toch naar de dierenarts.
@Twijfelgeval; nee, absoluut niet van bijgekomen! Vandaag hebben we weer schandalig gebunkerd in ons favoriete restaurantje. Maar niet zo erg als gisteren, gelukkig. Heb ik iets gemist overigens? Ga je trouwen? @Joyce; lekkahlekkah hahaha veel plezier vanavond Ik ga zo nog even lekker de hondjes uitlaten en daarna, na een lange Lushdouche, eens op tijd m'n nestje in. Morgen wordt weer een lange dag en denk dat een beetje nachtrust zo nu en dan niet slecht is voor een lichaam. Dus, ladies, wens ik jullie nog een vruchtbare en productieve, maar bovenal fijne avond toe! Ajuu!
Ooh ook lekker. Gewoon verder eten. Hmm. Heerlijk zeg. En ja we gaan volgende week voor geregistreerd partnerschap bijna het zelfde als trouwen. Maar dit geld alleen in europa. Maar we gaan 12-12-'12 trouwen. Maar dit kan schriftelijk. Het ja woord geven we woensdag. Nog een paar daagjes wachten. Lol. Maar ik ga na bed morgen weer werken pff. Slaap lekker allemaal. Liefs mij
Sallie: Als je straks zwanger bent dan is het wel snel klaar met al die gekke sprongen voordoen of niet? Lijkt me geen pretje haha! Mooi buikje hoor Lovekees!!! Verder heeeeeeel veel heeeeeeel positieve kwaaltjes gezien, ik hoop echt dat er een ware babyboom aankomt in dit topic! Mijn lief heeft me net mee uit eten genomen en daarna naar de bioscoop! Super lief en heel gezellig! En hij besloot meteen dat we dat maar eens vaker moesten gaan doen nu het nog kon samen Nu snel mijn bed in want ik heb behoorlijke hoofdpijn van die 3D film, GEEN aanrader haha Weltrusten!!!
Goede avond Nog ff snel @Joyce: Had wel verwacht dat mijn temp nu gekelderd zou zijn en ik morgen ongi zou worden maar dat gaat dus niet door, ben benieuwd wat mijn temp morgen doet. Sweet dreams ladies
Hallo dames.. sorry sorry sorry.. waren even na de stad uiteten.. Manlief had een verassing mooi gedekte tafel met een roosje en lekker gegeten haha.. Maar ik heb net getest en HIJ WAS POSITIEF!!!!! 2 streepjes en ik ben zoooooooooooo blij!! slaap lekker............. Liefs
wat super jacolien! Gefeliciteerd !!!! welkom terug karin, waar ben je geweest? Heb je het leuk gehad? Ik wil eigenlijk maandag gaan testen, maar misschien ook wel eerder! hahaa weet niet of ik zo lang kan wachten
Goedemorgen allemaal, @ Jacolien, gefeliciteerd!!! Wat goed zeg!!! Hier ook weer nieuws, volgens mij ben ik vanmorgen bijna een week te vroeg ongesteld geworden. Had flink bloed.... Helaas, volgende ronde nieuwe kansen!!! Dus hierna snel weer lekker BMS'sen!!!
Super, gefeliciteerd Jacolien! Je hebt ons wel in spanning gehouden Jammer van je ongi Meike, op naar de volgende ronde!
Ik moet werken, duseven een kort berichtje, maar Jacolien! JEEEEEEEEEE! Gefeleiciteerd meid! Verder Desini, ja inderdaad, dan kan ik niet meer van die rare dingen doen . Ik ga nu werken, hoop vanavond weer tijd voor jullie. Mijn laptop is aan het overlijden helaas, maar ik hoop dat het lukt hem te fixen! Werkse of geniet van je vrije dag. Ik ben normaal vandaag vrij maar invalprobleem op school, dus ik werk tot 12 uur . x
@jacolien, super van je positieve test. Nu hopen op een plakbeeb. @Meike, balen van je ongi. op naar de volgende ronden. @Angela, fijn dat je man er achter kwam van de remmen. @Joyce, ik heb op dit moment ook een man die alleen maar wil, is soms ook best wel vermoeid, maar het is voor een goed doel. Verder erg veel gelezen. maar iets minder onthouden. Ben vandaag weer lekker aan het werk, is erg rustig dus waarschijnlijk kan ik gewoon lekker meekletsen. Liefs Esther