Ik ben ook een van de weinige Nederlanders die niet naar TVOH kijkt. Het staat nu op de achtergrond op omdat er werkelijk niets anders op is. Wat ik pas een super leuk programma vind is 'wie is de mol' (en natuurlijk al zolang als het bestaat GTST).
Heey Meiden. Ik ben weer zo goed als opgeknapt. Heb een heerlijk bad genomen nu zit me haar alleen gigantisch in de klit word er gek van ik laat het maar ff zo haha. tvoh zijn wij ook aan het kijken weet eigenlijk niet zo goed voor wie ik echt ben. In het begin was ik voor Ben maar ben nu eigenlijk al wel een beetje klaar met Ben Saunders pff popiejopie haha.
wie is de mol, ja das ook super!!! kon donderdag helaas niet kijken door mijn werk en las al wie er uit is gegaan....... volgende week weer kijken!
Wie is de mol heb ik vandaag voor het eerst gezien vond ik ook erg leuk. welke dagen komt dat eigenlijk en hoelaat?
Donderdag 20.30 op NL1! Ik heb gisteren ook niet kunnen kijken dus heb vandaag even via uitzendinggemist gekeken.
Heej meiden, Ik kwam ook in een van de vele reclames even kijken hier! Ik ben voor Kim. Zij woont in het dorp waar ik ook een dag werk, daar is het echt een vette hype, overal posters en de kinderen hebben het erover, wel heel erg leuk hoor! Ik kom zelf natuurlijk uit Norrd-Holland en hou wel van haar nuchterheid. Ik moet ook wel steeds lachen om het commentaar op haar accent, dat hoor ik niet omdat ik zelf ook zo praat (A). Zij ner verder nog spannende nieuwtjes? We komen steeds meer bij de NOD's. Ik begin nu testdrang te krijgen, maar ga volgende week zaterdag kijken. Ik ben er vanavond helemaal een beetje niet lekker van, zo'n ongi gevoel en mijn benen die raar doen, vreemd lichaam! Joyce: jij nog wilde plannen dit weekend?! En de andere meiden? Gaan we nog een keer kijken voor een meeting of niet?! Lijkt mij wel gezellig! GFH: nog maar een paar daagjes !
Oke thnx. Ik doe het nog ff rustig aan dit weekend. Jaa de meeting lijkt me ook erg leuk eigenlijk moeten we dan ff kijken waar iedereen woont en dan daar een middelpunt van pakken zodat het voor iedereen te doen is. We moeten wel ff kijken met de maand wanneer we het doen was Lisa is al in mei uitgerekend poeh dat gaat snel dat is het al zo haha. mss dan april ofzo? Ik zeg zomaar wat het zou sonde zijn als iemand er niet bij kan zijn toch. Of Lisa wil in juni met haar vetje komen vinden wij ook niet erg hihi.
Ik denk toch dat ben gaat winnen, maar ik ben ook wel een beetje klaar met zijn popi gedoe Hier geen wilde plannen dit weekend, lekker rustig een keer
Ja denk ook dat ben gaat winnen idd popiejopie haha Ja dat kan ook komop meiden ik gooi wat vruchtbaarheid het topic in.!!
och och leonie zonde hoor dat nummer wat ze deed met marco ...vond haar wel erg goed ! Ben en duffy geweldig haha en kim was helemaal niets vergeleken adele wat is die adele een top wijf !! heerlijk beetje gezet en zingt alles er zo uit heerlijk !! verder pearl ja die komt er ook wel zonder tvoh en kim ook wel ... ik ben dan als ik moet kiezen toch voor ben hij heeft wel een lekkere stem . Sallie nee niet spannend , heb vanavond me laarzen gehaald jezus dat inlopen pff heb ze net uitgedaan want man man pff auw en ik blijf maar naar de plee lopen om te plassen die k blaas houd ook niet op hoor pff vanmorgen voor het eerst geen stinkplas gehad he he Justme wij kijken wel elke week trouw, lekker dan dat de dierenarts niet zo duidelijk daarin in ... uhm oh ja die meeting whaha wachten tot iedereen drachtig is en geworpen heeft ...kunnen we lang wachten geloof ik haha desini moest toch ook een keer bevallen ?? doen we het als de eerste twee geworpen hebben toch ?? of niet ? Verder niet veel spannend hoor sallie ff me laarzen inlopen en heb weer veel aanvragen van mensen die mee het bos inwillen , met jonge paarden of weer na de winter voor het eerst aangezien ik vaak het bos inga en spark dan vrij makkelijk is als er jonge spruiten meegaan ben ik de pissang haha maar wel leuk alhoewel ik meer op mezelf ben en graag alleen rij mja help de medemens ook graag een handje
Ik vind ben leuk! haha Heb nog steeds veel afscheiding, en steekjes in mijn lies, aan de rechterkant. Darmen rommelen ook nog steeds. Ik weet niet of ik tot maandag kan wachten,