nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    jawel meid, gewoon ff testen in de kast houden ;)

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik ga het proberen! Haha..

3. hahah aa meid toch !! Sterkte met wachten haha
    godsamme moet alweer plassen , ga toch maar weer blaaspilletjes halen bleghh

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Bah vervelend joyce! Hopelijk krijg je geen blaasontsteking!

5. wonderful

wonderful Niet meer actief

He bah das wel vervelend joyce.

Meid nog ff vol houden. Al kon ik ook niet wachten hoor hihi.

6. wonderful

wonderful Niet meer actief

The winner is...................... BEN SAUNDERS.!!

Joh wat verassend Hhahaha.:p

Meiden ik ga afsluiten lekker nog ff een boekje lezen.

7. Ben wel verdiend ! zeekr !

Heb altijd wel last van me blaas , maar schijnt deze maadn weer fijn op te spelen haha ach ja goed uitplassen na de sex maar dat doe ik ...en niet op tochtige hoekjes zoenen en vrijen doe ik ook niet haha voldoende drinken hmm ja kan beter ...maar verder leef ik gezond whahah
    ik ga nog ff puuteren en dan ook pitten
    Tot tmorgen lady's

8. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Er is weer stevig gekletst hier!

@TheVoiceOfHolland; wie heeft er nou gewonnen dan?

@Meeting; leuk! Ik ben zeker van de partij als het niet te ver reizen is. Uit welke windrichting komt de meerderheid eigenlijk?

@Joyce; Heerlijk he, alleen buiten rijden. Ik mis het zo! Het toppunt van rijkdom en ontspanning! Ik heb het ook met mijn honden, lopen met mijn lief is heel gezellig hoor, maar het allerliefst loop ik alleen. Lekker uitwaaien en m'n kop op orde lopen. Wat kan een mens daarvan opknappen.

Wij zijn net thuis van een avondje eten in Amsterdam, we waren lekker naar een of ander vaag tentje gegaan met mijn broer en zijn vriendin. Mijn broer en ik kunnen echt verschrikkelijk zitten geiten af en toe, heel lullig voor zijn vriendin want die kan daar slecht tegen :D en daar kan ik dan ook weer slecht tegen :D dus dat was weer een mooie combi. *kijkt onschuldig* :p
    Nu ga ik maar even lekker douchen en dan m'n bedje in, fijne nacht dames!

9. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Ah, Ben heeft gewonnen dus. Zat er wel redelijk aan te komen. Hopelijk komt er nu niet zo'n kusmondjes-tattoo-hype, ik vind 'm superleuk maar wil niet iets wat heel NL al heeft. :p Zal wel pech worden voor moi waarschijnlijk weer. :D

10. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    #3090 Meikie, 22 jan 2011
    Laatst bewerkt: 22 jan 2011
    Goed om te horen dat je bent opgeknapt!!!
    Ik had inderdaad hetzelfde met Ben, vooral na die zoen op het toneel vond ik een beetje te....

@ Hielkje, ik ga nog niet trouwen..... Tenzij je meer weet dan mij....
    Fijn dat de fysio geholpen heeft!!!

@ Meid1987@ Nog even volhouden!!! Je kan het!!!

Meeting, lijkt me gezellig, ik kom uit de buurt van Gouda!

Verder is er zoveel gekletst dat ik het niet meer weet..... Sorry als ik iemand vergeten ben!!!
    @

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Meike, ik woon ook in Gouda. :) toevallig!

Meeting lijkt mij ook leuk!! :)

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Dat is zeker toevallig, kunnen we samen rijden als er een meeting komt ;)

13. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, ik was voor pearl, maar volgens mij ben ik de enige hier...

Meeting vind ik een goed plan. Is Utrecht misschien een optie? Lekker centraal en goed bereikbaar.

Meid, ging jij niet testen dit weekend?

14. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goed plan meike! :)

Mijn nod is maandag, denk ik, Miss ook wel later, maar als ik uit ga van 28 d dan is mijn nod maandag.. Dus Miss dat ik maandag ga testen.

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Lekker weekend. Jullie hebben flink gekletst nog gister, ik lag al lekker in mijn bedje hihi. Lees hier nu dat Ben heeft gewonnen, varrast me niet, vond hem ook wel goed hoor, maar niet de beste...

Joyce: Balen van je blaas meid! Wel lekker dat je plas niet meer zo stinkt, is lekkerder wakker worden :p. Ik heb dat ook met rijden hoor, lekker alleen! Dan ben je echt even helemaa aan het uitwaaien! Kunnen we niet bij jou meeten, lekker bosritje :p.

Meid, heeel veel succes met wachten! Knap dat je het nog volhoudt! Ik ga het ook volhouden tot zaterdag en vind dat nu al moeilijk. Maar je kan het! hihi. Als je dreigt te zwichten zet je dat hier neer en wij houden je wel weer tegen!

Justme: hoe is het met jou eigk verder?

Muis: jij moet aan de BMS als ik het goed zie of niet?!

Dani: Hoe gaat het meid? Voel je je goed of heb je kwaaltjes?

Hielkje, hoe is het met je rug?

Catharina: lekker, rustig weekendje dus. Jij komt ook al dichter bij NOd, spannend!

Vandaag met een vriendin afgesproken, maar wat we gaan doen moeten we nog beslissen. Woon vlakbij Egmond aan Zee, dus wilde daar eigk heen, maar het weer zit niet echt mee. Hebben jullie nog leuke ideeen?

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    toch lekker naar het strand gaan! altijd goed, ook met wat slechter weer! lekker thee/chocolademelk/koffie doen bij een strandtentje, heerlijk!

hier alles goed, veel zorgen om mijn konijntje, houdt de gedachten wel weg bij testen hoor ;) geen bruine afscheiding ofzo, das wel fijn! nog een dikke week tot nod, zit dus comfortabel op het wachtbankje!

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Jemig wat is er veel gekletst gisterenavond.

@Joyce, balen dat je blaas mogelijjk weer opspeelt.

@Sallie klinkt erg spannend, maar we wachten nog even.... af

@Meikie, dan ben ik in de bonen geweest met iemand anders, heeft me geheugen me toch heel even in de steek gelaten.

@Meid, wacht nog even tot maandag, we houden je vanaf onze compu wel tegen. Je kunt het meid.....

Met mijn rug en nek gaat het al een stuk beter, ga donderdag zeker nog wel even terug. Hij gaf ook aan dat het door een hoop spanning kan komen. Collega die niet echt lekker meewerkt 2x een MK en maandag natuurlijk het functioneringsgesprek. Functionersgesprek ging heel erg goed, heb echt even mijn hart kunnen luchten..

Fijne dag iedereen en tot later, ga even ontbijten ben net wakker, daarna douchen en naar mijn schoonouders joeppie.

18. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lief dat jullie me tegen houden haha.. :)
    Heb nog steeds geen ongi gevoel.
    Wel veel afscheiding. En misselijk als ik koffie drink. Ik wacht nog maar rustig af. Haha..

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Joyce: echt sneu van je konijn, snap dat je daar veel mee bezig bent! Mensen zonder dieren lijken het vaak niet echt te begrijpen hoe je je aan ze kan hechten. En inderdaad wachten duurt nog even, maar ook jij volhouden! :).

HielkjeL wat fijn dat het weer wat beter gaat, stress kan inderdaad wel een rol spelen, heb dat ook wel eens gehad. Met heel erge hoofdpijn en snapte niet hoe het kwam, maar onbewust erg gestrest. Dus gewoon teruggaan tot het over is! Heeft je functioneringsgesprek iets goeds opgeleverd mbt die andere collega? En ja het klinkt spannend, maar spannende ongi heb je ook hihi!

Verder is de keuze gemaakt, we gaan zo gewoon lekker Alkmaar in en lunchen, woon op 3 min fietsen ;). Verder kijken we wel!

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lees dit nu pas, dus vandaar even achter de rest aan ;).

Die afscheiding heb ik ook, vind ik zo'n vies gevoel! Ik heb al vanaf het begin voor jou deze maand een goed gevoel, heel raar! Dus ik hoop dat het waar is! :). Maandag testen, moet je werken of ben je vrij?

Deel Deze Pagina