@meid, ik vind het knap dat je nog kan wachten! Succes. @sallie, veel plezier in de stad! @hielkje, ja dat kan zeker, spanning slaat vaak op nek/rug! Hier is de bruine afscheiding sinds gisteravond weer weg, heel apart!
Sallie, ik hoop dat je gelijk hebt! mijn gevoel zegt ook al een tijdjedat het raak is. En die afscheiding vind ik ook vies! Normaal heb ik dit alleen rond mijn ei, maar vorige maand had ik ook veel afscheiding, en toen was het goed nieuws, eventjes dan Hopelijk is het nu ook goed, en blijft het goed! Heel raar, heb enorme honger, maar toch ook een beetje misselijk..
Catharina, oja zo zat het, ik had te snel gekeken, naar je banner! Maar donderdag is al snel! Ga je donderdag testen? Of eerder ? Meid: Het is vorige maand heel erg rot gelopen, maar je hebt nu wel de ervaring doordat je weet wat je voelt, en dat kan je nu gebruiken! Ik ben heel erg benieuwd, maar mijn posi gevoel blijft !
Heey dames wat is er weer veel gekletst haha! Ik kan het maar moeilijk bijhouden hoor! Meid: spannend joh, knap dat je nog kan wachten! Joyce: Vervelend dat je last van je blaas hebt..Heb ik ook last van..al bij de huisarts geweest, maar geen blaasontsteking. De kleine ligt weer op mijn blaas, auwwie! Wij zijn nu de muren van de babykamer aan het verven..Net nog bij de hema erg leuke kleertjes gehaald. Haha mijn vriend was erg fanatiek met kleertjes uitkiezen, super schattig
Wat leuk Lisa! Als mijn vriend en ik bij de Hema zijn, kijken we ook altijd even bij de baby kleertjes. Mijn vriend pakt dan altijd die kleine rokjes en jurkjes, zo schattig om te zien dan straalt hij helemaal. Ik hoop dat we snel echt Naar kleertjes kunnen kijken, en kopen natuurlijk! Ik vind het trouwens wel moeilijk om niet te testen hoor! Haha.
Meid, ik snap je frustratie om niet te "mogen" testen terwijl de test binnen handbereik is Lisa wat heerlijk om zo met z'n tweetjes babykleertjes te kopen! Wij kunnen na maandag ook in gaan slaan Wonderfull, fijn dat je weer beter bent! Joyce, net wat Hielkje al zegt, het is een rotgriep dus houd hem uit je buurt! Sallie: Ik vind het toch ook wel steeds spannender worden bij jou hoor, al die rare voorgevoelens, voorspellingen van kleine meisjes en rare kwaaltjes..... Ik kreeg net te horen van een vriendin die ik altijd op de wedstrijden zie en waar ik laatst nog een paard van gekocht heb, dat ze ook zwanger is! Dat is nu al de 3e! Dus ze missen bij ons in de kring (de regio waarbinnen je selecties tegen elkaar rijdt) 4 zwangeren (ongeveer) tegelijk haha en toevallig ook nog 4 die altijd bovenaan eindigen in de selectie dus ik hoop maar dat de rest extra goed gaat rijden van de zomer anders zijn we niet heel sterk vertegenwoordigd op de kampioenschappen Ik vind het wel heel toevallig hoor, maar wel heel leuk want dan staan we straks met 4 dikke buiken de rest aan te moedigen langs de kant
We hebben touwens weer even een fotootje gemaakt, m'n buikje is erg hard gegroeid in ruim een week tijd vond ik zelf: Bekijk bijlage 123683 En qua kilo's ben ik nog niks op mijn oude gewicht bijgekomen, ik moet nog een half kilootje zelfs. Heel apart vind ik!
Mooi buikje desini, en ook een goed figuurtje! Ik ben heel benieuwd wat jullie krijgen, spannend! Sallie, mijn bms-periode is inderdaad begonnen, we zullen ons best doen! Lisa, het lijkt me zooo leuk om aan de babykamer te beginnen. Mogen we een foto als 'ie af is? Het wordt een spannende week volgende week, Meid en Sallie's Nod en Desini's echo. Leuk! (sorry als ik nod's vergeten ben)
Mooi buikje desini!! Ik ben ook nog niet zoveel aangekomen in totaal nog maar 2 kilo...misschien dat het aan het einde ineens heel hard gaat? Jaa tuurlijk mogen jullie het kamertje zien als die af is We gaan een spannende week tegemoed hier op het forum ja!! Ik hoop dat er heel wat zwangeren bij komen..En ik gok ook op een meisje bij Desini
Vandaag trouwens een lekker rustig dagje gehad. Vriendlief heeft een uitstapje van zijn werk. Ik heb het huis een beetje schoongemaakt en de hond maar weer eens geborsteld. En verder lekker op de bank gehangen met het 'zwanger worden' boek. En vanavond ga ik wel actief bezig zijn: eerst tennistraining, dan iets eten met mn teamgenoten en daarna (sponsor)competitie. Zin in! Oh ja, en dan morgen eindelijk mn laatste pil! Spannend!!!!!!!
@Desini, wat heb jij een mooi buikje. is volgens mij als je achter jou staat niet eens te zien. @Lisa, is wel lekker dat je nog niet zo heel erg veel ben aangekomen, moet er straks ook allemaal weer af. @Meid, mijn duimen draaien overuren voor jou, hoop het zo voor je. @Sallie, ze kunnen maar heel erg weinig doen mbt mijn collega, alleen voor hun maar hopen dat ze snel beter mee gaat draaien, anders zie ik er voor mezelf niks anders opzitten dan toch opzoek naar een nieuwe baan. Zijn er zat in mijn branche. Op het werk weten ze dit dus ze doen er alles aan, mij te behouden. Ik denk dat op zich voor de meeting Utrecht een hele goede optie zou kunnen zijn omdat je dan ook heel erg makkelijk met de trein er kan komen vanuit heel Nederland. Maar misschien moeten we heel langzaam maar eens gaan inventariseren waar iedereen woont. Om zo een gunstige lokatie te bepalen. Ik zal starten met een lijstje.... Liefs esther
Waar woont iedereen: Hielkje -> Vreeland onder Amsterdam MissLisa -> Ede (Gelderland) GFH -> Meerssen (Zuid-Limburg)