nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Haha, ja daar was het ook Inge, en ook tijdens de 4daagse inderdaad, tijdens het optreden van Beethoven ;)

Nou nu ga ik echt even liggen!

2. brr hoi hoi

nou vanmorgen vroeg op spark gestapt die was weer flink aan het draken , de tandarts was bezig met een paard en dat natuurlijk was eng , daarna heb ik hem mooi nog een uur in de stapmolen gezet en ook daar kwam meneer dus nog stuifend en huppelend uit man man wat een energie !
    heel vervelend
    Daarna nog geholpen met uitmesten en andere paarden in en uit de molen
    toen nog op de tandarts gewacht me dravertje moest nog maar duurde zo lang en ik was zo koud en me hondjes waren nog niet uitgeweest dat ik het wel best vond haha .
    vanavond ook weer springwedstrijd dus vind het wel mooi zat zo haha

Karin aha ok dus temp daalt als je ong moet worden wist ik niet let ik ook niet op

Ikke ja indd je probeert jezelf niet gek te maken maar je word zo onzeker van je lichaam echt irritant !
    vandaag alleen zere borsten en rug gelukkig even niet misselijk .

Inge Gefeliciteerd met je nieuwe baan ! goed begin van het nieuwe jaar !

ik kan geen kerstkadootje dan geven in de vorm van een beeb want als ik dus mijn volgende ronde berkenen is het pas 4 januarie ach of misschien kerst volgend jaar haha

Inge ook hele leuke foto's ! mooi katten ook !

Desini trap moet je ook aflopen niet vallen

Hielkje indd een dag niet gelachen is een dag niet geleefd haha

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Haha Desini, dat is ook toevallig LOL

4. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    onze katten

5. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    dit onze mika

6. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    inge gefeliciteerd met je nieuwe baan hoef je niet zover meer te reizen is ook wel lekker
    leuke foto's

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Jij hebt ook mooie beestjes Lovekees!

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Inge leuke foto's,
    Is toch best leuk om nu een gezicht bij een naam te hebben.

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik vind het nu wel best eng om zwanger te worden. Ik heb het wel gemeld bij m`n nieuwe werk. Ze zeiden dat zwangerschap geen reden is om een contract niet te verlengen. Bij 3, 6 en 9 mndn na in diensttreding krijg ik een voortgangsgesprek. Als er dan verbeterpunten uit komen en deze punten kunnen door een eventuele zwangerschap niet gehaald worden, dan is er wel een probleem....

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Inge, dat is best spannend. Je had het niet hoeven te vertellen dat je met deze gedachte loopt, want wettelijk mogen ze je dit niet vragen. Dus ik heb wel erg veel respect voor je dat je dit hebt gedaan.

Wat een ontzettend leuke dieren heeft iedereen. Moet toch snel eens kijken of ik mijn konijnen op de foto kan krijgen zodat ik die ook een kan plaatsen.

Ga toch nog even proberen te werken. Het is zo rustig dat ik me gewoon verveel.

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ze hebben het me niet gevraagd. Ik heb het zelf gezegd. 1. omdat ik hun niet voor een vervelende verrassing wilde zetten als het zover zou zijn en 2. om mezelf in te dekken. Nu kunnen ze nooit zeggen dat ik het niet heb gezegd, en ik weet zelf enigszins waar ik aan toen ben, mocht ik zwanger zijn.

Het is namelijk zo dat als ik zwanger ben, ik een aantal werkzaamheden niet meer mag doen. Als zij dan verwachten dat ik gewoon de dienst in kan en ik zeg dan ineens nee, want ik ben zwanger...wat zullen ze dan wel niet denken!

Ze stelde mn eerlijkheid heel erg op prijs, dus het heeft in m`n voordeel gewerkt denk ik.

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Inge, dat ik ook de rede dat ik zoveel respect voor je heb. De meeste vrouwen zullen en willen hier nooit eerlijk over zijn.

Toen ik bij mijn huidige werkgever ging solliciteren, zei ik dat ik nooit zwanger zou worden, omdat dit mij altijd is afgeraden. Op het moment dat het wel begon te kriebelen ben ik er ook heel erg eerlijk in geweest. En dat wordt erg geaccepteerd. Heb het ook steeds verteld, dat ik zwanger was, met het oog op een mogelijke miskraam en allebei de keren is het ook op het werk gebeurt dat ik een miskraam had en dan is het fijn dat iedereen het weet.

Dus vandaar erg veel respect voor je beslissing.

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Thnx Hielkje :)

Denk dat wij wat dat betreft een beetje hetzelfde in elkaar zitten als ik het zo hoor haha

Dus je mag ook heel veel respect voor jezelf hebben ;) En ik heb ook respect voor jou!

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Desini: Pfff niet meer van de trap vallen hoor!!

Inge: Wat goed dat je eerlijk bent geweest..Heb je zelf ook meer aan!

Leuke foto's zijn er langs gekomen :)

Hier ook een foto van onze lieve meid :D

15. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inge, gefeliciteerd met je nieuwe job!

Lisa, mooi coontje heb je! Ik zal proberen een foto van ons beestje te plaatsen

16. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier dan ons lief meiske..

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dames, wat hebben jullie wat afgekletst zeg!

inge, gefeliciteerd met je nieuwe job! gaat vast helemaal goedkomen.

verder leuke foto's van jullie dieren zeg, heerlijk zoveel dierenliefhebbers hierzo!

hier lekker weekend, ook wel aan toe! drukke week gehad. maar kreeg vandaag sprankje hoop dat deze ronde misschien toch wel succesvol is.... heel klein beetje roze afscheiding vandaag en last van mijn onderrug..... dat laatste kan heel goed andere oorzaken hebben maar de combi.... wil mezelf niet gek maken, maar het gaf me toch een glimlach ;)

18. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hee Muis wat leuk dat jij ook een coontje hebt :D Mooi beestje ook!

Spannend Justme, nog een weekje en dan mag je testen :)

19. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend justme! Ik duim voor je voor een positieve test!

Ik heb zojuist een nieuwe pendel binnen! Nu heb ik 3 pendels die een jongetje in januari voorspellen!!
    Ik hoop dat het uitkomt, januari is al snel al hoop ik natuurlijk nóg meer dat ik deze maand al zwanger wordt!

20. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames

Inge wat fijn dat je het een mooi afscheid was en helemaal super dat je een nieuwe baan hebt 2011 gaat jou jaar worden!!

justme spannend nog een weekje en dan weet je het

joyce nog 2 dagen en dan mag je testen spannend hoor

nou ik ben inderdaad ongi geworden vandaag. helaas maar op naar de volgende ronde

Deel Deze Pagina