nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey dames,

wou toch ff reageren op mendy. Jeetje wat erg. Ik ken je dan wel niet ben nog maar net hier. Maar dat is zeker geen leuk nieuws. Ook ik hoop dat het jullie alsnog lukt met de hulp van het ziekenhuis. Sterkte hier mee.

Liefs mij

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    klopt azreal, maar het kan nog steeds mis gaan. de kans dat dat nog gebeurd voor je nod is best groot. die teleurstelling wil ik mezelf besparen en ik wil dat ook niet weten. als het tot de nod niet doorzet is het voor mij niets geweest. zo sta ik er gewoon in.

@ sallie, in jouw geval wel ff testen na een dag of 28 testen, gewoon om zeker te weten dat er niet iets zit en dat je het niet opmerkt.

3. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mendy, heel veel sterkte met IUI!

4. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Mendy ik ben hier natuurlijk net nieuw, maar ik vind het ronduit vreselijk te lezen hoe het met jou en je vriend gaat. Heel veel sterkte. Ik hoop toch dat je gezegend wordt met een kindje.

Joyce down zijn is niet leuk. Hopelijk gewoon een tijdelijk dipje.

Justme66 hopelijk gaat het de goede kant op met je konijntje. Beestjes zijn toch belangrijk in een mensenleven. Tenminste ik kan niet zonder mijn beestjes hoor.

Labrador wat voor een auto gaan jullie kopen? Wel eentje met oog op gezinsuitbreiding hoop ik? :p

Overigens wacht ik ook altijd op mijn NOD. Maar tot nu toe heb ik maar 1x hoeven testen, want alle keren werd ik gewoon ongi. Deze keer zelfs een dag te vroeg (nou ja je weet iig waar je aan toe bent en wel goedkoop op deze manier. Heb al maanden twee testen in huis liggen die maar niet gebruikt worden.

5. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Justme; daar heb je dan wel weer een heel goed punt inderdaad.

Ik ga gewoon proberen te wachten tot zaterdag, maar het blijft moeilijkmoeilijkmoeilijk!

6. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    mendy heel veel sterkte voor jou en je vriend hoop dat IUI mag lukken

7. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Mendy, fijn dat je vriend die goede zwemmers heeft. Ik hoop voor je dat de IUI de goede behandeling is voor je het en snel tot een zwangerschap zal leiden...:)

Wij zijn net uiteten geweest, heerlijk tapas op...
    Zit nu alleen wel bomvol, denk dat ik in bed buikpijn ga krijgen zoveel heb ik gegeten, maar ja alles was zo lekker....8) :D

8. Mendy je moet het absoluut niet zien als faalen ! dit overkomt zoveel vrouwen , het is gewoon kut maar het is zeker geen faalen absoluut neit je lichaam werkt gewoon even niet mee meis .
    Sterkte in ieder geval en hou je Sterk !

Justme hmm ok nijntje pff hopenlijk knapt die nog wat op dat je er nog wat van kan genieten

Meikie lekker hoor (niet dat ik tapa's lust)

Voor mij geen BZV vanavond mijn ouders kwamen kaarten die zijn net weer weg .

DeeDee ja ach heeft gewoon te maken met het 1 en ander op stal ik hou me momenteel meer afzijdig en ga alleen om met de mensen die ik kan vertrouwen
    Door 1 meid ben ik twee vriendinnen kwijt , en de reactie van 1 van de 2 kwam echt even zwaar kinderachtig over ok ze zijn een stuk jonger als mij en een stuk achter in de opstap wonen nog bij papa en mama zijn verwend papa mama betalen alles 1 laat zich afkeuren op luiheid en de ander is derpresief maar wil psygoloog worden ... tsja
    Vind het beide leuke meiden maar nog te uhm onnadenkend
    Wel erg jammer maar goed . zodra het zwanger worden mag lukken en het gaat goed gaat er voor mij en spark ook veel veranderen qua stal ;)

9. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oeh lekker Meikie. Nou laten we hopen dat je geen buikpijn krijgt.

Joyce inderdaad niet de discussie aan gaan met dat soort volk. Nutteloze energieverspilling. Dan ben ik toch wel blij dat ik niet op een pensionstal sta.

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Meiden ik ga lekker mijn spullen in orde maken voor morgen en dan lekker naar mijn bedje!

Ben een beetje blegh, saggo weet niet haha. Dus lekker optijd slapen!

Joyce jij krijgt PB tje, de rest slaap lekker! Tot morgen!

x

11. DeeDee ja ik weet het maar normaal zijn er op stal no worry's ik zit 9 va nde 10 keer in het bos ivm lange afstandsritten trainen .
    maar goed met de vorst dus ff niet en dan krijg je dit gezeik

Sallie wat ga je morgen doen dan ? heb ik weer wat gemist ofzow ?
    wacht op me pb

12. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    ZWANGER:
    Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011

Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011
    Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011
    Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011
    Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011
    Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011
    Jacolien09 - 22 Jaar- Ronde12- 29 September 2011

NOD:
    Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar
    Meid1987 - NOD 21 Januari - 8e ronde (1e na vmk) - 23 jaar
    Catharina - NOD 27 januari- 6e ronde- 26 jaar
    Doosje31-NOD 27 januari - 6e ronde - 31 jaar
    Mendy -NOD 28 Januari - 7e ronde - 23 jaar
    Tweety25 - NOD 30 januari -6e ronde- 26 jaar
    Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar
    Joyce1982- NOD 31 januari -4e ronde- 28 jaar
    Muis27 - NOD 8 februari - 6e ronde - 27 jaar
    Hielkje -NOD 10 februari - 8e ronde - 34 jaar
    Meikie - NOD 14 februari - 2e ronde - 28 jaar
    Labrador - NOD 17 februari- 2e ronde - 24 jaar
    Karinikke87 - NOD ??? - 5e ronde - 23 jaar
    DeeDeeBowtie - NOD 18 februari - 9e ronde - 30 jaar

Even mijn NOD aangepast. Heb FF bijgewerkt met nog wat oude gegevens uit mijn agenda (ben vorige maand pas begonnen met FF) en nu versprong mijn NOD met een dag.

13. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @mendy, dat is in ieder geval positief van je vriends zwemmers! Veel succes met de IUI, en houd ons op de hoogte, x

@sallie, ook wel eens lekker, vroeg slapen, weltrusten

@joyce, ach ja, iedereen heeft wel eens een down dagje, probeer het lekker van je af te zetten en je niet teveel aan te trekken van dat soort meiden!

@justme, ik ben het met je eens hoor, ik test ook nooit voor nod!

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    joyce, je weet wat ze zeggen van de meeste mensen die psychologie studeren he ;)

bzv was weer leuk, maar het gedoe met richard melken ze wel uit hoor! zo maar eens mijn bedje opzoeken, morgen vast spierpijn van het sjouwen ;)

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@joyce, balen dat er zo gekletst word, maar zijn dat je nu weer van die lange ritten kan maken.

@deedee, je kan altijd beter wachten met testen tot je nod.

@justme, vertroetel konijn maar lekker.

Ik ga ook zo lekker slapen, morgen een halve dag werken en daarna naar mijn beste vriendin. Gezellig bij kletsen.

Weltrusten iedereen. Tot morgen

Liefs Esther

16. ja ik ga martijn zijn brood smeren en douchen
    pff we zitten hier met een enorm krolse madam
    jezus wat kan dat kreng schreeuwen terwijl ze normaal niet eens kan mauwen pff .
    gizmo vind het maar niks die loopt hard van haar weg haha echt man ook he NOT hihi
    nou trusten lady's

17. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @joyce, ja mijn buurvrouw van vroeger was ook psychologe. Maar die is een hele tijd uit haar werk geweest omdat ze zelf even van het padje af was hahaha, ik snap nog steeds niet dat ze daarna nog klanten had!
    Succes met de krolse poes!

@trusten justme en hielkje!

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    nu ga ik echt! Duurde even, poes kwam maar niet terug en dan kan ik niet lekker slapen!

trusten meiden!

19. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Iedereen slaap lekker!!! En niet te veel kletsen he vannacht, gewoon slapen deze keer ;) ;)
    Voor iedereen die morgen werken moet, werkse en de rest geniet van je vrije dag!!!

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hoppa!!!!!!!! Laatste pil geslikt en lege strip de prullenbak in!

Welterusten allemaal! Ik ga de hond uitlaten en dan slapen.

Deel Deze Pagina