Hoe voelt het pilvrij Wendy? Ik heb nog geen test gedaan, ik wacht nog even, zegt ze dapper, haha. Vandaag zit mijn cyclus op 28 dagen. Laatste maanden schommelt ie naar 32 dagen, dus ik wacht vandaag nog even af.. Werkse meiden
Goedemorgen! Pilvrij voelt nu nog hetzelfde als met pil. Denk dat het over een weekje pas raar wordt als ik eigenlijk met een nieuwe strip zou moeten beginnen. Pfff, ik heb slecht geslapen vannacht. Meestal last van de nacht van zondag op maandag.
GFH: Jeej! Eindelijk . Spannend hoor! Ben benieuwd hoe je je over een week voelt, wat je merkt van het ontpillen! Meid: Knap hoor, ik zou het niet kunnen! Maar hoe langer je volhoud, hoe meer kan op posi test . Meiden werkse vandaag! Ik ga naar mijn kindertjes !
Heey meiden, Wat is er weer veel gekletst! Meid1987: Spannend hoor, wanneer ga je testen? Mendy: Wat heftig voor jullie zeg! Sterkte! Wij hebben gister de hele dag geverft, en het is af!!! Het is echt super stoer geworden Ik zal vanavond een fototje maken
Goedemorgen allemaal!!! @ Meid, wat spannend. Dapper hoor dat je het nog even wil volhouden. En inderdaad hoe langer je wacht hoe zekerder je het wel. Ik duim voor je dat je een tweede streepje krijgt bij de test!!! @ GFH, spannend hoor, nu gaat het echt beginnen. Ik kreeg mijn ontpillingssymptomen na de onttrekkingsbloeding en ze duurden op een paar dagen na de volledige cyclus lang.... Ben benieuwd wat jij ervan gaat merken. @ Lisa, leuk zeg. Heb je ook de meubeltjes al?
@Lisa, is ben benieuwd hoe het er uit ziet. Lijkt me zo leuk om die kamer in te kunnen richten. Wij zullen eerst moeten verbouwen. Hebben maar 1 slaapkamer boven, dus moeten eerst een extra kamer maken. Maar gaan we pas doen als we weten dat alles goed is indien ik zwanger ben.... @Mendy, ik hoop dat je snel kan starten met IUI en dat het mag slagen. Denk aan je...... Vandaag nog heel even aan het werk en dan naar Almere naar mijn vriendin. Gezellig bij kletsen. We hebben elkaar al lang niet gesproken. Alleen per mail..... Werk ze voor de gene die nog aan het werk zijn , en iedereen die een vrije dag heeft geniet ervan.
nou dames.. wat weer veel gepraat.... druk druk druk hier... oh ik dacht al waarom blauw en roze maar ja dom dom dom.. tuurlijk..nee ik denk dat het een meisje wordt.. mn manlief denkt dat het een jongen wordt dus ja mmmm... hebben al wel namen!! raar tis nog niks!! maar voel het wel alle dagen... buikpijn en honger en misselijk en gevoelige borsten dan weet ik nog dat het er is!!!.... dat zal wel moedergevoel zijn denk ik.. Ff vraagje: weet iemand misschien of buikpijn goed teken is??? nou dames.. krijg zo mn neefje op bezoek!! dus heb het druk zat.. iedereen werkse en ook voor degene die nog niet ongesteld zijn geworden duim ik voor het goede... LIefs
goede morgen meiden, Lisa, ben heel benieuwd hoe jullie babykamer is geworden. Mendy, hoop echt dat IUI jullie grootste wens in vervulling gaat brengen. Hielkje, lekker toch alleen de ochtend werken en dan vanmiddag gezellig naar je vriendin. Meid, goed van je dat je nog ff wacht met testen, geeft je geen valse hoop enz. weet je wanneer je wil gaan testen of bekijk je het per dag hoe je je voelt. Heb je nog symptonen?
@Meid; welkom op het testwachtbankje! @Lisa; ben benieuwd naar jullie babykamer! @Jacolien; een beetje een zeurende buik schijnt heel normaal te zijn, dat is omdat je baarmoeder gaat oprekken. @GFH; spannend!! Zelf ben ik totaaaal van slag geweest door dat ontpillen, ik hoop dat het bij jou lekker soepel gaat en dat het snel raak mag zijn. Ik voel me nog steeds ontzettend raar, allerlei vage dingen die ik normaal nooit heb. Dat wordt dus gewoon stuiteren tot TestingDay. Ik probeer echt helemaal van nietzwanger uit te gaan, maar dat is wel echt moeilijk met al die bizarre kwaaltjes. *nagelbijtstuitermodus*
Meid: Wij hebben gekeken naar een Ford ... (weet de 2e naam ff niet meer) Het is station auto. Die hadden we al, maar ja die is niet betrouwbaar meer sinds het ongeluk. Kga maar eens strijken, boodschappen doen, vanmiddag winkelen met moeders en vanavond naar de kapper.
Hey meiden, weekend weer voorbij, gelukkig vandaag nog vrij hier! @jacolien, volgens mij is dat normaal hoor, die buikpijn, lees ik in ieder geval vaak @lisa, top dat het af is! ben benieuwd! @azrael, succes met wachten hihi @meid, dapper ja!!
@Labrador, leuk hoor een nieuwe auto, @Azrael, spannend... we stuiteren wel met je mee. Probeer het net al meid, vol te houden. @Jacolien, hou jezelf gewoon goed in de gaten, en als je het niet echt vertrouwd of nog veel vragen hebt bel gewoon je huisarts. Hij is daarvoor of je verloskundige als je daar al contact mee hebt opgenomen. Nog heel even en dan mag ik weer gaan. Ben druk genoeg geweest op het werk. Veel liefs Esther
Goeiemorgen meiden. Hier heerlijk uitgeslapen ik hoef pas om 1 uur te beginnen. @ Mendy, Gelukkig zijn de zaadjes van vriendlief goed. Ik hoop zo dat de IUI snel aanslaat. Nogmaals heel veel sterkte voor jullie. @ Meid, Spannend..!! wat knap van je dat je zolang kunt wachten. Mijn duimen draaien nog steeds.! @ GFH, Joehoeww pil vrij.!! @ Misslisa, Ben benieuwd naar de babykamer. @ Hielkje, Veel plezier vanmiddag. @ Jacolien, Ik had ook buikkrampjes er veranderd nu heel veel in je lichaam en dat voel je ook dont worry.! @ Azrael, Nog ff geduld moeilijk he haha @ Labrador, Als je zin heb mag je bij mij ook komen strijken Haha. Veel plezier vandaag.! Net ff de VK gebeld want mijn afspraak van vorige week kon niet doorgaan omdat ik ziek was nu mag ik vanavond al komen. Voor de meiden die moeten werken werkse. Voor degene die vrij zijn geniet ervan en veel plezier.!
Hielkje dan zit je vlak bij mij als je naar almere gaat hahah het is almere lelystad dronten lol Veel plezier in ieder geval !! Wonderfull oo leuk meis ! vanavond al !! spannend !! Azrael stuiterbal hihi Meid Spannend hou je het in ieder geval wel hihi Lisa ben uiteraard ook nieuwsgierig naar het eindresultaat!! GFH oee pilvrij jeeee ik lig vaak snachts ook nog lekekr tv te kijken maar goed haha dat is elke nacht Sallie onze katten mogen niet meer na 17.00 naar buiten sinds gizmo vorig jaar zijn pootje is kwijtgeraakt zijn we daar heel streng in haha En youp mag eigenlijk helemaal niet pers he die is duur , en nu ze krols is kan ze het helemaal schudden ze mag alleen van de zomer als wij er zijn naar buiten liefst in de tuin maar madam ontsnapt regelmatig . En dan nog houden ze stug vol dat perzen geen buitenkatten zijn nou dan hebben wij wel een hele rare haha Jacolien ja lijkt mij ook eng allemaal die buikkrampen ect . zeker na de dingen die je dan hier leest enzo pff best eng Labrador strijken pff bah doe ik niet meer haha wij hebben ook een ford gehad (tja welke auto hebben we niet gehad ) martijn wisselt elk jaar bakant van auto vind die leuk denk ik , maar als ik zwanger ben dan willen we kijken voor een 5 deurs maar dan moet ik wel al een maand of 5 zijn odmat het bij mij 9 maanden lang mis kan gaan door me ziekte .. ik ga hondjes uitlaten en om 13.00 het bos in met een vriendin meisje heb ik pas echt leren kennen want had eerst allerlei nare verhalen over haar gehoord maar ze is echt tof ! Justme ja die psygologen dat meisje zelf heeft met mijn broertje gehad in een ver verleden omdat die het uitmaakte heeft ze een zelfmoord poging gedaan dus ik snap ook absoluut neit waarom ze uberhaupt overweegt die kant op te gaan ze is zelf niet echt stabiel heb ik het idee , maar goed het is een lieve meid , maar gewoon ook veel meegemaakt ik weet het niet .
Thanks ladies! Ik lijk ondertussen al helemaal op het kippetje in mijn onderschrift. @Hielkje; veel plezier! @Wonderful; spannend! @Joyce; veel plezier in het bos! Hopelijk hou je het droog, hier is het gevaarlijk grijs.
Joyce: Veel plezier in het bos! Wonderfull: Het strijkwerk is weer gedaan. Dat doe ik altijd op maandag ochtend, kheb er zo'n hekel aan. maar ja, tv aan, en dan maar strijken. Super dat je al zo snel bij de VK terecht kan! Spannend! Hielkje: Veel plezier met je vriendin.