Ow wat leuk Desini een zoon.! Ik denk zelf ook dat wij een zoon krijgen waarom weet ik niet heb gewoon zon gevoel hihi.
Desini proficiat! Wat leuk een knul. Wonderful je bent geen zeiktrut, je laat je baas zien dat je meedenkt. Als je wel kassa kunt draaien is dat toch beter dan helemaal niks doen toch? Ik noem het zelfinitiatief
Spannend he! Ben heel benieuwd wat jullie krijgen! Mijn bloeddruk is ook nooit hoger hoo, maar bij mij vinden ze hem prima Ik heb steeds een onderdruk tussen de 56 en 62, maar ik zit altijd al wel laag, je bent er indedaad heel moe door! Maar het schijnt dat je er heeeeeel oud door kunt worden
@desini, wat leuk!! Hadden je dromen het toch goed! @joyce, wat rot voor je dat je gevallen bent, hopelijk houd je er niet teveel pijn/blauwe plekken aan over! @wonderful, ik vind het ook juist goed als je zelf een oplossing aandraagt. Mijn bloeddruk is ook altijd heel laag, meestal 90/65. Maar misschien heb jij er veel last van omdat je lichaam het anders gewend is.
@gfh, spannend hoor!! ik merkte geleidelijk dat de pil uitwerkte, het werd gewoon anders.... heb er eigenlijk geen betere omschrijving voor. @lisa, schiet al op he! leuk hoor de babykamer klaarmaken @meid, gewoon nog ff op het bankje blijven zitten hoor!! testen komt over paar daagjes wel @azreal, herkenbaar!!! @wonderfull, goed naar jezelf luisteren hoor! gebeurd een hoop nu in je lijf @joyce, jeetje zeg, blij dat het goed afgelopen is maar je kunt raar vallen hoor. @desine, sla de blauwe muisjes maar in meid! super hoor, nu lekker stoere kleertjes kopen! hier nu lekker op de bank na een acupunctuur sessie. was lang geleden, maar weer erg fijn! konijn zit in zijn hok, maar eet wel wat. niet veel, maar hij doet ook weinig he. ach, zo kan ie nog wel een tijdje mee (hoop ik)
@ Desini, GEFELICITEERD, een zoon. Wat leuk!!! @ Wonderful, wat een goede oplossing. Is voor een baas altijd fijn als zijn medewerkers op deze wijze meedenken!!!
Mij komt het door een verstoord ritme in het weekend. Doordeweeks ga ik altijd uiterlijk 23 uur naar bed en om 6.15 sta ik weer op. Maar in het weekend ga ik veel later naar bed en slaap ik 's ochtends langer. En daar raak ik heel snel door ontregeld. @ Desini: Wat leuk, een zoon! Gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd of ik iets van het ontpillen ga merken en wat ik dan allemaal ga merken. Nu eerst eens die onttrekkingsbloeding. Mag van mij vandaag al komen maar ik verwacht hem pas woensdag of zo ...
Een ventje! Wat leuke desini. Ik had het niet gedacht, maar ik had het bij Lisa ook al mis. Super leuk, nu kan je het kamertje blauw verven! Hoewel ik nog niet zwanger ben, heb ik zelf ook heel sterk het gevoel dat áls ik zwanger raak het een jochie zal zijn. Vraag me niet waarom, is nu eenmaal mijn gevoel Wonderful, doe het maar rustig aan meid! Luister naar je lichaam en voel je vooral niet schuldig! Joyce, hoe gaat het, wat naar van je val. Gelukkig heb je wel een paard dat rustig blijft! Desini, het kan nóg erger! In amsterdam in een restaurant zat Kim Holland laatst aan het tafeltje naast ons...
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar- Ronde12- 29 September 2011 NOD: Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar Meid1987 - NOD 21 Januari - 8e ronde (1e na vmk) - 23 jaar Catharina - NOD 27 januari- 6e ronde- 26 jaar Doosje31-NOD 27 januari - 6e ronde - 31 jaar Mendy -NOD 28 Januari - 7e ronde - 23 jaar Tweety25 - NOD 30 januari -6e ronde- 26 jaar Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar Joyce1982- NOD 31 januari -4e ronde- 28 jaar Muis27 - NOD 8 februari - 6e ronde - 27 jaar Hielkje -NOD 10 februari - 8e ronde - 34 jaar Meikie - NOD 14 februari - 2e ronde - 28 jaar Labrador - NOD 17 februari- 2e ronde - 24 jaar Karinikke87 - NOD ??? - 5e ronde - 23 jaar DeeDeeBowtie - NOD 18 februari - 9e ronde - 30 jaar GFH - NOD ??? - 1e ronde - 30 jaar Ik zet mezelf er ook maar alvast bij.
Heey dames!! Daar was ik weer! Desini wat leuk ook een zoontje Nu kan je heerlijk gaan shoppen!! Wonderfull: wat vervelend dat je je zo ziekjes voelt Nou hier de foto's hoor..Het is nog lang niet klaar hoor..maar het meeste is nu wel gedaan De blauwe muur en het raam, waar nog gordijnen voor moeten..Ik weet nog niet zo goed waar ik het bedje moet neerzetten dus die staat overal en nergens haha
wundefull luister naar je lichaam is idd goed dat je voorstelt doe lekker rustig aan denise leuk een jongen!! verders niet zoveel blijven hangen heb een gaatje scheef hiih hier alles goed heb alleen spierpijn in mijn billen niet fijn mijn man had gister optreden met band had wat foto's gemaakt en ook effe door de knie'en nou dat voel ik nu was heel leuk optreden
Hier heb ik het bedje weer tegen de muur gezet Op de grijze muur moeten nog schilderijtjes komen en plankjes..
Wat een leuk kamertje is dat geworden zeg... Mooi kleur en zo te zien heeft je vriend erg netjes geschilderd