En de andere kant, waar dan waar nu nog de kinderwagen staat straks een zitbankje komt waar je ook speelgoed in kan doen..en schilderijtjes/plankjes!
zo alles weer bijgelezen kletskousen.... Joyce,wel voorzichtig doen hoor. Hoop dat je niet al te veel last krijgt. Wonderful, luister goed naar je eigen lichaam, het roept je niet voor niks terug. Lisa, mooie kleuren, erg leuk zeker met die witte meubels erbij.
hey meiden desini wat gaaf een zoontje dat wordt gericht shoppen meis lisa super gaaf jullie kamertje
Desini hihi had ik het ff fout !! nou gefeliciteerd met jullie ZOON dan hihi Lisa wat een heerlijk knus fris kamertje !! leuk hoor ! Angela ja ik doe rustig ga morgen weer even het bos in hihi wonderfull nou inderdaad lekker meedenken denk dat je baas dat wel kan waarderen hoor !! rustig aan doen met die lage bloeddruk ! Net vergadering gehad pff denk dat dit mijn laatste seizoen word ..heb er niet veel zin meer in
ja mag niet klagen eigenlijk af en toen een misselijk en last van mijn (.)(.) en wat krampen zo nu en dan dus gaat best goed en hoe is het met jou?
Fijn dat je goed voelt, en ja misselijk zijn hoort erbij he. Is denk ik ook wel een goed teken toch. ja nog steeds het zelfde, komen alleen steeds meer dingen bij maar durf er niet te veel vanuit te gaan, probeer er ook niet te veel aandacht aan te besteden(dan is de teleurstelling niet zo groot)
ja meis daar heb je helemaal gelijk in ik had dat ok maar op een gegeven moment wist ik t gewoon haha wanneer mag je evt testen?
mijn NOD is zondag, maar ga pas na zondag testen(als ik het vol houd) Aan de ene kant zegt mijn gevoel ook dat het zo is. Maar heb de laatste maanden ook gemerkt dat ik wat symptonen had maar paar dagen voor NOD werden ze ineens minder, toch voelt het deze maand allemaal net iets anders als de andere maanden
spannend angela wij lopen gelijk dan nou ben er nu op voorbereid het kappen hihi pff nou ga zo maar ff douchen heb buikpijn bah
voor jou ook spannend joyce, dat je niks voelt wil natuurlijk niet zeggen dat er niks is. dani, ik vind het ergens ook wel eng hoor(is trouwens ook voor het eerst dat ik beetje angstig ben voor NOD) durf er daardoor denk ik ook niet te veel naar te luisteren allemaal. maar ja we zullen wel zien zondag. Hebben jullie het de ouders al verteld van jou en je man/vriend
Misslisa Heel mooi kamertje hebben jullie ervan gemaakt. Wij gaan zaterdag voor baby spulletjes kijken bij babyplaza ofzo.
ik snap je angst meis hopelijk zijn het hele goede tekenen ja die hebben we het meteen verteld ook de rest van de vrienden weten het tja het risico is er dat t nog fout gaat maar ja dan kan ik wel bij mensen terecht maar iedereen was super blij