Angela spannend voor jou dan.! Heeft er iemand nog iets van meid gehoord.? Die zou toch testen vandaag?
ze heeft nog niet getest vandaag, volgens mij wilde ze nog een paar dagen wachten omdat de laatste paar keer de cyclus ineens zo schommelde wilde ze de langste cyclus aanhouden(uit mijn hoofd is dat dan woensdag dat ze zei) is idd spannend wonderful aan de ene kant hoop ik het zo, maar aan de andere kant beangstigd het me ook een klein beetje(denk voor het onbekende, je hele leven veranderd natuurlijk) Is idd ook wel fijn dani als mensen het al weten, maar we gaan er van uit dat het allemaal goed gaat, is wel genoeg zo geweest.
Ow Oke het daagt me ineens nu je het zegt. Ik snap best dat je het eng vind want dat is het ook stel dat je nou dalijk zwanger bent dan weet je helemaal niet meer waar je het zoeken moet haha dat had ik iig.
misslisa: Super mooi kamertje met mooie meubeltjes. Joyce: De auto kunnen we nog verkopen. Een jongen! nu kan je gericht kleertjes gaan kopen. Degene die zwanger zijn, hoe hebben jullie het jullie ouders verteld? En degene die nog niet zwanger zijn, hoe willen jullie dit gaan doen. Stiekem al eniog idee?
@lisa, leuke kleuren met de witte meubels. @Desini, gefeliciteerd met jullie zoon leuk. Volgens mij zat ik ook fout. @angela, spannend. @Wonderful, ik denk dat je werkgever het alleen maar zal waarderen dat je mee denkt, anders moet hij iemand voor je zoeken. @justme, fijn dat het redelijk gaat met nijntje. @GFH, wel spannend hoe het vanaf nu gaat. Hoop dat je er weinig last van zult hebben. Mogelijk ben ik iemand vergeten sorry. Morgen beter. Ik ga ook lekker slapen, tot morgen Veel liefs Esther
Leuk kamertje lisa, leuk hobbelpaardje heb je daar staan. Misschien is het ook leuk om het wiegje schuin in de hoek te zetten? We hadden hier ook een binnenhuisarchitecte, toch? Wel handig als we hier ooit met babykamer-inrichting-dilemma's zitten. Angela, ik heb dat ook wel hoor, soms vind ik het ook best een beetje eng en soms wil ik het super, super graag. Ik denk zelf dat het vooral angst voor het onbekende is, maar ik weet ook wel dat ik er echt aan toe ben.
Daar was ik ook weer, wat een gouweh**r hier ! @ Azrael: spannen hoor, heb ik ook. Zie ff mijn topic in de zwanger worden hoek anders, denk dat het ongi is, maar je weet niet he . (topic heet roze nog wat) @ Joyce: dat is wel een goede dat ze niet meer buiten mogen alleen zou bij mij een beetje sneu zijn. Wij hebben (nog) geen luikje en ben meestal tegen 6uur uit mijn werk, dan kunnen ze dus niet meer en ze vinden het juist zo lekker! Wij hadden vroeger ook persen, die wilden wel buiten maar niet uit de tuin hoor haha! Lekker dan van die bomen zeg! Idd een klacht, levensgevaarlijk! @GFH: Jeej, lekker hoor! Voel je al wat?! @Jacolien: spannend hoor, je zal wel aan alle dingen moeten wennen die je voelt! Rustig aan en als je het niet vertrouwt gewoon bellen! @ Wonderful: Balen meid van je werk, maar jij en je baby zijn nu even belangrijker. Kan er wel helemaal inkomen dat je dat niet leuk vindt! Jouw banner gaat trouwens hard joh, doe je ons nog een fotootje?! @Desini: wahhaaa! Gaaf hoor, gefeliciteerd! J @ Lisa: supergaaf kamertje zeg! Erg leuk wordt hetJ. Vind het bedje met het hoofdeinde tegen de muur het leukste! @Muis: Ikke heeft haar lovert na een hele tijd weer thuis, denk dat ze daar druk mee aan het BMSen is . Zo ik ben denk ik weer zo goed als bij! Lekker dagje op het werk gehad, nu alweer veel te laat eigenlijk, maargoed morgen maar weer optijd naar bed! Blijf de hele dag mijn buik voelen, heel irritant. Hij is ook onwijs opgezet dus als ik ongi komt deel ik wel paraplus uit!
Dankje voor de leuke reacties!!! Lisa wat leuk, nu begint het toch wel des te meer te kriebelen of niet? Iedere keer als je het kametje binnen loopt zie je jezelf al helemaal bezig met je kindje Inderdaad heel fris, die kleur blauw is erg mooi en ook hele mooie meubeltjes! Heb ik ook nog bij staan te kijken! Mijn vriend heeft meteen mijn moeder gebelt en op de hoogte gebracht, die wilde het echt graag weten haha! Ze was er van overtuigd dat het een meisje zou zijn, maar had gisteren in de efteling een heel schattig zwembroekje gezien en had het bijna meegenomen, had ze achteraf wel kunnen doen Mijn vader wil niks weten maar is nu des te nieuwsgierig geworden haha, maar hij is er zeker van dat het een meid wordt, want hij zei immers meteen al "ze en haar" toen ik vertelde dat ik zwanger was en dat was een vooteken zei tie Er was geen twijfel over mogelijk! Geweldig om te zien hoe stellig sommigen zijn dat ze het goed hebben
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar- Ronde12- 29 September 2011 NOD: Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar Meid1987 - NOD 21 Januari - 8e ronde (1e na vmk) - 23 jaar Catharina - NOD 27 januari- 6e ronde- 26 jaar Doosje31-NOD 27 januari - 6e ronde - 31 jaar Mendy -NOD 28 Januari - 7e ronde - 23 jaar Tweety25 - NOD 30 januari -6e ronde- 26 jaar Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar Joyce1982- NOD 31 januari -4e ronde- 28 jaar Muis27 - NOD 8 februari - 6e ronde - 27 jaar Hielkje -NOD 10 februari - 8e ronde - 34 jaar Meikie - NOD 14 februari - 2e ronde - 28 jaar Labrador - NOD 17 februari- 2e ronde - 24 jaar Karinikke87 - NOD ??? - 5e ronde - 23 jaar DeeDeeBowtie - NOD 18 februari - 9e ronde - 30 jaar GFH - NOD ??? - 1e ronde - 30 jaar Even de kleuren aangepast
Goedemorgen allemaal, iedereen lekker geslapen? Ik heb heerlijk geslapen, en de ongi is hier gelukkig ook de deur uit. PFFF, wat is die heftig zeg in vergelijking met de onttrekkingsbloeding..... Nu op naar een zwangerschap dus lekker veel BMS!!!!!