nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen meiden,

Lisa wat een mooi kamertje zeg! Heel mooi!

Wow een jongen, gaaf meis!! Haha grappig van je vader! :)

Werkse/ fijne dag!!

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Meiden, goedemorgen!

Ik ga lekker naar mijn werk, vanavond komen er twee vriendinnen eten dus denk dat ik vanaaf laat nog even kom spieken :)!

Meid, nog geen ongi in zicht?!

Werkse of geniet van jullie vrije dag!

3. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Whoeeeiiii 1 meisje en 2 jongens in dit topic..er moeten nog veeelll meeer kindjes in dit topic komen :D

Wat een leuke reacties meiden! Bedankt! Met het hoofdeinde tegen de muur vind ik zelf denk ik ook het leukste! De kriebels beginnen nu helemaal te komen ja..haha Ik bedacht me net ik hoef nog maar 8 weken te werken:$ wel 8 zware weken, want het wordt me behoorlijk zwaar merk ik:(

vanavond ga ik even proberen alles terug te lezen..zit nu op mijn werk:)

4. jacolien09

17 jan 2011
    79
    0
    0
    Zweminstructeur
    Nederland
    hallo dames...

Ik las dat sommige in spanning zitten voor een test nou ik hoop dat de test positief is en blijft.. en dat de meeste dames hier in dit forum zwanger zijn en worden..

Desini: Wat leuk een jongen wauw.... nou kun je lekker shoppen en lekker van je boy genieten.. hihi

Mislissa: Wauw wat een mooi kamertje.. Ik ben nog niet zover maar ben er wel aan het over nadenken wat ik wil en wil idd ook grijs maar goed verder nog geen idee...

En voor de rest van de dames wat ik net al aangaf we hopen dat het forum straks allemaal zwanger zijn... zou leuk zijn hihi...

Nou heb de verloskundige gebeld en moet op 28 februari naar de echo groningen en moet 2 maart naar de verloskundige intake!! dus duurt nog fftjes... blegh maar zolang het er is geniet ik er lekker van!!! buikkrampen zijn wat meer over!!! dus kan er nu optimaal van genieten!!!

Nou dames voor iedereen die moet werken Werkse moet zo ook aan het werk....

tot vanmiddag!!
    Liefs jacolien

5. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Goeiemorgen dames! Ik ga nu lekker naar het bos met m'n honden, en wens jullie allemaal een hele fijne dinsdag! :)

6. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

@lisa: ziet er heel leuk uit het kamertje!
    En 8 weken klinkt best snel, al zal het natuurlijk straks per week een beetje zwaarder worden denk ik!

@ angela, ik vind het goed klinken hoor! Denk dat het raak is bij je! Succes met wachten nog deze week!

Hier had ik vanmorgen wat slijm met bloed, dus deze maand is weer game over. M'n ongi zal nu wel snel komen. Moet de afspraak met de gyn helaas toch doorgaan :(

7. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Catharina: die 8 weken zullen zeker zwaar worden..heb nu al moeite met mijn ogen openhouden op het werk steeds :p

Hopelijk is het innestelingsbloed?

8. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Fijn dat de krampen weg zijn Jacolien! Maar waarschijnlijk zal het toch nog een paar keer terug komen hoor, je hele spijsvertering verandert en dat merkte ik echt goed! Ik heb nu nog dagelijks hele heftige krampen, maar maak me er gelukkig niet meer druk om!

Meikie, fijn dat je ongi weg is, nu er tegenaan!

Sallie veel plezier vanavond!

Wie vroeg er nou hoe je het tegen je ouders had gezegt of wil gaan zeggen?
    Ik heb voor mijn moeder en stiefvader een speentje ingepakt met een kaartje waarop ik geschreven had: "Het is nog heel pril en ik ben nog heel klein, maar toch zullen jullie rond 1 Juli mijn opa en oma zijn!" En bij mijn vader had ik een setje van een rompertje en sokjes ingepakt op zijn 50e verjaardag en ik vroeg hem of hij eerst het grootste of het kleinste kadootje wilde, dus hij zegt grootste en ik geef hem dus het kleinste kadootje, maar hij had zich geen groter kado kunnen wensen ;)

Ik vond het trouwens wel heel leuk dat ik gisteren aangaf dat ik de kleine zoveel rechts in mijn buik voel en dat klopte helemaal volgens haar want mijn placenta ligt helemaal aan de linkerkant. Daar had ik geen flauw benul van dat die placenta links of rechts of achter of voor kon liggen haha, ik dacht dat dat standaard was!

Kunne jullie meedenken voor de kinderkamer? Ik had hem namelijk helemaal af in mijn hoofd, de muren met een grijs/brons/beige achtige tint (Overwegend grijs maar er zit dus een iets warmer tintje aan) en wit of misschien dat ik het witte gedeelte met een leuk behangetje wilde doen, de verf is trouwens een lichte metallic glans, dat geeft een heel mooi effect. En dan had ik zilveren accesoires erbij en verder witte klamboe en witte gordijntjes enz. De meubeltjes zijn met van dat grijzige hout.
    Maar nu ik weet dat het een jongen wordt vond ik het misschien wel leuk om de klamboe en lamp en andere accesoires met van dat felle turqoise achtige blauw te doen en daarbij kleurt dat bronzige in de verf weer niet denk ik dus dan wilde ik het meer in de grijstinten houden met eventueel een balk turqoise over alle muren ter hoogte van het plankje boven de commode zeg maar. Maar ik ben weer bang dat dat grijze dan weer zo saai en koud gaat ogen en dat dat blauw misschien net té veel eruit zal springen.
    Iemand adviezen??? :D

9. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Lisa dat gaat al snel ja! Ik hoop voor je dat je het vol gaat houden!
    Ik ben vandaag ook thuis gebleven, na 3 nachten heel slecht slapen ben ik gewoon echt kapot nu. Maar gelukkig ben ik eigen baas en is het voor mij dus heel makkelijk om te bepalen wanneer ik wel en niet ga! Mijn vriend en het personeel kan alles goed overnemen en aangezien wij 7 dagen per week werken kan dat ene dagje weinig kwaad. Al had ik gehoopt dat ik wel meer had kunnen blijven rijden als ik nu doe en gedaan heb tijdens het ziek zijn steeds, maar dta heb je niet in de hand!

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    desini: lekker een dagje uitrusten. geniet ervan.

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Desini, geniet lekker van een dagje rust. Ik kan je niet helpen met ideeen voor de kinderkamer. Maar ik denk de gedachten die je hebt dat die erg mooi worden.

Ik heb ook weer vrij vandaag is wel heel erg lekker heb de hele nacht bijna niet geslapen, waarom niet groot vraagteken dus doe lekker rustig aan. Konijnenhok schoonmaken en stofzuigen als die gebracht is stofzuiger is zondag overleden....

12. Desini pff jeetje nee sorry ik ben inspiratieloos wat kinderkamers betreft hihi die van mijn broertje is erg gaaf trouwens !
    die heeft foto behang van echt mooie grote stenen en dan een stuk strand enzo echt heel gaaf !
    Over het blijven rijden wel voorzichtig doen , ik ga er voor het gemak vanuit dat jij ook niet de makkelijkste onder je kont krijgt ....en net als gister zie je maar weer spark is in het bos vaak vrij makkelijk , en gister ben ik ook hard gedonderd ...voorzichtig in ieder geval lieverd

Sallie oe leuk twee dinnen Spannend of niet haha , hou mijn pb in je achterhoofd lieverd (na aanleiding van je topic ...)

Lisa ja dat worden echt even zware weken maar dan nog net als wonderfull beetje meedenken en het zo lichter maken voor jou en je toestand ..

Desini haha leuk hoe je het je ouders vertld hebt ik denk dat ik dat verjes ook in mijn achterhoofd hou die is leuk !

Degene die het vroeg hoe je het je ouders gaat vertellen :
    Mijn ouders horen het als eerste mijn idee was om gewoon te gaan kaarten of koffie drinken doen we altijd en dan ineens , zeggen oh ik heb nog wat gekregen en ze een blaadje overhandigen met eventueel een echo of hartje want zodra ik zwanger ben moet ik meteen naar het ziekenhuis voor controle :p
    Martijn zijn ouders , ja jee geen idee liefst neit maar goed ze komen er toch wel achter haha dus uhm ja geen idee denk gewoon zeggen zodra we een eind ver zijn ofzo ..

Hielkje eis de stofzuiger overleden ? en komen ze dan een nieuwe brengen joh? das wel luxe !!

Azrael fijne dag vandaag !

Catherina hmm jammer meis volgende ronde beter :)

jacolein leuk he alles regelen verloskundige gyn enz hahah nou gelukkig heb je nu data's en kan je ergens naar toe leven :)

Ik kreeg vanmorgen een sms dat ze nog steeds aan het bomen kappen zijn of ik uit wil kijken haha was wel lief !
    wil iemand nog een krolse pers voor een paar dagen hebben ?? word zo gek van haar nu haha lijkt wel een prostituee man ligt maar te mauwen en te prrten en met die kont de lucht in te trappelen en onze andere kat vind het helemaal niks die ligt weer veilig boven mij bij de pc ;)

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, we hebben wel een nieuwe moeten kopen, maar lang leven het internet. Hij doet het ook goed heb hem net 5 min geleden gebruikt. Alles weer schoon, zonder konijnen haren en zaagsel overal.

@Meid, hoe gaat het met jou ongi nog steeds verdwenen. Ging je nu morgen testen of niet....

@Sallie, Is bij jou de ongi al om de hoek gekomen.

@Jacolien, wel spannend maar wat joyce zegt je hebt nu in iedere geval data's waar je naar kan uitkijken.

@Angela, duimen draaien overuren. Ook voor jou meid.

Echt een rustig aan dagje. Konijnen zijn al wel schoon en huisje ook. Ga dan zo maar even lekker douche. En dan wachten tot mannentje thuis komt en verleiden voor BMS. Zal vast wel goed komen. Merk wel dat eitje weer om de hoek gaat komen. Pijn in arm begint ook weer toe te nemen. Dus hormonen doen hun werk wel goed.. K*T (de pijn dan)

Tot later.

Veel liefs Esther

14. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Haha Joyce, neem ik jouw krolse pers neem jij mijn loopse jack russel ;) Ik wordt ook niet goed van haar, die wil nu natuurlijk alleen maar op zoek naar lekkere mannetjes en normaal kan ze haar ei dan kwijt op stal maar nu zit ze hier bij mij en waar ik ook ga of sta, ze komt continu bij me staan en blijft me aankijken en piepen, pfffffff....

Met rijden doe ik steeds voorzichtiger. Ze zijn inderdaad niet al te makkelijk dus de echt lastige rij ik al niet meer, de jonkies die net onder het zadel zijn rij ik alleen als ze goed gelongeerd zijn en die rijden nog 2 meiden af en toe en mijn "hogere" beestjes zijn meestal thuis wel goed te doen maar gister was er eentje enorm heet waardoor ik al snel last kreeg van mijn buik omdat ik continu bezig was haar onder controle te houden en toen mevrouw ook nog een paar keer op de rem ging met de intentie om met 4 benen de lucht in te schieten ben ik snel afgestapt haha. Normaal wordt ik gek als iemand dan afstapt maar nu doet het me helemaal niks, kindje is belangrijker hoor!

Hielkje geniet ook lekker van je vrije dag! Ik ben hier ook aan de schoonmaak en de babykamer "schilder-klaar" aan het maken

Ik ben weer van m'n turqoise idee afgestapt haha, ik heb het nu helemaal in mijn hoofd zitten en ik ga het ook snel uitvoeren nu zodat ik er aan vast zit haha!

15. Desini haha ja dat lijkt me niet verstandig jou meisjes jackie met onze twee kereltjes haha , maar de jackies die mauwen niet de godganse dag en hard joh niet normaal !!

Hielkje haha je ei komt jij hebt zin en je arm doet zeer das kut wijffie hang in there!!

nou vandaag maar de paardjes een paddock dag gegeven vonden ze wel lekekr geloof ik in de harde wind hihi
    gingen er nog ff twee met me vliegen omdat er lintjes wapperde nja rare beessies .

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Gaat wel lukken joyce, met BMS vergeet je toch de pijn en het is lekker en voor een goed doel..

Tot later allen

Liefs Esther

17. jacolien09

17 jan 2011
    79
    0
    0
    Zweminstructeur
    Nederland
    hello dames...

Dank juli wel voor de reactie's!! Leuk ja en idd ook na de datums toe leven is geweldig!! En alles regelen is zoooo leuk.. haha maar mijn ouders weten het al.en vonden het leuk idd op een manier met een speen... Nu al ja nu al.. moest het kwijt aan mn ouders en mn vriend zn ouders waren ook blij... ja en de rest weet nog van niks!! hihi.. vind het wel moeilijk om me mond dicht te houden en niks te zeggen maar over een paar weekjes mag ik het zeggen hihi!!!! woehoe....

(weet niet meer wie) maar ik hoop ook dat het innestelingsbloed is!!! en dat de test positief is!!!

Groetjes..

18. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    #3378 Meikie, 25 jan 2011
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
    @ degene die een speentje aan haar ouders gaf, wat een leuk idee om het te vertellen!!! Echt grappig bedacht. Weet alleen even niet meer wie het was 8)

@ misslisa, ik denkdat met het hoofdeinde tegen de muur inderdaad het leukste is :)

@ Desini, ben beneiwud wat je plannen met de kamer zijn....:(

Verder wens ik iedereen, die het nodig heeft, de komende tijd weer veel HCG toe!!! :D Voor de rest, geniet van je zwangerschap :)

19. hah ik heb ook al een hele tijd een speen verstopt liggen hier in huis op die manier vertel ik het martijn denk ik

20. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Desini: Haha als je het eenmaal in je hoofd heb, wil je zo snel mogenlijk aan de slag he :p

Ik heb inmiddels het bedje weer ergens anders neergezet en dit staat het beste vinden wij :D

Deel Deze Pagina