Het staat echt heel mooi zo hoor. Ik heb nog geen idee hoe wij het tzt gaan vertellen. Eerst maar eens zorgen dat het zover komt. Vandaag ben ik jarig, maar ik ging gewoon werken. Stap ik na het werken in de trein en stationnetje later er weer uit staat Hubbie daar. Had hij dus helemaal geregeld. Hij had zijn auto op het werk laten staan en was met de trein naar mijn station gekomen. Moeder gebeld om voor de kat te zorgen, vader om de paardjes te doen en hubbie nam me lekker mee uit eten. Echt zo lief.
@Deedee; wat ontzettend lief! Dat soort mannen moeten we inderdaad vermenigvuldigen. @Lisa; wat een superschattig kamertje is het geworden.
Gefeliciteerd deedee! Was een super verassing! Super mooi kamertje Lisa! Nog een paar weekjes, dan ligt jullie ventje heerlijk in zijn mooie bedje te slapen!! Hier nog steeds geen ongi, ook geen ongi gevoel trouwens.. Gevoel blijft goed, maar heb helemaal geen kwaaltjes meer. Pff zo onzeker, maar ik hou vol, als mijn ongi weg blijft wil ik vrijdag of zaterdag testen. Dan ben ik zeker weten al een paar dagen overtijd! Hoe gaat het met jullie meiden?
@Meid; ik heb een beetje hetzelfde. Supervaag. Ik ga toch maar wel testen dit weekend, maar of ik dan echt overtijd ben weet ik niet, haha. Maar als ik volgende week woensdag nog niet ongesteld ben doe ik desnoods 86 testen, anders weet ik het echt niet meer.
Ik heb overigens wel bizarre poetsdrang. Alle meubels verschuiven om te stofzuigen, keukenkastjes uitsoppen en zo. Wel echt bizar, ik blijk dus 2 braadsledes, een halve springvorm, 3 complete tapas-sets, 70 tupperwarebakjes zonder deksel, en 2 ijsblokjesvormpjes te hebben waar ik totaal geen weet van had. Niet normaal whahaha.
@ Misslisa, het kamertje is inderdaad erg leuk zo! @ Deedee, gefeliciteerd!!! Wat een lieve aktie van je mannetje!!! @ Meid, erg spannend. Nog een paar nachtjes wachten.... @ Azrael, als je nog poetsdrang overhebt..... Bizar he wat je als mens kan verzamelen in je kastjes.... Nou, ik duik mijn bedje in, want ik ben bekaf. Morgen weer zo vroeg op... Iedereen slaap lekker en lekker dromen over de toekomst vol lieve kindertjes!!!
dag dames, er zitten weer een paar nod's aan te komen, spannend hoor!!! wordt veel duimen komende tijd. ik zal komende tijd kort reageren, heb sinds vandaag een brace die het typen nog een beetje in de weg zit..... hopen dat ie helpt tegen mijn rsi, das me wel heel veel waard! verder alles prima, vandaag wat roze afscheiding, hopen dat dat een goed voorteken is!
deedee gefeliciteerd wat lief van je man klinken positieve klachten hopelijk ook positieve test!! mijn baas weet het nu ook hij was eerst effe stil klonk verbaast heb het hem niet eerder vertelt wilde eerst mijn contract die heb ik nu op werk zijn er 2 met zwangerschapverlof en gaan nog eens 2 weg
@Meikie, helaas, alles heb ik opgepoetst hahaha. @Lovekees, volgens mij kun je wel ellende krijgen als je zwangerschap of andere dingen verzwijgt om een contract binnen te halen. Zoals een geplande operatie met revalidatietijd of zo. Geen idee of je baas daar zin in heeft, maar als hij kwaad wil kan hij het je denk ik wel lastig maken. Wat voor werk doe je? @Justme; beterschap!
@lisa, het kamertje is leuk geworden zo. @deedee, gefeliciteerd met je verjaardag en leuk dat je zo verrast bent. @azrael, wat kan je een hoop spullen verzamelen. En dit vindt je altijd als je gaat opruimen. @meid hou nog even vol. Succes. Ik ga ook zo slapen. Moet moeten weer hart werken
Heej meiden! Eten was gezellig met de meiden, ze werken allebei ook als juf dus altijd genoeg te kletsen . @ Lisa: kan ik me voorstellen dat het vrij zwaar wordt hoor! Wat voor werk deed je ook al weer? 8 weken zullen wel voorbijvliegen denk ik! @Jacolien: spannend hoor naar vk en echo! Zal wel lang duren voor je gevoel, maarrrrr je krijgt bent lekker zwanger! J @Catharina: balen meis L. Ben wel benieuwd naar wat de gyn zegt! @ Desini: tnx, het was gezellig! Leuke manier om het zo te vertellen aan je ouders! Over je kamertje: misschien is het leuk om met antraciet te werken? Ik vind inderdaad bronzig en zilver niet zo leuk, maar wel één murr(tje) antraciet, één leuk behangetje bijvoorbeeld zilver met een aqua dingetje, andere muren wit en dan accessoires in de kleur blauw op het behangetje! Snap je het nog?! Ik zie het helemaal voor me . @ Hielkje, genoten van je vrije dagje?! @ joyce:L je bent lief! J Netjes trouwens van die sms. Heb je verder nog veel last van je rug/heup? @ Lisa (weer ) blij je kamertje leuk vinden! Maar lijkt het je niet lekker als je om het bedje heen kunt lopen!? @Deedee: gefeliciteeeeerd! J @Azrael: moet wel om jou lachen hoor hahaha! Zo weet een mens weer wat hij heeft . Ik hoop voor jou dat het positief uitpakt! Nog een paar nachtjes! J @Meikie: slaap lekker! @Justme: balen van je pols, maar wel goed om een brace om te doen. Duidelijk dat je te veel op ZP zit . Hoop voor je dat roze een goed voorteken is! J @ Lovekees: fijn dat je baas het nu weet, geeft voor jou vast stiekem ook weer wat rust! Verder vandaag ongi gekomen, wel vrij snel, eerder dan ik had verwacht eigenlijk. Maar ben ook wel weer blij dat het zo is gekomen, en niet over bijvoorbeeld 60 dagen oid, wat je ook wel eens hoort! Hoe moet ik nu uitgaan van mijn volgende cyclus? Voor nu even vanaf vandaag 24 dagen toch? Ik ben minder teleurgesteld dan ik voor gewaarschuwd was, natuurlijk zou het leuker zijn als het wel zo was maar ik ben er ook wel reëel onder. Ik kan nu nog een maandje roseetjes doen en weet dat mijn ongi werkt. Op naar de tweede ronde! J
Lovekees, je werkgever kan je helemaal niks maken. Je ben namelijk nooit verplicht om je werkgever van je gezondheids situatie op de hoogte te stellen. Is bij wet geregeld. Ik zou alleen snel je zwangerschap verklaring bij de vk regelen dan kan hij je verlof regelen. @justme klinkt positief. Misschien is het ook zo.
he positieve klanken hoor ik hier go go go dames !! Justme Spannend wijffie Meid jezus wat ben jij een bikkel testen uitstellen haha muts Justme een brace hmm nou als het helppt Sallie leuk dat het etentje gezellig was en dat je ongestelheids factor het nog doet haha , eigenlijk mag je na je eerste officiele NOD pas meedoen hier he hahah nou rug en nek zijn wat stijf maar verder wel ok hoor haha Lovekees ok ik heb verder geen verstand van de juridische kanten hihi dus aan mij heb je helemaal niks solly nou ga nog ff peukie doen en ff martijn plagen oh ja heel eng maar we hebben samen gekookt!!! hahah hij komt nooit bij me in de keuken omdat ik nooit zo lief ben als die in de weg loopt enzo maar hij deed het toch net als smorgens tegenwoordig een kus geven als die weggaat is ook heel gewaagd want hij vertrekt al om 5 uur en zonder koffie moet je me smorgens niet aanraken niet tegen me praten en vooral niet mijn dekens wegtrekken ! maar gaat tot nu toe goed ...hmm zal die wat van me nodig hebben ? hahah
Haha Joyce, dankje! Nu doe ik dus echt mee . Maaruh, misschien voelt hij iets vruchtbaars?! Onee, je ei is al geweest toch. Nja wie weet heeft hij verborgen vadergevoelens .
ben wel blij dat hij nu weet ik moest een verlening hebben hij was eind november al afgelopen heeft 2 maand geduurd voor dat ik een contract zag.er staat niks wettelijk wanneer je wel vertelt meestal vanaf een maand of 3
@Sallie; Jaaaa nog een paar daagjes, die helaas wel echt als een paar weken gaan voelen, haha. Fijn voor jou dat je cyclus een beetje op gang aan het komen is, ik zou idd 24 dagen aanhouden. Wel fijn dat je zo'n korte cyclus hebt, kun je het toch net weer wat vaker proberen. Geniet nog maar even van je roseetjes, want ik duim heel hard dat het snel raak is bij jullie! @Hielkje; ah, dat is dus niet (meer?) zo. Gelukkig. Dan heb ik niets gezegd natuurlijk.