@Twijfelgeval, Wat een ontzettend mooie ringen. Ik heb bijna de zelfde, mijn binnenste rand is rood goud met 3 steentjes. Ze zijn echt ontzettend mooi @Muis, Balen dat je niet mee kon, naar NY. paste je ook niet in zijn koffer??
@Muis; NY, gaaf!! Wil ik ook nog eens naartoe. Mijn reislustige broer zegt altijd dat je de wereld pas begrijpt als je in New York en Hong Kong geweest bent. Ik ben het intussen spuugzat allemaal. Heb al de hele dag gillend maagzuur en misselijke vlagen en buikkramp, maar nu weet ik niet meer zeker of die kramp niet gewoon ongesteldheid voorspelt. Normaal voel ik me niet zo bij menstruatie, maar dat de krampen doorstralen naar mijn benen is wel weer een bekend kl*tekwaaltje. Bah. En nu weet ik dus al helemaaaal niet meer zeker of zaterdag wel mijn nod is. *onzeker&chagrijnigmodus&wileigenlijkweertesten hahaha* Straks lekker naar de stad en met mijn lieve schoonmoeder en 2 vriendinnen een avondcursusje massageolie maken volgen. Dat leidt vast lekker af.
@Twijfelgeval; hele mooie ringen! Gaan jullie 12-12-12 elkaar deze ringen opnieuw omdoen, of hebben jullie daar weer aparte ringen voor in gedachten? @Hielkje; wow, jouw ring klinkt ook erg mooi zeg! Heb je daar een fotootje van?
@Azrael, ik kan me heel erg goed je onzekerheid voorstellen. Ik denk dat ik het ook zou willen weten. Maar probeer nog heel even vol te houden. Je weet het nooit, straks is die negatief ben je toch teleurgesteld. Wacht nog heel even. Ik hoop dat je cursus leuk is en het je zeker zal afleiden.
Zucht, Hielkje, je hebt gelijk. Volgens mij sta ik gewoon helemaal strak van de hormonen en is mijn gezond verstand aangetast of zo. Grrrmbl.
HALLO, mijn werkdag zit er gelukkig weer op.. Ja als je leuke dagen hebt en wat te doen hebt gaat het idd snel maar elke keer kijk ik en dan oh mmm nog 4 weekjes... dus vandaar!! @Meid.. je houdt ons idd in spanning mag je testen of doe je het gewoon nog niet??? @ Azrael: Oei spannend meid... nog steeds geen ongi te bekennen?? moet je nog een paar daagjes wachten zeker.. nou ik hoop het voor je dat het gezonde kwaaltjes zijn... @Twijfelgeval: Wat een mooie ringen leuk hoor... nu moet alleen de rest nog komen... @Sallie ik kan niet lezen wat voor autotje het geworden is!! Maar hoop dat je er gelukkig mee bent!!! @Muis: Nou ik kan je begrijpen zwanger worden valt idd niet mee.. Ben ook een jaar bezig geweest voordat het eindelijk lukte en nu ben ik 5 weekjes zwanger... En ook nog eens in het nieuwe jaar wat wil ik nog meer.. Dus als je gewoon rustig door gaat komt het vanzelf ik dacht dat het ook niet meer zou komen!! maar wel dus gelukkig.. Verder met mij is het goed.. Nog erge last van mn borsten alleen voel ik me op dit moment heel goed en voel ik niks meer in mn buik, vanmiddag eventjes dus maak me alweer druk dat ik niks voel van buikpijn ofzo.. zal er wel bij horen denk ik en hoop ik!!! ben bijna 5 weekjes is ook nog niet veel natuurlijk!!! maar alles zal wel goed komen!!! Groetjes liefs
@Jacolien; Dank je! Inderdaad nog geen menstruatie te bekennen, wachten is het enige wat ik kan doen. En gezien ongeduld mijn slechtste eigenschap is houdt het me lekker bezig. @Hielkje; WAUW! Als ik er zo een krijg wil ik ook wel trouwen! Heel erg mooi. Kan je zo'n sjieke ring eigenlijk ook omhouden onder de douche enzo? Ik draag bijna nooit sieraden eigenlijk, ben zo iemand die de helft van de tijd die ring vergeet om te doen, haha.
@ Azrael.. okay nog steeds geen ongi in de buurt nou ik ben benieuwd je maakt het wel spannend idd... Zou wel leuk zijn dan is er weer iemand van dit forum zwanger... En hopen natuurlijk dat iedereen zwanger wordt... Misschien is het wel geen slechte eigenschap maar een goede zodat je juist voorzichtiger bent... Nou meid kom op hea.. en maak het ons niet te spannend.... Liefs
goede middag Twijfel gefeliciteerd!! geniet er lekker van met zijn tweeen Lisa jij moet echt rustiger aan doen meis , ka nej niet makkelijkere werkzaamheden doen ? let goed op jezelf en je kleine ventje hielkje lekker rustig dagje mooi hoor haha kan je lekker kletsen ! Sallie o god die reageert niet meer dus die is vrees ik de weg onveilig aan het maken allen opgepast !! Azrael zoals hielkje al zei probeer jezelf in toom te houden lieverd het is je 1e officiele ronde maak jezelf niet te gek dan ben je straks verdrietig als je toch ong word hou er rekening mee Jacolien pff ja zal er wel bij horen haha geen idee geen ervaring mee Zo vanmorgen me bed uitgebeld door me zus of ik mee ging zwemmen met haar en me nichtje van 1,5 ja is goed leuk ! had ze een baby badje meegenomen ze had er twee en wij mochten er 1 hebben haha nou ja ok dus die staat ergens op de rommelkamer nu dan haha te wachten Zwemmen was er g leuk ! heb me vermaakt en lotte en me zus ook , me zus heeft een mega buik dus dik was een keer niet de diktste van de twee. Daarna hier nog een bammetje gegeten en toen ging ik naar stal lotte ging naar bed en daphne me zus ging ook nog ff pitten , haha
@Azrael, ik heb altijd mijn ringen om, zelfs als ik ga zwemmen, ik doe eigenlijk nooit iets af. Alleen mijn horloge want die is niet water dicht. @Joyce, lekker een dagje zwemmen met je nichtje. Gezellig. ja was heerlijk rustig. Hopen dat morgen ook zo is.... Maar dat kan echt per dag verschillen. We zullen het morgen wel zien.
Heeej meiden! Was ik weer! Mijn ieuwe auto is er! J @Azrael: Ik snap dat je jezelf gek maakt, zou ik denk ik ook doen als ik nog niet ongi was hoor! Je wil het gewoon weten!! Moet wel om je lachen, wildtesten . Niet boos worden hoor, daar heb je niks aan. Maar ik snap dat het gewoon sjit is als je ongi kwaaltjes voelt. Maaaarrr die kunnen ook bij zwangerschap horen he! @ Lisa: rustig aan hoor, anders ben je al helemaal op en je moet nog een tijdje werken! @Muis :balen dat je vriend net weg is joh! In het verlelden is gebleken dat ik erg goed ben in het commanderen van eitjes, rendement is al gebleken bij Ikke . Dus ook voor jou: EI, KOM HIEEEEEEEEEEEEER! @Twijfelgeval: Gefeliciteerd meid! J @Hielkje: gaaaaave ringen zeg! @Joyce: jij bent ook een lekkere! Mij een beetje beschuldigen van agressief rijgedrag . Maar ik was inderdaad in mijn nieuwe bakkie aant sjeesen . Leuk zwemmen met je nichtje! Vind ik altijd zo schattig, je zus krijgt er nog een dus begrijp ik!? @ Jacolien, speciaal voor jou en labrador: Dit issem: http://www.marcogroen.nl/?option=com_occasion&vtid=5306521&bdrid=84039&lng=nl&website=&collectiefbdrid=84039 Moet echt wennen, had hiervoor een heel traag bakkie en dit is echt een scheurijzer. Maar wel heel leuk! Ongi valt erg mee moet ik zeggen! Alleen wel erg hoofdpijn
@ twijfelgeval: Gefeliciteerd en mooie ringen hoor! @ hielkje: Ook mooie ringen! Zijn er hier meer meiden met een geregistreerd partnerschap of die getrouwd zijn? Mijn vriend en ik hebben alleen een samenlevingscontract. En ik heb eigenlijk helemaal niets met trouwen maar wil het 'straks' wel allemaal goed geregeld hebben voor de baby. Weet dus nog niet wat we moeten doen. Toch trouwen of niet ... Ik weet ook niet wat de voordelen zijn, wat het goedkoopste is, wanneer het het beste geregeld is etc. @ Sallie: Leuke auto! Hoe is de kofferbakruimte bij de Yaris? Wij hebben nu een Toyota Aygo maar willen dit jaar waarschijnlijk voor een andere auto gaan kijken vanwege de kleine kofferbak die we nu hebben. De Yaris is een van de auto's die ik ook in gedachten heb maar dacht altijd dat daarvan de kofferbakruimte ook vrij beperkt was.
heej Wendy: wel spannend trouwen oid! Wij doen het niet, zien ook niks in trouwen dus zullen het in de toekomst gewoon goed regelen op papier! GPS vind ik net niks, dan wil ik liever trouwen . Tnx, ben er ook blij mee! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik het eerst een oma bakkie vond haha. Het is inderdaad niet heel veel ruimte achterin, had hiervoor een fiat punto en die was veel ruimer. Maar om het zo even aan te geven ( ik koop ze nooit, maar voor de maat) er passen zegmaar net bierkratjes in de langte in denk ik!
@azrael, erg herkenbaar meid! nog ff volhouden en dan hopelijk een mooie test! ik duim hard voor je! @twijfel, gefeliciteerd met je gps, hoop dat je een hele fijne dag hebt! hier zit de brace aardig in de weg..... knap lastig en flink balen :x hopelijk komende nacht beetje slapen, laatste nachten ging dat niet zo super en de brace gaat nu natuurlijk ook niet helpen. nu dus moe, moe moe, en weer rare klachten die alle kanten op kunnen gaan we zullen zien wat volgende week brengt!
Leuke auto Sallie! Ja, commandeer dat ei maar, hoop dat het werkt Hielke, nee ik paste er helaas niet in. Het koffer was te klein, of ik te groot, het ligt er maar aan hoe je het bekijkt Mooie ring heb je trouwens, dat is nou nog eens een reden om te trouwen! Azrael, ik hoop dat het zwangerschaps-symtomen zijn, maar zoals Joyce al zegt, hou er rekening mee dat het ook ontpillen kan zijn, gewoon uit zelfbescherming. Ik duim voor je, het zou te gek zijn als het meteen 1e ronde raak is! Meid, hoe is 'ie? Nog geen testdrang? Joyce, wat leuk zo'n klein nichtje! Jacolien, je hebt gelijk, zwanger worden valt inderdaad niet mee. Maar ik ben gelukkig niet wanhopig, eerder erg ongeduldig.... Iemand trouwens nog wat van Inge, gehoord?