nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen allemaal,

@ Futuremama & Annabel, Welkom hier!!! Ik hoop ook voor jullie op een vlotte positieve test...

@ De meiden op de wahtbank, wat houden jullie ons in de zenuwen....

Hier echt een kut nacht gehad. Werd om 2.00 uur wakker, super misselijk. Uiteindelijk ook gespuugd en toen zakte het even. Later weer misselijk, maar niet meer gespuugd. Nu voel ik me nog altijd kut. En dan moet ik straks nog een late dienst werken...

Rustig aan doen maar deze ochtend...

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Maaike, ik ben bang dat je geveld gaat worden door de griep mogelijk. Hou je temp even in de gaten, die kan in de dag gaan oplopen.

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    hielkje bedankt, heb net alvast gebeld naar het ziekenhuis en zij hebben het alvast veranderd in systeem, volgende week nieuw pasje halen.

meid als je ff vorige blz leest staat daar hoe ik me voel. haha sorry maar anders moet ik weer alles typen:p

meikie, wat balen dat je je zo belabberd voelt, hoop dat je je fit genoeg voelt om te werken vanavond

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, graag gedaan.

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    oh ff vergeten erbij te zetten maar heb ook last soms van lage rugpijn

6. jacolien09

17 jan 2011
    79
    0
    0
    Zweminstructeur
    Nederland
    Hello,

Heb maar vrij genomen.. ben zoo moe na het werken en voel me ook niet 100% dus maar ff lekker thuis genieten van mij en spruit..

@sallie.. wat een coole en gave auto wou zelf altijd al een auto met streepjes of blokjes :) haha

@ Loetjoe tuurlijk mag je mee kletsen... Gezellig hoe meer vrouwen hoe meer vreugd maar ook hoe meer geklets en je moet bij lezen.. hihi Wat vreselijk wat jij hebt meegemaakt...

@ Twijfelgeval: Van harte Gefeliciteerd.. En nu lekker genieten

@GFH.. Ik had ook geen bloed maar wel pijn in mn buik en onderrug en mijn test was positief..

@ Meid.. Nog steeds geen ongi in het zicht mmmm spannnend

@ Futuremam28 Welkom ook met je eerste bezig.. Ik en mn vriend zijn een jaar bezig geweest en sinds mn laatste ongi 20 dec 2010 nog geen andere ongi gehad en dus zwangerschapstest gehad en positief.. dus nu 5 week zwanger..

@ Annabel Welkom en sucses ..

Zo alles weer gelezen en wat beantwoord en als ik wat vergeten ben sorry sorry.......

Nou ik ga even van mn vrije dag genieten..

Liefs

7. jacolien09

17 jan 2011
    79
    0
    0
    Zweminstructeur
    Nederland
    Hielkje -> Vreeland onder Amsterdam
    MissLisa -> Ede (Gelderland)
    GFH -> Meerssen (Zuid-Limburg)
    Muis27 -> Roermond (Limburg)
    Tweety25 -> Nijkerk (Gelderland)
    joyce1982-> Dronten (Flevoland)
    Wonderful-> Vlijmen (Noord-Brabant)
    Catharina -> Amsterdam
    dani -> best (brabant)
    Sallie --> Alkmaar (NH)
    Meikie --> Boskoop (ZH)
    Meid1987 --> Gouda (ZH)
    Jacolien09 --> Groningen (GR)

Zo heb me er zelf ook maar even bijgezet.. woon wel een beetje uit de richting geloof ik.. hihi :D

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Jacolien, ga heerlijk genieten van je vrije dag. Zou soms willen dat ik ook gewoon kon bellen van ik kom niet. Maar ja, dan staan de patiënten voor een dichte deur. En wordt de huisarts niet blij. En mijn collega kan het nog niet helemaal overnemen.

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

volgens mij vertegenwoordigen wij bijna volledig Nederland in 1 forum, dus dat maakt niet uit. De enige provincies die we nog missen zijn Friesland, Drente en Zeeland

10. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Tweety: Sterke tekenen heb je hoor! En dat is inderdaad niet fijn dat je extra moet werken én alleen staat! En je man kan gewoon vlak voor zijn volgende afspraak even een ponskaartje laten maken bij de infobalie, ik ben zo'n slordervos dat ik hem bijna altijd wel kwijt ben haha, dan loop ik even langs de balie en 3 minuten later heb ik weer een kaartje ;)

Meid: Wat hou je het spannend zeg!

Pff, de rest alweer kwijt, drama in mijn hoofd haha!
    Oja, de paar nieuwen: van harte welkom en heel veel succes!

Ik heb even een ego berichtje, hier is nogal paniek geweest vannacht en vanmorgen. Ik werd vannacht om 4 uur wakker van hevige pijn onder in mijn buik, toen ik voelde zat er een gigantische bult links op de plaats waar mijn placenta zit en rechts waar het kindje dus meer ligt voelde ik daardoor ook even niks. Toen ik het licht aan deed kon je het gewoon overduidelijk zien en mijn vriend schrok zich ook rot. Met veel pijn ben ik even gaan lopen en even op de wc gaan zitten en weer liggen daarna en na 3kwartier zakte de pijn en werd de bult minder dus ik had zoiets van: dan bel ik morgen tijdens het spreekuur de vk wel even, nu geen spoed meer. Maar vanmorgen had ik mijn moeder aan de telefoon en die schrok zich rot, haar zus heeft 2 keer loslating van de placenta gehad en ik moest dus meteen de vk bellen en inderdaad die dacht daar ook meteen aan en zei dus dat ik maar even moest blijven liggen en dat ze langs kwam (overigens heel geruststellend hoor, ze zei niet direct al dat ze daar bang voor was, maar bleef heel rustig en vertelde achteraf pas dat ze daar dus bang voor was, echt een super vk!) Dus toen werd ik toch wel bang dat ik misschien mijn kindje al wel een paar uur in gevaar had gebracht door m'n eigen koppigheid om niet meteen een vk uit bed te bellen!
    Gelukkig bleek na goed voelen dat alles normaal was en ook het hartje was nog heel sterk aanwezig. Ze legde uit dat ik waarschijnlijk een verkeerde beweging heb gemaakt waardoor mijn banden links en de baarmoeder ineens heftig verkrampt zijn geraakt waardoor alles een dikke harde bol links in mijn buik werd. Maar als het terug kwam moest ik niet denken ooh laat maar dit kennen we nog wel, maar moest ik toch weer direct bellen vanwege het gevaar van het loslaten. En ook als ik nu wat bloed verlies zou krijgen, dat zou wel kunnen maar was toch een reden om even verder onderzoek te doen.
    Ben nu gelukkig weer rustig dus, maar ik ben er wel goed van geschrokken zeg! Ongelooflijk hoeveel je nu al van zo'n klein mensje houdt, ik zou gek geworden zijn als het mis was!

11. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    jeetje desini, wat een schrik zeg.kan me voorstellen dat jullie hevig geschrokken zijn, ik schrik zelfs al als ik het lees.Doe rustig aan en denk aan jezelf en als je iets voelt wat niet goed voelt gelijk vk bellen hoor daar zijn ze voor.

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hè bah desini wat schrikken zeg! Ik hoop dat het allemaal goed is, en blijft natuurlijk!!

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Desini, dat is echt schrikken, zelfs ik had zo iets van o jee, als alles maar is goed gegaan. Denk je nu wel aan je zelf en de kleine. Fijn dat de VK je zo heeft gerust kunnen stellen en gewoon bellen als je iets niet vertrouwd. Zeggen we ook tegen alle andere meiden...

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Jeetje dat is schrikken desini!!

Welkom nieuwe meiden :)

Meiden jullie maken het behoorlijk spannend..wanneer gaat de eerste testen?

Sorry dat ik hier niet meer zo vaak ben, maar ik ben de laatste tijd zo moe, dat ik na mijn werk vaak geen puf meer heb!

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Lisa, dat is toch helemaal niet erg, als je af en toe maar laat weten hoe het met je gaat.

Ik ben benieuwd hoe het met Ikke gaat daar hebben we echt al een tijdje niks meer van gehoord.

16. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Desini schrikken zeg! Gelukkig is alles goed!

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik ga zo de fysio weer even pesten, maar kom zeker vanmiddag weer even terug.

Liefs Esther

18. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Bedankt voor de lieve reacties! Ik ben er inderdaad zodanig van geschrokken dat ik een volgende keer veel eerder aan de telefoon hang. Het is toch vaker gebeurt in de familie en de vk zei ook dat ze niet voor niets naar die informatie vragen bij de intake.
    Ik lig nu ook heerlijk op de bank met een tijdschrift en een laptop en mag ook even niet te veel doen omdat alles nog beurs voelt en het was beter om de banden en baarmoeder dan even wat te ontzien dus knolhobbelen was even geen goed plan haha (en helaas shoppen ook niet, want ik zou eigenlijk vanmorgen met m'n moeder de meubeltjes op gaan halen en lekker shoppen voor de verdere inrichting, kinderwagen enz enz.)

19. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Hielkje succes!

Lisa, lijkt me volkomen logisch, het vergt een hoop van je lichaam! Waarom laat je niet een keer zo'n zwangerschapsmassage van een uur doen, kom je misschien even helemaal lekker tot ontspanning!

20. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Desini: Inderdaad, als je het ook maar een klein beetje niet vertrouwd gewoon meteen bellen, daar zijn ze voor! Rustig aan meid!

Hielkje: Succes!

Misschien is zo'n massage wel wat ja! Ga is kijken:) Bedankt voor de tip!

Deel Deze Pagina