nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Ik bedoelde eigenlijk meer: als ik geen vriend had die rookte was ik waarschijnlijk al wel eerder gestopt.

2. nou martijn rookt ook veel meer als mij ook nog haha maar goed hij stopt niet als ik ook stop ivm zwangerschap en dat vind ik dan wel weer zwak haha

Sallie weltrusten

Meisjes ik ga ook !
    weltrusten en tot morgen

3. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nog even een berichtje voor het slapen gaan....

@ Meid, dat is echt k*t zeg. Had zo'n goed gevoel bij alles wat je aangaf.....:(

@ Desini, dat moet schrikken geweest zijn....Nu hopen dat het zich niet herhaald...:)

@ Mendy, gefeliciteerd!!! Nu is het toch leuker om naar de gyn te gaan...:D

Sorry ben de rest helemaal kwijt, ben dan ook bek af en duik mijn bedje in. Gelukkig heb ik geen koorts gekregen, alleen vanacht gespuugd en verder niet meer. Wel het gevoel van een kater in mijn buik....Duik nu mijn bedje in, hopen dat ik morgen weer wat fitter ben...
    Slaap lekker allemaal!!!

4. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Loetjoe; ach, so. Ik blijk zowat alleen op rokers te vallen, zit ik mooi mee. :D

5. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Ik val gewoon op mannen die de weg naar hun hart goed geasfalteerd hebben, hahaha. :p

6. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
  7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    heb net alles bijgelezen.

Meid wat balen van je ongi.

Mendy, wat ontzettend gaaf gefeliciteerd meis.

Ik ga slapen ben echt doodop.
    slaap lekker allemaal

8. jacolien09

17 jan 2011
    79
    0
    0
    Zweminstructeur
    Nederland
    Hallo,

even een berichtje voor dat ik op bed ga...

@ Mendy Gefeliciteerd met je zwangerschap kan ik je de hand schudden weet ook pas sinds een week dat ik zwanger ben en ben nu 5 week dus ben ook super blij!!!...

Voor de rest @Meid Wat jammer balen zeg, nou hopen dat het de volgende ronde goed gaat en dat het allemaal lukt...

@ Dani wat een mooie foto.. leuk...

Nou dame ik ga slapen en mn spruit gaat ook slapen haha... kom morgen terug en lees en beantwoord dan de rest wel even!!

Groetjes

9. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    heeey ladiess,

Ik was vanacht zo moe dat ik maar lekker ben geslapen. Gister was een super leuke dag. Het gps stelde niet veel voor. Stonden met 7 minuten al weer buiten. Gelijk lekker gegeten. En savonds visite. Lag pas om 2 uur in mijn bed. En er was even aandacht voor ons ipv jullie;) solly.
    Heb hier wel allemaal rare klachten. mischien zijn het wel de zenuwen wat heeft gespeeld de afgelopen weken. Maar ben nu al 3 dagen echt misselijk. Werk ik de vis en zodra ik wat moet schoonmaken of fileren. Draait mijn maag echt salto's. En mijn tepels doen hier ook echt zeer. Hoef er maar na te kijken. Grrr. En ook hier trek in dingen maar na 1 hap netzo beroerd. Niet leuk meer. Dan denk ik weer. Tjee zou het dan toch een week voor ik mag testen. Of is het toch alle spanning. Ook ben ik steeds moe lui. Maar als ik echt ga liggen om te gaan slapen. Ben ik weer klaar wakker. hmmm. Gewoon nog even wachten en dan zien we wel waar het schip strand. hopelijk een positief eilandje.

Maar nu aan het bijlezen tjonge wat een bladzijdes weer. Ben hier wel even zoet mee. Dus hier mijn reacties.

tweety: even afwachten nog en dan testen. Ik hoop hier positief. (moet zeggen januari voelt voor mij als een positieve maand)

hielkje: voor jou breekt dus ook een spannende wachttijd aan. Hoop ook voor jou dat het goed uitpakt. En dat die lekker blijft plakken.
    Nou moe... lees net verder op dat overijsel niet telt:(snik. Ik woon dus niet in nederland:$:Dhahah. Gelijk maar even veranderen.

meid: Wat balen zeg. Maar inderdaad op na de volgende ronde.

futuremama: Welkom bij de club en spannend allemaal de tweede ronde heel veel plezier. En hopen op wat positiefs.

Annabel: ook welkom bij de club. En nu maar hopen dat het voor jullie mag lukken dit jaar.

desini: Tjee lees je verhaal zonder adem te halen. Gelukkig is alles goed. Maar de volgende keer wel gelijk bellen. Daar is de vk inmiddels toch ook voor. Je moet nu aan jullie beide denken he.

misslisa: helemaal goed hoor meid. Rust jij maar lekker uit. Volgens had je over 7 weken verlof toch. Kijk daar maar eerst na uit. Kun je dan ons plat gooien met berichtjes hahaha

wonderful: Kan alleen maar zeggen als je haar maar goed zit hahah

dani: wat een top fotos zeg die willen we allemaal wel hier. Super geniet er lekker van.

Mendy: Van harte gefeliciteerd. Wat is dat nog eens mooi positief nieuws zeg. Echt super.
    meikie: wat een k*t nacht zeg. Gaat het nu wat beter. Is toch geen griepje hopelijk.

liefs mij

10. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    ZWANGER:
    Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011

Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011
    Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011
    Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011
    Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011
    Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011
    Jacolien09 - 22 Jaar- Ronde12- 29 September 2011

NOD:
    Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar
    Meid1987 - NOD 21 Januari - 8e ronde (1e na vmk) - 23 jaar
    Catharina - NOD 27 januari- 6e ronde- 26 jaar
    Doosje31-NOD 27 januari - 6e ronde - 31 jaar
    Mendy -NOD 28 Januari - 7e ronde - 23 jaar
    Tweety25 - NOD 30 januari -6e ronde- 26 jaar
    Joyce1982- NOD 31 januari -4e ronde- 28 jaar
    Muis27 - NOD 8 februari - 6e ronde - 27 jaar
    Hielkje -NOD 10 februari - 8e ronde - 34 jaar
    Meikie - NOD 14 februari - 2e ronde - 28 jaar
    Labrador - NOD 17 februari- 2e ronde - 24 jaar
    Sallie - NOD 18 februari - 2e ronde - 23 jaar
    DeeDeeBowtie - NOD 18 februari - 9e ronde - 30 jaar
    Karinikke87 - NOD ??? - 5e ronde - 23 jaar
    Twijfelgeval-NOD 5 februari -1e ronde-24 jaar
    GFH - NOD ??? - 1e ronde - 30 jaar

Azrael - NOD ergens rond 30 januari - 1e ronde - 25 jaar
    Loetjoe - NOD nog onbekend - 9e ronde - 27 jaar

er was een opening waar ik nu sta.
    Moet er wel bij zeggen dit jaar beginnen we dus echt. Vorig jaar was het op puur geluk. Nu dus echt bewust. Dus begin met een schone lei. Haahah

Dit is een lijstje om te kijken waar iedereen woont om dit jaar een keer een meeting af te spreken.

Hielkje -> Vreeland onder Amsterdam
    MissLisa -> Ede (Gelderland)
    GFH -> Meerssen (Zuid-Limburg)
    Muis27 -> Roermond (Limburg)
    Tweety25 -> Nijkerk (Gelderland)
    joyce1982-> Dronten (Flevoland)
    Wonderful-> Vlijmen (Noord-Brabant)
    Catharina -> Amsterdam
    dani -> best (brabant)
    Sallie --> Alkmaar (NH)
    Meikie --> Boskoop (ZH)
    Meid1987 --> Gouda (ZH)
    Twijfelgeval-> Enschede(OV)
    futuremama28 --> Helmond (NB)

Zet je erbij als je dat leuk vindt.

Laat ik mijn provincie ook ff op de kaart van hielkje zetten :p

liefs mij en tot morgen

11. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Weltrusten allemaal...

12. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Ik hou het ook weer voor gezien voor vandaag. Sweet dreams ladies!

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen allemaal!
    Vandaag maar een halve dag werken. Heerlijk!
    Vanmiddag de hond, die nog steeds gigantisch in de rui is, borstelen en even de douche in doen en even het huis poetsen.

14. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen allemaal,
    hier een heerlijke, maar zoals altijd een veel te korte nacht achter de rug. Gelukkig niet meer misselijk geweest, maar gewoon lekker doorgeslapen!!!
    Nu naar het werk om daar een dagje bezig te zijn. Voor iedereen die moet werken, werkse en degene die vrij zijn geniet van je vrije dag!!!

15. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Goede morgen allemaal.

Hier maak ik mij ook weer klaar om te gaan werken. Morgen ook nog 1 dag. En dan weekend. Tot woensdag. Iedereen werkze vandaag of geniet van jullie vrije dag of weekend. En tot vanavond.

Liefs mij

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

He he ben eindelijk bijgelezen,

Mendy, wat een fantastisch nieuws, ik heb een vriendin die ook beide keren na een behandeling aan endometriose zwanger is geraakt. Maar echt heerlijk dat je die male molen nu niet in hoeft. Hopen op een plakbeeb..

@Dani, een duidelijke bevestiging kan je niet krijgen, geniet ervan

@Meid, toch balen van je ongi, heb dus nu net mijn duimen uit elkaar gehaald.

Ik ben ook een roker, gemiddeld 6-8 sigaretten op een dag, was geminderd na 3 per dag. Maar ben toch weer verkocht voor meer per dag. Maar ja het is zo.

@Twijfelgeval. Het was niet de bedoeling om OV over te slaan, heb er alleen niet bij na gedacht, was op het werk en werd heel even druk.

Vandaag ook nog 1 dagje werken en dan Weekend. Manlief is met zijn vrienden een weekend naar Tilburg de boel daar onveilig maken en mijn schoonzusje komt bij mij langs en slapen, gezellig DVD's kijken millenium en heerlijk eten. Ga Tapas maken..... en zondag een verjaardag van een collega die is gisteren 50 geworden en geeft een borrel..

Indien het rustig is ga ik weer gezellig meekletsen

Liefs Esther

17. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik ben ook aan het balen, maar ik heb na gister avond geen bloed meer verloren, dat vind ik wel heel vreemd! Het was ook meer slijmerig, met wat bloed.. Herkend iemand dit?
    Gisteren wel erge buikpijn gehad..

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ja, dat herken ik wel! heb wel eens een ongi van 1 dag gehad. even afwachten, kan nog doorzetten of is kort, of innesteling. even afwachten dus! op dat laatste hoop ik een beetje met mijn vroege, lichte ongi (zonder krampen) we zullen zien!

19. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Hoi Meid, kan het ook een innestelingsbloeding zijn? Wil je geen valse hoop geven...

Ik heb hier ook een spannend momentje: met krampen wakker geworden, maar het kunnen ook darmkrampen zijn ;) Probeer nu het een en ander op te wekken met een kopje koffie en een peukie...

20. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    View, ik kan weer rustig ademhalen. Koffie met een peukie werkt altijd :D

Deel Deze Pagina