Nou hier gaat het helaas niet zo goed, ik kom net terug van de huisartstenpost. Ik kreeg vanmiddag erge pijn in mijn onderbuik en kan er amper van lopen. Dus ik de verloskundige gebeld en zij zei dat ik de huisartsenpost moest bellen en urine in moest leveren. Nou ik kon vrij snel terrecht en mijn urine is goed, de dokter dacht aan een darminfectie dat op de baarmoeder slaat en dat het daarom zo pijnlijk en onrustig is( voel de kleine ook constant). Nu moet ik het goed warm houden en als het erger wordt weer de verloskundige bellen.. Getsie ik vind het best eng moet ik zeggen!
Weten jullie misschien waar je veel kerstkransen kan kopen voor aan de voordeur? Ik heb al op internet gekeken, maar vind het allemaal weinig soeps.... Dit soort vind ik allebei wel leuk Twaalf Apostelenstraat | Flickr - Photo Sharing!
he bah lisa, das ook niet leuk zeg! kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. goed op jezelf letten en als je het niet vertrouwd gewoon weer naar de HA post gaan of je vk bellen hoor, misschien dat ze een echo kunnen doen om je gerust te stellen. kalm aan en lekker warm onder een dekentje! dikke knuf
Hey Lisa, balen zeg! Heb je brandnetelthee in huis? Dat mag je drinken tijdens de zwangerschap en werkt ontkrampend. Ik heb het tijdens de MK veel gedronken en het hielp wel. Je moet het dan flink sterk zetten. 1 zakje per kop. Ik heb zelf die van Zonnatura... Beterschap meid!
Verdorie meis wat vervelend, ik hoop dat de pijn en daarmee de zorgen snel zal afnemen. @Sallie: misschien doe ik wel een foto pb'en
bedankt meiden! oh dat is een goede tip!! ga even vragen of mijn vriend dat wilt halen..ik lig nu dik ingepakt in bed met een kruik op mijn buik, en ik geloof dat het werkt.. Ja leuk zijn die kransen, bij intratuin heb je ze ook wel denk ik. Ik maak ze altijd zelf
hoi dames pf jeetje zeg wij waren vanmorgen vroeg met paard en trailer naar apeldoorn vertrokken nog niks aan de hand toen kregen we een sms dat het in dronten al sneeuwde en 5 min later in apeldoorn dus ook . uiteindelijk om half 2 toch richting huis gegaan in vaassen was er dus niet gestrooid trailer en auto gleden de rotondes over bah wat heb ik hem geknepen zeg gatsie ! gelukkig weer veilig thuis Had vanmorgen wel maandverband ingedaan ...maar net gekeken en er zat alleen een beetje afscheiding in dat heb ik trouwens altijd wel veel ...maar goed heb wel een ongi gevoel zo nu en dan in mijn buik maar niet dramatisch , en heb iedere keer het gevoel dat ik ongesteldheid voel lopen haha maar denk dat ik er teveel op let gheghe Lisa oo jakkes meis lijkt me zo eng als je al zo een eind op weg bent , lieverd hou lekker veel rust en laat je lekker verwennen !! uhm nou las veel over mensen die de gladheid eng vonden haha ja ik dus vandaag ook kransen hmm ik ben niet zo van de kransen sorry Boom opzetten uhm ik denk dat het volgende week word ofzo ... jaa lieve pers poes hebben wij en dan de 3 poot hihi kerstbooom gaat elk jaar wel redelijk goed moet ik zeggen .... nou ik ga even omkleden en dan gedichten ff snel in mekaar flansen voor vanavond moeten we naar ijsselmuiden op familie sinterklaas dinges dus ach ... duimen jullie allemaal dat ik nie ong word en morgen 2 strepen heb hihi ik zelf denk het trouwens niet ...maar dat is een gevoel ....we zullen zien
@Inge, ik duim voor je hopelijk toch 2 strepen en niet Ongi, @Lisa, spannend voor je, hopen dat het iets van de darmen is. en gewoon bellen als je het niet vertrouwd. Ik zeg altijd tegen mijn patienten. Liever 6x te veel bellen dan 1x te weinig. Hier ligt denk ik zeker 20cm aan sneeuw. Ben nog even aan het bedenken of ik vanavond nog weg ga. Hoef niet ver. De kroeg is 8 deuren verder bij ons in de straat. Drink wel niet, maar zou rollend de straat uit kunnen. Hele fijne avond en degene die Sinterklaas vierren, veel plezier. Niet mee naar Spanje gaan, we zijn toch allemaal wel lief geweest dit jaar. Veel liefs Esther
lisa beterschap meis, rustig aan doen laat je maar lekker verwennen. inge je opa heeft een hele lieve uitstraling zon opa die je meteen zou willen knuffelen als je hem zou zien
@Hielkje: ik verwacht geen ongi en ik ga ook nog niet testen hoor....duurt nog 2 weken Ik denk dat je Joyce bedoelt! @Joyce: Als je morgen gaat testen, doe het dan met ochtendurine. Dat hoeft tegenwoordig niet meer, maar het is en blijft een feit dat je urine dan de hoogste concentratie HCG heeft (als je zwanger bent)...dan heb je de minste kans op een 'vals negatieve' test
Ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar Joyce, haar test, indien ze toch niet ongi is geworden. Maar we hebben geduld. Verder iedereen een fijne zaterdag gehad. Ben zelf nog even naar de kroeg gegaan. Was wel glad met lopen, maar wel even gezellig. Hou het in de gaten. Tot later Veel liefs Esther
Goedemorgen allemaal! Joyce, je laat ons in spanning . @ Lisa, wel goed op jezelf passen hoor! Ik ga vanmiddag sinten met familie, alles is klaar, cadeautje, gedicht en surprise. Dat is de eerste keer, meestal moet alles op het laatste moment . Iemand nog leuke nieuwtjes?
Ik ben ook benieuwd naar Joyce.. Gelukkig gaat het weer wat beter, geen pijn meer in mijn onderbuik het is wel erg druk. maar met een kruik gaat het steeds weer beter. Voor de rest nog wel ziek