jeetje desini, doe je wel rustig aan meis, gelukkig is alles goed nagekeken en is alles goed. labrador, dat is vreemd dat ze geen sleutel kunnen vinden
desini: Zo dat was weer schrikken zeg! geluukig dat ze je bij de HAP wel serieus nemen en dat het met je kindje goed gaat is natuurlijk het belangrijkste.
Oww desini wat een spannend verhaal!!! Pff kom je paardje maar brengen hoor heb nu wel wat afleiding nodig! Doe maar voorzichtig!
meiden manlief wil dat ik morgenochtend ga testen. wat denken jullie met de laatste 2 maanden als cyclus zou ik morgen ongi moeten worden maar mijn langste cyclus was 28 dagen, dan moet ik dus woensdag ongi worden wat zouden jullie doen.
en dan dat hij morgen een posi test heeft haha dat zou wat zijn, maar ik durf niet zo goed te testen eigenlijk wat zouden jullie doen
Tja ik wil het altijd weten! Heb vaak ook pas na mijn nega test dat mijn ongi doorbreekt! Alsof ik het tegen houdt.... Een witte test is wel k%t, maar dan weet je wel waar je aan toe bent!
Ik denk dat ik morgen zou testen met een 2v5 kruidvat. Die is heel gevoelig. Zitten ook nog twee in, dus als ie negatief is kun je woensdag nog een keer testen.
@ Desini: Rustig aan doen hoor meid! @ Azrael: Je houdt ons wel in spanning zeg! @ Tweety25: Ik zou gewoon morgen dan testen.
@ Desini: fijn dat je weer gerustgesteld bent, dat is toch een fijn gevoel! @ Tweety: als hij het graag wil.... Ik snap dat het eng is maar de uitslag verandert er niet door... @ Azrael. Nu moet ik jou toch eens eventjes streng gaan toespreken dame! Het zit namelijk zo, of je bent zwanger, of je bent het niet. En vandaag is de dag om daarachter te komen ! Het heeft geen zin om jezelf langer in spanning te houden. Misschien stelt een nega test teleur maar dat zou ongi ook doen. Maar wie weet, en dat denk ik, onthou jij jezelf een heulll leuke avond met je menneke! Zo zit dat. En piezen nu!
denise schrikken zeg gelukkig dat alles goed is met de kleine doe maar lekker rustig aan tweety ik zou testen twijverlaar klinken wel positieve klachten spannend nog effe hier vandaag broek gekocht eigen broeken zitten niet meer lekker, lekker cakjes gebakken waren beetje groot geworden dus met uit halen brokelende ze al wat af maar de smaak is goed heb er een laagje botercreme met hagelslag overgedaan nam nam
@desini, dat was zeker ff schrikken zeg! blij dat je kindje in orde is en dat iedereen zo goed met je bezig is! stress moet je nu niet hebben he. @azrael, gelijk heb je meid! gewoon nog ff wachten tot je ruim over je nod bent! hier vandaag een nijntje van 6 weken in mijn armen gehad, zoooo lief!! toch wel beetje dubbel moet ik zeggen. straks maar ff met vriendje overleggen wat we gaan doen. heb al wel voer in huis wat hij daar ook krijgt.....
@Sallie; hahahaha! Ja, je hebt ook wel een punt.. Maar tóch wacht ik nog even, als is het alleen maar om jou te pesten. @Twijfeltje; spannend!! Ik duim voor een knalpositieve test! @Desini; jemig wat laat dat ventje jou schrikken zeg! Gelukkig zit alles nog zoals het hoort. @Justme; gewoon doen, dat konijntje. Het kan onmogelijk je andere konijntje vervangen, maar wel een nieuw warm plekje in je hart maken. En anders zit je maar naar dat voer te staren zonder dat iemand dat opeet, da's ook niet alles. Pffff ik heb net even gezellig mijn reu onder een andere uit mogen trekken. Er was een bijna-loops-teefje, mijn reu denkt "Die pak ik even", waarop de reu van dat teefje zegt "Joh, pak jij lekker je eigen bitch" en toen hingen ze in elkaar. 2 felle terriër reutjes met een ego van hier tot gunter, joepie. Toen ik de mijne eenmaal los had en de lucht inhees hing de ander gewoon te bungelen aan de voorpoot van mijn hond. Die heb ik een flinke optater gegeven en toen was het klaar. Nog even de schade besproken met de eigenaresse (ze hadden allebei niets ergs), en toen maar vlot naar huis. De mijne heeft een gekneusde voet en een verbrijzeld ego. Hij heeft worst met pillen gehad en ligt zich nu te schamen onder de tafel. Pfffffffffff wat heb ik toch soms een grafhekel aan reutjes en dat patsende machogedoe. Ik had nooit aan honden moeten beginnen. *moppermopper*
Ik vind gewoon dat Sallie gelijk heeft Hahaha nee ik snap je wel hoor. Zelf test ik nooit voor mijn NOD (en daarom ook pas 1x hoeven testen in al die keren kun je nagaan)
Owww een klein konijntje....lief! Cake met hagelslag, daar heb ik zin in!! Zo net een lekkere smakkerd van mijn vierjarige gemaakt...,daar had ik twee week geleden toch wel behoorlijk wat stress van gekregen! Nu snel omkleden en uit eten! Fijne avond meiden!!
@desini, jakkes, dat klinkt weer eng! Gelukkig is alles goed! Nu echt rustig aan doen hoor meis! @sallie, alles wel goed hier hoor, beetje veel hoofdpijn van de ongi, en geestelijk alvast een beetje aan het voorbereiden op de gyn. Moet wel zeggen dat ik het zwanger worden nu even niet meer zo heel leuk vind. Hoe is het bij jou? @justme, ik zou het ook doen, Het kan nijn inderdaad niet vervangen maar wel wat afleiden. @azrael, jij klein oplichtertje! Zit ik hier snel alles te lezen op achter de uitslag van de test te komen, heb je het niet gedaan, grrr, wat een anticlimax hahaha. Nee grapje hoor, ik geef je wel gelijk! @tweety, ik zou nog even wachten. Maar aan de andere kant, als je zwanger bent kan je nu al posi testen, dus dan weet je het wel gelijk!
Heey dames. Net klaar met werken. Pfff weekend yess. Morgen na de winterefteling met collega en dr kids. Ik weet echt niet wat ik moet denken van al mijn kwaaltjes. Ik ga volgende week zondag testen dan ben ik 1 dag overtijd volgens mijn banner en heb hem op 28 dagen staat. Maar wacht af. Mischien wordt ik aankomende week wel ongi of niet natuurlijk. Maar omdat ik ook maanden heb van 23 wil ik ook mijn langste aanhouden. Dus snap het wel van azreal. Maar ze houdt ons inderdaad in spanning. Maar snap ook wel dat het behoorlijk heftig is omo wit... En als je het inderdaad bent wat maakt die paar dagen dan nog uit. Maar ben reuze benieuwd. En azreal: tjonge wat sneu voor je hond dat hij werdt afgesnauwd. Maar goed dat jij die ander heb laten merken dat hij er mee opmoest houden. En wie weet komt hij wel een loopse witte poedel tegen. En krijgt hij zijn eigen chick whahaha En desini. Jemig weer wat een verhaal. Gelukkig is alles wel goed met de kleine. Ik zou het even lekker rustig aan doen. Liefs mij Justme: wat lief een klein pluisje. Ja het is dubbel maar ik zeg doen
@Muis; zijn ego is echt verbrijzeld inderdaad, haha. Eigen schuld hoor, stom machogedoe ook altijd. :x @Florabella; autsj! Geen schade opgelopen? @Catharina; Sorry! Ik maak er wel een cliffhanger van he, haha. @Twijfel; Lekker lastig he, die onregelmatige cyclussen. En jij hebt dus ook al van die dubieuze kwaaltjes. Ik krijg er gevoeglijk het heen en weer van, haha. Stom he, van die honden. En het allersufste is, mijn reu hééft al een eigen chickie, die stond tijdens het delict 10 meter verderop gras te vreten. Maar ik vind poedels leueueueuk!! En witte poedel X wit bonte ruwharig terriër kruisinkjes lijken me episch! Dus als je er nog een weet te lopen, geef maar een gil. Geniet van je weekend!