nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Justme, fototje van nijntje, ben nieuwsgierig.

@Meid, hoe is het nu met jou? Gaaf een inloopkast, zou ik ook wel willen, maar geen ruimte voor helaas. Misschien ooit. Heeft je vriendje dan al een nieuwe baan.

@Ikke, fijn dat je je NOD hebt gehad. En heerlijk om na zo een lange tijd van elkaar gescheiden even samen weg te zijn geweest.

@Labrador, heerlijk een nieuwe auto. Wij zijn nog niet met de vakantie bezig. Moet eerst kijken hoe ik dat op mijn werk ga regelen met mijn nieuwe collega, die wil namelijk niet de dagen werken als ik er niet ben. Probleem.

Schoonzusje is net naar huis gegaan. Hebben een heerlijk weekend gehad samen. Heerlijk tapas gegeten en dvd's gekeken en lekker bij gekletst. Meteen ook afgesproken dat als de mannen weer een weekend weg gaan we dit elke keer gaan doen. Misschien zijn we dan de volgende keer wel met z'n drieen.
    moet zo nog naar een verjaardag echt totaal geen zin in. Maar ja heb het beloofd..

Liefs Esther

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heeeej meiden!

Zo ik was er ook weer, na die rare praktijken van Azrael even geen zin meer in dit topic ;). Whahah, neehoor!

Ik was gister heerlijk met vriendje uit eten geweest, daarna nog even bij vrienden langs en daarna (BM)Sen, dus ik had het gewoon veel te druk ;).

Justme: liefffff, je nijn! Heb je er een foto van? Ben erg benieuwd! Is het een Hollandertje ofzo?! Ik wil ook heel erg graag een konijn, maar geen twee. En overal waar ik op internet lees wordt gezegd dat ze samen moeten....

Catharina: vervelend voor je dat je zo'n last heb van je ongi zeg! Had ik ook heel erg, is het bij jou ook erger dan voor stoppen met de pil? Ik hoop dat de gyn bij jou wat ophelderen kan!

Ikke: jeeeej, je bent er weer en dan meteen met een NOD! Alle duimen voor jou deze ronde! :).

Joyceje: hoe is het met jou?

Labrador: lekker die aso mensen in je buurt, had jij vanmorgen om 9 uur de grasmaaier aan? Lekker onder hun raam herrie maken ;).

Meid: Gaaaaf een inloopkast! wat voor huis hebben jullie nu? En bevalt de buurt een beetje? Ben ook wel benieuwd of je ongi is doorgezet, van je banner word ik niet veel wijzer;).

Azrael en GFH: wat een gedoe zeg met die hondjes, lijkt me ook lastig als je steeds op moet letten op andere honden! Maar wel heel leuk om te hebben! :). hoe doen jullie dat met werken? Ik zou me niet kunnen voorstellen hoe ik een hond zou moeten houden!

@ Florabella: Niet zo eng doen hoor, met vallen enzo!

@ Desini: Snap dat je er van baalt dat je niet zoveel kunt rijden, het is toch je werk! Maar ik denk inderdaad dat als je dat na je zwangerschap weer wil oppakken je nu beter even rustig aan kan doen voordat je de rest van je leven last heb van je bekken!

Verder gaat hier alles goed. Vandaag een rustig dagje eigenlijk wel! Zou iets voor me opleiding moeten doen maar heb er totaal gene zin in, dat heb je met een verplichte opleiding :p. Verder merk ik dat mijn cyclus weer op gang komt, de "fikkende tieten"zijn er weer. Steken af en toe, niet normaal. Maargoed, dat hoort erbij. WEer goed BMSen deze maand hihi!

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    @ Hielkje: Mooi dat het gezellig was! :). Leuk als je zo met je schoonzusje kan opschieten! Succes op de verjaardag, meestal is het leuk als je er eenmaal bent ! :)

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    jeetje meiden wat kunnen jullie weer kletsen.

Ikke welkom terug, fijne vakantie gehad? waar zijn jullie geweest?

Hielkje, lekker genoten dus van je weekend.

Justme, leuk een nieuwe nijn ben benieuwd of je nog een foto plaatst.

Ik heb vanochtend niet getest durfde niet.... Maar er is ook nog geen ongi te bekennen, en de klachten die ik had zijn er ook nog(andere maanden namen die per dag of voor mijn NOD) we wachten dus nog ff af

5. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Nou mijn banner is iddniet helemaal up to date! :p
    Mijn ongi is wel door gekomen, het was alleen niet veel, en alleen oud bloed.. Beetje raar!
    Mijn vriend heeft helaas nog geen werk.. Dus gaat een moeilijke week worden :(
    Weet niet meer wie het vroeg, maar ik zal straks nog even proberen om een foto van ons huis te plaatsen.. En ja een inloopkast!! In Gouda had ik ook 1 maar dat was echt een amateur!! Nu komt er een geweldige inloopkast, en jullie krijgen zeker weten een foto te zien als ie af is!!! :)

6. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @sallie, ja klopt, ik heb er nu echt veel meer last van. Ook heel veel hoofdpijn enzo, bah, hoop dat het snel over is.
    Konijntjes moet je eigenlijk wel met zn 2en doen, anders schijnen ze zich heel zielig te voelen ja

@meid, ben benieuwd naar foto van je huisje, Klinkt wel als gekke ongi! Hoop dat je vriend snel een baan vindt!

@tweety, spannend! Klinkt wel goed hoor, maar snap dat je nog niet durft! Wanneer wil je wel gaan testen dan?

7. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Justme ik ben heel benieuwd naar je nieuwe konijn.
    Nou Labrador dat is ook wat zo laat nog muziek. Zou er erg chagrijnig van worden iig.
    Tweety oeh spannend zeg!
    Meid echt balen voor jou.

Hubby en ik hebben net weer een heerlijke wandeling gemaakt met de paardjes. Was wel heel erg koud! Straks dansles. Eens kijken wat we vandaag weer gaan leren.

8. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

@Meikie: We hebben een top week gehad, jammer dat het weer voorbij is!

@Meid: Wat fijn dat jullie nog een dagje extra vrij hebben en knap hoor dat je je eigen inloop kast gaat tekenen, zou ik echt niet kunnen

@Catharina: Altijd fijn te weten dat je gemist word ;)

@Labrador: Een ford mondeo, is het nieuwste model? Die vind ik erg mooi

@Sallie: Thanks meis :D . Ik zie dat jij in de 2e ronde zit. Balen maar een 1e ronde van 24 dagen is geen slechte score.

@Tweety: Vakantie was top! Waar ik was hou ik ff in het midden maar het had iets te maken met in de sneeuw spelen ;)
    Spannend voor jou nu, wanneer ga je testen?

Een hoop paarden mensen in dit topic trouwens ;) Iets waar ik dus totaal niet over mee kan praten

@Florabella en DeeDeeBowtie (ga je DDB noemen hoor ;) ) Welkom hier en hopelijk zijn jullie snel zwanger :D

9. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Nou ik ga hopen dat het is gelukt.

Dit is dan mijn nieuwe huis !! :)

10. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Jezus, dat is een beste kast zeg!! Jaloers ;)

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Haha ja beetje aso he voor 2 pers. :) haha

12. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw, wat een groot huis, mooi hoor! Dat is inderdaad groot voor 2 pers., daar moet dan maar snel verandering in komen!
    Lijkt me wel een heerlijk huis om met een gezin in te wonen.

13. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Nou idd. Lekker een lap grond voor je kindje(s) om op te spelen en lekker rustige ligging (denk ik). Hopelijk zijn er snel baby geluidjes te horen bij jullie thuis ;)

14. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Dankjewel Muis,

Het is idd een erg fijn huis Met een heerlijke tuin, waar hopelijk ons (toekomstige) kleintje heerlijk in kan spelen!
    Er moet idd snel verandering in komen!

Het tekenen van mijn inloop kast doe ik niet zo ingewikkeld hoor ! :) Ik teken het per muur.. dat is handiger ;) hahaaa

15. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Wow meid wat een mooi huis!

Just me: Geniet lekker van je nieuwe aanwinst!

Verder weet ik niet meer wat ik allemaal heb teruggelezen.

Ik ben een beetje grieperig, maar gelukkig geen koorts ofzo. Ik vind het zo raar, mijn bm was nog niet helemaal schoon volgens de laatste echo, maar ik heb verder helemaal nergens last van! Geen bloedverlies, buikpijn of wat dan ook. Vaag...

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    vervelend loetjoe, dat je wat grieperig bent!! doe maar lekker rustig aan!!

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hee jou kende ik nog niet, welkom hier. Wat een geschiedenis heb jij al moeten door lopen zeg. Hopelijk kunnen ze bij de gyn vinden waarom het steeds mis gaat. Ik ken iemand waarbij het ook 3x mis ging en die bleek later diabetes te hebben wat goed te behandelen is en nu is ze ook bijna uitgerekend. Hopelijk is het bij jou ook iets "makkelijks"

18. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Hoi Ikke,

Ja, ik hoop ook dat er niet veel bijzonders aan de hand is en dat het de volgende keer gewoon raak en goed is!

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wow wat een gaaf huis Meid!
    Ikke ik luister ook naar DeeDee hoor (die naam was alleen bezet)
    Loetjoe ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

20. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Met alleen die ooglidoperatie komt de jouwe er nog goed vanaf! Ik hoor vaak liefhebbers van het ras met huilend hart zeggen dat ze nooit meer een pei willen, vanwege de schrijnende gezondheid. Aan de andere kant hoor ik ook vaak mensen over peitjes of bijv. berner sennens zeggen, dat ze liever 5 jaar een pei of berner hebben (met grote kans het dier jong in te moeten laten slapen), dan 15 jaar een andere hond. Gewoon omdat ze zó verliefd op het ras zijn.
    Ik heb zelf niet echt een ras wat ik "mijn ras" noem, ik vind bijna alles wel wat hebben en iedere hond met een beetje humor en een leuk smoeltje kan mij om z'n pootje winden. :D

@Sallie; Met werken kan een hond wel lastig zijn. Ik heb ook niet het slag hond wat je aan een uitlaatservice mee kunt geven, dus het is vaak even puzzelen. Voordat ik wegga (werken, stappen, iets wat langer dan 2 uur duurt) zorg ik dat ze flink gerend en geplast hebben, dat ze lekker moe zijn. Daarna draai ik onze "ik-ga-zo-weg-en-jullie-blijven-thuis" routine af, en zorg dat ik binnen 5 uur thuis ben. Langer kunnen ze niet alleen ivm moeten plassen, en verveling. Is er iets waardoor het echt langer duurt dan dat, vraag ik een in de buurt wonende vriendin of ze ze aangelijnd wil laten plassen (dat vraag ik wel al dagen van te voren). Lekker een borrel na je werk zit er dus niet in. Gelukkig hebben wij een eigen zaak dus ik kan zo lang werken als ik "wil", maar de honden zijn ook wel mede de reden dat ik over een tijdje een eigen zaakje vanuit huis wil beginnen.
    Klinkt heel lastig allemaal, maar het zijn verrukkelijke dieren die je leven echt verrijken, en ik zou echt voor geen goud meer zonder honden willen leven.

@Tweety; aaah jij zit in hetzelfde schuitje als ik! Nog steeds geen menstruatie te bekennen maar ook niet durven testen, haha. :D Wanneer ga jij je angst overwinnen? Ik weet echt nog niet wanneer ik ga testen. *onzekernagelbijtmodus*

@Meid; wat een waanzinnig mooi huis! Dat je er maar vele jaren gelukkig mag wonen, hopelijk snel met z'n drietjes.

@Loetjoe; beterschap! Hopelijk voel je je snel weer lekker. Doe maar goed blijven drinken en vitamientjes nemen. En lekker stomen met kamille en smeren met tijgerbalsem. Ben je binnen no time weer een geruisloze ninja. :D

M'n banner klopt niet meer! Even een nieuwe maken maar.

Deel Deze Pagina