Is ook erg goed. Heb medium altijd gevolgd maar man lief vindt lei to me ook erg leuk en we kijken nooit iets samen. Vandaar
Hihi die neem ik allemaal op! Kan ik op een regenachtige dag of een saaie tv avond lekker terug kijken!
Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen vroeg gaat de wekker weer!!! Iedereen slaap lekker en zoals iedere nacht droom zacht!!!
Even een snel berichtje, nog steeds bloedverlies, maar omdat ik geen krampen of iets dergelijks heb kan het nog wel goed gaan ook omdat ik me kwaaltjes blijf houden, moet morgen op advies van de gyn bloed laten prikken kijken hoe het met de hcg waarde is.. Voor een echo is het nog te vroeg..
Joyce kijk jij ook wel een beetje uit om helemaal gekneusd en bont en blauw op die paarden te kruipen, ik weet wel dat je een bikkel bent, maar je moet nog langer met dit lichaam doen he! Denk een beetje aan jezelf Tweety spannend hoor! Ik ga voor je duimen dat je ongi uitblijft! Azrael ook nog steeds geen ongi? Ik ga nu lekker slapen, mijn vader en zijn vrouw zijn net op visite geweest en hij had heeeeeeeerlijke goulash gemaakt thuis en meegenomen omdat ik het nu rustig aan moest doen en dus ook niet van hem in de keuken mocht gaan staan haha. Was heel gezellig, we wonen dik anderhalf uur uit elkaar dus ben altijd blij als ik hem weer zie! Morgenochtend ga ik lekker met m'n moeder een tweede poging wagen om de meubeltjes op te halen en andere baby inkopen te doen. Hopelijk kan het nu gewoon doorgaan want ik kijk er nu toch ECHT naar uit hoor!
@Desini; nope, menstruatie is nog nergens te bekennen. Dames, ik wens jullie een hele fijne avond en een productieve nacht, ik ga lekker de honden uitlaten, een warme douche nemen en naar m'n bedje toe. Ajuu!
Hier ook geen paarden meid hoor! Aha, mooi dat ik nu weet wat een paddock (of zoiets) is, want dat las ik al vaker.... @meid, super mooi huis! @mendy, jeetje wat onzeker voor je, ik duim heel hard dat alles goed blijft gaan! @joyce, wel lekker korte ronde! Veel succes voor de komende ronde!! Ik volg boer zoekt vrouw niet, waarschijnlijk als 1 van de weinigen in nederland. Ben nu de 3j's aan t kijken voor liedjes van songfestival, vind het niet veel soeps.
Goede avond Lekker gekletst weer meiden @Tweety: Donderdag dus testen, ben benieuwd. @All: Gelukkig zijn er meer paarden nitwits @Azrael: Jij houd ons ook behoorlijk in spanning zeg. Hopelijk ga jij snel op roze @Joyce: Klote van je ongi maar wat een mooie ronde weer, ik zou ervoor tekene (of eentje van 9 maanden ) @Hielkje: Gelukkig maar dat de pijn te handelen is en wat grappig dat jij een live BZV hebt @Meikie: Jij ook sweet dreams meis @Mendy: Klote zeg dat je bloedingen hebt. Hopelijk blijkt alles goed te zijn. Ik duim voor je en knuffel voor deze onzekere tijd!! @Desini: Hopelijk lukt het om morgen wat te shoppen @Catharina: Dat zijn dan 2 mensen die BZV niet kijken
@ikke nee ik vind de ongi nu ff heerlijk het loopt eindelijk een keer door , en is lekker vroeg dus kan ik vroeg weer beginnen ok ok ik kom er eerlijk voor uit nu *zucht* ik zag ertegen op om dus op de geplande dag ongi te worden aangezien ik zaterdag wedstrijd heb en dan dus een witte rijbroek aan heb hahah dus ik ben erg blij met de vroege ongi ! uiteraard zou ik ook zeker tekeken voor een 9 mnd hihi maar alles op zijn tijd denk ik dan maar @Desini haha ja ik hoef nu nog niet uit te kijken ok moet wel voorzichtig doen , maar echt ernstig er rekening mee houden nog niet maar dit was de 3e keer in 14 jaar dat ik van spark afviel dus heb ik toch netjes gedaan van de andere val ik wel wat meer maar das vanwege jongigheid of niet op de eigen benen lopen correctie ! zo ben ik vorig jaar met merrie en al onderuit gegaan in galop pff . hoop voor je dat het lukt meis de spullen kopen !! succes en veel plezier ! @mendy ook ik duim voor goed nieuws meis , gun het je zo ! gun het iedereen ! maar bij jou is het toch echt even speciaal momenteel hihi @Azrael echt productief gaat het hier niet worden met de rode doos whoehaha en tijn heeft weer eens een steenpuist *zucht* dus ach lekker slapen na zo een weekend is ook niet verkeerd @Meid dacht ik al indd groningen daar heb je heel veel huis voor niet al teveel geld , wij hebben er ook een keer gekeken , voor een voerderij betaal je er bijna niks vergeleken hier ! alleen de werk voorzieningen zijn dus ook erg laag en martijn zou er niet makkelijk een baan vinden idem dito met duitsland . maar het is zeker een mooi huissie @Florabella ja dat is wel slim dan ja ! wel lekker als je daar tijd voor hebt dingen opnemen en met K weer kijken ...wil ik ook !! haha ach ja ik kan wel redelijk kijken wat ik wil in de avonden zolang ik me gtst heb en Repo opneem om samen met tijn te kijken ben ik gauw tevreden Net bij die vriendin geweest , en ze had eindelijk een keer koffie in huis ! hehe had ze dus nooit tot ikk zei ik kom niet meer tot je koffie hebt ! en die had ze vandaag! Daar even BZV gekeken normaal thuis moet ik het boven kijken want tijn kijkt dan beneden wegmisbruikers dus ach ik ga nog ff verder kijken internet want na een heel weekend er geen tijd voor gehad te hebben heb ik nog 68 mailtjes pff
Goedemorgen! Mendy ik duim voor jou dat het goed komt!! Joyce. Even door de rode dagen heen en dan op naar de klus! Desini owww baby shoppen dat lijkt me echt heerlijk! Denk dat ik het ook pas durf als ik zover ben als jij, geniet ervan!! Azrael en en en en en ........ (helemaal niet nieuwsgierig hoor!) hier opstaan en aan het werk. Vanavond klanten voor mijn paardje.... hopelijk verkoop ik hem niet haha
Goedemorgen meiden! Heb alles gelezen hoor, maar moet nu naar mijn werk! Werkse of geniet van je vrije dag, Desini veel plezier vandaag!
Heey meiden!! Zo daar ben ik ook eindelijk weer..eigenlijk het hele weekend niet op de computer geweest, af en toe even snel spieken..lekker niks gedaan Gister hebben wij een Maxicosi cabrio black reflection van marktplaats op gehaald voor 15 euro echt super goedkoop en hij ziet er nog super uit!! Waren ook nette mensen. Goede koop dus Meid jeetje wat een mooi huis zeg!! daar kan je trots op zijn Mendy: wat een onzekere tijd voor jou meis..hopelijk is het niks. ( mijn vriendin heeft in het begin ook veel bloedingen gehad). Voor de rest niks onthouden
Goedemorgen meiden, Hoe gaat het? Lisa, dat idd een koopje! Leuk hoor!!! Werkse / fijne dag allemaal!
Hoi Meiden, Ben weer even bijgelezen, gisteren ook wel veel gedaan. @Lisa, dat is inderdaad een koopje. Hoop dat ik ook z'n deal kan sluiten. Ik ben vanmiddag weer heerlijk vrij en ga lekker Dexter kijken, gisteren gedownload, wil het al een tijd kijken maar zou dan halverwege in het seizoen binnen komen en nu start ik bij seizoen 1. Morgen ook vrij. Is natuurlijk altijd en dan met mezelf een heerlijk verwendagje thuis afgesproken. Scrubben, maskertje, haartjes verven (denk ik) en een beetje huishouden, hoort er ook bij. Liefs Esther
Goede moren dames, Hier gister een dagje efteling. Heerlijk zeg. Met mijn collega en haar 2 kids. Super gezellig. Maar echt warm was het niet brrr. En veel gelopen. 6 uur lang hahah. En vanmorgen naar mijn beste vriend heen geweest de tandarts. Pff vondt het nodig om mijn verstand in te korten. Dus weg kies. Maar ook weer gebeurd. Nu zo lekker slapen. En hopen dat ik niet veel pijn krijg. Maar eerst even reageren op die foto van dat prachtige huis. Wat gaaf. En lekker groot. Daar hoort zeker een klein hummeltje thuis. Ben jarloers hoor En Ben wel benieuwd. Wat voor een kleur kasten je neemt. Als hij klaar is wil ik en denk de rest ook zeker een foto. en Lisa: das zeker een koopje. En fijn dat hij nog zo goed als nieuw is. Hebben jullie goed getroffen. Hielkje: Heerlijk lekker tv kijken. En morgen een lekker dagje metime! Wat voor een kleur heb je in de gedachten? Azreal: Zoek me hier suf naar loopse poedels. Maar nog niets op mijn snuffelradar hhahah. Justme: Ben ook benieuwd naar jullie nieuwe aanwinst dus kom maar op met die foto. Maar ff nog 1 melding van mij. Ben ook geen paardenmens vindt het wel mooi maar moet er zelf niets van hebben haaha. Mij te groot. liefs mij