Hi dames pfff ook weer terug van werken en rijden. De Amerikaanse dame vond mijn vier jarige nog wat te groen voor haar. Heeeeelemaal niet erg haha ik wil hem eigenlijk niet kwijt! @azrael.....dat jij het nog volhoudt!!! Knap hoor!! Ik krijg ook direct nerbekkenontsteking, voel jij ook je blaasontsteking niet?! Ik lust geen cranberry SAP dus ik heb pillen! @jacobien knuffel!!! Hopelijk is je Beagle snel gewend. Moeilijke keuze maar wel heel eerlijk tegenover je hondje. Respect! @desini lekker geshopt?!! En marktplaats is heerlijk hè!! Ik vind het gewoon een sport om goedkoop leuke spullen te scoren!!
Ik ga vanavond ook aan de CSI en Law and Order. Ik keek altijd Bones na CSI, maar dat is er niet meer op! :x Ik kijk toch liever naar David Boreanaz (Booth) dan naar die kale vent met snor. Over lekkere hapjes gesproken, die donkere manspersoon van Criminal Minds mag er ook wel wezen! Hihi, ok ik hou nu op.
Heb vandaag ook een beetje op marktplaats rond gekeken over wat ze gemiddeld vragen voor een maxi cosie, dat is alles wat wij aan grote dingen nog moeten hebben als het raak is. De rest krijgen wij van mijn beste vriendin.
Loetjoe helemaal mee eens kijk ook steeds weer de herhaling van criminal minds alleen maar voor hem. Manlief wordt er gek van
Meiden, Sorry voor dit bericht, maar ik moet het even kwijt! Ik mis mijn vriendje nu al zo erg!!! Pff ik wist dat het moeilijk zou zijn, maar zo???!!! Pff.. Hij is nog niet een een half uur weg En vrijdag zie ik hem pas weer.... Vind het niet leuk!!!!!
Hiekje: spannend hoor! Ben benieuwd wat je er van vindt als het klaar is! Joyce: tnx meis, vast wel. Maar weet niet of het dan nog goed komt met de plannen waarvoor ik hier op het forum zit.. De tijd zal het leren... Meid: balen zeg, maar 5 dagen zijn zo voorbij joh! Snap wel dat het in je nieuwe huis niet leuk is alleen, maar probeer het positief in te zien! Nou ben ik wel een doorgewinterde alleenblijver, maar het zal echt meevallen! Hoe is het nou verder?
Ja idd, hij heeft nog geen werk hier.. Het zal vannacht wel moeilijk zijn, hopelijk morgen wat beter! 1 ding scheelt, nieuw werk, dus genoeg afleiding.. Dus ik hoop dat de week snel gaat! Verder gaat het goed hoor! Alleen doen mijn borsten erg veel pijn, en erg misselijk. Maar dat zal wel door het vele huilen komen.. Hoe gaat het met jullie?
Hallo allemaal. Er is hier weer veel gekletst. Heb alles gelezen, maar er is niet veel blijven hangen. Heb momenteel ook veel polsklachten (al vaker gehad ga woensdag weer naar de dokter) waardoor ik nu even wat minder online ben. Voor de dames die nog steeds niet ongi zijn ga ik duimen dat het zo blijft (met alleen mijn linkerduim goed??)
Oh meid, dat is vervelend Hopelijk vliegt de week voorbij en is het snel weer vrijdag!! Dikke knuffel
@meid, ik snap je goed hoor, moet er ook niet aan denken! Hoe is het op je nieuwe werk? @azrael, jeetje, ga je dan helemaal onder narcose? Dat vind ik best heftig. Aan narcose zitten toch best grote risico's? Ik heb wel eens gelezen dat 1 op de 100 mensen iets overhoudt aan een narcose!
Morgen heb ik mijn eerste werkdag, maar ik ken iedereen gelukkig al wel.. Pff.. Vind het echt klote zo! Ik ga zo mijn bedje maar opzoeken, des te eerder is het vrijdag Slaap lekker alvast meiden!
meid sterkte vannacht de eerste nacht is het ergste. hoop dat de week toch snel gaat. Veel plezier morgen op je eerste werkdag
oh balen dat je een beetje ziekjes bent geweest, voel je je nu al weer beter? Hier alles goed, ben in spannende afwachting
Meid: ik snap je heel goed, maar des te leuker is het als ie straks weer terug is! Maak er maar een lekker ego weekje van. Lekker doen (en laten) waar je zelf zin in hebt! Dan is de week zo voorbij.
spannend meis, hoop echt dat alles goed is. zijn je symptonen er nog wel? Ja sta er ook verbaasd van. Maar wil het echt proberen vol te houden, manlief helpt gelukkig ook mee, maar donderdag ga ik wel echt testen