Heey Meiden. @ Misslisa, Jeetje hoop dat je je gauw beter voelt en als je het niet vertrouwt idd Hapost of je VK bellen. Gelukkig gaat het nu wat beter met je. @ Joyce, Dat is eng ja als je zo over de rotonde schuift gelukkig heel thuis gekomen. Heb je al getest ik ben ook erg nieuwschierig.?? Wij zijn gisteravond nog naar alkmaar gereden is anderhaluur hier vandaan heel zachtjes gereden en ging goed heb haarextensions laten zeten super mooi geworden ben er blij mee. Verder erg misselijk vanmorgen toen heb ik wat gegeten en gaat nu goed. Dalijk ff naar schoonouders om mijn haar te showen en daarna komt me zusje met haar vrien Gezellig. Wij vieren geen sinterklaas trouwens.
blij dat je je weer iets beter voelt lisa, nu hopen dat je snel weer helemaal beter bent! hier is de sneeuw verandert in vieze troep had gehoopt mooie foto's te kunnen maken maar dat zal wel niet meer. verder alles prima, buik is nog steeds gevoelig en rommelig maar nog een bruine afscheiding weer. wordt een spannend weekje!
@Lisa, ben blij dat je buik al iets beter gaat, alleen jammer dat je nog niet helemaal ben opgeknapt. @Wonderful, leuk dat je extensions hebt, zou ik ook wel willen alleen vindt mijn man me leuker met kort haar. Dus zal er bij mij niet inzitten. @Justme, wordt zeker een spannend weekje, we wachten af. Joyce, laat aub iets weten, we worden gek hier
oh joyce wat spannend ik ben echt heel benieuwd lisa ik hoop dat het vandaag weer helemaal goed gaat justme ook nog even spannend voor jou wij gaan vandaag sinterklaas vieren heb er wel weer zin in is altijd heel gezellig. Wij gaan volgende week de kerstboom zetten ik hoop dat de kinderen er een beetje afblijven. ik heb maar 9 kerstballen eerder hadden we altijd een heel erg klein boompje en dan ging dat wel ik denk dat ik er dit jaar misschien wat meer nodig heb of ik haal heel veel snoepjes en hang die erbij moet er nog even over nadenken
lisa beterschap hoop dat je snel opknapt laat je maar lekker verwennen. ben ook wel benieuwt naar joyce wij hebben gister sinterklaas bij mijn ouders gevierd was gezellig, hebben zwangerschapskalender gekregen staat elke week in wat er allemaal gebeurt is wel heel leuk, en hebben slofjes voor de kleine gekregen erg lief
Hey meiden, Lisa wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Doe rustig aan meis!! Inge gefeliciteerd met je nieuwe werk! Wat een mooie foto's allemaal meiden!! Jullie hebben onwijs veel gekletst zeg! Mijn nieuwe huis is ingericht! Het is zo'n dijn huis! Ik heb de kerstboom al staan kon het niet laten haha. Straks gaan we Sinterklaas vieren met mijn schoonfam. gezellig! Er komt een Sinterklaas langs. leuk voor de kleintjes!
hoi hoi ik reageer even heel ego en heel snel want moet nog veel doen niet ongi geworden gisteravond enorm veel last van maagzuur vanmorgren getest en nee alleen de controle streep was er maar ben dus ook niet ong morgen ga ik naar de huisarts want dit is gewoon de 2e maand dat het ineens na zoveel ja laat is wordt vervogld
jeetje moest echt veel bij lezen (6 pagina's) maar ik heb het allemaal gelezen. Wij zijn gister voor sinterklaas bij mijn schoonouders wezen eten en daarna gewoon gezellig samen zijn. Straks gaan we naar vrienden die hebben een zoontje van bijna 1.5jaar en vieren daar een beetje sinterklaas (maar meer voor hun zoontje) Jeetje lisa hoop dat je je snel beter gaat voelen hoor en Joyce we zijn erg benieuwd
afwachten joyce geen bloed geeft moed, misschien heb je nog niet genoeg hcg over paar dagen anders nog eens testen als je niet ongi bent geworden
tweety ja ik ga morgen eerst even naar de huisarts want ik moet het snel weten als het wel zo is ivm mijn bloedverdunners
Ow joyce dat is nog even spannend dan. @ Sallie, Bij Bianca vink van Dreams of beauty zij doet dat echt super goed! Dus als je dat wilt is zij echt een aanrader.! Ik ga gauw weer zitten hier te computeren op de wii en roepen me allemaal Haha.
Hey meiden, ik heb ook gisteren sinterklaas gevierd bij mn ouders, was heel gezellig. Nu lekker relax dagje. @lisa, fijn dat je je nu beter voelt! Doe maar rustig aan. @joyce, jammer dan er geen twee streepjes stonden! Succes bij de huisarts! @meid. Wat leuk, eindelijk jullie nieuwe huis! Zijn jullie al helemaal verhuist? Gezellig toch, alvast de kerstboom, ik ga hem ook snel opzetten. Net alvast alles van zolder gehaald!
@ Joyce, ik laat me sloffen nog even in de marinade liggen, want zoals Angela net zei, Geen bloed is nog niks en je HCG kan nog wat laag zijn. Dus maar even afwachten wat de huisarts zegt. Hier geen sinterklaas gevierd. Voor iedereen die dat wel heeft gedaan of nog gaat doen. Heel erg veel plezier.
Catharina, we zijn nog niet helemaal over want het huis staat 300 km van waar we nu wonen. We gaan helemaal daar wonen als we allebei nieuw werk hebben. Dus compleet nieuwe stap in ons leven. Maar wel helemaal super! Sinterklaas feest was gezellig!! We zijn net weer terug.. Straks maar lekker slapen, het was een drukke week. En morgen gaat mijn wekker weer om kwart voor 6!! Pff...
Hey meiden. Vandaag bij familie in Oss geweest, sinterklaas gevierd. Was gezellig! De meeste sneeuw is hier ook weg en verandert in ijs blubber bende. Joyce: ik duim voor je dat je toch een tweede streepje gaat zien binnenkort!