nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    dankje wel sallie ja we zijn er super blij mee. Het zijn wel echte donderstenen. Maar zijn ook superlief voor elkaar. En nog niets kapot hier....tot nu toe dan hahha

2. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@Muis: na een positieve ovu test springt een ei tussen de 24 en de 48 uur dus het kan zijn dat je morgen een hogere temp hebt.

@Jacolien: Balen dat je een van je hondjes weg moest doen maar hij zal het vast wel goed hebben bij zijn nieuwe baasjes

@Loetjoe: Hopelijk word je niet ziek en gaat alles goed morgen bij de gyn

@Meikie: Ben benieuwd wanneer je eitje zal springen, hopelijk schieten jullie raak ;)

@Sallie: het kan best hoor, een ei heeft gemiddeld 10 dagen nodig om te rijpen. Het is idd wel aan de korte kant maar het is wel mogelijk. De ei kan prima rijpen tijdens een ongi.

@Silvia 2: je komt wel een beetje binnen vallen zo. Iedereen hier wil graag zwanger worden dus dat hebben we gemeen ;)
    Pijn in je borsten en steken in je buik kan van alles betekenen, misschien een beetje inlezen?

@Meid: Ik weet precies hoe jij je voelt meis, hopelijk gaat de tijd snel. Je mannetje missen is nooit leuk

@DDB: Hopelijk zijn de pols klachten snel weer weg en kom je ons weer pesten

@Dani: Gelukkig voel je je weer wat beter. Hopelijk heb je een mooie echo en gaat de tijd snel tot de echo

@Desini: Lekker hoor dat je zo hebt kunnen shoppen, krijgen wij foto's te zien als alles af is??

@Twijfelgeval: Ik vroeg het niet maar wel schattige beestjes :D Ik heb wel wat met katten

Iedereen is weer slapen dus ik zeg tot morgen.

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen allemaal.
    Ik heb een echt maandaggevoel vandaag aangezien ik gisteren vrij had, bah!

Leuke foto's van de kittens. Zelf zou ik nooit katten willen hebben maar vind ze bij anderen altijd wel leuk.

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    goede morgen meiden,

Heb ff een vraag herkent iemand dit? Heb sinds gisteravond echt mega spierpijn in me kont, vanuit het niets heb ook niet gesport ofzo

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Ga hier ook weer naar mijn werk! Spreek jullie allemaal vanavond weer!

Werkse of geniet van je vrije dag, GFH succes vandaag.

Dani zie dat ik gister te snel heb gelezen, echo is morgen. Dus ik wens je vanavond nog wel een keer succes ;).

Ikke, tnx. Dan hoef ik me geen zorgen te maken nu dat ik een onvolwassen ei heb :p.

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    @ Tweety: geBMS't?! ;)

7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    nee ook niet:p zat gewoon op de bank en was home alone

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Tweety. Ik had vreselijke spierpijn in mijn rug rond de innesteling.... Ga je al bijna testen?!?!!!

Oww twijfel wat een schatjes! Wij hebben er ook twee, een van 1,5 en een van een half jaar. Broer en zus...

Loetjoe succes bj de gyn meis, hopelijk is het mooi schoon!!

Hier onderweg naar mijn werk, drukke dag voor de boeg vol met zenuwachtige studenten welke examen hebben. Wanneer zou ik de eerste Ovu test gebruiken?!

9. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @florabella, sinds mijn eisprong heb ik hele lichte rugpijn gehad(niet heel erg en niet de hele tijd) gister had ik ineens hele erge rugpijn en dat bleef. Maar nu dus spierpijn gevoel in me kont heel apart, dacht misschien herkent iemand dit. Ik ga donderdag testen

10. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames daar was ik ook weer eens ik ben zo druk de laatste tijd dat ik te moe ben om savonds nog de laptop te pakken. heb zoziezo weinig energie op het moment. van mij mag het wel weer zomer worden. ik ga nu weer proberen om wat meer mee te praten. het is al weer aardig spannend hier las ik dani morgen een echo spannend. en tweety donderdag testen ik ben benieuwd

11. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Tweety: heb dit idd alleen wel eens na de daad :p

Twijfel: schattige beestjes! Ik zou zelf ook wel poesjes willen, maar hubbie is allergisch

Straks naar de gyn: ik ben sinds vorige week niks meer verloren, dus wat er zat zal er nu nog steeds wel zitten... Voor mij ook eerste keer bij de gyn dus vind het wel spannend, gelukkig gaat hubbie mee :)

12. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    heey loetjoe heel veel sterkte bij de vk gaan ze nu ook kijken of er een medische reden is dat je zo vaak een mk hebt gehad??

13. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Karnikke: dank je en voor zover ik weet niet, volgens mij doen ze alleen een controle-echo n.a.v. de uitslag van de vorige echo.

14. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    mm wel apart dat je al zoveel mk hebt gehad dan zul je ook wel heel erg in de stress schieten als je weer zwanger bent dat is natuurlijk ook weer niet goed das echt wel k*t

15. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    #4015 Loetjoe, 1 feb 2011
    Laatst bewerkt: 1 feb 2011
  16. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Karnikke: ja genieten is er weinig bij, heb het allang bekeken. Voor mij is zwanger worden één groot drama. Maar ja, als je een kind wilt, zal het toch via deze weg moeten ;)

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Loetjoe: heel veel succes zometeen bij de gyn

18. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Dank je labrador, ik zie dat jij je vruchtbare dag hebt vandaag. Ga je nog aan de BMS?

19. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    waar staat dat bms voor

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Loetjoe: Ik heb net een ovutest gedaan en die was positief. Ik moet tot 22:30 werken vanavond. Dus ik hoop dat mijn man er nog zin in heeft dan.

Karinikke: BMS = Baby Making Seks

Ik ben ontzettend moe en heb vanaf gisteravond af en toe links in de onderbuik flinke steken, ik ben duizelig en heb andere ontlasting. Herkent iemand dit als een eisprong?

Deel Deze Pagina