nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik merk wel dat als ik mijn eisprong heb gehad ik altijd wat meer moe ben en flinke steken hoor je wel veel vaker

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik heb rond en na mijn eisprong ook altijd hevige steken onder in mijn buik..

@Azrael, heb je al getest of hou je ons nog steeds in spanning.........................

Hier vandaag een heerlijk verwen dagje. Wel even naar mijn werk snel geweest moest nog iets regelen voor een arts.
    Net haartjes geverfd en uitgebreid onder de douche geweest. Lekker gescrubd en nu aan de masker. gewoon heerlijk z'n dagje. Moet ik denk ik maar vaker doen.......

Hier neemt de pijn in mijn arm alleen maar toe, wie weet is het positief....... (reageert sterk op hormoonsveranderingen) Maar we blijven heel erg veel geduld houden. testen heeft nog lang geen zin en wil nu ook minimaal een paar dgn overtijd zijn. Ga Azrael en Angela maar volgend denk ik..............

Tot later

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    heerlijk zo'n verwendagje hielkje. Moet een mens eigenlijk veel vaker doen.
    is wel balen dat de pijn in je arm weer toeneemt.

4. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Net naar de gyn geweest, er zat inderdaad nog restweefsel. Straks pillen ophalen die de rest van miskraam hopelijk opwekken (50% kans), donderdag en vrijdag ga ik ze inbrengen. Gelukkig heb ik dan gezelschap van een logeetje: een boxerhond van een vriend van ons.

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Hopelijk doen de pillen zijn werk!

6. jacolien09

17 jan 2011
    79
    0
    0
    Zweminstructeur
    Nederland
    hee dames

@Desini: Dat is niet leuk nee.. ben erg blij dat onze beagle een nieuwe leuk plekje en met liefde wordt opgevangen gelukkig tis echt moelijk voor onze jacky ook huilen, blaffen etc.

Voor de rest gaat alles goed hier.. ook met onze spruit gaat het goed!!!

(had een meisje verteld dat ons hondje weg ging en die heeft me vervloekt met een spreuk, ze vond dat ik een weerloze wezen was en een een gevoelloze mens.. en dat ik niet zwanger mocht zijn omdat ik zo was. alleen maar omdat ik een nieuw plekje voor ons hondje heb gevonden!!!) raar niet...

Naja ik ga even wat dingentje doen thuis...

de 2 dames houden ons wel in spanning!!!! Wanneer gaan juli testen!!

Groetjes Liefs

7. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    bah wat een raar meisje jacolien, dat zijn maar rotopmerkingen! Ik snap dat kinderen alles heel zwart wit bekijken en zoiets nooit zullen snappen, maar dan nog mag je verwachten dat ze enige opvoeding hebben gehad en snappen dat je iemand ook weer niet op zo'n manier maar behandelen toch!

8. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @loetjoe, viel het een beetje mee bij de gyn? Vervelend dat het nog niet helemaal weg was, hopelijk heb je niet teveel last van de pillen!

@karin, we hadden je al gemist. Druk met werk? of met andere dingen?

@twijfel, super lieve kittens!

Hier ongi weer weg, gelukkig, heb er altijd veel last van.

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi catharina
    ik heb de afgelopen tijd wat kinderen erbij gekregen dus heb nu erg drukke dagen en moest even weer een weg vinden hoe dat allemaal moest gaan doen nu loopt het allemaal weer een beetje dus word het allemaal weer wat rustiger en afgelopen tijd ook heel veel afsrpaken gehad in het weekend (wel heel gezellig) maar was blij als ik een keer een avond thuis was dat heb ik trouwens nog steeds vrijdag avond heb ik gelukkig een avondje vrij en vanaf zondag word het waarschijnlijk eindelijk weer wat rustiger wil mezelf dan ook niet meer zo vol plannen

10. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Twijfelgeval wat een schatjes zijn dat zeg. Smelt...:D
    En nu weet ik ook eindelijk wat BMS is. Dat gaan hubbie en ik vanavond maar eens doen, want had net een posi ovutest.
    Voel me alleen niet helemaal fit, maar dat negeer ik voor het gemak even. :p

edit: Jacolien wat een misselijke opmerking was dat van haar zeg. Oh wee als zij er ooit zo voor komt te staan dan zal ze misschien nog eens merken wat voor een vreselijke uitspraken dat zijn!

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
  12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik wens jullie even een fijne aaf, ben weer weg............

13. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    karin, welkom terug;) hoop, is met jou cyclus alles goed?

Jacolien, wat bizar van haar om zo iets te zeggen!

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    was gezellig sallie:p

15. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@Tweety: Griep??

@Karin: Van mij mag het ook zomer worden, dat grouwe gedoe hebben we nu wel genoeg gehad.

@Loetjoe: Succes bij de gyn en ik gebruik Fertilityfriend. Komt op hetzelfde neer alleen is dit engels. Na 2 MK's moeten ze eigenlijk gaan onderzoeken wat er eventueel de oorzaak is. Hopelijk is alles na de pillen mooi schoon.

@Labrador: Jee, je hebt je ei gevonden en de voor de rest kan ik je niet helpen, ik voel mij ei echt nooit!

@Jacolien: Wat een vaag iets zeg, rare mensen heb je op deze wereld rondlopen.

@DDB: Jij ook een ei, worden weer spannende weken. Aan de klus jullie :p

@Sallie: Jij ook een fijne aaf ;)

Hier nog steeds niks spannends helaas, nog steeds aan het wachten op mijn ei maar dat zal nog wel ff duren.

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @ Ikke,niet dat ik weet, maar was vandaag bij me vriendin en die zei dat het ook kon zijn dat ik gister haar zoontje iets te veel heb getild en dat het daarvan kon komen, hhhmm tja kan ook hij is inmiddels toch al weer ruim 11kilo dat til je niet zomaar op.

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    meiden ik ga sporten, misschien nog tot later vanavond

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hopelijk is het niks ernstigs. Sportse

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Nog niemand getest?!?!! Ik ben plaatsvervangend zenuwachtig haha

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hallo allemaal!

Ik heb niet zo veel te melden vandaag hoor. Natuurlijk nog geen ei gevonden maar straks toch aan de BMS, haha. Blijven oefenen natuurlijk!

Vandaag nog niemand getest? Blijft wel spannend hier!

Deel Deze Pagina