@Meikie: Het is duidelijk niet jou dag en ik vind het dus echt bullshit dat ze jullie willen laten opdraaien voor de kosten, wat een hufters zijn het af en toe toch ook. Knuffel voor jou en hopelijk gaat morgen alles een stuk beter.
Vrijdag heeft hij zijn gesprek! Ik hoop het zo! Dan kunnen we echt genieten, en voor de volle 100 % voor een kleintje gaan.. Dan wil ik ook met ovutesten gaan beginnen, ik krijg nameljk steeds meer het idee dat we op de verkeerde dagen bms'en.. Haha. (of het duurd me gewoon te lang) ik ben nu bijna een jaar gestopt met de pil, maar goed, we zijn eerlijk gezegd niet echt heel serieus bezig.. En deze maand gaat het ook niet lukken, ik heb mijn ei door de week, en dan is mijn mannetje er niet nou ja,, toch maar die ovu testjes als we hier allebei echt wonen..
Mendy sterkte!! Meikie wat een rotdag....knuffel voor jou!! Meid ik duim alvast voor het gesprek....zou wel lekker zijn als je elkaar meer kon zien!! Ik ga op tijd mijn bedje in, ben alsmaar zo moe! Slaap lekker meiden!
@meikie, heb manlief net ook ff het stukje van de garage laten lezen(hij is monteur) en hij vind het een apart verhaal, maar helaas is het wel zo dat jullie voor de kosten op moeten draaien. Hoe rot het ook is het is helaas niet te bewijzen dat het daar kapot is gegaan, kan ook net daarvoor zijn gebeurd en dat jullie het nog niet door hebben gehad. Maar wel k*t
@Meid: ik ga duimen voor jullie, het zou idd fijn zijn als jullie met z'n twee van dat prachtige huis kunnen gaan genieten... @ Meikie: wat een baaldag zeg! En schandalig van die auto, ik had dat echt niet gepikt.. Ja idd het gegeven blijft dat 1 op de 10 beginnende zwangerschappen gewoon fout loopt.. Het scheelt dat ik er hier wel heel goed over kan praten met vriendlief en we beiden er nuchter over denken...
@angela, met mijn arm gaat het redelijk. De hele dag vrij veel pijn gehad en nu spelen de zenuwen op. Heb de hele tijd steken in mijn hand. Even afwachten hoe het zich verder gaat ontwikkelen. Hoop dat het minder wordt. Maar dat heb je helaas niet voor het zeggen Hoe gaat het verder met jou?
Fijn dat jullie er goed over kunnen praten mendy! Mijn vriend hadden ook heel veel aan elkaar met de mk.. Klote hè?! Hopelijk brengt dit jaar veel mooie dingen!! En vooral veel wondertjes!!!
@hielkje, ja hier nog steeds hetzelfde. Ben vanmiddag alleen heel hard op mijn plaat gegaan, miste een dubbele stoeprand(als trapje zeg maar) werd toen gelijk super misselijk en beroerd(maar kan ook zijn dat ik beroerd werd en toen het stoepje miste dat weet ik dus niet goed) gelukkig was mijn vriendin erbij die schrok zich kapot en de kleine van haar begon gelijk te brullen, maar verder alles goed wel beroerd dat het zoveel pijn doet biij jou, hoop dat het een goed resultaat heeft
bah mendy, dat het toch nog misgegaan is. Ik vind het heel erg jullie, ik ben wel blij dat je er zo nuchter over bent. Het is zoals je zegt helemaal niet zo vanzelfsprekend. Voor ik op dit forum zat wist ik ook niet dat een miskraam zo vaak voorkomt en dat het zoveel maanden kan duren voordat je eens zwanger bent.
@Meid1987: Ik zal duimen voor je vriend! @Meike: Wat een baaldag heb jij gehad zeg! @Ikke81: Wat wil 10 DPO zeggen? Ik heb me trouwens ook nooit beseft dat een MK zo veel voorkomt.
he meiden, ff kort, hoog tijd om te gaan slapen hierzo... ben helaas door naar de volgende ronde. volgens mijn pendel moet dat m worden, dus we gaan goed ons best doen! mendy, meid, meike, dikke kuffies!!
Balen justme, je was zo positief. Maar wie weet heeft je pendel gelijk. Ik kijk bouwval gezocht af en ga dan ook slapen Veel liefs. Esther