met nijn is alles prima, behalve dat ie nog niet zindelijk is.... ff kijken hoe we dat gaan aanpakken....
@twijfel wat een lieve kittens !! @ikke jezus wat heb jij enorm bijgelezen heerlijk ! @angela spierpijn had ik laatst ook in me kont maar denk door spanning met rijden en in het bos met gladheid hihi @Karin druk druk ja van mij mag de lente wel komen ! tis nu steeds zo somber en koud buiten bah! @florabella ja bij ons komen de paarden van de veiling dan of in de opfok of meteen op stal worden beleerd en verkocht @loetjoe spannend de gyn hoop dat er niks meer zit meis zo een kalender ding is leuk , maar ik gebruik het niet ben bang dat je er dan constant op let enz en dat wil ik juist niet hihi wil gewoon wel normaal doorleven als het ff kan @Hielkje lekker verwen dagje kan lekker zijn ja hopenlijk is de pijn in je arm positieve pijn @Loetjoe ik hoop dat je medicijnen snel aanslaan en je weer verder kan met het fenomeen Prettig zwanger worden dit keer , wel leuk dat je een boxer loge krijgt ! @jacolien wat een vaag persoon die je vervloekt om je eigen keus die het beste is voor jullie en dus ook voor het hondje ach laat dat oort mensen lekker kletsen meis als hun ooit voor een beslissing zoals die van jullie komen te staan zullen die waarschijnlijk alleen heel egoistisch aan hunzelf en hun geluk denken en niet aan die van het beestje ! @Catherina hier is de ongi ook weer zo goed als weg , kan ik zaterdag me wedstrijd in een witte broek rijden zonder rode vlek hihi @Sallie dat was snel kort en krachtig alles goed wijffie pb mag xx @Loetjoe en andere wat is MMM? @Mendy toch even zuur meis maar ik snap jou ook volledig ! een natuurlijke weg is natuurlijk veel lekkerder , en jullie weten nu dat het gewoon mogelijk is ! gezellig dat je er weer vaker bent ! @Meid ja zonder mannetje is het gewoon niet leuk maar er is wel een positief iets JE HEBT ONS hihi das ook leuk !! goed werk doe jij !! @meid hier idem ik lees hier ook veel meer over mk's dan dat ik altijd had gedacht dat gebeurde stom eigenlijk .. @Meikie jeetje meis wat zuur ! maar wat zijn je opties volgens hun dan ? doorgaan of ?.... ja hopen dat je dan in de gehandicapten zorg wel een goede en leuke baan kan vinden De auto pff jemig wat een geld allemaal vind ook dat het hun fout is hoor anders de ombudsman inschakelen ofzo ? of rechtsbijstand? meestal als je gaat dreigen met een advocaat of iig zegt dat je die er naar laat kijken dan krabbelen ze wel terug @meid spannenddie baan en als je om d dag sex hebt dan kan je je ei toch niet missen of heb ik dat verkeerd ? @justme join the club haha alhoewel ik niet zo heel erg geloof in de pendels hoop ik uiteraard dat ze gelijk hebben @justme moet je een nijn zindelijk maken dan ??? hihi wist ik niet GFH weltrusten !! Zo dinnetje is weer weg die kwam weeer langs wel gezellig ! ze had ff een moeilijke dag , vandaag waren de paarden weer lekker druk druk dus ik heb me handen vol gehad vandaag , zo ff lekker douchen en dan slapen ! morgen weer een drukke dag ! xx
hey meiden heb alles gelezen maar niet echt wat blijven hangen sorry mendy lieverd wat een k.. zooi oh ik zit hiet echt te balen vind het wel heel fijn dat jullie er goed over kunnen praten en er toch positief onder kunnen zijn hopelijk is t snel raak maar 1 positief dingen je hoeft nog niet in de mmm morgen na de echo kan ik helaas niet hier komen melden hoe het is gegaan wordt echt pas laat op de avond we moeten morgen naar mijn schoonouders gaan daar eten en daarna nog ff naar mijn ouders als ik dan thuis ben zal ik meteen ff een berichtje plaatsen liefs dani
Dani: succes morgen bij de echo! Joyce: ik houd het zelf ook luchtig, maar nu ik al die toestanden heb gehad ben ik blij dat ik alles heb bijgehouden! Gewoon, als je even wilt terug kijken is het superhandig! MMM = Medische Malle Molen. Ik moet morgen eerst een ochtendje werken, daarna heb ik een sollicitatiegesprek om op de invallerslijst van het Christelijk Basisonderwijs te komen. Nu er mega-bezuinigd wordt in het Openbaar Onderwijs (banen worden geschrapt:x) heb ik me maar even spontaan bekeerd, hopelijk zijn de perspectieven in het CBO iets beter Waar houden jullie die pendels eigenlijk? Kan het nergens vinden... Trusten
Normaal gesproken klussen we om de dag, maar we zien elkaar nu alleen in de weekenden.. Fijne dag meiden
Loetjoe, als je in het forum overzicht naar beneden scrolt zie je pendelen. De vorige keer hadden ze het bij mij goed, en ik ben nu al nieuwsgierig of het nu weer klopt!!
Meiden werkse vandaag of geniet van je vrije dag! Joyce: PB je vanmiddag of vanaaf even, loopt niet echt idd
goede morgen dames @ mendy dat is echt klote en ik vind dat jullie heel sterk er instaan knap hoor @ meid fijn dat hij al weer snel thuis kom en ik zal voor je duimen hoor. @ meikie jeeh wat een k*t dag hopen dat het BMS nog wat goeds oplevert deze dag
twijfel, ik was nog vergeten om op je foto te reageren, WAT EEN SCHATJES, er is niets leukers dan kittens! (nou ja, baby's misschien) Justme, balen van je ongi, op naar de volgende ronde en ik hoop dat je pendel uitkomt! Ik hoop ook dat mijn pendels uitkomen deze maand, ik heb 4 dezelfde, je zou bijna kunnen zeggen dat het niet kan missen Dani, veel succes met de echo vandaag! Meikie, dat is wel balen meid, hoop dat het netjes op zijn pootjes terecht komt.
goede morgen allemaal, @sallie, weet niet wat er is maar wil je ff sterkte wensen heb lekker een dagje vrij en heb net lekker uitgeslapen en nu nog ff lekker op bed tvprogramma terug kijken voor iedereen die moet werken werkse en de rest fijne dag
nou idd hielkje, had gister ook al lekker vrij hoef deze week alleen vrijdag en zaterdagochtend te werken heerlijk zeg. Had het ook ff nodig
Karinikke zou wel gaaf zijn als het precies bij het vijfjarig jubileum raak is Mendy balen zeg. Ik vind het knap hoe "nuchter" jij er in staat. Wij hebben ook twee maanden een stop gehad en dat heeft bij ons wel geholpen. Gewoon even niet er mee bezig geweest. Meid fijn dat vriendlief weer bijna thuiskomt. Ga duimen dat zijn tweede gesprek goed gaat! Meikie wat balen van je baan. Hopelijk vind je snel wat nieuws. Regelmatige werktijden zou wel fijn zijn. En je hebt gelijk wbt die auto, ik zou dat ook niet pikken. Justme hopelijk heeft je pendel gelijk! Heb ook al een aantal pendels aangevraagd maar nog niks terug gehoord, maar heb geduld net bij de dokter geweest en verwijskaart voor mijn arm en knieën gekregen. Nou maar hopen dat het helpt.
Justme: balen zeg, nu duimen draaien dat de pendels gelijk krijgen... Hihi zit even je verhaaltje te lezen over je konijn, wist niet dat je die beestjes ook zindelijk kon maken.. Tweety: bijna testen, wat is je eigen gevoel erover? Lekker hoor een vrije dag.. Joyce: heeft een drukke dag vandaag... De paarden zullen met dit weer wel door het dolle zijn,dat was die van mij wel met dat frisse sombere weer... Die gaat nu denk ook letterlijk van de gekkigheid uit der dak op de wei... Dani: Lieverd mijn tijd komt nog wel!! En idd voorlopig even geen gedoe aan me lijf en gaan we met volle liefde een kleine spruit produceren... Ik hoop zo dat jij vanmiddag een mooie echo krijgt, hier draaien de duimen heel hard!!!!!! Loetjoe: hihi spontaan gelovig geworden.. Je word toch gek van al die bezuinigingen.. :x Wat betreft pendelen, ik geloof er niet in.. Heb me ook voorgenomen het niet meer te doen... Heb me daardoor 1 keer zo k*t gevoeld, en voor wat iemand die zegt dat het dan pas lukt... Dat ik me daardoor zo heb laten beinvloeden... Zo ik heb ook lekker een vrij dagje!!! Morgen nog een ochtendje werken en dan heb ik een lang weekend!! Ga er van genieten..
Goede morgen allen, hier ook weer wakker. Ben gister de hele dag verrast met blij telefonisch nieuws. Mijn vader kondige aan dat hij in mei voor gps gaat. En mijn zus gister gevraagt is om te trouwen.... En mijn beste vriendin gaat stiekum trouwen in september. En mijn andere vriendin gister haar eerste echo heeft gehad (van haar 2de) alles super goed inorde!. Ben zo blij. En nu maar hopen dat ik dit jaar ook leuk nieuws mag gaan vertellen. Wie weet eind van deze week..... Spannend hoor. Nou ik ga werken. Jullie ook werkze of geniet van de vrije dag liefs mij
mendy, heb wel het gevoel dat het zo is, maar durf het niet te geloven tot ik een test heb die positief is. twijfelgeval, dat is zeker een hoop goed nieuws,jij volgt vast snel.Hoe voel jij je?wanneer test jij?
Heey meiden, Hier ben ik ook weer even..Ik heb nog niet alles teruggelezen..! Het gaat hier even helemaal niet zo lekker..Ik heb last van vocht in mijn benen en handen en ben steeds erg moe..Nou heb ik het er met mijn werkgeven over gehad of ik halve dagen kan gaan werken..alleen helaas mag dat niet:x Dit is een tijdelijke baan(via het uitzendbureau) tot mijn verlof..en als ik nu helemaal zou stoppen heb ik geloof ik geen recht op een (WAZO)uitkering. Gister had ik er echt even een huilbui van..Ik wil zo graag gewoon doorwerken, maar mijn lichaam werkt niet meer mee Sorry voor mijn ego-bericht maar moest het even kwijt! Hoe gaat het hier verder?
jeetje lisa, dat is niet fijn dat je lichaam nu tegen gaat werken. Ik weet niet hoe het zit als je via het uitzendbureau ergens werkt. Kun je niet het betreffende uitzendbureau bellen voor info?