Desini: bedankt voor je lieve woorden!!! Hielkje: super lief dat je dat voor mij hebt opgezocht, ik ga het er eens met mijn verloskundige over hebben!! Dankjewel! Meikie: ik denk niet dat dat raar is hoor, dan laat je wel zien dat je daar graag wilt werken!
Het meiden, Welkom nieuwe dames! Nog 1 nachtje, dan is mijn mannetje weer thuis vanavond maar vroeg naar bed! Haha des te eerder is het morgen avond! Hoe gaat het met jullie? Knuf voor iedereen die hem nodig heeft!!
Goedeavond dames! Ik kom weer even binnenzeilen, heb het drukdrukdruk gehad. Maarrrr nog steeds geen menstruatie in zicht! Ergens heb ik een hardnekkig stemmetje die me zegt dat dat nog komt, dus ik durf niet te testen hahaha. Wel een irritant lange cyclus zou het zijn als ik weer ongesteld word, ik hoop dat áls ik dat word dat het dan in godsnaam snel komt, want ik ben dit spuugzat. Hoe gaat het met de lieftallige ladies hier allemaal?
Azrael: Wanneer ga je dan wel testen? Sallie: sterkte meid! Meid: Laatste nacht alleen, morgen weer lekker samen. Meikie: heerlijk die opruimwoede. Ik zal gewoon nog een sollicitatie naar hun toesturen. Weten ze in ieder geval dat je graag wil komen werken. Toetjoe: Gefeliciteerd, op naar de volgende 5. Hier weinig nieuws. We gaan zo ff naar het reisbureau het 1 en ander bespreken.
jeetje Azrael, jij houd ons ff inspanning zeg. Ben haast nog zenuwachtiger voor jou als voor mezelf hahaha. meid ja nog een nachtje en dan is je vriendje weer thuis heerlijk joh meikie,denk niet dat het heel raar is hoor, is toch een andere vacature.
Twijfelgeval allemaal leuk nieuws nu is het tijd voor jou Misslisa wat vervelend dat je je zo rot voelt. Het laatste waar je je dan druk over wil maken is je werk dan. Hopelijk komt er toch een oplossing Babywens hoop dat het raak is voor jullie. Oeh Tweety dat is wel een beetje stout. Ik kan zo slecht liegen, maar deze is wel een beetje om bestwil hoor En Azrael heeft nog steeds geen test gedaan. Je weet de spanning er wel in te houden zeg! Zo hopelijk niemand vergeten. Ga even de B&B kijken en dan aan de BMS
@Azrael, dat je het vol houdt ik zou het echt niet kunnen. Heb erg veel respect voor je. @meikie, als die op ruim woede aan blijft houden heb ik ook nog een huis waar je die woede kwijt kan. Ik zou ook zeker solliciteren op die andere functie. Toont dat het bedrijf he erg aan spreekt en erg graag wil werken.
Hahaha nou dank je wel hoor meis, maar da's echt nergens voor nodig. Ik ben gewoon te schijterig om te testen, haha. En ik heb ergens gewoon het idee dat ik ongesteld ga worden, alleen weet ik dan weer niet waar dat idee dan precies op gebaseerd is. Vóér voor psychologen, dit.
Azrael.......IK BEN ZENUWACHTIG 5!!!! Dagen overtijd wow ik had al twaalf keer getest!!! Wanneer ga je testen?! Desini auwie migraine ken ik helaas! Sterkte meid!!
Azrael! ik vind t echt knap hoor! Gooi er gewoon een test tegenaan joh!dan zit je niet meer in onzekerheid! Wij zitten meer in spanning dan jij hahaa. Ik kom elke keer ff kijken of er nieuwe zwangeren zijn!
Goede avond Jeetje meiden, jullie kletsten lekker door Heb elke keer aardig wat bij te lezen. @Joyce: Wil graag op de hoogte blijven vandaar dat ik elke keer alles bij lees. @Dani: Hopelijk had je een pracht echo, we gaan het snel horen hoop ik @Mendy: Lekker dat je een lang weekend heb meis, je hebt het verdient. @Twijfel: Wat een hoop positiviteit bij jullie, hopelijk houd dat aan @Lisa: Klote voor je dat je je zo min voelt op het moment. Hopelijk word het nog beter en kan je lekker door werken want dit is ook niks. Knuffel van deze kant @Babywens: Welkom hier en hopelijk heb je snel een mooie posi test in handen. @Meikie: Hopelijk krijg je een positief antwoord op je brief @Karin: Klinkt goed meis, ik hoop het ook echt voor je. Hopelijk heb je gelijk! @Tweety: Wat ben jij een boefje en wat zal zij verrast zijn als je strak met het positieve nieuws komt, hopelijk heb je snel ene mooie test in handen. @Desini: Klote dat je zo'n last hebt van migraine, hopelijk gaat het snel beter. @Sallie: O jee troubles, klote voor je meis. Als je even je hart wil luchten kan je mij altijd PB'en. Wel leuk dat je nog langs komt @Loetjoe: Gefeliciteerd met je baan meis, helemaal top en gefeliciteerd met jullie 5 jaar. Oeh, sushi. Lekker hoor, ik ben een grote fan @Azrael: Ook hier hardstikke nieuwsgierig hoor, ben benieuwd wanneer je ga testen.
@ Iedereen, bedankt voor jullie reaktie en bemoedigende woorden. Ik ga morgen gewoon een brief schrijven en opsturen. Niet geschoten zeker mis toch.... @ Hielkje, ik ben voorlopig nog niet klaar hier.... Maar ik hou je in gedachten...
@lisa, goed om jezelf denken hoor! jij en je kleintje zijn nu het belangrijkst hoor @azreal, je moet ons niet langer in spanning houden hoor, das niet goed voor ons @tweet, bij jou ook spannend hoor, de duimen draaien hoor! zag ook nog een nieuwe langskomen, welkom! hier alles goed, ongi is alweer voorbij. gaat lekker snel tegenwoordig! nijn is errug leuk en heeft nu een kleinere loopruimte buiten de kooi, hopen dat hij nu leert om in zijn hok te gaan voor zijn behoefte. kan hij later weer door de hele kamer lopen. nijntjes zijn goed zindelijk te krijgen, bij mijn vorige nijntjes (die al iets ouder waren) ging het meteen goed.
Justme, mijn nijntjes waren ook snel zindelijk alleen wordt de kleinste ouder en laat soms door het hele huis keuteltjes liggen. Maar dat nemen we maar voor liefs. Ze moeten alleen naar buiten als ik zwanger ben. San hebben we helaas te weinig ruimte.
Ik zal ook gewoon een brief sturen!! Azrael, doe gewoon een testje dan weet je het!! (en dat zeg ik, ik ging het ook uitstellen) haha.. Monique, wat heb je een mooie buik meis!!! ik ben jaloers! Hoe gaat het nu met je? Kan je al een beetje genieten?
Azrael, ik zou gewoon een testje doen joh, je bent nu net als ik al dagen overtijd. zullen we morgen samen testen?
Azrael gaat snel testen nu heb haar een dreig pb gestuurd haha Ikke ja ik ook justme heb je foto van je nieuwe nijn ?