Misslisa, Fijn dat het beter gaat, dat is inderdaad wel schrikken! Meid, 300 km verder??? Dat is een behoorlijke afstand zeg, van noord naar zuid of zuid naar noord verhuisd dan? Flinke stap die je dat maakt lijkt me! Joyce, jammer van de test maar wie weet is je HCG nog te laag! Wij moesten gisteren avond naar een feest, de heenweg was al heel slecht maar terwijl we daar waren werd het steeds slechter, dus na anderhalf uur toch maar weer terug gereden, er lag echt een dik pak sneeuw op de weg, abnormaal zacht moeten rijden, normaal is het 20 minuten rijden en nu zijn we een uur onderweg geweest. En dat voor een waardeloos feest waar maar een man of 15 op was komen dagen van de 60 die zouden komen. Ik vermoed dat de meesten met dat weer liever thuis bleven, wel heel sneu voor de jarige, die huurt er toch een bar voor af! Ik kon het trouwens ook niet laten om de kerst in huis te brengen, ben heel decoratief en artistiek bezig geweest met kerstballen haha en heb een kleine boom gezet. Ik was m'n inrichting ineens zat en heb de hele woonkamer dus helemaal omgegooid en grondig gepoetst (nesteldrang???), dan kon ik natuurlijk net zo goed meteen de kerstspullen tevoorschijn halen. Ik ben wel heel tevreden met de inrichting nu! Oja, en mijn nieuwe wasmachine en droger werden gebracht gisteren, heeeeeel fijn!
Desini, ik kom zelf uit het noorden. Prov. Groningen. Mijn vriend uit zuid holland. Ik ben 1,5 jaar geleden naar het westen verhuisd. Samen wonen, maar we hebben besloten om naar het noorden te gaan. Toch de rust. En we willen ins kindje hier niet op laten groeien. En je hebt meer huis/ tuin voor je geld. En dat is ook fijn met een kleintje. Voor mij is het weer naar huis gaan, voor mijn vriend een grote stap.
hey meiden veel gekletst hier joyce jammer van de test maar geen bloed geeft moed lisa fijn dat het wat beter gaat hier vandaag ook de kerst in huis gehaald dacht doen het nu maar moet de hele week werken dus echt geen tijd en anders kan het pas volgend weekend
Goedemorgen allemaal! Joyce, nog even afwachten dus! Je maakt het wel spannend. Hopen dat er geen ongi komt! Desini, lekker dat jullie toch maar naar huis zijngegaan, veiligheid is toch het belangrijkst. Verder werkse voor de meiden die dat moeten en fijne dag voor wie vrij is! Vandaag is mijn laatste pil-ongi begonnen .
@Desini, leuk dat je je hele inrichting van je huis hebt omgegooid, zou ik ook soms wel willen, maar wonen in een klein lief huisje dat je heel erg weinig kan. Maar wel erg gezellig. @Sallie, spannend hoor je laatste pil ongi. nog maar 26 dgn te gaan en dan mogen ze de prullenbak in JOEPIE. @Lisa, ben benieuwd of je buikpijn nu minder is geworden en je je ook weer wat beter voelt. Gezellig dat iedereen de kerst al in huis aan het halen is. Ik denk dat ik dat van het weekend ga doen. Heb nu nog een mooie bos rozen staan op de plek waar de kerstboom hoort te staan. Dus nog even geduld Meiden als jullie weg moeten vandaag, pas aub op het is erg glad. Ben net naar mijn werk geglibbert met de auto. Grote wegen zijn goed te rijden maar binnen door is een ramp. Veel liefs Esther
goede morgen allemaal wij hebben gister sinterklaas gevierd was heel gezellig joyce jammer van de negatieve test maar wie weet komt er nog een posi test ik duim voor je
Het is inderdaad spekglad! Vlak bij stal leek het eigenlijk nog niet eens zo glad, maar we kwamen de zijstraat echt uitgeglibberd (terwijl we zacht reden en heel vroeg begonnen te remmen), ik hield mijn hart vast dat er geen auto aankwam, we kwamen dan wel van rechts maar iedereen rijdt daar altijd gewoon door omdat je zo slecht ziet dat er een zijstraatje zit! En je hebt er niks aan om te claimen dat je voorrang had nadat je een auto vol in je zijkant hebt gekregen... Dus inderdaad allemaal uitkijken! Karinikke: Ik ben jaloers op je! Ik keek gisteren uit het raam en alle huizen waren opvallend donker en bij anderen waren veel mensen, oja dacht ik, Sinterklaas vieren natuurlijk! Toen belde ik maar een vriendin op, werd er door haar vriend opgenomen met de vraag of ze morgen even terug kon bellen aangezien ze met de hele familie sinterklaas aan het vieren waren en ze was net haar gedicht aan het voorlezen... En daar zaten wij dan met zijn tweetjes in ons huisje een beetje tv te kijken, ik wilde ook sinterklaas vieren!!!
heey meiden!! Joyce: jammer van je negatest..hopelijk kan de dokter je meer vertellen Meid: wat leuk dat je huis is ingericht het is inderdaad erg glad, ik zie veel auto's glibberen.. Met mij gaat het alweer beter, nog wel last van mijn buik, maar ik heb het idee dat het ook ineens erg aan het groeien is en dat dat de pijn veroorzaakt. Gister ben ik toch nog mee wezen sinterklaas vieren, had gewoon mijn kruik meegenomen en kon lekker onder een dekentje liggen, er zaten veel B.I.B (baby in buik) kadootjes bij erg leuk!
goedemorgen allemaal. meid veel plezier in je nieuwe huisje en hoop dat jullie er snel een beeb mogen verwelkomen !! Desini wij hebben gister ook niks gedaan eergister bij schoonfamilie sinterklaas gevierd lisa gelukkig gaat het al weer iets beter met je meis Sallie haha spannend meis !! Dani gezellig !! martijn is thuis die heeft een slijmbeursontstetking in zijn knie na een val dus vanmorgen naar de huisarts . gisteravond na de klus was er wat bloed , dus ik he he we kunnen weer tellen . martijn heeft de ha wel het 1 en ander verteld en die wou toch een bloedtest , dus ik zei al ja maar ik ben ong geworden hoor dus hoeft toch niet ? maar hij vond het raar na al die jaren een keurige cyclus nu 2e maand dat het zo is ... dus toch die bloedtest gedaan morgen uitslag ff bellen maar ik weet dat die negatief is omdat ik nu ong ben . ik wil dus dan wel de ovulatie testen gaan doen maar weet neit vanaf waneer je die moet gebruiken en wanneer dat je ei komt ...kan iemand mij dan daarmee helpen ? dan weet ik misschien ook een beetje hoe mijn cyclus loopt ...
Hey dames, Mijn cyclus is ineens na de mk onregelmatig...nog geen ei te bekennen (temp = laag).... Moet nu ff naar de fysio...straks een minder ego berichtje... Doeg. PD doe allemaal voorzichtig!!!
Joyce balen zeg dat je toch ongi bent geworden. Maar wel vreemd dat je cyclus dan na al die jaren dan ineens zo anders is.Ik ben blij dat ik niks gewed heb met je maar ik hoop dat hielkje haar sloffen lekker smaken Inge balen joh dat je je ei nog niet hebt gevonden, hoop dat je hem snel vind. Ik heb sinds gister weer last van mijn onderrug, weet nu wel zeker dat het dus bij mijn cyclus hoort is nu rond de zelfde dagen als vorige maand. Ik ga zo lekker ff stofzuigen en dweilen en dan de kerstboom opzetten Kom nog wel ff spieken steeds hoor
@ Joyce, Jammer van je ongi. Ik vind het wel raar van je cyclus ben benieuwd wat er uit je bloedtest komt. Ovulatie testen zijn echt superfijn ik heb die gebruikt vanaf ronde 2 en hoppa ronde 3 zwanger omdat we precies op het goede moment konden klussen want wist precies dat me ei eraan kwam. Ik had de testen van sensitest die vind ik echt makkelijk omdat je daar gewoon een streep krijgt of niet en niet dat de streep steeds donkerder word want dan weet je het nog niet precie is ie nou net zo donker of niet haha. Maargoed je kunt ze bestellen op www.sensitest.nl en je krijgt er een gebruiksaanwijzing en een ovulatieschijf bij dus je hoeft zelf niet meer te rekenen je ziet precies welke dag je moet beginnen met testen. @ meid, Wat fijn dat je huis is ingericht nu hopen dat jullie allebij snel een baan vinden. @ Desini, Wat leuk dat je je inrichting hebt veranderd. Voor jullie is het ook voordat je het weet ieder jaar sinterklaas. Gezellig.! @ Misslisa, Fijn dat het beter met je gaat en dat je gewoon sinterklaas hebt kunnen vieren wat leuk van die B.I.B kadootjes. @ Inge, Hoop da je snel je ei vind.! @ Tweety, Dat is wel zwaar irritant pijn in je rug ik had dat dus ook altijd voor mijn ongi.
Ik word blij van mijn banner 6 weken en 4 dagen. Gaat echt al snel nog 2 weekjes en dan naar de VK. Ben zo benieuwd.!
@wonderful, ik krijg het dus rond de innesteling(zou toch mooi zijn als het ei zich ook goed innesteld dan). hoop dat het niet voor niks is maar het is echt zwaar k*t voelde het zaterdag al aankomen en ja hoor gister zou me innesteldag zijn en toen begon het dus echt door te zetten en vandaag nogsteeds. Hoop dat het niet voor niks is deze maand. Moet nog ff geduld hebben maar ja is niet anders
Zo dames....de dooi is lekker bezig Ik heb net de kerstboom opgehaald. Ik mag die van mijn opa hebben. Morgen heb ik alle tijd om `m op te zetten. Is het bij jullie ook zo mistig?
he inge, nee het is hier (nog) niet mistig. Leuk dat je de boom van je opa mag hebben, wat voor kleur ballen ga je er in doen? Ik ben ook bezig met de boom ik heb altijd paars erin zitten(ben gek op paars)
@ Tweety, Ow sorry ja ik hoop natuurlijk dat het met innesteling van je ei te maken heeft.! Had het verkeerd begrepen. @ Inge, Hier dooit het idd ook. Leuk dat je de kerstboom van je opa mag hebben. Mijn moeder is nu hier gaat dalijk lekker slastamp met spek voor ons maken Lekker en Gezellig.
geeft niet wonderful, iedereen heeft ook weer andere dingen in bepaalde tijden van de cyclus. Heb het vorige maand ook aan de vk hier op het forum gevraagd maar dit is geen specifiek kenmerk van een innesteling, maar vind het nu wel heel toevallig. slastamp ken ik helemaal niet maar klinkt lekker eetsmakelijk alvast
de mist is hier ook al aardig zeg, blij dat ik de deur niet meer uit hoef! lekker rustig op de bank genieten van mijn vrije dag! zo de kerstboom optuigen, die staat op temp te komen in de gang. altijd leuk deze tijd van het jaar!
Hier is het ook erg mistig! en jeetje wat was het vanmorgen glad! @joyce, jammer van je ongi. Ik ga nu ook voor de 2e maand ovulatietesten gebruiken. Als je even op google intikt: ovulatietesten vind je meerdere sites waar je je gegevens in kan vullen en dan berekent hij op welke dag je moet beginnen met testen. Ik heb de tests van zwanger en kids en ik vind ze goed werken.