Ik hoop dat het werkt Joyce, is een beetje apart wij. Zijn shows nerveus en,zij,is bang. Kan bijna niet anders dan dat hij positief is ........
haha ja indd angela jij ook ! trouwens ik en die vriendin wouden naar adele concert uitverkocht merde! kaarten durven ze 299 voor de vragen in paradiso achterlijke , kaarten waren vanaf 99 euro pff , nja we doen het wel met de cd haha
heb nog geen foto van nijn, komt nog! gaat in zijn kleinere omgeving goed, nog nergens een plasje te zien!
nou meiden ik ga morgen al vroeg testen manlief moet gewoon werken en we willen graag samen testen dus dat word vroeg op hahaha
dan kan je toch ook nu testen (hint hint hint) Mijn hvg was 's avonds altijd hoger..... en dan kan je de heeeeele nacht samen genieten als je twee streepjes hebt Pffff hoezo testdrang.....ik ben nu al bang voor mijn NOD
nee wij gaan het morgen doen, heb het wel voorgesteld eerder vanavond maar manlief wil echt pas morgen testen
Zooooooooo, wat een hoop geklets weer! @sallie, o jeetje, vervelend voor je meis! Veel sterkte, en gauw weer komen kletsen want ik mis je op t forum! @desini, wat vervelend, ik weet hoe het is, ik heb ook altijd migraine als ik ongi ben, maar wat jij nu hebt is wel erg veel van het goede. Ik hoop voor je dat het overgaat! @azrael en meid -> ik word helemaal gek van jullie , ik hoop op 2 roze testen! @karinikke, ja lijsten met allerlei vragen zoals: wanneer werd je voor het eerst ongesteld en hoe lang duurde je cyclus etc. Ik heb maar wat gegokt, want ik weet dat echt niet meer hoor.... @dani, hoe was je echo??? @nieuwe (naam vergeten) welkom en juist leuk dat jullie al zo jong getrouwd zijn! @loetjoe, gefeliciteerd met jullie 5 jaar samen en je nieuwe baan. Ik ben ook van huis uit christen, al ben ik eigenlijk niet gelovig @hielkje, ik vind het ook echt top van je dat je alles voor ons uitvogeld en opzoekt, heel lief!!
Catherina, ik ben alleen maar blij dat ik dit soort dingen kan uitzoeken. Vooral als je zwanger ben en je die onzekerheid echt niet kan gebruiken. Dus bij deze heb je specifieke vragen stel ze via het forum of via een pb. Sta altijd voor iedereen klaar.
hey meiden ik ben net thuis maar dacht meteen ff een bericht plaatsen heb ook nog niks gelezen ga ik zo even doen echo was echt zo gaaf kleintje groeit goed liep gelijk aan de termijn en het hartje klopt pfff wat een opluchting ook mogen we onder controle blijven bij de gyn en vk in het ziekenhuis over 2 weken hebben we weer een echo
Weltrusten Tweety en ik ben erg benieuwd naar je test morgen ochtend! Vanavond zijn we naar het reisbureau geweest en hebben we de vakantie geboekt!! Heb er nu al zin in.
Dani wat goed!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meid!!!!!!!! Ben zo blij voor jullie... Ben heel moe maar moest even weten hoe het afgelopen was dus bleef maar nieuwsgierig kijken... Was zeker een bijzondere ervaring? Nu me hartje gerust gesteld is kan ik lekker gaan slapen... Weltrusten dames tot morgen...