@Dani, heerlijk dat je een goede echo hebt gehad. Gefeliciteerd. @Angela, balen van de test, hoop dat je ongi nu snel komt. @Sallie, ik hoop dat jullie er snel uitkomen. Sterkte meis. @Labrador, lekker hoor naar Turkije. @Desini, hoop dat je migraine vandaag al wat minder is. Hier vandaag weer heerlijk aan het werk. Het liefst ga ik weer naar bed. Ben zo moe
hielkje, hoe lang zou ik nog moeten wachten op mijn ongi voor ik evt de dokter kan bellen balen dat je zo moe bent, hoop voor jou dat het een goed teken is
Angela, je kan de huisarts nu al wel bellen, misschien wil hij bloed laten prikken om te kijken of er HCG in je bloed aanwezig is. Vooral om dat je de laatste periode wel een regelmatige cyclus hebt gehad. Ze zullen het echt niet vreemd vinden als je belt
heb net gebeld en ze gaat ff met de huisarts overleggen moet eind van de ochtend terug bellen bedankt hielkje je bent een topper ik spreek jullie vanavond xxx
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar- Ronde12- 29 September 2011 NOD: Meid1987 - NOD 21 Januari - 8e ronde (1e na vmk) - 23 jaar Doosje31-NOD 27 januari - 6e ronde - 31 jaar Tweety25 - NOD 30 januari -6e ronde- 26 jaar Azrael - NOD ergens rond 30 januari - 1e ronde - 25 jaar Twijfelgeval-NOD 5 februari -1e ronde-24 jaar Babywens2011- NOD 8 februari -3e ronde -21 jaar Hielkje -NOD 10 februari - 8e ronde - 34 jaar Muis27 - NOD 13 februari - 6e ronde - 27 jaar Meikie - NOD 14 februari - 2e ronde - 28 jaar Labrador - NOD 17 februari- 2e ronde - 24 jaar Sallie - NOD 18 februari - 2e ronde - 23 jaar DeeDeeBowtie - NOD 18 februari - 9e ronde - 30 jaar Joyce1982- NOD 26 februari -5e ronde- 28 jaar Catharina - NOD 28 februari- 7e ronde- 26 jaar Ikke81 - NOD 28 februari - 9e ronde - 29 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Karinikke87 - NOD ??? - 5e ronde - 23 jaar GFH - NOD ??? - 1e ronde - 30 jaar Loetjoe - NOD nog onbekend - 9e ronde - 27 jaar Florabella- NOD nog onbekend - 3e ronde - 29 jaar
Dani: Joepie! Tweety: balen. Hoop dat je snel meer zekerheid hebt. Azrael: succes met testen! Ik heb net om 9 uur de eerste 2 tabletjes ingebracht en ben nu doodnerveus.
Tweety: Balen zeg van je negatieve test. Ik had het echt niet verwacht naar je 'kwaaltjes'. Hopen dat de HA iets voor jou kan betekenen. Loetjoe:Sterkte meid. Ik hoop dat je er niet teveel last van hebt.
heey dani super van je echo heb je ook foto's mee gekregen of kan dat niet met een inwendige echo tweety echt balen van die test hopelijk heb je snel wat duideliijkheid loetjoe heel veel suc6 vandaag sallie hoop dat het snel weer allemaal goed gaat labrador lekker hoor zo'n weekje vakantie wanneer ga je?? desini hoe is het nu met de migraine?? ik moet vandaag nog werken vanavond heb ik een thema avond over anafalici shok (of hoe je het ook schrijft) wel interesant iniedergeval dus wil er nog wel even heen maar daarna heb ik lekker weekend
Goedemorgen allemaal, Lekker geslapen? @ Tweety, dat is echt k*t, zeker als je niet op een negatieve test rekend. IK hoop voor je dat de huisarts je meer duidelijkheid kan geven!!! @ Loetjoe, succes vandaag, ik hoop dat het een beetje meevalt allemaal... @ Twijfelgeval, bij mij komt de kiptandori eigenlijk een beetje mijn neus uit. We hebben het een periode veel gegeten en mijn vriend is het nog niet zat, maar ik wel..... Maar kipperagout, is dat moeilijk te maken? Ben gek op ragout, maar heb het nog nooit gemaakt.....
hallo dames.. nou ben ff om het hoekje wezen kijken!! en alles weer gelezen weet ff niet meer wat.. Maar 2 meiden moesten nog steeds testen!! spannend.. hopen op 2 positieve testen!!!..... Nou ik ga werken!! iedereen werkse.. Liefs
@Karin, dat is zeker interesant. Ik heb een keer zo iets meegemaakt bij ons in de praktijk. Het kan echt heel erg snel gaan zoiets. . Heerlijk daarna weekend, ga er lekker van genieten. Hoe voel je je verder???
@Jacolien, Volgens mij heeft meid haar ongi al gehad maar is het nog niet aangepast. En doosje loopt bij de gyn maar is volgens mij ook niet goed. @Loetjoe, ik hoop dat alles meevalt, snap wel dat je zenuwachtig bent.
Loetjoe.....owww meis een hele dikke sterkte knuffel!! Ik heb geen ervaring met die pillen, mijn mk kwam vanzelf maar is echt iets wat ik snel wil vergeten! Het duurde de erge kramen ongeveer drie uur....ik hoop dat je er snel vanaf bent en dat de krampen meevallen en daarna op naar een toekomst! Knuffel!!
@loetjoe, ik snap dat je in grote spanning zit, veel sterkte vandaag! Heb je wel een vrije dag? @angela, oh nee, dat is wel gek, ik dacht echt dat het raak zou zijn, ook met de kwaaltjes die je had! Ben benieuwd wat de huisarts zegt! @dani, super voor je dat de echo helemaal goed was! En nu lekker genieten he! @labrador, klinkt als een lekkere warme vakantie, ik moet hier ook maar eens plannen gaan maken.
Heey meiden, Dani: Super joh dat je echo goed was!!! Angela: Jammer zeg Ik ben toch maar naar huis gegaan, ik was erg duizelig en kreeg ook ineens koud zweet op mijn voorhoofd, ik dacht echt als ik nu niet ga zitten ga ik onderuit. Morgen moet ik even bij de VK komen voor controle!..
@hielke hmm gaat wel ben wel heel moe en heb steeds steken in mijn buik en heb vandaag ook nog is een druke dag heb nu 5 kinderen en moet om 13.00 de 6e uit school halen en 2 van de 6 zijn een beetje ziek en dan heb ik nog een baby van 3 maanden die ook erg huilerig is dus word denk ik een beetje een zwaar dagje vandaag
@Labrador; dat klinkt als een heerlijke vakantie. Lekker van genieten! @Lisa; goed zo, goed voor jezelf zorgen hoor! @Loetjoe; Heel veel sterkte vandaag meid.. @Tweety; wat onwijs klote voor je! Hopelijk prikt de dokter toch HCG uit je bloed, of word je anders snel goed ongesteld. Fijne dag vandaag dames!